1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Zeman o hrozbách

Krátce po poledni promluvil v neděli prezident Miloš Zeman k národu. Své příznivce jistě nadchl tím, že mluvil spatra, odpůrce přiměl k jásotu chybami, které udělal, když místo covid-19 řekl covid-21.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Havelka 27.12.2021 10:12

Toho blba Drob búú snad neberete vážně?

S. Lazárek 27.12.2021 10:16

Tak pokud si tu přidá k těm, kdo si tu otře svojí tlamu o mého otce tak je v reálu buď na tečku nebo tady k ignoranci.

M. Ilsner 27.12.2021 10:03

nezlobte se na něj, je to primitiv

F. Šimek 27.12.2021 10:09

Ty si jasnej......!!

https://www.youtube.com/watch?v=env2r_fP5jw

dej mu za uši !

P. Diviš 27.12.2021 9:51

Jen tak mimochodem, ten článek Sergeje Medveděva je dost zajímavej, až se divím, že něco takového proniklo na Ι-děs. Je docela legrační, kolik lidí se chytlo jeho nepříliš podstatné části.

V. Zadák 27.12.2021 9:50

Profesor Fiala je pozoruhodný žvanil:

"Osm let tu vládne ANO a má na starosti dopravu. Podívejte se na ty výsledky,“ řekl předseda ODS Petr Fiala. „Kde máme rychlovlaky? Vlakem jezdíme stejnou rychlostí jako za první republiky mezi Prahou a Brnem,“ doplnil lídr koalice Spolu."

Panu profesorovi neřekli, že I. koridor musí projít velkou opravou. Vlaky proto jezdí přes Havlíčkův Brod kde jsou obtížné výškové poměry a max. rychlost jen 120 km/hod. Když se první koridor stavěl, tak ODS šetřila, šetřila a šetřila. Výsledek se nyní dostavil.

V první polovině 90. let vláda ODS odmítla německý návrh na výstavbu VRTu Praha - Dresden. V té době ministr Stráský prohlásil, že železnici budeme udržovat ve stavu trvalého chátrání a ministr Říman, že železnice je relikt 19. století. Starostové Prahy 6 po svá celá volební období blokovali stavbu železnice na letiště.

To mu ministr Kupka nedokáže dát pravdivé informace nebo mu doporučit aby toto téma nezmiňoval?

V. Novák 27.12.2021 9:52

Říman tehdy dokonce tvrdil, že státní železnice jsou relikt komunismu.

Inu odborník na slovo vzatý!

Nebo aspoň vzatý...

V. Zadák 27.12.2021 10:07

Ano, přesněji řekl, že železnice musíme privatizovat, protože je komunisté znárodnili.

Jak si mu nedocvaklo, že když nastoupili komunisté tak znárodňovat už nebylo co.

J. Polesny 27.12.2021 9:54

Je hezké že Stráského poslouchaly všechny následující vlády včetně Miloše Zemana ;-D;-D

P. Diviš 27.12.2021 9:57

Pokud někdy vůbec něco takového řekl.

J. Polesny 27.12.2021 9:59

R^R^R^

V. Zadák 27.12.2021 10:03

Pokud to nevíte tak to neznamená, že se to nestalo, Karle Šebesto.

D. Mach 27.12.2021 10:06

Opačně to ale platí také.

V. Zadák 27.12.2021 10:16

Což není tento případ.

V. Zadák 27.12.2021 10:01

Následující vlády už takové pitomosti nevyhlašovaly a daly se do práce, Podlezný. Dokonce realizují i tunely na koridorech. Tunel Ejpovice je již v provozu, tunel Votice bude v provozu koncem roku 2022 a tunel Brandýs nad Orlici se již začal hloubit.

Trať Brno - Olomouc se přestavuje na dvojkolejnou s rychlostí 200 km/hod. Pak se do Brna nebude jezdit přes Svitavy a Blansko, ale rychleji přes Olomouc.

J. Polesny 27.12.2021 10:05

;-D;-D daly se do práce.;-D;-D představovat na 200 může jen bezmozek a víš proč?

V. Zadák 27.12.2021 10:09

Podlezny, co to je?

"představovat na 200"

J. Polesny 27.12.2021 10:12

Zadku ty nevíš o čem píšeš? Ty jsi blb viď? ;-D

V. Zadák 27.12.2021 10:15

Podlezny, rozviň svoji myšlenku. Jsem velmi zvědavý.

J. Polesny 27.12.2021 10:24

Copak nechápeš, že 200 je málo? Pročpak asi?;-D

V. Zadák 27.12.2021 10:31

Podlezny, VRT je na rychlost 350 km/hod. Na vnitrostátní trať je 200 km/ hod dostačující. Sotva by se vlak rozjel musel by brzdit. Bude se zastavovat i mezi Brnem a Olomoucí. Čím byste z Brna do Ostravy jezdil?

J. Fridrich 27.12.2021 10:09

Souhlas pane Zadák, ale Fiala a jeho pětikolka bude mlet ty své demagogie...A totéž zde na KP někteří NEZNÁLCI nedávné historie...

J. Polesny 27.12.2021 10:14

Ano bohužel toho za 8 let moc nezvládlo. A to je fakt.

D. Mach 27.12.2021 10:11

Celý koridor Praha - Ostrava měl být zrekonstrován na 160 km/h., což se nepodařilo. Tunely Ejpovice a Votice jsou navrženy na rychlost 200 km/h., ale ejpovický je provozován v běžné rychlosti do 160 km/h., votický na tom nebude jinak. Nic z toho není vysokorychlostní železnice. Z té se u nás plánuje pouze nesmyslná stanice v polích Nehvizdy. Nový úsek ve Španělsku navržený na 350 km/h. jste na www.zdopravy.cz určitě viděl. To je o něčem úplně jiném.

V. Zadák 27.12.2021 10:22

Koridory za vysokorychlostní železnici považuje pouze Máách. V tunelu Ejpovice se zkouší trakční trakční vedení. Pro rychlost 200km/ hod není dostatek potřebných lokomotiv. Ty jezdí na Vindoboně a Berlineru,

D. Mach 27.12.2021 10:36

Zadku, nelžete tak hloupě, že to pozná i malé děcko. Vy jste motal koridory s VRT, já to uváděl na pravou míru. A ejpovickými tunely jezdí 4x denně Pendolino schopné jet 230 km/h. Když nevíte, raději nepište!

V. Zadák 27.12.2021 11:07

To motání vidí pouze Máách. Pendolino jezdí z Prahy do Plzně v taktu se Západními expresy. To nevíte?

D. Mach 27.12.2021 10:04

Tak za všechno může ODS rozhodnutím z devadesátých let? A Ťok za své dlouhovlády nezměnil nic? Proč?

J. Polesny 27.12.2021 10:06

DoŤokal...;-D

D. Mach 27.12.2021 10:19

Ale Ťokal tam dost dlouho ...