29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Zlatý lidovci!

Devatenáct zelených poslanců usedne do lavic poslanecké sněmovny, pokud volby dopadnou tak, jak slibují - nebo vyhrožují - průzkumy. Zelení lákají lidi na dva slogany - na lepší kvalitu života a na změnu. Hezké je, že seznamují veřejnost se svým volebním programem. Ale jaké tváře veřejnost zná?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jimmi 21.3.2006 11:18

Re: Re: Re: ZBÝVAJÍCÍCH OSMNÁCT POSLANCŮ - část 2.

Vavroušek byl v tomto oboru u nás jednička. O jeho manželce nic nevím. Škoda, že už nemůže kandidovat sám...............
Stredocech 21.3.2006 11:28

Vavroušek byl jediný "zelený," který byl schopen logicky

počítat a nikoliv demagog, jako všichni ostatní.
paddy 21.3.2006 11:30

Re: Vavroušek byl jediný "zelený," který byl schopen logicky

A čím je podle tebe třeba Rabas demagog. Tím že vede zoo?
paddy 21.3.2006 11:29

Re: Re: Re: Re: ZBÝVAJÍCÍCH OSMNÁCT POSLANCŮ - část 2.

Tajemnice společnosti pro udrželný život, založené Vavrouškem. Mají určitě nějaký web.
Jimmi 21.3.2006 11:34

Re: Re: Re: Re: Re: ZBÝVAJÍCÍCH OSMNÁCT POSLANCŮ - část 2.

Nejmenovalo se to spíš "udržitelný rozvoj"......?
paddy 21.3.2006 11:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ZBÝVAJÍCÍCH OSMNÁCT POSLANCŮ - část 2.

http://www.stuz.cz
Pert1 21.3.2006 11:48

Re: ZBÝVAJÍCÍCH OSMNÁCT POSLANCŮ - část 2.

Jakou práci odvedla Drápalová v Brně? Tu když vidím, tak se mně navaluje.
UML 21.3.2006 13:15

Re: Re: ZBÝVAJÍCÍCH OSMNÁCT POSLANCŮ - část 2.

to mě teda taky
Hrozd 21.3.2006 11:01

Mám trochu jiný pohled na předvolební hrátky a ..

Místní diskuze se mi líbí čím dál tím více. Stále např. „Kdy se konečně změní něco k lepšímu !!“. Ale je třeba si uvědomit, že o mnoho lépe prostě již nebude. Nejlépe bylo ve třech desetiletích po válce. U nás jsme to bohužel v důsledku známých okolností tolik nepociťovali. Problémy budou neustále a když zdánlivě vyřešíme jeden, objeví se pro mnohé nečekaně druhý. Jsou snad bez problémů v Německu, Francii, USA nebo Švýcarsku, Švédsku ? Ekonomika časem opět půjde do recese, ať je u vesla Petr nebo Pavel. Hlavně je nutno pochopit, že dochází k výrazné proměně v organizaci našeho světa. Ten již není uspořádáván podle představ většiny „normálních lidí“. Sociální stát byl na vzestupu v 50. a 60. letech a toto bylo podpořeno v téže době vlnou narůstajícího masivního konzumu – u nás propukla asi o 30 let později. Ono však z řady objektivních důvodů chtě nechtě dochází k ústupu a rozkladu sociálního státu – i k nám to dorazí. Na druhou stranu je naivní se domnívat, že samotný trh je schopen udržet společnost v žádoucí rovnováze. Lidé nejsou ochotni akceptovat, že řada minulých hodnot je v rozvalu ( rodina, klasická škola, církev, …). Modlou se stává „úspěch“ a jeho ikonou fantasmagorická vize o růstu za každou cenu a za všech okolností. Obávám se, že blízko však je doba, kdy nám půjde o pouhé přežití. Měla by se tedy objevit v parlamentu a získat potřebnou váhu, publicitu i strana odlišná od těch stávajících. Strana, která by uplatnila reálný úhel pohledu a byla ochotna nést tak svoji kůži na velmi riskantní trh. Zda to ovšem jsou Bursíkovo Zelení jest otázkou.
Jimmi 21.3.2006 11:09

Re: Mám trochu jiný pohled na předvolební hrátky a ..

To vypadá jako rozumný názor, takhle nějak to v moderním světě opravdu vypadá. Snad na tuto situaci konečně zareaguje i ekonomická teorie, která má dle mého názoru tak dvacetileté zpoždění (i s přihlédnutím k loňským nobelovkám za sice objevné práce, ale......).
U zelených se možná tolik nebojím Bursíka, jako spíše Kuchtové a Pence. Ti dva jsou zjevně všehoschopní.....
Bystrozor 21.3.2006 11:18

Re: Mám trochu jiný pohled na předvolební hrátky a ..

Sakra to je ale pekne katastroficky nazor, at beru z kterekoliv strany vychazi mi z toho jen nejaka pekna mela (cti valka), ted jen koho proti komu.
Jimmi 21.3.2006 11:26

Re: Re: Mám trochu jiný pohled na předvolební hrátky a ..

Jo, kdyby na začátku 20. stol. někdo popsal realitu následujících padesáti let, také by se mu tenkrát hodně smáli........
Hrozd 21.3.2006 11:29

Re: Re: Mám trochu jiný pohled na předvolební hrátky a ..

Vždyť k čemu myslíte, že to ve střednědobém horizontu směřuje ? Boj o zdroje (nafta, voda, úrodná půda)a tedy o přežití. A to se nám ten rozvojový svět ještě dostatečně nerozkoukal. O co si myslíte, že jde v Iráku, proč se ve skutečnosti dělá bububu na Irán, proč .... a mohlo by se pokračovat hodně dlouho.
Abonent 21.3.2006 11:00

Astonovi : Zlatá slova k ničemu

Ale no tak, Astone, proč berete lidem iluze ? Vždyť řada našich spoluobčanů upřímně věří v čistotu úmyslů Strany zelených. A vy o nových a hladových zájemcích o námi plněné koryto, to je od Vás ošklivé.
Navíc si od davu nevysloužíte uznání a vděk za včasné varování; ani po vyplnění Vaší temné předpovědi.   Lidé chtějí věřit na zázraky, na manu z nebe, na nasycení zástupů pár rybami, na dostatek energie bez jaderných elektráren, na nezdražování potravin a bydlení po zavedení ekologické daně.
Proroci špatných zpráv bývají kamenováni.
Saša 21.3.2006 10:58

Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

Stát, který institucionalisuje nemravnost, a nic jiného to RP není, si zaslouží, aby byl zničen ekoteroristickými magory.
 
Jimmi 21.3.2006 11:01

Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

Sašo, jak tak sleduji Vaše časté nenávistné výpady na toto téma, napadá mě, že musíte mít nějaký problém. Třeba se svou sexuální orientací......?
Kajan 21.3.2006 11:09

Re: Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

Jo, Saša je narozdíl od Vás, Jimmi, sexuálně orientován normálně ! A to je dnes za problém už pomalu považováno.Dzp.
Jimmi 21.3.2006 11:10

Re: Re: Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

Vy ten problém budete mít asi taky, Kajane. Nejste si jistej, proto tak řvete
Kajan 21.3.2006 11:14

Re: Re: Re: Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

Tak, v některých věcech si vážně jistej nejsem, ale v tomto tedy vážně ano. Jsem sice ochoten se nedívat, ale fandit jim v žádném případě nebudu. A celý život se děsím toho, aby se něco takového nepřihodilo i v naší rozvětvené rodině.A zatím, chválabohu, a to jsem ateista, nic ! Dzp.
Jimmi 21.3.2006 11:23

Re: Re: Re: Re: Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

Kdybyste si jistej byl, byl byste zcela normálně tolerantní jako je nás většina. A nevykřikoval byste tolik v internetových diskusích. Někomi jinému by třeba připadalo nemravné dokonce to, že souložíte se svou manželkou i z jiných příčin než za účelem zplození dětí (teď nemluvím o Vás, ale všeobecně). Ano, i tento člověk musí mít nějaký skrytý problém. Tak to je skoro vždy.....
cca2 21.3.2006 11:30

Re: Re: Re: Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

no možná jsou tzv. normální jenom se jim už jaksi /slušně napsáno/ neztopoří, proto se dnes a denně vyo......í  na NP
Kajan 21.3.2006 12:16

Re: Re: Re: Re: Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

Buzeranti , zasraní ! Dzp.
cca6 21.3.2006 13:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzestup zelených je trest za propagování teploušů a leseb.

 nervy co...
pf 21.3.2006 11:12

ano

RIGHT OR WRONG, MY COUNTRY; verze ceskeho vzdelance.
 
Bzuk 21.3.2006 10:54

super článek - úplně mi to mluví z duše :-)

Také jsem vyděšen, kde se berou preference strany, o které vlastně nikdo nic neví. Jak může soudný člověk volit někoho, koho vůbec nezná? Je to postavené na úvaze, že už nikdo nemůže být horší než ti etablovaní? To je neskutečně naivní idea. Nechápu, proč v tolika zemích bývalo anebo je problémem právo žen volit. Proč se naopak nikde neřeší právo odebrat volební hlas mentálně slabým jedincům bez ohledu na věk či pohlaví? Heslo "konečně změna" může být strašně nebezpečné (vzpomenňte do historie na Hitlera nebo komunisty) a takoví voliči jsou v podstatě pro populaci nebezpeční ...
cca1 21.3.2006 11:00

Re: super článek - úplně mi to mluví z duše :-)

vynikající nápad - a čo si predstavujete pod takým "mentálne slabým jedincem"  ???  to bude hodnotit nejaká 3-členná komise ? čest....
Jimmi 21.3.2006 11:04

Re: Re: super článek - úplně mi to mluví z duše :-)

Jedno kritérium by se určitě našlo: Kdo nedokáže zpaměti odříkat před volební komisí třístránkovou vyčerpávající definici kompozotivní theorie, nebude připuštěn k urně (pochopení obsahu definice už se zkoumat nemusí, to by neprošli ani někteří její vykladači zde přítomní...)
Bzuk 21.3.2006 11:41

Re: Re: super článek - úplně mi to mluví z duše :-)

Jasně, rozumím, ale občas s kolegy vedeme úvahy o jakémsi indexu volebního hlasu. Studenti, důchodci Index = 1. Odvádíš daně vyšší než 100 tis. ročně? Index = 1,5. Méně? Index = 0,5. Rovnost hlasů vede všude na světě k vyšší preferenci levičáctví, lehkoživků je vždy více než tahounů. Je to nereálné, já vím, ale určitě by to bylo férovější než diskriminace dle pohlaví, víry, barvy pleti ....
cca3 21.3.2006 11:58

Re: Re: Re: super článek - úplně mi to mluví z duše :-)

jenom 100 k?  takové socky by měli mít 1,5 ??? alespoň 250 !!!
paddy 21.3.2006 11:09

Re: super článek - úplně mi to mluví z duše :-)

Spíš je to takl, že spousta lidí by je volila už dávno, ale báli se propadnutí hlasu. Všude na západě jsou Zelení v parlamentě.