27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lovap 16.1.2008 10:05

Re: Re: Re: Re: Re: Nejdřív Židi

No, vaša reakcia je ešte hlúpejšia, pretože na svoju podporu neuvádzate žiadne argumenty. Faktom je a ostane, že väčšinu územia oslobodili Rusi a teda za životazáchranu (iste, nie bezprostrednú, ale ktovie ako by to dopadlo keby Hitler tú vojnu vyhral - možno Sibír, možno Osvienčim) väčšina vďačí Rusom. Že to potom využili na získanie svojho vplyvu je vec iná ... Ak nechápete ani tak jednoduché argumenty ste hlupák ...

Schumacher 16.1.2008 10:02

Lidé jim uvěřili.

Protože nečetli Mein Kampf  ;-)

Schumacher 16.1.2008 10:00

Proč proti proti tomu nikdo nic nepodniká....

1. Protože nezločincoval tady. 2. Protože nezločincoval proti někomu privilegovanému. ;-P

Petr Benes 16.1.2008 9:54

Re: Já osobně ještě asi českého neonacistu neviděl.

Neco si o te Luxemburgove precti, nez zacnes placat takove kraviny.  

Psí vrah Čumil 16.1.2008 9:52

Inspirován dobovým hlášením sicherheitsdienstu ještě doporučuji, aby i dnes byla naše nacistická cháska "vystavena opovržení".

No - a pomaloučku k nim přibývají i pachatelé a signatáři přelíbezné petice D.O.S.T.

Kde je ten Sicherheitsdienst?

quetzal 16.1.2008 9:50

Re: Pokud jsem se dočetl, ... chyba

židů přežilo asi 20%,  zdá se vám to moc? :-/ Nebo kam vlastně tímto argumentem směřujete? V absolutních číslech to bylo úplně naopak, protože před válkou v Československu žilo řádově více židů než cikánů.

quetzal 16.1.2008 9:48

Re: Já osobně ještě asi českého neonacistu neviděl.

to asi nechodíte do těch správných hospod ;-)

quetzal 16.1.2008 9:46

Re: To žaba

NSDAP = Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei čili Německá národní socialistická strana práce

Asi zřejmě není národní socialista jako národní socialista,  že?

prouky 16.1.2008 9:41

Pokud jsem se dočetl,

tak židovských spoluobčanů v ČSR přežilo 2. světovou asi 40%, cikánských asi 2%.

Šnek 16.1.2008 9:33

Já osobně ještě asi českého neonacistu neviděl.

Zato jsem ale viděl bezpočet stánků po Praze, kde se prodávají trička s portrétem hnusného zločince a teroristy Gevarry. Nikdo proti tomu nic nepodniká.

Naši západní sousedé nechají klidně pochodovat komunisty k pomníku R. Luxemburgové a K. Liebknechta a také se nic neděje. Přitom to byli komunističtí revolucionáři a tím také zločinci.

Jak to, že zdejší bojovníci za demokracii, nebo vůbec za co, tohle všechno nevidí?

Harry 16.1.2008 8:35

Re: Re: Re: Re: Nejdřív Židi

No ja su z Cech a tady cca 1/3 uzemi osvobodili Amici. Zastavili se par km od C.Budejovic, je tam pomnik. Osvobodili a odesli a navic nabidli pomoc pro obnove (Marshalluv plan). Nikdo nepopira ze vetsinu uzemi Cech osvobodila Ruda armada. Ta se sice potom vojensky az do r. 1968 stahla, ale SSSR zde de facto vykonaval stav protektoratu. O vsem, ale naprosto o vsem rohodovala KSC kterou ridili poradenkove z Moskvy. Od r. 1968 pak okupace byla i de iure. Jelikoz to byl prave SSSR kdo otevrel Hitlerovi vratka (pakt Milotov-Ribbetrop) tak bohuzel Rusove jen a jen pouze pomohli uhasit co sami pomohli zapalit.

Harry 16.1.2008 8:29

Re: Nejdřív Židi

Nikoli narodni ale nacionalni

žaba(k) na prameni 16.1.2008 8:02

To abonent

Říkáte "národní socialisti"??? To myslíte třeba Miladu Horákovou???? To byla národní socialistka.....(Y)

MeKu 16.1.2008 7:39

Re: Re: Re: Re: Nejdřív Židi

Pane, vaše reakce je tak hloupá, že ani nemá cenu pokoušet se vám vysvětlit jak moc se mýlíte ve svém rusofilství.

Lovap 16.1.2008 6:31

Re: Re: Re: Nejdřív Židi

"...řada našich spoluobčanů si dosud neuvědomila, komu a čemu vděčí za svoje životy." - No, to si práve väčšina akosi uvedomuje - Rusom :-D Väčšinu územia Čiech (a celé Slovensko) oslobodili (čiže zachránili im životy) práve Rusi. Toto nebol moc dobrý argument v prospech USA :-D

Abonent 16.1.2008 4:00

Re: Re: Nejdřív Židi

Vážený Jiří, ta "dějinná garance" existence státu Izrael se mj. projevuje tak, že EU platí palestinské školství, vychovávající školáčky k nejvyššímu cíli muslima - k mučednictví. To jest k sebevražednému atentátu.

Jinak ale souhlasím - řada našich spoluobčanů si dosud neuvědomila, komu a čemu vděčí za svoje životy. Asi nám dějinná lekce konce třicátých let nestačila. Asi bychom museli prožít to, co si prožil židovský národ, abychom se začali starat o vlastní obranu.

Izrael je obklopen stonásobnou přesilou nepřátel, a přesto má větší naději než Česká republika, kterou dělí od nepřítele stovky kilometrů území našich spojenců.

Izraelci jsou totiž ochotni se bránit. Češi nabídku na posílení obranyschopnosti jejich republiky odmítají.

Kdo se nepoučí z vlastních dějin, bude si je muset prožít znovu.

Jiří 16.1.2008 3:34

Re: Nejdřív Židi

Izrael nepadne. Má poněkud jinou dějinnou garanci. My ovšem padnout můžeme, protože odmítáme i tak nepatrnou garanci, jako je pár tun sofistikovaného železa....

mik 16.1.2008 0:53

Re: Nejdřív Židi

R^

Abonent 16.1.2008 0:30

Nejdřív Židi

Národní socialisté plánovali ráj na zemi : mír, hojnost, práci pro všechny, mohutný sociální vzestup dělnictva atd. apod.

Lidé jim uvěřili. No nevěřte někomu přesvědčivému, že vás v brzku čeká skvělá budoucnost, jen za váš volební hlas.

Nacisté tedy zvítězili ve volbách, a začali uskutečňovat sen všech pracujících. Nejdříve bylo nutno odstranit národní škůdce, pak, po získání starého i nového životního prostoru, i všelijaké jiné podlidi.

Nejdřív tedy Židi, pak Cikáni. Pak psychicky nemocní. Pak Češi. Kdyby s.Hitler měl trochu víc času, tak všechen tenhle odpad by už Evropu nehyzdil.

Dnes je to trochu jiné. Nejdříve sice mají jít Židi, jasná věc, ale Češi ne. Tedy - ne hned. Až za nějaký čas. Když necháme padnout Izrael, dojde brzy i na nás.