Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Zeman o hrozbách
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Havelka 27.12.2021 10:12Toho blba Drob búú snad neberete vážně? |
S. Lazárek 27.12.2021 10:16Tak pokud si tu přidá k těm, kdo si tu otře svojí tlamu o mého otce tak je v reálu buď na tečku nebo tady k ignoranci. |
M. Ilsner 27.12.2021 10:03nezlobte se na něj, je to primitiv |
F. Šimek 27.12.2021 10:09Ty si jasnej...... https://www.youtube.com/watch?v=env2r_fP5jw dej mu za uši ! |
P. Diviš 27.12.2021 9:51Jen tak mimochodem, ten článek Sergeje Medveděva je dost zajímavej, až se divím, že něco takového proniklo na Ι-děs. Je docela legrační, kolik lidí se chytlo jeho nepříliš podstatné části. |
V. Zadák 27.12.2021 9:50Profesor Fiala je pozoruhodný žvanil: "Osm let tu vládne ANO a má na starosti dopravu. Podívejte se na ty výsledky,“ řekl předseda ODS Petr Fiala. „Kde máme rychlovlaky? Vlakem jezdíme stejnou rychlostí jako za první republiky mezi Prahou a Brnem,“ doplnil lídr koalice Spolu." Panu profesorovi neřekli, že I. koridor musí projít velkou opravou. Vlaky proto jezdí přes Havlíčkův Brod kde jsou obtížné výškové poměry a max. rychlost jen 120 km/hod. Když se první koridor stavěl, tak ODS šetřila, šetřila a šetřila. Výsledek se nyní dostavil. V první polovině 90. let vláda ODS odmítla německý návrh na výstavbu VRTu Praha - Dresden. V té době ministr Stráský prohlásil, že železnici budeme udržovat ve stavu trvalého chátrání a ministr Říman, že železnice je relikt 19. století. Starostové Prahy 6 po svá celá volební období blokovali stavbu železnice na letiště. To mu ministr Kupka nedokáže dát pravdivé informace nebo mu doporučit aby toto téma nezmiňoval? |
V. Novák 27.12.2021 9:52Říman tehdy dokonce tvrdil, že státní železnice jsou relikt komunismu. Inu odborník na slovo vzatý! Nebo aspoň vzatý... |
V. Zadák 27.12.2021 10:07Ano, přesněji řekl, že železnice musíme privatizovat, protože je komunisté znárodnili. Jak si mu nedocvaklo, že když nastoupili komunisté tak znárodňovat už nebylo co. |
J. Polesny 27.12.2021 9:54Je hezké že Stráského poslouchaly všechny následující vlády včetně Miloše Zemana |
P. Diviš 27.12.2021 9:57Pokud někdy vůbec něco takového řekl. |
J. Polesny 27.12.2021 9:59
|
V. Zadák 27.12.2021 10:03Pokud to nevíte tak to neznamená, že se to nestalo, Karle Šebesto. |
D. Mach 27.12.2021 10:06Opačně to ale platí také. |
V. Zadák 27.12.2021 10:16Což není tento případ. |
V. Zadák 27.12.2021 10:01Následující vlády už takové pitomosti nevyhlašovaly a daly se do práce, Podlezný. Dokonce realizují i tunely na koridorech. Tunel Ejpovice je již v provozu, tunel Votice bude v provozu koncem roku 2022 a tunel Brandýs nad Orlici se již začal hloubit. Trať Brno - Olomouc se přestavuje na dvojkolejnou s rychlostí 200 km/hod. Pak se do Brna nebude jezdit přes Svitavy a Blansko, ale rychleji přes Olomouc. |
J. Polesny 27.12.2021 10:05daly se do práce. představovat na 200 může jen bezmozek a víš proč? |
V. Zadák 27.12.2021 10:09Podlezny, co to je? "představovat na 200" |
J. Polesny 27.12.2021 10:12Zadku ty nevíš o čem píšeš? Ty jsi blb viď? |
V. Zadák 27.12.2021 10:15Podlezny, rozviň svoji myšlenku. Jsem velmi zvědavý. |
J. Polesny 27.12.2021 10:24Copak nechápeš, že 200 je málo? Pročpak asi? |
V. Zadák 27.12.2021 10:31Podlezny, VRT je na rychlost 350 km/hod. Na vnitrostátní trať je 200 km/ hod dostačující. Sotva by se vlak rozjel musel by brzdit. Bude se zastavovat i mezi Brnem a Olomoucí. Čím byste z Brna do Ostravy jezdil? |
J. Fridrich 27.12.2021 10:09Souhlas pane Zadák, ale Fiala a jeho pětikolka bude mlet ty své demagogie...A totéž zde na KP někteří NEZNÁLCI nedávné historie... |
J. Polesny 27.12.2021 10:14Ano bohužel toho za 8 let moc nezvládlo. A to je fakt. |
D. Mach 27.12.2021 10:11Celý koridor Praha - Ostrava měl být zrekonstrován na 160 km/h., což se nepodařilo. Tunely Ejpovice a Votice jsou navrženy na rychlost 200 km/h., ale ejpovický je provozován v běžné rychlosti do 160 km/h., votický na tom nebude jinak. Nic z toho není vysokorychlostní železnice. Z té se u nás plánuje pouze nesmyslná stanice v polích Nehvizdy. Nový úsek ve Španělsku navržený na 350 km/h. jste na www.zdopravy.cz určitě viděl. To je o něčem úplně jiném. |
V. Zadák 27.12.2021 10:22Koridory za vysokorychlostní železnici považuje pouze Máách. V tunelu Ejpovice se zkouší trakční trakční vedení. Pro rychlost 200km/ hod není dostatek potřebných lokomotiv. Ty jezdí na Vindoboně a Berlineru, |
D. Mach 27.12.2021 10:36Zadku, nelžete tak hloupě, že to pozná i malé děcko. Vy jste motal koridory s VRT, já to uváděl na pravou míru. A ejpovickými tunely jezdí 4x denně Pendolino schopné jet 230 km/h. Když nevíte, raději nepište! |
V. Zadák 27.12.2021 11:07To motání vidí pouze Máách. Pendolino jezdí z Prahy do Plzně v taktu se Západními expresy. To nevíte? |
D. Mach 27.12.2021 10:04Tak za všechno může ODS rozhodnutím z devadesátých let? A Ťok za své dlouhovlády nezměnil nic? Proč? |
J. Polesny 27.12.2021 10:06DoŤokal... |
D. Mach 27.12.2021 10:19Ale Ťokal tam dost dlouho ... |