18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Haf 27.5.2006 14:12

Proto - Nevolte parlamentní strany :::

 

Před 16ti lety nám mnozí ještě dnes v parlamentu zasedající ( např.Jičínský) podsouvali heslo  Máme holý ruce - Ne. Měli jsme mít hole v ruce !!!  Naše hole dnes  - jsou volební lístky !!!      Parlamentní strany nechtějí změnu systému pro občany, ale pouze pro sebe.  Je nutné změnit systém, předat část rozhodovacích pravomocí přímo občanům, zavést prvky přímé demokracie a rozhodovat i pomocí referend. Změny zákonů - ústava, volební zákon, zákon o referendu....Zákony musí být jednoznačné, srozumitelné a vymahatelné. Musí se změnit nerovnoprávný vztah občan - stát !!!    Přímá volba starosty, hejtmana, presidenta, ale i policejního ředitele, soudce, st. zástupce a vyšších úředníků st. správy !  Odvolatelností politiků odstranit kastu Vyvolených, nadrovnoprávných.  Rozhodovat i pomocí referend. Změna rozpočtového určení daní a decentralizace. Politika musí být opravdu věc veřejná a hlavně služba občanům - ne obživa či handl. Změna systému vyrazí současným politikům moc z ruky, pomůže zmenšit i odstranit korupci !    Proto volte č. 14 - Pravý Blok  , www.cibulka.net  !!

Pravý Blok přijímá za členy občany s prohlášením, že nikdy nebyli členy žádné strany Národní Fronty a nespolupracovali s StB, po roční zkušební lhůtě.

Také já soucítím s panem F.Šimáčkem a obdivuji jeho snahu po všem, co zažil, stále ještě  zlepšit poměry v ČR ! Nikdy jsem zde něco takového neobjevil, mělo by být rozdáno do všech základních a středních škol, k vyvěšení u vchodu !!! - A snad možná i místo Klause !!!

Patron Divný 27.5.2006 15:51

Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

Hafíku, problém je v tom, že váš slovní projev je zanícený - už jen těch vykřičníků...

A já nevěřím, že zanícení lidé jsou schopni jednat logicky.

Haf 27.5.2006 16:59

Re: Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

A vidíte, to mě nenapadlo, že píšu se zanícením ! Nakonec je to můj problém ! Pokud je tohle můj hlavní problém, pak vlastně problém nemám. No, já používám vykřičníky pro zdůraznění části textu.                                                                   Možná bych měl používat klacek ? Dát facku ?          Bude to mít větší logiku ???

Patron Divný 27.5.2006 17:55

Re: Re: Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

Kdo je opravdu přesvědčen o síle svých myšlenek, tek je prostě jen vysloví.

Patron Divný 27.5.2006 17:58

Re: Re: Re: Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

Omlouvám se za překlep: ten je prostě jen vysloví.

Barunka 28.5.2006 21:53

Re: Re: Re: Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

Treba tez reknete neco o panu Cibulkovi a jeho rodine. manzelka byla komunistkou a jeho vlastni maminka registrovanou STb agentkou, kterou ze svych seznamu vymazal. Bohuzel to prasklo. Na zklade techto ctnosti take bezproblemove mohl studovat.

Pobavený® 27.5.2006 19:31

Problém

je v tom, že žádný fanatik (to je také ten, kdo za svojí pravdou napíše několik vykřičníků) nedovede být současně demokratem.

O čistotě Vašich myšlenek nepochybuji, ale dát Vám, fanatikům své jediné pravdy, moc by znamenalo další veřejné popravy, další 50. léta.

Mám z Cibulky a jeho fanatiků strach a jsem rád, že nemají šanci se dostat k moci.

Haf 27.5.2006 22:18

Re: Problém je s Vámi. Kecat fain, makat nein !!!

Jasně, Potroubek, Gros, Křeček nebo Kalousek, Svoboda či Pospíšil, Benda a Tlustejmacek - to sou ti správní demokrati. Ráno červení, večer modrý, bezzásadoví prospěcháři.........

václav 5.6.2006 14:32

Re: Problém

Pobavený, mám u Vás problém: víte vůbec co je demokracie? Odpovím: ano, nejsem demokratem, a jsem na to hrdý. Ta troufalost, že. Autokracie vždy neznamená diktaturu stejně jako demokracie neznamená svobodu. Mj. tzv. diktátor byl v Římské republice volený úředník a moc riskoval život, když musel zasáhnout proti chtivé a zvlčilé sebrance. Proto se právě u lidu těšil velké úctě. Tedy žádný usurpátor jako naše parta pěti z PČR. Víte, co společného má liberalismus, demokracie, socialismus, fašismus a komunismus? Je to vlastně totéž na různém stupni intezity: totiž kolektivismus. Víte co je na tomhle to nejhorší? V kolektivu, který chráníte se prosadí vždy to nejhorší. Viz starověká řecká demokracie. Opěvovali jsme jí, jenže nám soudruzi taktně zamlčeli její konce. Demokracie vždy začíná řevem v průvodech s fanglemi, když je z čeho brát, a končí koncentračními lágry, když lid vše probendí. Viz Hitler. Děkuji, nechci. Proto volím Korunu českou a mimochodem: s Cibulkou sympatizuji i přes jeho excentrický projev. Lidé schopní bývají někdy excentriky, ale když Vám poteče do bot, budete moc rád, že nějakého schopného excentrika najdete. Pokud chcete vědět víc, čtěte Hayek: Cesta do otroctví. Vyšlo i česky.

melkor 27.5.2006 19:48

Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

Volit CIBULKU???

Jsem snad blazen, abych daval hlas nekomu, kdo je schopen par dni pred volbami "procistit" kandidatky?

Haf 27.5.2006 22:19

Re: Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

Vo žádný změně nevím !!! Ale jinak dobrá pomluva .

melkor 28.5.2006 20:55

Re: Re: Re: Proto - Nevolte parlamentní strany :::

Pomluva? Racte si dohledat sam. Google jeste stale funguje :-P

Haf 27.5.2006 14:09

VK + ODS

Pravdou je, že ODS udělala spousty chyb, od počátku svého vzniku. Na ustavující kongres do Olomouce přijela většina delegátů s pověřením nepřijímat bývalé členy KSČ do ODS. Klaus bouchl do stolu a řekl, jestli tohle dáte do stanov, tak v takové straně já nebudu a už se vo tom nehovořilo. Kongres se na můj návrh v době, kdy byl Klaus u Graubnera na obědě, usnesl, že nebudou voleni 5 let do funkcí. Další kongres v Plzni ještě nezačal, Klaus si vzal mikrofon a řekl - co jste to přijali za usnesení ? to chcete odstřelovat naše ministry Dybu, Kočárníka a Stráského -  a bylo po usnesení. Tak začala demokraci v ODS a tak byl řízen od počátku vlády ODS i stát. Nechala vyrůst Klause až do nebe, kritika nebyla možná - byla to nekritická loayálnost členů, nesouhlasící byli vytěsněni, do čela se dostávali rektální horolezci a ti zde jsou dosud. Proto ODS nemá osobnosti ve vedení !!! Bez Klauze jsou vedle, chybí vůdce !! Vedle sebe nikoho , podobně jako komunisti, schopného nesnesl, nenechal vyrůst.  

pižla 27.5.2006 13:26

LIDI K VOLBAM RADŠI NECHOĎTE A DOBŘE SI MÍSTO TOHO ZASOULOŽTE!!!!

A BASTA!!!!!!

Patron Divný 27.5.2006 13:39

Re: LIDI K VOLBAM RADŠI NECHOĎTE A DOBŘE SI MÍSTO TOHO ZASOULOŽTE!!!!

Já k volbám půjdu, ale vy opravdu raději nechoďte.

Pamětník 27.5.2006 11:46

Takhle blbě...

...ospravedlňovat komunistická zvěrstva padesátých let může pouze absolutní idiot, nebo

soudruh Filip.Co kdyby začal srovnávat počet popravených,mrtvých z lágrů a dalších obětí

s počtem mrtvých při dopravních nehodách?

Patron Divný 27.5.2006 13:18

Re: Takhle blbě...

Člověče nešťastná, právě jste mu to poradil. :-D

franta 27.5.2006 11:05

Ať se Paroubek snaží jak chce

ale "zatáhnout si do systému komouše" mohou jen a jen voliči.

Patron Divný 27.5.2006 10:38

Fakt patří všechny vedle sebe?

Já tedy nevím, ale mně tyto tlachy vůbec nepřipadají rovnocenné. Rozdělil bych je na docela rozumné (Bursík a Kalousek), o něco méně rozumné (Topolánek) a naprosté nehoráznosti (Filip a Paroubek opět nezklamali). Jenže ono hodit všechny do jednoho pytle je tak krásně politicky korektní, že...

Jaryna 27.5.2006 9:32

Volební tlachy vůdců stran........

Souhlasím, že jsou to tlachy........Co zbývá obyčejným občanům této krásné země? Jen pracovat a pracovat, aby z jejich daní dokázali uživit poslance včetně senátu....Tak o co jde? O lhostejnost, který vůdce kterékoliv strany to vyhraje....Nikdo nemyslí na občana, myslí sám na sebe, aby se co nejdříve dostal k lizu...Nebo aby u lizu zůstal........Proto ty volební tlachy.......

dvd 27.5.2006 9:49

Občan

by měl myslet v přrvní řadě na sebe.

JiP 27.5.2006 9:19

Chcíplá debata

Ve včerejší TV předvolební debatě pan dr. Železný prohlásil, že debata byla chcíplá. Nevím jak komu, ale mně se zdála naopak velmi živá. Přispěl k tomu sám pan europoslanec svými neadvátními reakcemi na poznámku moderátorky o prohrané arbitráži TV Nova, za niž musel náš stát zaplatit l0 miliard Kč. Viz více na http://www.ct24.cz/

http://www.ct24.cz/

Stanislav 28.5.2006 1:10

Re: Chcíplá debata

Mě přišla duchem skutečně chcíplá, živá byla pouze hlasitostí ... :-/ Ač nerad, musím Železnému uznat nesporné diskutérské kvality ...

tic-tac 28.5.2006 18:27

Re: Chcíplá debata

Doufám, že se Železný do PS dostane. Jinak k paní redaktorce a jejímu

ubohému vedení debaty. Začala si a pěkně to schytala. Každopádně to, že ČR prohrála arbitráž je opravdu pouze chybou našich úředníků, kteří falšují dokumenty a jsou i neschopní. Především se zamyslete nad tím, co Železný řekl. On svoji arbitráž vyhrál a ČR jednu taky. Potom to však díky tomu co udělali úředníci ČR projela.

Marian 27.5.2006 7:57

Myslím, Šamane, že mícháte dohromady i věci které k sobě nepatří.

výroku pana Bursíka   velmi dobře  rozumím a  nevidím  v něm  nic  hodného posměchu.  Nedával bych ho vedle  prasečí   demagogie  komunistickýho smrada ( to o náletu na  Prahu)

Jen na okraj.