1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Zjevně mimo realitu

Andrej Babiš nevrle odmítl výzvu Jana Hamáčka, aby jednal se spolkem Milión chvilek. Od Babiše to bylo silácké gesto, protože oficiálně ho Hamáček k ničemu nevyzval a jen při tiskovém brífinku se zmínil, že by Babiš měl jednat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Omar 7.6.2019 8:19

Re: Je to útok EU na ČR

Jistě. Je to kampaaaaň a spiknutí. Co vyšlo na Slovensku? Odchod z V4? Nebo co? Dva audity byly vysvětleny mnohokrát. A časování? No vždy je něco že...

R. Meišner 7.6.2019 8:19

děcka neblbněte

...není dobré se denodenně probouzet s myšlenkami na Babiše, Zemana, popř. Čínu a Rusko...to už je potom skoro na diagnózu, a Astonovi se to už evidentně přihodilo. Babiš neodstoupí, pokud nebude on sám chtít--a výsledky voleb jsou takové, jaké jsou. takže cože.

J. Vlček 7.6.2019 8:16

Re: Akce mimo realitu.

Pane Čechu, máte naprostu pravdu.

K. Nový 7.6.2019 8:15

Je to útok EU na ČR

Dva audity, načasové tak, aby se překrývaly s demonstracemi, nejsou náhoda.

Je to koordinovaná akce EU, neziskovek, a opozice adorující EU.

EU prostě chce rozbít V4.

Už to zkoušeli v Polsku, Maďarsku a Slovensku. Na Slovensku jim to vyšlo, ale v Polsku a Maďarsku ne.

Teď je na řadě ČR.

V. Kotas 7.6.2019 8:12

Re: Akce mimo realitu.

A to bez jakékoliv možnosti, alespoň trochu mluvit do jejich personálního obsazení.

K. Nový 7.6.2019 8:12

Re: Babiš poškozuje dobré jméno ČR

Kecy.

Společnost rozděluje každá vláda.

P. Čech 7.6.2019 8:07

Re: Paralely neplatí

Babiš by šel do klepet jen v případě, že by porušil naše zákony. To mu však soud neprokázal. Že si to myslí nemálo zmanipulovaných ovčanů, není rozhodující. Naštěstí u nás zatím ve věcech porušování zákonů nerozhoduje ani ulice, ani orgány moci výkonné. Pouze moc soudní. To by si měli ti různí pouliční vyřvávači konečně uvědomit.

J. Holíček 7.6.2019 8:06

Re: Pouhá negace

Neměl by ses raději podívat po koních, místo umravňování kolegů? Řehtají ti ve stáji jako ty řehtáš na čoklíkovi. Spráskej štolbu, asi jim ještě nenaložil do žlabu:-))

P. Čech 7.6.2019 8:04

Re: Pouhá negace

Oni ovšem to rozhodování u volební urny neuznávají. Pokud by je uznávali, nemohli by vystupovat proti Babišovi či Benešové. Jim se prostě nelíbí, že se u volebních uren vyjádřili a prohráli a tuto svou prohru nestrávili. Na základě této své demokratické prohry tuto nedemokraticky neuznávají a vyvolávají obecný chaos a zmatek.

J. Holíček 7.6.2019 8:03

Re: Paralely neplatí

Jo. :-))

P. Hofman 7.6.2019 7:56

Re: Paralely neplatí

V podstatě s vašim příspěvkem souhlasím (s jeho filosofií), ač v detailech se leckde liším.

Jen u toho Babiše to vidím zcela jinak. Do žádných klepet nepůjde, a i kdyby si to někdo troufl, tak z nich bude venku rychleji, než řekneš "švec". Kdo a jak by to zařídil snad nemusím konkretizovat.

P. Čech 7.6.2019 7:55

Re: Pouhá negace

Ano, každý má možnost se k věcem obecným vyjadřovat. Má tak ovšem činit slušně, bez nadávek a stupidního vykřikování hloupých hesel na veřejnosti. Může tak činit psaním článků, vyjadřováním se v médiích či na oficiálních akcích politických stran a občanských hnutí na různých místech a při různých příležitostech. Nikoliv na ulicích či náměstích, kde tím obtěžují většinu oststních lidí. Je to v podstatě součást volné soutěže politických stran a hnutí, které by ovšem neměly probíhat na půdě moci zákonodárné (poslanecká sněmovna, senát) výkonné (vláda, prezident) ani soudní, ale ani na ulicích a náměstích. Aby nedošlo k omylu či nepochopení, demonstrace nepovažuji za slušný způsob vyjadřování se k věcem obecným.

M. Němec 7.6.2019 7:51

Re: Pouhá negace

Bavim se s p.boublíkovou, tak zmiz, smrade :o))))

M. Němec 7.6.2019 7:49

Re: Akce mimo realitu.

Budeš mít na co koukat a co poslouchat, soudruhu učiteli.

I. Kellner 7.6.2019 7:47

Re: Pouhá negace

To zas bude kvílení.

P. Čech 7.6.2019 7:46

Re: Akce mimo realitu.

Které ovšem jsme my, občané, nuceni zákonem ze svých peněz financovat.

P. Čech 7.6.2019 7:45

Re: Paralely neplatí

Žádný politický marasmus tady není. Jediné, co se zde projevuje je nedemokratický přístup politických stran a jejich představitelů ke skutečnosti, že ostudným způsobem prohrály volby. Poněvadž nemají jinou, státotvornou vizi, chápou se povolených anarchistických akcí s cílem pouze kolem sebe kopat. Zvrátit vůli občanů, vyjádřenou ve volbách nemohou.Jinak s Vámi vesměs souhlasím až na toho Okamuru (jeho vystupování jistý smysl má) a hodnocení Lidovců (5% je dnes u nich jen zbožným přáním). A Beneš? Jakémupak krveprolití zabránil? On jen následnému krveprolévání komunisty pomohl. Jeho činnost po volbách v roce 1946 a v únoru 1948 byla jasnou vlastizradou. Zejména proto, že nepostupoval podle českého textu tehdy platné ústavy ale podle jejího "ducha", jak je stav nazýván ústavními "experty".

M. Němec 7.6.2019 7:45

Re: Pouhá negace

Předčasné volby.

M. Němec 7.6.2019 7:44

Re: Pouhá negace

Chachachachacha, Biegler, opět negace.

Přeju hezkej den s negativní energií.

P. Rajman 7.6.2019 7:44

Prezident může své pochybeni napravit

tím, že pokud bude vládě Andreje Babiše vyslovena nedůvěra, do řádně proběhlého soudu jej už premierem nejmenuje.

I. Kellner 7.6.2019 7:41

Re: Pouhá negace

Nesouhlasím. Pobobná podniky jsou součástí demokracie, každý má možnost vyjádřit se nebo se k tomu vyjádření sdružit. A to i když je jim to k ničemu, rozhoduje se u volební urny.

P. Rajman 7.6.2019 7:39

Babiš poškozuje dobré jméno ČR

ve světě i doma, rozděluje společnost způsobem pro demokratického politika nepřijetelným a hlavně zneužívá státní instituce nejen k svým ekonomickým zájmům, jak potvrzuje audit, ale a to je mnohem horší než audit, k obhajobě ve vlastních trestních kauzách. Za této situace není možné vzhledem k výkonu funkce, kterou přímo ovlivňuje fungování spravedlnosti, setrváním v ní nedevastoval elementárni principy právního státu. Spoluodpovědnost za vzniklý stav má také prezident, který člověka evidentně v ekonomickém i trestně právním střetu zájmů jmenoval do funkce předsedy vlády, čímž porušil slib, který při přebírání úřadu dal svým voličům. Již tehdy tak v zájmu všeho lidu, jak přísahal, jednoznačně nejednal.

V. Kotas 7.6.2019 7:39

Re: Akce mimo realitu.

Tak jest. A to vše za podpory přímo stachanovskou prácí veřejnoprávních médií - ČT, ČRo.

J. Matuška 7.6.2019 7:38

Omlouvám se za tuto vsuvku, ale

snad kvůli tomu nebudu lynčován: http://jdem.cz/e7z7a9

POZOR! Jedná se o Skrytou pravdu! Snažím se uvádět zkrácené odkazy. Kdysi mi to doporučil diskutér Green. Není to tím, že bych se "styděl" za SPUTNIK, PL atd. Prostě jsem se tak rozhodl, i když vlastně s tím mám "více práce"...

J. Holíček 7.6.2019 7:36

Re: Je jedno, co odsune toho bývalého komoušského

O tom nemůže být sporu, a taky si myslím, že kdo si požádá a splňuje podmínky, tak je dostane. Že to od Babiše nebylo hezké jak to zaonačil, je také nesporné, ale on žádného malého zemědělce (s výjimkou toho, co mu spálil pole herbicidama) o dotace nepřipravil. Jen z tý Evropy vytáhl peníze navíc, jako to dělají jiní šikulové, třeba ve Francii, Španělsku, Holandsku etc. :-))

P. Čech 7.6.2019 7:34

Re: Pouhá negace

Nikomu tím neškodí??? Pokud to provádějí na veřejnosti, škodí tím všem ostatním, všem jichž se to ve skutečné demokracii týká. Škodí tím státu, většině jeho občanů, kteří mají jiný názor na věci obecné.

I. Kellner 7.6.2019 7:33

Re: Pouhá negace

Bavím se s p. boublíkovou, tak zalez, smrade.

P. Kučera 7.6.2019 7:33

Paralely neplatí

Po válečné šoku lidé zblbli a volili komouše. Demokratičtí ministři podali demisi a vystrašený Beneš ji přijal, čímž sice zabránil krveprolití, ale otevřel totalitě brány na 41 let.

Jaký šok ale prodělala naše společnost dnes? Žádná válka, plná zaměstnanost, ne závratná, ale slušná životní úroveň. Migrace z jihu a jihovýchodu (ne k nám!) je na zlomku roku 2015 a obří loď zvaná EU už pomalu mění směr. Jsme ale svědky téměř nefunkčního státu, který se místo zjednodušování naopak stále komplikuje a zároveň se u nás pěstuje oblíbená hra na "zločinnou Unii", jakoby ty naše pořádky byly lepší: nejsou, naopak. Kdo to napraví? Pilný žáček bez humoru Fiala s cizokrajnou pannou Udženijou, dceruškou Klausova sparingpartnera v tenisu? (Ano, i to stačí u nás k politické kariéře.) Pubertální Piráti? Hochštapler Okamura? O komunistech, odezírajících ze rtů Putinovi vůbec nemluvě. Socdem vsadili na rozdávání třeba i na dluh - to se ale v zemích království českého nikdy nenosilo. Lidovci budou mít stabilně svých 5%. TOP 09 účinně potápí rozhádané duo Kalousek - Pospíšil. Zelení svým blokováním všeho potřebného kvůli imaginární žabičce v důsledcích naši přírodu ničí a jsou nejmíň na další generaci vyřízení. Zbývá STAN, fajn, ale musel by programové portfolio z komunálu výrazně rozšířit a potažmo změnit svůj název. Ale nejzajímavější lidé do STANu vstupují, vidím tu jistou šanci.

Ten současný politický marasmus snad brzy skončí. Babiše vydala sněmovna ke stíhání a nic tedy nebrání aby po podání žaloby soudu odešel ze Strakovky v klepetech. U M.Zemana může přijít žaloba pro neplnění povinností (nejmenování ministrů) a rychlá reakce Ústavního soudu - nebo progresivní demence... Ano, věci mohou nabrat nečekaně rychlý spád.

Dobrý den.

P. Čech 7.6.2019 7:32

Re: Pouhá negace

Podle mne to vyhlásit nemohou. Oni chtějí jen bořit. Pokud by se jim náhodou (velmi málo pravděpodobné) zbořit podařilo, nabídnout nemohou nic. Jsou to totiž typičtí anarchisté, jejichž jediným krédem je absolutní svoboda všech proti všem. Absolutní svoboda, která vede k naprostému zmatku a chaosu. K výsledku, který ničí vše smysluplné. Proč myslíte, že se dosud nikde na světě anarchisté neuchytili? Protože jejich nátlakové akce postrádají lidský smysl podobně jako nátlakové akce komunistů v Rusku v roce 1917.

J. Holíček 7.6.2019 7:28

Re: Babiš a dotace...

Proč se zesměšňuješ těmi fabulacemi žebráka, Němče? Kdybys něco pořádnýho měl, tak by ses o to staral a rozmnožoval namísto celoročního vopruzování u kompu. A rozhodně by ses tím nevytahoval na Psu, protože by to bylo pod tvoji úroveň.

Jenomže úroveň nemáš, tak říkanky skládáš.

Hodně zdaru tvému počínání, svým způsobem mě bavíš. Na rozdíl od tebe se s tebou ale nemůžu bavit celý boží den. A to nemám koně ani pastviny, jen prostý domek a dva byty v Praze. To ke skromnému žití stačí. Ani Babiš není můj kůň, jeho úspěch mu nezávidím, takhle bych žít nechtě. Mně ale neškodí, tak ať si dělá co chce.

Přeju ti hezký víkend, omlouvám se, že ti jako obvykle nebudu dělat společnost. Vezmu si kolo a někam vyjedu. Musím něco dělat pro zdraví. Tak si to užij! :-))