26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Rovnost podle liberálů

Liberalismus se za celou dobu své existence nejen v Evropě změnil k nepoznání. Slovo liberalismus je odvozené z latinského liber znamenajícího „svobodný“. Tak proč chtějí stále více liberálové něco regulovat a někoho přemísťovat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 14.6.2018 18:37

Re: ...ale přece

No, to se tě ovšem netýká, Pátá kolono, ty nemyslíš vůbec... :-D

K. Janyška 14.6.2018 9:13

A koho slovem liberál myslíte ? Levičácké hlupáky ?

Pak to sedí, pokud však myslíte klasické liberály, hluboce se mýlíte. Právě ti jsou plni respekktu k přirozenému vývoji a jsou to znalci teorie civilizace divochů obchodem a spontánního řádu lidského světa... Dzp.

T. Hraj 14.6.2018 9:42

Re: A koho slovem liberál myslíte ? Levičácké hlupáky ?

Vždyť pan Zdechovský píše, že význam toho slova (tak, jak se dnes běžně používá, to není vynález pana Zdechovského) se bohužel zcela posunul.

K. Janyška 14.6.2018 19:05

Re: A koho slovem liberál myslíte ? Levičácké hlupáky ?

Ovšem lidovci v žádném případě klasičtí liberálové nejsou... Dzp.

V. Církva 14.6.2018 8:35

Zdechovský a KDU

KDU za Bělohrádka zvláště poslední době udělala vše pro svoji nevolitelnost Pro Křesťany (za které se dovoluji považovat) je málo křesťanská, pro protestní lidi málo akční a moc povolná. Špinínse TOP09 se kterou si hraje na demokraty, místo aby přicházeli s návrhy, které chrání svobodu a křesťanské základy naší kultury.

Pan Zdechovský, dle jeho názorů a snah v migrační krizi i proti levicovým liberálům se ale snaží. Není to vždy dokonalé (třeba jeho reportáž z Kanady) ale není fér zrovna na něj kidat hnůj. To že je Bělohrádek neslaný nemastný a Europoslanec Svoboda zblblý EU totalitou (viz komentář o něm včera na psu) neznamená že nejsou v KDU i rozumní lidé. Je fér napsat, že tento článek je dobrý.

KDU jsem před pár lety přestal volit, ale kdyby měli víc lidí jako Zdechovský, možná by mohli být alternativou k mladému Klausovi, protože nepravicovou ODS s Fialou a Srbochorvatkou, kteří řeší nepodstatné problémy, když levičáci agresivně ničí naši svobodu, výchovu našich dětí a ohrožují naši křesťanskou civilizaci Islámem, ty volit nelze. A o tom je i tento článek.

J. Dvořák 14.6.2018 8:21

....velký výstřih Jitky Čvančarové....

...a tohoto blba volilo možná 8 % voličů do parlamentu EU,

jak typické.

V. Církva 14.6.2018 8:36

Re: ....velký výstřih Jitky Čvančarové....

?

T. Hraj 14.6.2018 9:25

Re: ....velký výstřih Jitky Čvančarové....

?

E Kocourek 14.6.2018 6:40

Lidovec hájí svobodu?

Lidovec se zde (verbálně) zasazuje za svobodu. To je něco tak neuvěřitelného, že to chce vysvětlení. ////

Nejspíš lže. Nebo to někdo zkuste vysvětlit jinak ... ////

M. Těhanová 14.6.2018 7:11

Re: Lidovec hájí svobodu?

A vy snad máte pocit, že se stát má starat o to, jak normální rodiče( kteří chtějí, aby z jejich dětí něco bylo), mají své děti vychovávat podle svého zdravého rozumu?

Kvůli tomu, že je pan Zdechovský lidovec, odsoudíte i text, který upozorňuje na věci, které jsou nesmyslné. Takže těžko vám něco vysvětlovat.

J. Schwarz 14.6.2018 7:31

Re: Lidovec hájí svobodu?

Tady sice pan Zdechovský správně kritizuje pokrytectví Liberálů, ale Lidovci na tom nejsou o moc líp - taky většinou prosazují státní buzeraci a "sociální spravedlnost" proti svobodě a osobní zodpovědnosti jedince.

M. Těhanová 14.6.2018 8:01

Re: Lidovec hájí svobodu?

Lidovce za pokrytce považuji taky a s většinou jeho textů taky nesouhlasím, nebo je mám za účelové , jenom ve prospěch jeho zviditelnění.

Mě jenom vadí, že někdo nepřemýšlí nad obsahem textu, ale nad jeho autorem.

J. Karlík 14.6.2018 8:16

Re: Lidovec hájí svobodu?

Jasně, to je styl - a vy mlátite černochy. Co je na obsahu článku špatně, to je otázka.

T. Hraj 14.6.2018 9:32

Re: Lidovec hájí svobodu?

Článek je dobrý (řekl bych i velmi) a to je třeba panu Zdechovskému přiznat (jako i celou řadu dalších pozitiv). Faktem ale je, že jeho strana a dokonce i on sám se v minulosti svou častou obhajobou mnohých eunijních nesmyslů na tomto stavu částečně podílel.

Z. Rychlý 14.6.2018 0:23

Pokrytectví lidovců.

Co na takové řeči Zuzanka Roitů? Svého času nám vysvětlovala, že se krimigrantů nemáme bát. Nebo ten váš eurokolegáček Svoboda Pavlíček, ten by za komsi i duši ďáblu upsal. Vaše evropská lidovecká klika je klasická mrcha. I když nejen ona. Většinou byste pro evropskou "almužničku" zadávili i svoje děti. Nevěřím vám ani písmenko, ta vaše lidovecká klika má zřejmě rozdělené a přidělené role hodného a zlého.

V. Církva 14.6.2018 8:45

Re: Pokrytectví lidovců.

Souhlas, Roithová i Svoboda svůj mandát nezvládli, alepoň ne pro zájmy našich občanů. Zdechovský ale už lépe. Měl by občas silně vrtnout i do Svobody. Třeba to ale dělá. Vy byste vnitrostranickou kritiku řešil přes média?

Pro informaci. Kdysi v EU vystoupila palestinská teroristka. Psal jsem tehdy o tom Zdechovskému skutečně mi odpoveděli že to taky řeší a z televize vím, že to opravdu řešili. Svoboda mi odepsal jen nějaký blaf.

T. Hraj 14.6.2018 9:38

Re: Pokrytectví lidovců.

Ano. A jestli se nepletu, tak to byla iniciativa právě pana Zdechovského, která tuto skandální kauzu v Evropě zviditelnila a donutila EUparlament k události zaujmout oficiální stanovisko.