2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Zimolův krok stranou

Jistěže je to ústup – abdikaci z postu hejtmana nelze jinak klasifikovat. Rozhodně to ale není pád nebo útěk, spíš to připomíná tah koněm na šachovnici. Na podzim pád čeká Bohuslava Sobotku a Zimola nebude ten, kdo bude stát poblíž, aby to schytal taky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 12.4.2017 9:18

Uživatel požádal o vymazání
P. Hlosta 12.4.2017 9:22

Re: :-P

Uveďte nás do obrazu, co Rusko nesplatilo? :)))

O. Uživatel 12.4.2017 9:27

Uživatel požádal o vymazání
P. Hlosta 12.4.2017 9:34

Re: :-P

Když máte konkrétní vědomost, můžete ji uvést a ne odkazovat na hledání. To vy tvrdíte, že existují fakta o neplacení dluhů Ruska a já se ptám, jestli máte ony fakta! No a vy mně říkáte, ať si je najdu. Cítíte ten nesmysl argumentace z vaší strany? ;-)))

O. Uživatel 12.4.2017 9:36

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 12.4.2017 9:46

Uživatel požádal o vymazání
K. Berka 12.4.2017 9:28

Re: :-P

Porovnejte dluhy v poměru k HDP.

O. Uživatel 12.4.2017 9:41

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 12.4.2017 9:01

Re: :-P

Ten pocit nemám, ani jsem nic takového nepsal. Psal jsem o tom, že o politice, včetně finanční politiky, rozhodují politici, ne ekonomové.

P. Hlosta 12.4.2017 9:21

Re: :-P

Pochopitelně, že ano, když i o výstavbě nerozhodují zedníci například. Ekonoma je zapotřebí v každé firmě, v každém centru řízení. Na jeho rozvahu je dobře vzít ohled, protože zpravidla má recht a málokdy ne. Politici jsou zástupci občanů a měli by se podle toho chovat a respektovat ekonomy, když chtějí kladné výsledky v hospodaření společnosti. Pokud tak nečiní, je možné, že mají osobní zájem nějaký. Finanční politika každého politika je střet zájmu prakticky vždy. V ekonomii je tolik proměnných, že nelze vždy jednat podle názoru určité části ekonomů, protože se stav mění, vyvíjí a očekávání jsou různá. Těžko vysvětlovat, ale odpovědnost politiků a ekonomů jsou od sebe naprosto odlišné.

O. Uživatel 12.4.2017 9:17

Uživatel požádal o vymazání
P. Hlosta 12.4.2017 9:30

Re: :-P

Známý ano, ale ne natolik, aby bylo možné ty peníze vytisknout. Každou vteřinou je počet jiný ;-)) Vytisknuté peníze do zásoby, to by znamenalo inflaci.

O. Uživatel 12.4.2017 9:43

Uživatel požádal o vymazání
P. Kučera 12.4.2017 7:27

Lánská skupina

Ze světla politických lamp zmizeli Škromach a Hašek, nyní tedy i Tejc a Zimola. Zbývají už jen dva - zrádce zrádců Chovanec a hlava celé skupiny Miloš Zeman. Sobotka po podzimních volbách padne samovolně, k tomu nebude třeba žádných intrik. Otázka zní: obnoví se v úplnosti skupina z Lán 2013? Možná že ano, ale pokud mohu věštit, tak už totálně bez šance na nějaký výrazný comeback. Nebo snad myslíte, že by měli opět šanci Špidla, Paroubek, Klaus, Topolánek, Nečas? To se stává jen zcela výjimečně a matadoři by museli přijít se zcela novými myšlenkami, což by ovšem předpokládalo jejich totální proměnu. A voliči už (doufám) začínají rozlišovat mezi falešným přetvařováním a skutečnou upřímností té které mise. Dobrý den.

D. Polanský 12.4.2017 7:35

V politice

obvykle návraty nefungují, spíš výjimečně. Takovou výjimkou byl návrat Zemana. V politice je totiž docela tlačenice, představa dostání se k penězům bez práce bude mnohé vždy lákat. O flek zedníka či řemeslníka jsem zatím žádnou rvačku nezaznamenal. Škromachů, Hašků, Tejců, Zimolů takových je.

M. Šejna 12.4.2017 7:55

ano, pane Kučero

Zimola je jedním z členů "lánské skupiny" a bude dobře, když zmizí z politické scény a bude si užívat své nové chaty, co se mu teď staví.

Ovšem největším gaunerem celé té lánské skupiny je opravdu Chovanec. Tenhle gauner snad konečně zmizí v propadlišti dějin poté, co socani nejspíš utrží volební debakl. Chovanec není socialistou, ale populistickým nacionálním socialistou hitlerovského typu. Je ochoten kohokoli podrazit a zradit, pokud mu to pomůže upevnit politický vliv.

M. Prokop 12.4.2017 8:31

Re: ano, pane Kučero

A právě proto, jaký je, Chovanec nezmizí a dál bude u oranžgutanů prosperovat. Pasuje tam jak Jandák na hrnec.

V. Kotas 12.4.2017 8:56

Re: ano, pane Kučero

Nesmíš zapomenout na Sobotku !

M. Valenta 12.4.2017 8:22

Re: Lánská skupina

Ještě tam zbývají fandové lánské skupiny, jako Foldyna. Co čeká ŠSSD a samotného Sobotku jste popsal dobře, i když existuje ještě jeden, docela hororový scénář. Lánská skupina se vrátí, převezme vedení a spojí se s SPO.

A. Trick 12.4.2017 8:34

Re: Lánská skupina

Pámbu s náma a zlý pryč.

P. Khail 12.4.2017 9:06

Re: Lánská skupina

Ano, na to mnozí ve svém svatém rozhořčení zapomínají. Špatná situace může být nahrazena ještě horší.

A. Trick 12.4.2017 9:22

Re: Lánská skupina

Foldyna je přímočarý, čitelný a není podrazák. Neangažoval se v "ústecké mafii". Proto jej "přátelé" podrazili.

Chápu, že takový člověk hrozně moc vadí.

P. Khail 12.4.2017 9:35

Re: Lánská skupina

Jako vtip dobré, je to dlouholetý přední politik v Ústeckém kraji. Jinak platí toto:

Jaroslav Foldyna je členem kontroverzního pravoslavného bratrstva Řádu sv. Konstantina a Heleny, které má sídlo v Teplicích a jehož členy je i několik bývalých agentů StB. sovětský generál Valentin Varennikov, který se účastnil puče proti prezidentu Gorbačovovi ve snaze zabránit demokratizaci sovětského režimu, byl také jeho členem.

Takže se angažuje v jiných mafiích, pro mne je absolutně nedůvěryhodný. Já o něm ale v předchozím příspěvku nic nepsal, nevím proč ho propagujete.

A. Trick 12.4.2017 10:09

Re: Lánská skupina

Proč ten Řád je mafie?

"To je bratr toho zavražděnýho. To taky bude pěknej lump."

P. Khail 12.4.2017 12:44

Re: Lánská skupina

Jó, neználkové se často zaštiťují Švejkem nebo Werichem. Vlastnímu rozumu zřejmě moc nevěří. :-)

M. Krátký 12.4.2017 8:42

Re: Lánská skupina

z těch pěti jmenovaných čtyři nemají šanci žádnou. Jedině Klaus by se mohl pokusit - a úspěšně, protože jeho vize okolo zrodu našeho vstupu do EU byly již tehdy podezřele pravdivé - a jeho současné komentáře nemají chybu. Samozřejmě, že existuje mezi námi obrovská skupina jeho odpůrců založená na "ukradnutých propiskách" a podobných malicherných volovinách. Jako politik si ale stojí za svými názory konzistentně a setrvale - a obvykle si ty jeho názory sednou kladně jako Jandák na hrnec. Hezký den

M. Prokop 12.4.2017 8:49

Re: Lánská skupina

Klaus už mi připadá poněkud unavený a momentálně mi připadá, že nemá program, co dělat. V tom, co nedělat, tam má pravdu. A na můj vybraný vkus má trochu moc blízko k Rusku. Já ten mechanismus, "když ne EU, tak Rusko", nerad. Já nerad oboje.

M. Valenta 12.4.2017 9:15

Re: Lánská skupina

Už to zkusil nanečisto - z plakátu jisté soudružky - myslím že z toho bylo hezkých 0,43%. Takže to nekandidaturu vidí realističtěji než Vy.

Samozřejmě, že existuje mezi námi obrovská skupina jeho odpůrců založená na "amnestii či omlouvání ruských lumpáren" a podobných malicherných volovinách. Hezký den.

D. Polanský 12.4.2017 6:53

Rusnok je takový obyčejný

dobře placený alibistický tlachálek. Ukazuje se, že intervence byly zcela zbytečné. Prospěly pouze zviditelnění ČNB, jako že něco se i tam dělá.

M. Šejna 12.4.2017 8:01

pane Polanský

intervence nebyly zbytečné. Naopak.

Mnohým ale uniká, že když ČNB "vytiskla" a prodala 2 biliony korun zahraničním investorům, tak asi těžko bude koruna ihned razantně posilovat, když korun je na spekulativním trhu výrazný přebytek.

Z tohoto pohledu předvedla ČNB spíš parádní fintu a spekulantům ukázala vztyčený prostředník. Ti teď mají hromadu papírků s popisem "koruna česká" a nemají je komu prodat.