3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 17.11.2010 20:31

"Myslím, že by se věci mohli ubírat i jinými směry.."

Neříkal už T.G.M. že je potřeba ASPOŇ dvou generací, aby přišla stabilita? Tady po osmdesátém devátém vypukl Klondajk, bohužel, nebyli jsme na to připraveni, zlatokopové jsou v každé době, bohužel. Po převratu nebyl odpovídající právní řád, nebyli soudci a právníci, kteří by vyrostli bez socíku, prostě nebylo kde co, co západ budoval staletí. Prostě platíme daň za osmačtyřicátý rok. A ještě to bude trvat. Asi to zmáknou až generace, které o socíku nebudou vědět už vůbec nic.

Průšvih je ale ta ekonomická krize, která pokřiví kde co

R. John 17.11.2010 20:30

Kdepak pane Rychlý, již Vám neodpoví, šel venčit pudlíka. :-)

P. Sulc 17.11.2010 20:16

Re: Ach ták, tak v tej emerice je vše zdarma ? Že si to soudruhu nemůžeš vynachválit ?

Samozrejme, Fidelovsko je raj na zemi, jak nam to nafilmoval pan Moore. A doktori tam maji andelska kridla a svatozare. A leci pomoci nejmodernejsich pijavic.

Z. Rychlý 17.11.2010 19:43

Re: Doplněk

Pane Nováku, skromný dotaz, proč jste tedy zvonil klíči, když jste to všechno měl ? Proč jste proboha nepokračoval v budování socialismu ? Stávkovat jste mohl do halelujá, demokracie bylo, co se do Vás vešlo, československý průmysl jste měl, nezaměstnaných bylo jen pár disidentů, dokonce i svobodu projevu jste měl (pravda po projevu už tomu tak být nemuselo) a Vy jako blázen zvoníte klíči. Nebyla to od Vás, promiňte, blbost ?

I. Šenkyříková 17.11.2010 19:11

Re: Vyjádření občana

Zaměstnanec rozhodně nedostává minimální mzdu, ale bohužel lidé nemají reálné představy o hodnotě své práce. V obou směrech. V přeceňování i podceňování .

A s tou školou? Ha ha. Tak proč někteří i nadaní nemohli ani na gympl??

J. Novak 17.11.2010 16:58

Re: Ach ták, tak v tej emerice je vše zdarma ? Že si to soudruhu nemůžeš vynachválit ?

Opravdu škoda, že se už u příspěvku nezobrazují první 3 skupiny z IP, ale co, dnes je tu v Mississippi krásně, modrá obloha, fotogenično, vezmu psa a půjdu někam fotit, asi do Bellhaven College, potřebuji také dopolední snímky kvůli osvětlení budov z jiné strany. Proč se vzrušovat nad žlučovitým R.Johnem, nestojí to za to, :-)

Ono tady sice nic zdarma není (většinou), ale lidi jsou k sobě mnohem slušnější, než nějací R.Johnové v ČR. Mimochodem, žiji tu už 4 roky, občas se sice do ČR vracím, ale vždycky se mi chce zpátky sem.

R. John 17.11.2010 16:52

Ach ták, tak v tej emerice je vše zdarma ? Že si to soudruhu nemůžeš vynachválit ?

Nelakuj mě , na to jsem viděl kus světa včetně Ameriky. K Fidelovi je to kousek, tam je zdravotnictví zdarma, práce, průmysl, demokracie, vše po čem tvé srdce touží. Dosyta si to tam užívej, přál bych ti to .

R. John 17.11.2010 16:42

Zato ty vaše jsou "duchaplné " .

nevidím že byste diskutoval , jak předesíláte . Prsknete sem bolševické žvásty a myslíte si, že se potento, kdepak soudruhu, již 21 let se nikdo kvůli vám nepotento.

J. Novak 17.11.2010 16:41

Re: hmm, svobodný a s čipem...

Jenom ta práce tak nějak chybí..., k tomu bydlení, energie za rozumnu cenu...

Naštěstí se mne to tady v US nějak netýká a ani se mi moc nechce zpátky. On takový R.John by každeého, kdo s ním nesouhlasí a neopěvuje "modro", nejraději někam zavřel nebo vypověděl.

Dnes je nad Mississippi nádherně modrá obloha, tuhle modř miluji, modrého ptáka ODS by ale bylo lépe zavřít do klece...

J. Novak 17.11.2010 16:37

Re: Mazej na Kubu soudruhu, tam ještě výdobitky socialismu mají. Jinak je krásné, jak básních o klíčích, hovnajs, pendrekem jsi asi mával.

Ukázka myšlení "modrého" "demokrata", jen, co je pravda. Snad proto jsem také raději v USA, než v ČR, kde by "modří" za nesouhlasný názor nejraději zavírali a popravovali, kdyby to šlo, vždyť halda z nich jenom v roce 1989 změnila barv u stranické legitimace.

J. Novak 17.11.2010 16:33

Re: Skutečná svoboda

Máte pravdu, dnes mladým doporučuji jedno, naučít se pořádně jazyk a jít si vydělávat a žít někam jinam, nečas v ČR vládne a dlouho tomu ještě (možná) bude, lidé budou odcházet za prací do ciziny, jako tomu bylo v roce 1923 a dalších...

R. John 17.11.2010 16:32

Oprava: výdobytek.

R. John 17.11.2010 16:31

Mazej na Kubu soudruhu, tam ještě výdobitky socialismu mají. Jinak je krásné, jak básních o klíčích, hovnajs, pendrekem jsi asi mával.

B. Uhlich 17.11.2010 16:22

Re: Ježišmarjá...

Pí. Kanioková, ..já ty kdyby opravdu nesnáším, ale když se to vezme veskrze hypoteticky - dovoluji si s předchozím příspěvkem částečně souhlasit. Myslím, že aktéři "plyšáku" mohou být bolševikovi velmi vděční za jeho duševní zatuhlost a neprozíravost. Kdyby se např. v roce 85 dostal k moci nějaký modernější bolševickej proud, byl by se musel celý listopad vykonstruovat na něčem jiném... Já si opravdu myslím, že kdyby se bolševik přestal klepat před alternativní kulturou, kdyby začal objektivně informovat o všem , co se okolo dělo, kdyby pustil lidi normálně ven (proboha, čeho se to bál..???) Myslím, že by se věci mohli ubírat i jinými směry...ona řada lidí by asi pochopila jak opravdový kapitalismus funguje...pochopili by, že takový zaopatřovací ústav jak byl tady - fakt nikde není....no, nechci spekulovat, ale asi by se taky chovali o dost jinak...

Aby nedošlo k nepochopení, já rozhodně po tom , co tady bylo před 89 nestůňu - jen ten vývoj mně taky někdy dost nepříjemně překvapil...tak někdy přemýšlím, zda to šlo udělat jinak....pochopitelně, že asi ne.....ono asi nejvíc šlo o to, co se tady pak dělo. Mnoho lidí správně předpokládalo, že se na té změně dá neuvěřitelně vydělat...tak pak už asi o žádnou politiku nešlo - jen o neuvěřitelný "byznys". Proto také moc nevěřím v nějaké vznešené ideály listopadového převratu...konec konců každý  znás se může každý den v mediích i ve svém okolí přesvědčit jak to s tím vítězstvím pravdy a lásky doopravdy je.......

J. Novak 17.11.2010 15:55

Re: Vyjádření občana

Hm, tak si nám dal lekci "modrého"moudra, ale, asi toho zaměstnance málo platíš a on to vidí, protože dobře odměňovaný zaměstnanec je loajální s firmou. Pokud mu platíš minimum, tak se nediv.

Jinak, možnost volby školy byla i za komunistů, ale většina škol měla stejně dobré výsledky, asi také proto, že si nemohly učit každá co chce a na co její žáci "mají" či co by se chtěli učit, ale to, co budou v práci a v povolání skutečně potřebovat. (ML vynechávám, to byl exces).

J. Novak 17.11.2010 15:48

Doplněk

Nečekal jsem, že demokracie bude mít po 21 letech "na kahánku", že by se měla stát demokracií "jen pro vyvolené".

Nečkal jsem, že po 21 letech nebude prakticky existovat český průmysl.

Nečekal jsem, že mimo kolektivní vyjednávání bude pracujícím upíráno právo na stávku.

Nečekal jsem, že budeme mít armádu nezaměstnaných.

Nečekal jsem, že se na ulicích objeví bezdomovci. Nečekal jsem, že zdravotní péče bude jenom "pro vyvolené", ostatní, že si buď zaplatí, nebo zemnřou (připravuje se). ... Nečekal jsem... Kdybych to věděl, zahodil jsem raději klíče do kanálu a šel dál budovat socialismus.

J. Kanioková 17.11.2010 15:01

Ježišmarjá...

"kdyby idiot bolševik povolil svobodu tisku ....... vládli

tu kommies tiše dodnes. "

To myslíte vážně??? Vy jste nežil v osmašedesátém? Z kraje roku zrušili cenzuru a už to jelo !!!!  A nebýt tanků, tak byli komouši smeteni. Nevíme za jak dlouho, nevíme jestli "najednou", či postupnými ústupky, ale padli by na hubu... Tehdy totiž žila ještě generace, která zažila Masarykovu demokracii a nás, hodně mladé, velmi podporovala..

Po tomhle, co jste teď napsal, je jasné, jak jste myslel ten příspěvek níže. Možná to byla citace, ale mluvila vám z duše...

T. Veleman 17.11.2010 15:00

Re: hmm, svobodný a s čipem...

Ano,naprostý souhlas.A hajzlpapíru též dostatek:-)

R. Bébr 17.11.2010 14:52

Re: To nepsal občan ale bolševické hovado, to za prvé,

Z diskuse nelze vykučovat nikoho, to je pravidlo demokracie. A když to nečtete, tak k tomu nepište duchaprázdné komentáře.

J. Kanioková 17.11.2010 14:45

Napsal jste to výborně i za mne,

ono je i dnes ještě spousta lidí, kterým nedochází, že každý je svého štěstí srojvedoucím..

Jsem přešťastná, že jsem se demokracie dožila. Je nedokonalá, produkuje i chyby, ale i s minidůchodem a velmi skromným živobytím jsem šťastná.  Byla jsem na tohle připravená, nečekala jsem ideál, vždyť i T.G.M. říkal, že ke změně potřebujeme aspoň dvě generace.

R. John 17.11.2010 14:21

To nepsal občan ale bolševické hovado, to za prvé,

zadruhé, je zvykem napsat pod konec článku "konec citace", aby to nebylo na Vás, i když si myslím , že se s tím "občanem" ztotožňujete. . Jinak diskutovat se samozřejmě dá, ovšem né s prolhanými bolševiky, taková diskuze svého času vedla přinejmenším na estébárnu, v horším do kriminálu. Není třeba s bolševiky diskutovat, jen je usměrnit tam, kam patří. Bolševici nemají argumenty, jen lži. Ale nic Vám nebrání diskutovat a vyvracet argumenty, když o to stojíte. Ale nějak to nečtu.

R. Bébr 17.11.2010 14:08

Re: Vyjádření občana

Zveřejnil jsem jen citaci z jiné diskuse a čekal, jak umíte diskutovat. Jak budete tento text vyvracet (bylo by to velmi jednodché).

Bohužel všichni jen nadáváte autorovi, kterého neznáte, někdy i dost sprostě. To je pavlač, ne diskuse. Je mi líto, že se nenašel nikdo, kdy by uměl aspoň trochu diskutovat a vyvracet argumenty.

R. Bébr 17.11.2010 14:03

Pokrok

Teď už můžeme psát a říkat, co chceme a nic se nám nestane. A vůbec nic se nestane.

Blbí komunisté cenzurovali, zakazovali svobodu slova a tisku. Dnešní panstvo vám dovolí psát i kecat - a jen se tomu směje a krade po svém. Nastal pokrok totalitních vládců.

Račte si uvědomit, že kdyby idiot bolševik povolil cestovat, umožnil svobodu tisku a zřídil tu pár gigahypersupermarkteů tak nebyla žádná sametová revoluce a vládli tu kommies tiše dodnes. A lid by ji, zase dával 99,8%.

Teď máme svobodné volby, ale panstvo si všechno stejně uspořádá po svém bez ohledu na nějaké občany a jejich hlasy. Také velký pokrok nového panstva.

Čili: je to jen ještě pro panstvo vylepšené, ale my máme dojem, že žijeme ve svobodné demokracii.

J. Krásenský 17.11.2010 12:36

Výborné,

jen doplním jedno Vaše "nečekal jsem" 

"Nečekal jsem, že na převrat - a jeho důsledky - nebudou vůbec připraveni právníci" A že jich mezi chartisty bylo! Jakýpak útěk (Ježkův) před právníky! I hlemýžď si to metelí, ve srovnání s naším právním disentem. (to a jejich trvání na právní kontinuitě jen dokládá, co je psáno v základním dokumentu Charty 77, "Spolupráce! Nikoli odboj" )

R. John 17.11.2010 10:14

Nazdar "Pragováku", co nám ještě povíš?

Ty to musíš vědět  vše lépe, vždyť jseš poučený z krizového vývoje. Pouč nás, co je ta svoboda, povídej nám o zadrátovaných hranicích, kde se střílelo po lidech a vraždili se jak zajíci, povídej nám o lágrech na Jáchymovsku, o Leopoldově, když tam vládli Tvoji rudí kámoši , kteří mučili a vraždili lidi, řekni nám o těch "krásách" socialismu. Povídej, přeháněj, vychvaluj, jsem jedno velké ucho, nenechávej  mě prahnout v tápání, co je pravda a svoboda, neupejpej se a naservíruj to sem jako starej Grebeníček. Ten se také neupejpal.

R. John 17.11.2010 9:55

Ježišmarjá, to snad Grebeníček na dnešek zorganizoval !

Bolševiků se tu rojí jak much. Tu  svojí marxistickou mršinu tu chtějí " nenápadně" vychvalovat. Prý byli dříve ti dnes zmanipulovaní miliony svobodnější, říká soudruh, no proč by nelhal beze studu, když beze studu vraždili a kradli.

R. John 17.11.2010 9:43

Jdi dál soudruhu, mezi své spoluvrahy a spoluzloděje. Tam Ti bude dobře.

I. Šenkyříková 17.11.2010 8:55

Re: Vyjádření občana

??? a to myslíte opravdu vážně? Tolik lidí, žýe se bojí ztráty zaměstnání? To by pak svou vlastní práci dělali svědomitěji. Vlastní zkušenost - ještě teď mi zasměstnanec řekl (mladý človek), že pracuje pouze do výše svého platu. Asi nepochopil, že se od jeho páce odvíjí. Že by si dřív každý mohl vybrat zaměstnání podle svých schopností, nebo předpokladů? Blud. A mohla bych pokračovat. To že nebyli bezdomovci? Kec. Byli. Jen se o nich nemluvilo a raději nebyli vidět.  Bezdůvodné odebírání dětí matkám také nesvědčí o velké svobodě. Možnost pro své dítě vybrat co nejlepší školu podle jeho nadání nebyla. Mám dál pokračovat?

I. Šenkyříková 17.11.2010 8:47

Re: Skutečná svoboda

Naprosto s Vámi souhlasím. Ale obávám se, že pro pisatele je to házení hráchu.

I. Hil 17.11.2010 8:41

Re: Ty kráwo, Ty jsi tedy hustej bolševik.

Už způsob vyjadřování stačí k ignoraci vaší osoby a jejich názorů.