30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Znovu zákon o kouření

On by to měl být zákon o kouření a ne protikuřácký zákon, to je jedno zrnko písku v celém tom zapískovaném schvalovacím soukolí. Také ta otázka zdraví vše komplikuje. Ten kuřácký zákon, pokud bychom měli posuzovat dlouhodobě jeho ducha, je veden v zájmu ochrany těch, kdo nekouří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 9.3.2016 16:43

Re: Vojín Janyška Nástup! Uděluji vám titul Vzorný voják!

:-):-):-)

H. Balzám 9.3.2016 16:42

Re: Válka s anonymy, práskači a socialisty je bohužel můj svět.

Takže do KSČ ho nevzali, protože je úplně dutej, do StB ho taky nevzali, protože na sebe hned vykecá, že je fízl... :-)

K. Janyška 9.3.2016 16:41

Re: Vojín Janyška Nástup! Uděluji vám titul Vzorný voják!

To by nešlo. Měl jsem 99 dní basy. To bylo v době, když celá vaše rodina souhlasila s okuopací ČSSR. V roce 1972, když jste nastupoval na prestižní obor na vysokou školu. A to byla hlavní podmínka přijetí... Dzp.

H. Balzám 9.3.2016 16:41

Re: nekuřáci?

Pořád stejně slaboduchá argumentace, furt dokola.

P. Vandas 9.3.2016 16:40

Re: Válka s anonymy, práskači a socialisty je bohužel můj svět.

S kým, že to máš společný svět? :-):-):-)

S. Lazárek 9.3.2016 16:39

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Utři si hubu práskači a zalez se někam stydět.

K. Janyška 9.3.2016 16:38

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Jak byste mě mohli vy obdivovat, anonymní posero ? Vždyť říkám celou dobu něco úplně jiného, než vy, hlupci... Dzp.

H. Balzám 9.3.2016 16:38

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Nebavíš, troubo.

P. Vandas 9.3.2016 16:38

Vojín Janyška Nástup! Uděluji vám titul Vzorný voják!

Končit ! Pohov! :-):-):-)

I. Kellnerová 9.3.2016 16:37

Re: Válka s anonymy, práskači a socialisty je bohužel můj svět.

Správně, to nejsou mlýny, to jsou obři.

H. Balzám 9.3.2016 16:37

Re: nekuřáci?

Nevím nic o svém socialistickém smýšlení. Jenom znovu zopakuju, že pokud vaše činnost, byť na soukromém zařízení, ovlivňuje životy cizích lidí, je běžné, že bude ta vaše činnost omezena platnými předpisy. Doma v obýváku vám nikdo kouřit nezakazuje, provozováním veřejného pohostinství jste se octl někde jinde.

K. Janyška 9.3.2016 16:36

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Bodejť, máte přece co skrývat. To je přece ten důvod. Nemohl byste tu lhát... Dzp.

K. Janyška 9.3.2016 16:35

Válka s anonymy, práskači a socialisty je bohužel můj svět.

Utvrdila mě v tom znalost kompozitivní teorie, takto nejvýše možného, vždy aktualizoavného, vědění lidstva. Ona povznáší a zopravďuje mysl. Náhle není jiné cesty životem, neboť by byla mimo platné informace o skutečnosti, kterým někteří z vás říkáte nepřesně pravda... dzp.

P. Čech 9.3.2016 16:35

Re: nekuřáci?

Tak tedy, prosím, uveďte, co je ve výše uvedeném , mém textu logickou trhlinou. Děkuji.

P. Čech 9.3.2016 16:32

Re: nekuřáci?

To byste musel někde v zákoně definovat, co je to veřejné pohoršení. Jakákoliv činnost jím totiž být může, ale i nemusí. Budu-li souložit v restauraci, třeba se to ostatním hostům bude líbit a vůbec se nebudou ve své většině pohoršovat. Všelijací t.zv. ochránci morálky jsou stejní jako militantní nekuřáci. Jsem sám nekuřák, nicméně mi kouření nevadí a i u mne doma si může každý kouřit jak chce.

H. Balzám 9.3.2016 16:31

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Já si dokonce myslím, že ten pamflet nejdřív poslal panu Neffovi přímo do schránky a pak ho tu teprve vyvěsil, s vidinou, že ho za to lidi budou obdivovat. A ono zase nic :-)

J. Franke 9.3.2016 16:31

Re: nekuřáci?

Vy to opravdu chcete rozebírat? No, ta myšlenka není vůbec špatná! Jsou i veřejná místa, kde se souloží. Namátkou veřejné domy...

H. Balzám 9.3.2016 16:30

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Ačkoliv spousta lidí, zejména starší ročníky, neustále volají po odstranění anonymity z netu, já za ni nepřestávám děkovat dnes a denně. Dovedete si představit, že by takovéto hovory vedli lidé v reálu, například v hospodě, jak by to přesně dopadlo? Já vím stoprocentně, že Janyšku bych po chvíli vykostil a vyhostil. Proto jsem rád, že žádného Janyšku neznám a že je to pro mne jenom shluk písmen na monitoru! :-)

K. Janyška 9.3.2016 16:28

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

A další práskač vylezl z díry, jako posera anonym Balzám... Dzp.

J. Kombercová 9.3.2016 16:28

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Ta poslední věta je čirý alibismus.

P. Vandas 9.3.2016 16:28

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

A je to. :-):-):-)

J. Franke 9.3.2016 16:28

Re: nekuřáci?

To je právě ono socialistické myšlení zažrané až do morku kostí. Bohužel.

Nezbude tedy majiteli nic jiného, než z Vámi definované veřejné služby učinit službu neveřejnou a tuto provozovat pro vybraný okruh přátel. Pak stát ostrouhá a onen zákon také.

P. Čech 9.3.2016 16:27

Re: nekuřáci?

S tím příkladem řidiče jste si poněkud naběhl. Řidič nesmí jezdit na červenou na v e ř e j n ý c h komunikacích. Po cestě na svém pozemku může jezdit nejen na červenou, ale i rychostí 250 km/hod.. Podobně soukromý majitel hospody může ve svém majetku nakládat s kuřáky tak, jak on uzná za vhodné. Pokud by existovaly nějaké státní restaurace, potom nechť si stát nastavuje podmínky v nich jak uzná za vhodné. A navíc, pokud je nějaká soukromá restaurace otevřena, neznamená to apriori, že je veřejně přístupnou službou. Může se jednat třeba o klub kuřáků, do něhož má svobodný přístup každý. I nekuřák. Je to jen o toleranci, o ničem jiném. A stát, potažmo jeho poslanci (nejsou to poslanci občanů) by se měli zabývat mnohem důležitějšími problémy, které tíží všechny občany, nejen militantní nekuřáky. V současné době např. vystoupením ze Schengenského společenství a důslednou ochranou svých vlastních hranic. To je důležité a ne kouření či nekouření.

K. Janyška 9.3.2016 16:27

Re: Poslušně hlásím že jsem tady

Je to poznat, hlavu dutá... Dzp.

J. Kombercová 9.3.2016 16:27

Re: Poslušně hlásím že jsem tady

Jj. tenhle systém je mi znám.

S. Lazárek 9.3.2016 16:26

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

A takhle my si tady žijem, pane Balzáme....:-)

K. Janyška 9.3.2016 16:26

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Anonymní posero Balzám předpokládám, že mluvíte o Vandasovi, hlupče... Dzp.

K. Janyška 9.3.2016 16:25

Re: Práská a bonzuje se tajně, mnozí z vás to znají a dělali

Ano, není nad průzkum postojem. Kde se na něho serou agentury. Dopadl jste katastrofálně, pokleslý zedníku... Dzp.

H. Balzám 9.3.2016 16:24

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Ten debil se tu veřejně přizná k estébáckým manýrám, fízlování a lustracím, aby to pak vyčítal někomu jinému. Takhle zasviněnej mozek, to už žádná léčba nezachrání :-):-):-)

K. Janyška 9.3.2016 16:24

Re: Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

Vandas, vy sprostý a skrznaskrz prolhaný konjunkturalisto,

kde jste přišel na to, že žádám majitele NP o vyřazení z diskuze kohokoliv nebo někoho z jeho, tedy pro mne, z cizího webu, který mi nepatří. Zřejmě to běžně děláváte vy, když vám to tak lehce vylétne z huby. Já jen upozorňuji pana Neffa, a to veřejně, že se mu na jeho webu dějí věci, které tu podle mne vzhledem k Neffově pověsti, nepatří. To je všechno. Jak s tím naloží je samozřemě jeho věcí... Dzp.