26.6.2019 | Svátek má Adriana



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

Z DRUHÉHO KOPCE: Klukovské vzpomínky 512



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 11, poslední: 28.5. 2019 17:35, přehled diskusí

Hasiči jsou kde?:
Autor: G. Gaheris Datum: 21.5.2019 10:00

?

Honzo, opět s Vámi souhlasím!:
Autor: A. Pakosta Datum: 21.5.2019 9:52

Nemám takový přehled jako Vy, ale i mně - polovičnímu laikovi - bylo jasné, že vést na přistání letadlo natankované na maximální vzletovou hmotnost je čirý diletantismus! A s těmi detaily, které jste přidal, je to typický obrázek - od Černobylu se toho v "Sajúzu" mnoho nezměnilo.

Toho ledadla - jako projektu - je mi hrozně líto. Suchoj mohl být příjemným zpestřením na evropském trhu menších dopravních letadel, nebýt těch PPP (Putinových politických průserů), které znemožnily hospodářskou a technickou kooperaci s Rusy.

Re: Honzo, opět s Vámi souhlasím!:
Autor: J. Lepka Datum: 21.5.2019 14:16

Podle některých zdrojů, Suchoj nemá vypouštěcí ventily a pokud jim vyhořela komplet elektronika bylo by asi nemoudré lítat nad Moskvou několik hodin. Ovšem celou dobu, co jsem schopen vnímat leteckou dopravu, jsou ruští piloti proslulí svými tvrdými přistáními, což v kombinaci s plnou nádrží je třaskavá kombinace.

To, že komunisté :
Autor: P. Kmoníček Datum: 21.5.2019 8:08

zničili morálku i u nás , v Česku, je vidět kolem sebe každý den. Začíná to na Hradě a pokračuje to do všech pater společnosti.

B-29:
Autor: J. Lukavsky Datum: 21.5.2019 7:43

"A ani se to nedá okopírovat jako B-29 na konci čtyřicátých let." To je moc pěkná historka, dejte jí někdy do placu. Jinak díky za pěkná povídání i když tohle je hodně smutné. "Nas mnogo" je heslo Rusů odjakživa. J.L. end

Re: B-29:
Autor: D. Rajninec Datum: 21.5.2019 7:54

tým B 29 to nie je historka , ale krutá pravdy ! Pár ich preletelo do CCCP pri náletoch na japonsko. A generalissimus dal príkaz Tupolevovi odkopírovať a vyrobiť . Aj keď sa Tupolev bránil , ale ke ́d máte projekčnú kanceláriu v GULAGu nič nezmôžete ! Iba taká maličkosť . B 29 bol výškový bmobardér a preto ma pretlakovú kabínu . A pretlakovú kabínu rusi "nevedeli" ! , tak behali v maskách po lietadle , v tom ich ruskom Konkordčíkovi 50. rokov.

PS. Rusi asi ako jediný vyvážali titan ...

Re: B-29:
Autor: J. Lukavsky Datum: 21.5.2019 16:01

Jí vím, že je to pravda, ale je to moc pěkná historka. Někde jsem to v internetu četl, ale bohužel neuložil. J.L.

Re: B-29:
Autor: J. Farda Datum: 21.5.2019 9:07

Myslíte tu historku s rozpaky nad neznámým účelem podivné dírky dírky v křídle a moskevským pokynem všechno okopírovat tak, jak to je?

Inu, kdo zná skutečnou ruskou náturu, :
Autor: R. Langer Datum: 21.5.2019 7:14

toho to nemůže nijak překvapit. Samozřejmě, výjimky se najdou, ale...

Re: Inu, kdo zná skutečnou ruskou náturu, :
Autor: M. Krátký Datum: 21.5.2019 8:56

ruská nátura - zde příklad - můj kamarád pracoval v Krivom Rogu při výstavbě velké fabriky a z ZEZu Praha se tam dodávaly transformátory pro kalení - ta trafa měla strašnej výkon, tak byla chlazené vodou a ty trubky z toho trafa koukaly na všechny strany. Ale výstavba šla pomaleji než dodávky zařízení, tak se to skladovalo na loukách okolo. A jednou zase přišla zásilka s těma trafama a z nádraží se to vozilo na tu louku - ale autojeřáby nepřijely tak ty blbci ta trafa v bedně přivázali k nejbližšímu stromu a odjeli. Ani jedno takto "odborně" složené trafo to nepřežilo - hezký den

Re: Inu, kdo zná skutečnou ruskou náturu, :
Autor: V. Novák Datum: 28.5.2019 17:35

Kryvyj Ryh je Ukrajina.