7.7.2024 | Svátek má Bohuslava


Diskuse k článku

Zvítězil rozum, byť o vlas

Připomeňme, co hrozilo: že totiž se spor o tajné či veřejné hlasování překulí do podoby ústavní krize. To se velmi snadno mohlo stát a že jsme byli v pátek svědky dokonce dvou kol prezidentské volby, to byl velký úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
martin TT 10.2.2008 11:53

Re: loulo,

nebo by byl 150% na Národní třídě a 0% u nás v Kotěhůlkách

Ivan Nový 10.2.2008 11:53

loulo,

uplatit lze i veřejnou volbu, poslanec se volbě vyhne tak, že onemocní.

Patrik 10.2.2008 11:51

Re: Sicilský mafián Paroubek po tom hnusu, který jeho smečka předvedla, prohlásil:

vždyt má pravdu.Zatím se nervou a nelejou na sebe vodu .jsou to puťky.

svátek 10.2.2008 11:51

a nyní si nevážení bolševici, pro které je slovo soudruh největší urážkou připomeneme průběh voleb s toliko opačnými znaménky

Den 8 únor, čas cca 21.00h.

Ve druhém kole první volby prezidenta získává, Švejnar 142hlasů, Klaus s pomocí komunistů 136. Je evidentní, že jediný poslanec ODS dejmetomu  Tlustý, nehlasuje pro Klause. ODS nato bleskově zablokuje na příkaz Kubiceho   :"  nebav se snimi a ukonči to "!  třetí kolo volby.

Den 9.2. dopoledne. ODS neustále odkládá třetí kolo volby. Mezi tím, se zjistí, že poslanec Tlustý končí v nemocnici. ODS žádá vypárování a obviní ČSSD, že vyvíjela na Tlustého v noci nesmírný nátlak. Dokonce dva poslanci ODS odpřisáhnou, že viděli poslance Tlustého, jak hovořil s poslancem Bublanem a ten mu údajně odpověděl : " zařídím ". Šéf klubu ODS Tluchoř  a poslanec Benda prohlásí : " nevíme o tom, že Tlustý nehlasoval pro Klause, Topolánek je doplní slovy : " já jsem ráno s Vlastíkem hovořil a chtěl volit Klause což mu znemožnil nátlak Bublana a proto se zhroutil.

Čas běží, mezitím přijde zpráva, že senátor Mejstřík skončil předávkován taky v nemocnici, načež  Topolánek učiní prohlášení pro média, že Mejstřík zcela evidentně byl připraven volit Klause a Klaus tato slova potvrdí s tím, že ráno poslal Mejstříkovi pozdravnou sms. Přichází další zpráva, senátor nezařazených, Zlatuška , který evidentně volil Švejnara, končí v nemocnici a další volby se nezůčastní. ODS spokojena s tím, že vlastní neposlušný poslanec a dva senátoři volící Švejnara nejsou k dispozici a má tedy v ruce reálnou šanci znemožnit volbu Švejnara dovolí z pozice síly  třetí kolo volby.

Švejnar se nestává prezidentem o jediný hlas. Všichni komentátoři kladně hodnotí veřejnou volbu a jsou spokojeni s tím jakou slušnou formou proběhly volby a nikdo se nesnížil k obstrukcím.Taras na stránkách NP slintá blahem jak to modří kluci dobře zaonačili a Cuarto de Žako se ostře pustí do neschopnosti rudozelené koalice slovy :" naucte se vy shmeeraci i rany dostavat, ne jen rozdavat vy rude sackohlavy! "

Ivan Nový 10.2.2008 11:51

Tarasi,

počítají se činy, ne mluvení o těch činech, a nezlobte se, ty vstupy byly jen klepy a dovysvětlovávání nečinů. lidé by si měli udělat vlastní názor a ne papouškovat své politiky.

Kajda 10.2.2008 11:50

Re: Tak toto je naše "zákonodárná moc " ???

R^

Petr H 10.2.2008 11:50

Re: Re: Re: Volba prezidenta a logika

No a co jako?ČSSD měla navrhnout takového kandidáta,aby měl plnou podporu jejich strany a nemuseli si jí výhružkami vynucovat.

Patrik 10.2.2008 11:50

Re: Hrozné bylo, jak Paroubek přemluvil Langera, aby s Bursíkem mluvil o vytírání pxdele prezidentem...

ale hulvát bude zase Ráth.

Petr 10.2.2008 11:49

Sicilský mafián Paroubek po tom hnusu, který jeho smečka předvedla, prohlásil:

"Nic mimořádného se nestalo, to je v parlamentu obvyklé, například v Italii, je to běžné."

Kdyby byl Klaus zvolen, řval by jako tur o Únoru 1948.

loula 10.2.2008 11:49

Re: Re: Volba prezidenta a logika

Nezlobte se,ale nemáte pravdu. Samozřejmě, že při tajné volbě je nezjistitelné kdo jak volil, ale vyvozovat z toho neúčinnost úplatků je totální chyba. Pokud potřebujete v tajné volbě jeden hlas, a uplatíte jednoho poslance, tak pravděpodobnost úspěchu je 50%. Když uplatíte dva, zvyšuje se pravděpodobnost na 75% a když pro jistotu uplatíte 5 poslanců, máte pravděpodobnost úspěchu 98%. Tolik teorie pravděpodobnosti. A této metody - ne tedy uplácení poslanců - ale řízení stochastických procesů, se široce v průmyslu i ekonomice využívá. Opravdu se mýlíte a vaše tvrzení, že úplatek v tomto případě není účinný, je pouze účelové.

Ivan Nový 10.2.2008 11:48

loulo,

jenže ten okamžitý skok by byl třeba jen 18% první rok, a další roky třeba 9% s možným poklesem daným převisem nabídky.

Patrik 10.2.2008 11:48

Re: Re: Re: Vojtěch Filip - skutečný předseda sněmovny

a co měl říct,když bylo 21.hodin?To Topolánek by použil jinou větu

NP 10.2.2008 11:47

Re: Modré todlencto

R^R^R^

Ivan Nový 10.2.2008 11:46

Ludvo,

a nějaký vhodný politik by nebyl?

Kajda 10.2.2008 11:45

Re: Volba prezidenta a logika

Jak demokratická je veřejná volba pod taktovkou ČSSD a SZ jsme měli možnost shlédnout na vlastní oči.

Ivan Nový 10.2.2008 11:44

loulo,

ze stejného důvodu proč je v Ústavě "bezplatná" péče. Těch 20% byl záměr a nebo hloupost?

qrulant 10.2.2008 11:44

Vlček rozhodně nedělal, co mohl!

Vlček se za peníze, které jako jeden z nejvyšších ústavních činitelů za výkon své funkce bere, na volební schůzi řádně nepřipravil. Nezná  jednací řád a neměl připravený perfektní scénář pro všechny možné varianty průběhu a výsledků schůze. Zvládl pouze naučenou intriku, jak zařídit, aby proti vůli většiny volitelů byla volba veřejná s tím nedůstojným průběhem, jaký jsme všichni viděli!!

Ludva 10.2.2008 11:44

Re: Re: Volba prezidenta a logika

Problém je v tom, že jeden kandidát je čistě stranický a má naprostou podporu své strany. Zcela jiné kafe by bylo, kdyby proti Švejnarovi kandidoval třeba pan Pačes.

loula 10.2.2008 11:43

Re: Vojtěch Filip - skutečný předseda sněmovny

Prominte, co máte na mysli. To, že Filip upozornil předsedajícího, že dalším pokračováním schůze by porušil usnesení, na kterém se sněmovna před chvílí usnesla? Ano, Filip skutečně udělal chybu v tom, že měl veřejně říci, že požadavek Tluchoře je v rozporu s asi hodinu starým usnesením obou komor.

Patrik 10.2.2008 11:43

Re: Vojtěch Filip - skutečný předseda sněmovny

Bohužel jediný z předsenictva zná zákony.Vlček se  v tom plácá a duo z ODS?Talmanová to dostala od svého milence a o IQ Němcové ani nemá cenu psát.

I-Worm 10.2.2008 11:42

Re: Re: I-Worme,

protože o peníze jde až v první řadě. Majitelé domů, ti mu dají prd. Proto nejdříve rovná daň. Tam je semeniště sponzorů.

MUDr Jiří Kilian 10.2.2008 11:42

Re: Re: Vojtěch Filip - skutečný předseda sněmovny

nevím, zda ho požádal a o co. Ale rada nezní takto :  "Nebav se s nima a ukonci to!"

Ivan Nový 10.2.2008 11:41

S,

tajná volba v tomto případě je demokratický standard, který se uznává tisíce let. Kdo ho zpochybňoval, byly totalitární režimy, které chtěly navenek zachovávat zdání své demokratičnosti. Toto je stejná motivace i u ČSSD.

MUDr Jiří Kilian 10.2.2008 11:41

Re: Volba prezidenta a logika

Tak mně to teda nepatří.

Petr H 10.2.2008 11:41

Re: Volba prezidenta a logika

Šloufovi s Dalíkem může poslanec slíbit co chce a v tajně volbě volit podle sebe,to nikdo nezjistí.Nedemokratické a totalitní naopak je si tvrdě a pod výhružkami vynucovat stranickou disciplínu.

Taraszátaras 10.2.2008 11:40

Re: Vojtěch Filip - skutečný předseda sněmovny

Je to místopředseda sněmovny a Vlček ho požádal jako zkušenějšího o radu. A on poradil správně, protože je, na rozdíl od packala Tluchoře, profík. Komunista je až v druhé řadě. Zato modráci jsou všichni zapálení (čti: opruzení) v první řadě.

I-Worm 10.2.2008 11:40

Re: Ludvo,

byla, za komančů.

loula 10.2.2008 11:40

Re: I-Worme,

Ano, a proč tedy neproběhla.Klaus na to měl 6 let, CSSD 8 let.  Proč to tedy konečně neudělal Topolánek, přeci řekl, že socanské záklony bude rušit a bude prosazovat zákony liberální. Proč jako první tedy neudělal toto? Na tom se podepsaly všechny partaje, a tato vláda by se podělala strachy,kdyby to měla udělat. Tak to nesvádějte na stranu jednu.

Ivan Nový 10.2.2008 11:40

loulo,

dostat někoho do vazby je hračka. Přesvědčil se o tom Železný, no a Čunkovi taky mnoho nechybělo, a to jen pobíral zákonem dané dětské přídavky.

S 10.2.2008 11:38

Volba prezidenta a logika

ODS se snaží vysvětlit tajnou volbu dústojností a zapomíná, že aktivita Šloufů a Dalíků je na jejich straně. ČSSD a SZ se snaží veřejným hlasováním omezit tyto nedemokratické vlivy. To je logika a aby občané sami rozhodli, to je záměrně od ODS k dalším sabotováno. Náš občan je snad vyspělejší než země rozvojového světa a bylo by to věrohodnější. Není se čemu divit jak při patové situaci se každý brání svými prostředky. Vítězí skutečně KSČM a patří to všem.