29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kocour 16.5.2006 0:40

Nerad to říkám,

ale zatím co jsem ty citace četl, zda ty citace jsou historické či současné. Plný souhlas se závěrem, Paroubek je normalizátor tělem a především duší. Je to v něm tak zažrané, že si to pravděpodobně ani neuvědomuje.

pravni stat 16.5.2006 0:23

kdyz korektne tak korektne

Copyrightova ochrana je u nas ted, tusim, 75 let. Ale i kdyby byla jen 50 let jako za totality, tak porad pokud nekdo chce pretisknout prakticky cely clanek K. Vaňka Z RP z roku 1969,

tak na to musi mit souhlas toho Vaňka, popr. jeho dedicu, a souhlas toho RO, tedy Prava. O tom je taky pravni stat. (A ten Vanek si taky muze vyminit, aby se clanek pretiskl uplne kompletni.)

doxa 16.5.2006 8:01

Uklidněte se

Toto je materiál ÚV KSČ, pod který se Vaněk jen podepsal.

Navíc - aplikovat copyright na citaci historických dokumentů nebo jejich částí by asi bylo absurdní (Mají  dědici Edvarda Beneše stále ještě copyright na Benešovy dekrety???)

jkotek 16.5.2006 11:19

Re: Uklidněte se

No nicmene citace je presne definovana podle CSN a autor neuvadi v textu jeji nalezitosti.

Ale i tak je to dostatecne znepokojive.

Rostislav Zídek 16.5.2006 8:34

Omyl právní státe,

jednou zveřejněné může být použito v jiném článku, ovšem s příslušným odkazem na zdroj. Pan Kovanic se naprosto ničím neprovinil.

Tak mě napadá, ptal jste se právních zástupců právního státu, že můžete toto jméno používat? Pochybuji. Zameťte si nejprve před vlastním prahem.

reductio ad absurdum 17.5.2006 0:54

zakladni omyl

Omyl - jakmile neco pretiskujete, musite mit souhlas. Vyjimkou muze byt pripad jedne ci dvou vet. Je to celkem jasne - to byste taky moh pretisknout celeho Harryho Pottera s douskou, ze jen pretiskujete uz pretisknute.

spaldings 16.5.2006 10:31

Re: kdyz korektne tak korektne

no já bych řekl, že Vaněk ještě dneska zaslouží nakopat do prdele, eventuálně jeho dědici, a to bez jeho souhlasu. O Rudém Právu ani nemluvě, že. O tom je taky právní stát.

Vilém 16.5.2006 0:14

Naše pravicová žurnalistika

jak ukazují její způsoby, je zřejmě pokusem o rehabilitaci hospodských nadávek posunutím úrovně žurnalistiky pod ně.

Když vezmu v úvahu nesmírně nabubřelé tlučhubovství, falešný morální pokřik při každé myslitelné příležitosti, zběsilé štvaní proti humanitě a lidskosti, nemá smysl mluvit o normalizaci, to je debilizace. Tuto cestu pánům žurnalistům nemusel nikdo vnucovat, vybrali si ji sami a sami po ní dojdou až do stoky.

kocour 16.5.2006 0:42

Re: Naše pravicová žurnalistika

Když mi bylo patnáct, taky jsem si myslel, že jsem sežral Šalamounovi ... I vy z toho vyrostete, chlapče. Tedy doufám.

Vilém 16.5.2006 0:49

Re: Re: Naše pravicová žurnalistika

Ale tady nejde o mne. Takové množství vulgárně - plebejských výrazů jako zde nebo na virtually.cz snad nenajdete v Rudém právu z celého komunistického období. A falešně nadsazených až nenávistných paralel s Mussolinim, komunismem apod.

Pochybuji, že to v demokracii může být lepší, ale něco tak manipulativního přeci nelze vůbec myšlenkově užít, to jsou splašky, ne- li zvratky. <-- Vidíte, přesně tenhle slovník se užívá.

janabok 16.5.2006 0:59

Re: Re: Re: velmi správně, Viléme

Paroubkův stát si rozvracet nenecháme! ...

^ 16.5.2006 1:04

Re: Re: Re: Re: velmi správně, Viléme

ale pozvracíte ho důkladně :-P

Eda 16.5.2006 1:40

Re: Re: Re: Naše pravicová žurnalistika

Víte, být bolševikem, jako vy, tak nevystrkuju nos a nikam se necpu, hanbou bych se propadl. Vy ne !!!

spaldings 16.5.2006 10:35

Re: Re: Re: Naše pravicová žurnalistika

víte, doba, kdy se místo "Soudruh je neskutečný kreten" říkalo "Soudruh má rezervy" by měla být již dávno v propadlišti dějin. Když je někdo kokot, tak bych rád o něm řekl, že je kokot a ne se šrouboval do nějakých opisů, z nichž byste pak Vy vykonstruoval, že to s ním není až tak hrozné. Nazývat věci pravými jmény je primární krok. LLepsší vulgárně-plebejské výrazy než vulgárně-plebejská ideologie.

Michal 16.5.2006 10:55

Re: Re: Re: Naše pravicová žurnalistika

Vulgarity zřejmě tolik nebylo, ale nenávistných pomluv daleko horšího kalibru, navíc bez možnosti obrany, bylo požehnaně. Viz zaprodanci a samozvanci, agenti mezinárodního sionismu, jidášský groš... Většinovou uhlazenost režimu dobře vystihuje biblický výraz "obílené hroby".

Mejla 16.5.2006 7:25

Vilém má pravdu, pokud jde o kulturu vyjadřování, jsou naše média přehlídkou ubohosti.

Pisálkové a rozhlasové či TV čtečky (= "celebrity") už neumějí ani češtinu na úrovni základní školy a jejich drby se skládají z povrchních frází a klišé. O pravicovosti našich médií lze rovněž pochybovat, např. Pinochet je stále titulován jako diktátor atd.

Jura Jurax 16.5.2006 9:08

Re: Naše pravicová žurnalistika

Jojo, nesmírně nabubřelé tlučhubovství, falešný morální pokřik při každé myslitelné příležitosti, zběsilé štvaní proti humanitě a lidskosti - Vy jste se krátce po půlnoci pěkně rozšoupnul. Radši už nechlastejte a zkuste se z toho vyspat.

IS 16.5.2006 9:26

Re: Re: Juro, asi přežil Topolánkovu noc dlouhých nožů

VladaPing 16.5.2006 9:28

Re: Naše pravicová žurnalistika

Viléme, víte, že ten Hynek (co se Vám vyspal s Jarmilou) je voličem ODS?

A teď DO TOHO......

JJ 16.5.2006 11:30

Re: Naše pravicová žurnalistika

Pablbek, Buldozer, Puchejr, Duce ... To nejsou vymysly pravicovych zurnalistu, ale reakce lidi na Paroubkuv polititicky styl. Sam si o to rekl.

oldman 16.5.2006 15:44

Re: Re: Naše pravicová žurnalistika

Když dojdou argumenty, začne se nadávat, to je dost hodně letitý zvyk