7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
VLK 26.1.2010 11:34

anonymita a imunita fiškuntálků

Není snad zde citovaný pan Němec Marek autor a držitel ochranných značek Toyota, Audi, Rolls Royce, Nissan, Grundig...)  vlastním bratrem pana Igora Němce jinak šéfa Úřadu na ochranu osobních údajů?  Kruh utajovaného blbnutí  by se tím  uzavřel. Zejména by se objasnilo, proč 99,99 % občanů má trvale blbnout s tajuplným utajováním veřejně dostupných informací a proč má v rodině Němcových smysl utajovat neutajitelné..  Nebo se snad mýlím?

Marek 24.1.2010 19:28

zlatá slova paní Moby Dicková

A tou diskusí máte pravdu. Jen pan Neff nemá pár slov (ani slušných ani drsných) pro ty kteří jeho plátek čtou. Pan Neff totiž nemá nejen pár slov, ale nemá asi ani špetku slušnosti. Pro mnoho lidí byla právě diskuse důvodem k návštěvě NP (nejen psát do diskuse, ale hlavně si ji přečíst a občas se i zasmát).

Je smutné podívat se na samotné Lidovky jak holá, sterilní a politicky korektní je tamní diskuse. Ale to je panu Neffovi asi jedno, on stejně diskusi nečte protože mu nikdo nemaže stále med kolem úst. Zlatej prastarej Neviditelnej pes a zlaté časy kdy i pan Neff měl svého psa - ten ho asi dělal lidštějším, teď už je z něj jen Jules Verne nové doby.

udivený 24.1.2010 18:20

Odstraněním anonymity za pokrokové diskuse!

Odstraňování anonymity je v této zemi stále ještě nevhodné, uplynulo TEPRVE 20 let a kdo ví, kdo je anonymně za odstraňováním anonymity v pozadí a oč doopravdy jde. Zde to (poměrně solidní) většinou nejsou vždy úplně přihlouplé netématické plky jako jinde. Takže, kdo ví...

Výhoda anonymity je v tom, že se lze dozvědět, jaké jsou, řekněme, opravdové názory. Nevýhody anonymity lze řešit moderováním, pokud na to je čas a prostředky (vulgaritu, odchylky od tématu a osobní napadání je dobré odstraňovat a ukládat do popelnice, do níž by však taky bylo možno v případě zájmu nahlížet).

Samozřejmě, že existují generátory krátkodobých emailových adres... takže "skutečná jména a adresy" ... hloupost.

Ale není nutno číst "zoficijálněné" pseudodiskuse. Každý dle (anonymní) libosti. A až se vše zase jednou obrátí, může se ta "neanonymnost" hodit: "Souzi, já už tehdy jsem přece psal, že ne tak, ale jinak... a jako důkaz tam mám jméno a adresu! I rodné číslo a třídní původ do páteho kolena jsem tam přece dal!".

Svatopluk 24.1.2010 15:28

Souhlas s Vaší ženou

Sdružení fyzické adresy, internetové adresy a jména je opravdu něco. Aby se gestapo nemuselo unavovat zjišťováním. V této situaci vypadají Neffovy plamenné obrany svobody poněkud nevěrohodně. Co se to s ním mafra děje ?

w4c 24.1.2010 16:06

Re: Souhlas s Vaší ženou

za těchto podmínek se může registrovat jen trouba. Neff asi psa prodal a může teď už kulový

Otakar 24.1.2010 10:01

Končí "nezávislý" Neviditelný Pes", -škoda.

Stane se po 15.2. Psem viditelným   a asi i více závislým. Ale buďme spravedliví - jsem přesvědčen ,že pan Neff s tím bytostně nesouhlasí, ale co naplat Lidovky i Pes patří zcela německým majitelům, takže jak se říká "hubu a krok"...... a Alles gute.

JE 24.1.2010 10:28

Re: Končí "nezávislý" Neviditelný Pes", -škoda.

Omyl, Aston se tváří, že s tím stoprocentně souhlasí, ale podezřívám ho, že to říká jen proto, aby si zachoval tvář, protože, jak píšete, nemůže do toho asi moc mluvit.

David 23.1.2010 23:08

Registare k diskuzím .... ještě jeden pohled.

Jsem majitel a jednatel pár firmiček. Tady včetně bydliště zapsán v obchodním rejstříku. Tedy každý, komu se nebude líbit můj názor a je dostatečně horká hlava, mně může navštívit a "diskutovat" osobně. S ostrým slovem či ostrým nožem. A nebudeme si nic nalhávat - riziko potrestání státními orgány za případné násilí je tak mizivé, že jedině lenost takového útočníka by mně ochránila.

Tedy - běžte s registracemi a diskuzí pod plným jménem kamsi. To není o policejním státě, to je o 100% blbosti. A tak se vracíme zpátky do socialismu. Člověk se nebude bát mluvit jen v okruhu časem prověřeným přátel a rodiny. Jinde ..... raději ne. (P.S. u dětí už delší dobu zase musím říkat, co z doma zaslechnutého nemají radši ve škole při diskuzi či zkoušení říkat, protože to je tzv. politicky nekorektní).

Bereniké 24.1.2010 8:03

Re: Registare k diskuzím .... ještě jeden pohled.

Máte pravdu. Vyrostla jsem v rodině, kde po diskuzích u večeře nám rodiče často říkali: "A ne abyste něco o tom někomu vykládali, co tu doma říkáme." Bohužel, v mé rodině to začíná vypadat podobně. Sice neřešíme komunisty, ale jiné problémy, a synovi a bohužel už i malé dceři musíme vysvětlovat, že nesmí nikde například mluvit o cikánech.... Je to k zblití, pánové. Tohleto šílený utahování smyčky kolem krku má podle mne počátek v útoku na dvojčata - už tehdy, krátce poté, jsme si doma říkali, že to bude výborná záminka pro euroatlantickou civilizaci, jak začít s kontrolováním myšlení a veškerého našeho konání. Tím se ovšem nehlásím k těm, co tvrdí, že útok na dvojčata byla akce CIA a pod. - pouze si myslím, že to byla skvělá záminka. A ti naši EU multikulti socansko-zelený dementi toho využívají také.

Jenda 24.1.2010 13:19

Re: Registare k diskuzím .... ještě jeden pohled.

S dvojcaty to nesouvisi. To zacalo daaaavno predtim. Tak mozna u nas se priblizne v te dobe setkala prilivova vlna pobliticke korektnosti a povinneho obdivu k multikulti s odlivem kontroly a sebekontroly po padu komancu.

Ondrej 27.1.2010 19:47

Re: Registare k diskuzím .... ještě jeden pohled.

NP čítam už 11 rokov. Toto je môj asi 25ty príspevok. Takže volám sa Ondrej Lipták, registrovať sa nebudem a pravdepodobne končím. Ľutujem, že pán Neff tak zostarol a "nechá si to líbit" /ospravedlňujem sa ak je výrok nie správne po česky/. Priznávam sa, že aj ja starnem, podpísal som nedávno v zmluve, že budem vyznávať "ekologické a európske hodnoty". O vedúcej úlohe európskej komisie v spoločnosti tam zatiaľ nič nebolo. Dovidenia na slobodných blogoch....

Ondras 23.1.2010 19:01

Registrace? Stop fizlovani!

Jsem léta pravidelný čtenář Neviditelného psa, jako diskutér sem sice vstupuji jen ojediněle, diskuse ovšem čtu pravidelně a vnímám jako docela reprezentativní a podnětný jarmark názorů (včetně těch se kterými nesouhlasím).

Nehledě k tomu, že si sám odmítám nechat fízlovat osobní data, budou mi tu chybět mnozí "kontroverzní" diskutující" - přinejmenším nebude komu vynadat :-)

Tak holt budu muset najít jiný smysluplný způsob vyplnění pracovních prostojů.

Jurajda 23.1.2010 17:58

Pozor od 15 února mě může neviditelný pes co se zviditelnil !

Soudruzi semizdá vyhrávají!

haui1 24.1.2010 11:50

Re: Pozor od 15 února mě může neviditelný pes co se zviditelnil !

Myslíte, že 15. února zvolili schválně, protože kdyby to uvedli od 25., tak by to bilo moc do očí? S tím to názorem se nedá než souhlasit.

jh 23.1.2010 16:53

Komu to bude vadit jako prvnímu?

Kromě Francie a Chavéze se pozastavují nad americkou pomocí i komentátoři našeho veřejnoprávního rozhlasu.

alena 23.1.2010 16:20

jsem se

pobavila a ledacos dozvěděla - díky, Moby Dicku. Jenom nevím, neb jsem holka z lontu, co znamená ta Mrtvá Kočka - snad mi to tu někdo vysvětlí.

Zdravím!

Ondras 23.1.2010 18:21

Re: jsem se

Doporučuji k přečtení :-)))  : Karel Michal: Bubáci pro všední den

(např. z této knihy byla zfilmována povídka Bílá paní s Brodským, Kačírkovou etc.)

Mrtvá kočka , ač mrtvá, mluví  - a jen pravdu, tím pádem také nabízí přímočará řešení (např. "jak zabránit škodám na obilí?"  - "Staré spálit, nové nepěstovat" a pod.). Jak nakonec ve stejnojmenné povídce nakonec mtrvá kočka dopadne u tibetských mnichů? Přečtěte si :-)

EUR 23.1.2010 12:54

Pouze k jednomu bodu

a to ve Venezuele se znárodňuje.Tam povinně odkoupí stát podniky ať ho chtějí majitelé prodat nebo né za stávající cenu.Prosil bych, kdyby mě někdo vysvětlil, co je to tedy u nás v ČR, když mi vykoupí akcie za současnou cenu ať je chci prodat nebo né.Samozřejmě že jsem je prodat nehodlal.

Jenda 23.1.2010 19:23

Re: Pouze k jednomu bodu

vy jste tu firmu vybudoval, nalil do ni penize a know-how a delsi dobu ji provozoval? Nebo jste mel dve z dvaceti tisic akcii cehosi o cem sotva vite kde to melo sidlo a ted se vam nelibi ze do sebe nemuzete chodit ladovat chlebicky na valne hromady?

Svatopluk 24.1.2010 15:35

Re: Pouze k jednomu bodu

Co je Vám do toho, kolik měl ? Nechcete tím říce, že možnost vlastnit má jen ten, kdo toho má bólše ?

Nemo 25.1.2010 12:26

Re: Pouze k jednomu bodu - vysvětlení

Vysvětlení: Mílovými kroky se blížíme Venezuele - viz tanečky s registrací i zde na Psu

Henry 23.1.2010 12:31

už to není prezident Obava?

Čekal bych trvalejší názorovou stálost.

Augiášův chlév 23.1.2010 12:08

jó,demogratýčka

maže fofrem do véééliké pérdele.

Držet hubu a krok po celý rok. Astone,di do hajzlu.

Jan Erben 23.1.2010 10:24

O perlustracích dikusí vedu

diskusi s Ondřejef Neffem, zatím bezůspěšně. Tvrdí sice, že on sám s ní souhlasí, ale obávám se, že jeho slovo v tom stejně nehraje moc velkou roli.

Jan Erben 23.1.2010 10:25

Re: O perlustracích dikusí vedu

Omlouvám se, diskusí, Ondřejem, bezúspěšně.

Martin 23.1.2010 15:12

Re: O perlustracích dikusí vedu

patří ještě Pes Astonovi, nebo je potichu prodaný Lidovkám a Aston propůjčuje své, nepochybně úctyhodné, jméno? Je to jeho server, může si s ním dělat co chce, všichni to doufám víme, mně tohle opatření ale opravdu netěší a svoje osobní údaje nikmu dávat nebudu. Ale přijde mi že poslední dobou je "utahování šroubů" vidět ve všech oblastech které se mně dotýkají ... Mj. silnice a další ... Jako bychom zase nahrazovali svobodu postupným plíživým návratem k nesvobodě, zahaleno pod rouškou hřejivých slov, například o ochraně před neslušnými debatéry. .. Adminové mazající příspěvky online stojí moc peněz a takto nebudou potřeba??? Osobní data se dají výhodně zpeněžit??? Pačemu, Aston, Pačemu???

Jan Erben 23.1.2010 15:33

Re: O perlustracích dikusí vedu

Víte, víceméně tytéž argumenty jsem v diskusi s Astonem použil také. Odpovědi byly trochu dogmatické a taky trochu alibistické. Napsal jsem mu, že tluče zlatý hřebík do rakve Psa, tvářil se, že mu to zas tak nevadí, respektive že se stejně pletu. Už to není Aston jak bejval. Poslední roky ho podle mě dost semlely. Zkusím k tomu napsat nějaký článek, pokud mi ho vezmou, Petra Viletu poslali do ...

Mard 23.1.2010 17:38

Re: O perlustracích dikusí vedu

Já mu taky napsal a mám pocit, že si mu asi rasově čistý klub diskutérů líbí. Asi ho ta nešťastná vražda ovlivnila tak, že by rád vylučoval ze společnosti lidi, kteří s ním nesouhlasí. Je to velmi smutné.

Kony 23.1.2010 19:17

Re: O perlustracích dikusí vedu

V tom se, myslím, nemýlíte! A faktu, že začíná vylučovat lidi, kteří s ním nesouhlasí, tak ty vylučuje již déle. Tak bych hádal, že se "Aston" objeví v politice, nebo je v něm komunismus hlouběji, než si sám dokázal připustit.

Dreyfus 7.2.2010 18:02

Re: O perlustracích dikusí vedu