4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Zločin jménem komunismus

Když před časem zemřel Alois Grebeníček, vyhlášený estébácký mučitel, skončilo i jeho trestní stíhání. Dlouhá léta se vyhýbal soudu s poukazem na své chatrné zdraví. Ještě chatrnější byla jeho zmužilost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamáček 18.11.2015 20:42

Nechápi

Nechápu , kde se v bolševicích a jejich poskoků bere ta drzost obhajovat své zločiny a vůbec vylézat na veřejnost !

J. Peřina 18.11.2015 19:26

Správně napsáno a

já bych mohl ve výčtu komunistických zločinů pokračovat, ale to by to museli naši spoluobčané číst a komunisté mít svědomí. Jinak není možné, aby si i po 26 letech komunisti dovolovali to, co dovolují.

F. Perská 18.11.2015 20:56

Re: Správně napsáno a

Které komunisty máte na mysli? Ty bývalé, kteří jsou rozlezlí ve všech tzv.demokratických stranách, nebo ty, kteří zůstali v KSČM? To je potřeba upřesnit.

L. Severa 18.11.2015 16:04

Smutná bilance a ještě smutnější

průzkum, který včera uvedla ČT : 20% respondentů vidí předlistopadový režim jako lepší, 30% stejný jako dnešní.

I. Schlägel 18.11.2015 15:42

Stále aktuální vtípek.

Víte, kdy komunisté naposledy mluvili pravdu? Na Gestapu.

R. Szewczyk 18.11.2015 11:50

he he he

kurde, a ten komunismus byl jako kde? Jen odchovanec místního jako školství bude tvrdit že tu byl komunismus, i ti primitivové , podle vás , z KSČ, říkali , že tu není komunismus a dokonce ani socialismus, ale jakýsi v podstatě předstupeň , který nazvali real socialismem,he he he , pak se najde sluníčkový vzdělanec, kterýž součastnost označí za kapitalismus, stejný blud jak výše uvedené,

Dnes je 21 století, přesto se za názory nadále odpravují v zásadě nevinní, viz Paříž, ovšem se třeba Libyjci chtěli připomenou o čvrt bilionů doláčů , co jim frantíci dluží, za to by se dal vybudovat prosperující stát v Africe pro 10 mega uprchlíků,

Nicmécméně dál ohlupujte ty davy ,,,,,

R. Langer 18.11.2015 12:30

Re: he he he

Ale ale, no tak! V Německu vládli nácci, tak tam byl nacismus. U nás vládli komouši, tak tady byl komunismus. Definice "komunismu" od prolhaných komoušů není vůbec podstatná, podstatné je, kdo držel kormidlo a určoval směr. Takže totalita pod vedením komoušů JE KOMUNISMUS, stejně jako pod vedením fašistů je to fašismus.

I. Schlägel 18.11.2015 15:38

Re: he he he

Kdepak na Vašeho předřečníka s logikou. To se nadřete :-)

Z. Bureš 18.11.2015 16:40

Re: he he he

.....že se s tím výplodkem taneční přestávky na plesu rudoarmějců .....že se s ním vůbec zahazujete ...

M. Hoblík 18.11.2015 11:22

Tak to má být!

I totální blb se může vyjádřit.

Z. Bureš 18.11.2015 11:28

Re: Tak to má být!

Koukám Hoblováku......že na to těžce hřešíte .....

J. Farda 18.11.2015 16:08

Re: Tak to má být!

J. Farda 18.11.2015 16:09

Re: Tak to má být!

Ve vlastním zájmu neodcházejte od zrcadla!

K. Novák 18.11.2015 5:55

Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Ale pro vedení propagandy vlastně ani nic chápat nemusí.

T. Vodvářka 18.11.2015 6:06

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Pan Kovanic chápe velmi dobře, Vy pochopit nechcete.

B. Hamáček 18.11.2015 7:23

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Soudruhu V. Nováku 396 patrně patříte do té odporné party , a buďto vědomě lžete nebo jste ducha velmi mdlého . Viděl bych to jednoznačně na první možnost . Teď ještě otázečka : kolik za to berete ?? A řádně to zdaňujete ??

K. Novák 18.11.2015 8:01

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Pan Kovanic nechápe a vy taky ne. Minulý režim nebyl komunistický a nebyl založený na ideologii. Režim byl ruský a ideologie byla jen služka. To, co se tady dělo třeba v 50. letech, bylo pod ruským nátlakem a pokud takový nátlak existuje, najde se vždycky někdo jako byli tehdejší komunisté, nota bene dlouhodobě pěstovaní a přes válku "chovaní" v SSSR. A srovnávat tehdejší komunisty se současným vedením KSČM nemá už vůbec smysl. Současné vedení KSČM jsou pragmatici, hlídající si především dobré bidlo v parlamentu. Kovanicova propaganda je zcela zavádějící a je obdobná sudetoněmecké propagandě třeba v případě cikánského tábora v Letech u Písku, kdy byl také obviňován český národ a zamlčovalo se, že to bylo v době nacistické okupace a na příkaz okupační moci. Dnes se musíme snažit vyhnout se podobnému nátlaku, pod jaký jsme se dostali po 2. světové válce. Nadávání na minulost k ničemu není. Tím samozřejmě nemíním, že provinivší se v minulém režimu by neměli být potrestáni. Např. to, že zločin vraždy je u nás, na rozdíl třeba od Německa, promlčitelný, nechápu. Docela si dovedu představit, že Vám je to jedno.

I. Mertl 18.11.2015 8:47

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Chápu Vás: čeští komunisté v jakékoli pozici minulého režimu, pokud se neprovinili trestným činem platným o oné době, byli nevinní vlastenci, statečně čelící ruskému nátlaku; nešlo o komunistickou ideologii, ta přece vypadá úplně jinak (jak?). Jakákoli diskuze proti podobným názorům je identická s házením perel sviním. Mimochodem, proč tedy vaši soudruzi dnes toužebně hledí k Putinovu Rusku a brání kimovskou Koreu?

P. Lenc 18.11.2015 10:10

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Pane Mertle, je to marné, je to marné, je to marné...

P. Kmoníček 18.11.2015 16:58

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Máte pravdu.Je to marné,je to marné,je to marné.Ale marné by to nebylo,pokud by byl Parlament a Senát vzorem k dodržování zákonů.

K. Novák 18.11.2015 16:43

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

I Churchill v pamětech píše, že kdyby se Británie německé invazi neubránila, našla by se v Británii nějaká vláda, která by s Hitlerovským Německem spolupracovala. Petainova vláda také spolupracovala a v jiných okupovaných zemích to nebylo lepší. Rovněž po válce v zemích tkzv. socialistického tábora byly vlády spolupracující se SSSR. Každá země se snažila jinak, ale dopadly všechny stejně. A ta vaše komunistická ideologie byla jen umělá konstrukce odůvodňující ruské panství a oblbující lid. Doufám, že nechcete tvrdit, že za Husákovskou normalizaci po ruské tankové akci v srpnu 1968 nesou odpovědnost pouze českoslovenští členové tehdejší KSČ a že to s ruskými tanky za zády šlo snadno dělat jinak. Pokud se týká soudruhů v dnešní KSČM, jsem přesvědčený, že Putinovo Rusko i Kimovská Korea je jim šuma fuk. Tváří se, že k nim hledí, protože jejich zabednění voliči je za to pošlou do parlamentu, a o to jim jde. Ve skutečnosti se k ničemu moc nevyjadřují a jsou rádi, že jsou odstrčení na bok, nemají žádnou velkou odpovědnost a nemusí se nijak zásadně projevovat. I dnes různí lidé různě hledí. Třeba pan Bělobrádek hledí ke katolické církvi a když mu kruhy spojené s ní a s TOP09 řekli, aby se šel klanět sudetským Němcům, tak šel (do hlavy mu nevidím, ale jsem přesvědčený, že jeho nápad to nebyl).

S. Kalužík 18.11.2015 12:12

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

A co s tím bidlem dělají? Popichují někoho, nebo se odrážejí s loďkou ode dna? Jde sice o maličkost, ale i v tom se mýlíte. Je dobré si vždy nalítčistého vína. Ano, byli jsme pod nátlakem, ale kvanta udavačů, přisluhovačů a 1700 000 komančů nám nikdo neodpáře. A to, že jsou komanči v Parlamentu také není jen na nátlak cizí mocnosti (i když dělá, co může) :)

R. Langer 18.11.2015 12:31

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Minulý režim BYL komunistický a BYL založený na ideologii. Nic jiného komunismus nebyl, není a nebude.

O. Istvanfy 18.11.2015 11:25

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Propagandu si platia všetky strany, ale že by priamo p.Novák bol platený propagandista to sa mi zdá dosť uletené.

J. Farda 18.11.2015 16:10

Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe.

Další lež kovaného komunisty!

S. Kalužík 18.11.2015 1:20

Dnešní akce MP v Brně, za asistence PČR

jen dotvrzujeautorovu základní myšlenku. Měli bychom alespoň požadovat stejnou klasifikaci (formou jasné příručky pro policii) propagace komunismu a jeho symbolů jako e již několik let stará příručka o nacismu! Chodit po Brně s podobiznou Hitlera bych dokázal tak max. 50 metrů a byl bych zatčen, prohazovat se s Leninem a Marxem lze, jak je zřejmo, nejen beztrestně, ale dokonce s ochranou policie. No - hnus. A k tomu jako výsměch ještě 17. 11.

R. Szewczyk 18.11.2015 12:01

Re: Dnešní akce MP v Brně, za asistence PČR

já bych zakázal i podobiznu Julia Cesara za genocidu Galů, Tamerlána za vyvraždění Asyrské církve, Napoleona tak nějak za všechno, atd atd atd ,

S. Kalužík 18.11.2015 12:06

Re: Dnešní akce MP v Brně, za asistence PČR

Nu, váš příspěvek jen dokazuje, že na komanče je stále nutno dávat bacha, bohužel nejste dávnou historií, ale stálou hrozbou. Jestlipak si pamatujete starý vtip ještě z totáče - co se stane s komančem, když se octne v epicentru atomového výbuchu? Promění se v radioaktivní prach a nadále škodí!