5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Zeman nezklamal

Miroslava Němcová je pořádný chlap, a proto odmítla dál poslouchat samožerný blábol Miloše Zemana při příležitosti jeho inaugurace. Je to velká škoda, že ona nestojí v čele ODS, asi by to všechno vypadalo jinak, ODS i Česko. Samotný Zeman předčil očekávání, tedy nezklamal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Berka 9.3.2018 8:19

Re: Jenom poukázal na Bakalu a ČT.

Stačí chvíli číst tento list a srovnat to s jinými servery na Internetu a bude IHNED jasno... Taková propaganda "ruského" typu... :D :D :D Vlastně hybridní aktivistická válka...

https://ihned.cz/

M. Berka 9.3.2018 8:16

Re: JEŠTĚ MĚLI BĚHEM ODCHODU VYSTRČIT HOLOU PRDEL

To rozhodně ne, měli při odchodu couvat, aby tu holou prdel nebylo vidět... :D :D :D

V. Student 9.3.2018 8:15

Jenom poukázal na Bakalu a ČT.

ČT vyrovnaná zpravodajství nepřináší, a o Zemanovi obzvlášť. O Bakalovi nic nevím, ale jestli jeho média tepou do Zemana, nedivím se, že si "zatepal" i Zeman.

Co se týká referend, velmi mě mrzí, pane Astone, že to vnímáte jako to nejnebezpečnější. Před listopadem 89 byl názor většiny zcela bezvýznamný, kdo se o něj opíral, byl považován za reakcionáře, revanšistu, revizionistu, provokatéra...

Pošlapávání názoru většiny bylo vlastně jedním z velmi významných důvodů Listopadu, vzpomínáte? Po převratu se, zcela právem, stal většinový názor jakýmsi kánonem, a tím, co nás mělo moderními dějinami provázet. Respekt k názoru většiny.

Dnes jsou nositelé takového názoru považováni za nebezpečné populisty, je před nimi varováno a jsou veřejně dehonestováni, žalováni a veletuctem neziskovek kaceřováni. To jste to dopracoval, to vám řeknu...!

P. Schuster 9.3.2018 8:15

Přímá volba

Podle Astona je přímá volba nebezpečná a produkuje nebezpečné lidi. Tak to je demagogie jako hrom.To,že některá media (to řekl i Zeman) překrucují skutečnost a jednostranně informují a jsou politicky korektní k EU je evidentní. A kdo to nevidí je slepý.

P. Rajman 9.3.2018 8:14

Japončík poučuje Čechy, kdo je Sudeťák

a neonacista. To jsou paradoxy.

M. Berka 9.3.2018 8:13

Docela zajímavá analýza

https://echo24.cz/a/SMYhW/diktatura-dolnich-deseti-milionu

M. Vondráček 9.3.2018 8:12

Re: Zeman na něco zapomněl

Taky zapomněl sdělit fakt, že když se prodávalo OKD nic proti tomu neudělal. A teď se tváří jako by v té době nebyl ani v Čechách :-)

M. Berka 9.3.2018 8:11

Re: K tomu asi tolik

Tak. Naprostý souhlas.

P. Spáčil 9.3.2018 8:11

Re: Zeman

Víte že se stává, že když někomu přejete něco zlého, stane se to Vám?

J. Vobr 9.3.2018 8:11

JEŠTĚ MĚLI BĚHEM ODCHODU VYSTRČIT HOLOU PRDEL

!!!

K. Berka 9.3.2018 8:10

Re: Zeman na něco zapomněl

Tam už nemám místo - tam mám parohy. (A nezívám, ale vzývám)

M. Vondráček 9.3.2018 8:09

Re: Něco k dalším příspěvkům

Jasně. Jsou to všechno vrazi z wolstrítu :-)

V. Klepetko 9.3.2018 8:09

V záplavě těch zajatých komentářů

mi chvíli trvalo, než jsem ten projev Zemana vůbec našel. Zde je, a stojí za to se nad nim zamyslel: http://1url.cz/Mtc2O

Proč se vlastně všichni tak čili? Zeman jasně identifikoval několik základních celospolečenských problémů, které když nevyřešíme, tak nasi svobodu ani demokracii nebráníme. Zde jsou:

1) Není snad pravda že významnou část našich médií vlastní Zdeněk Bakala, který je symbolem všech tunelářů? Veřejné mínění pod dominantním vlivem takového člověka? V které západní zemi mají něco takového?

2) Neprokázaly snad nezávislé studie, že naše česká veřejnoprávní televize opravdu velmi zaujatě straní některým politickým stranám a deformuje tak svobodnou politickou soutěž?

3) Není snad všem jasné, že naše ústavní demokracie je dnes v krizi? A neni to proto že naše Ústava zůstala nenaplněna? NEMÁME zatím žádný ústavní zákon který by stanovil rozsah a mantinely přímé demokracie. Přirom náš základní zakon říká že "Ústavní zákon může stanovit, kdy lid vykonává státní moc přímo". Není snad problém, že sice může, ale zatím nestanoví? Zeman volá po naplnění Ústavy, proč to všem tak vadí?

Z. Lapil 9.3.2018 8:09

Re: Zeman je náš pan prezident,

Náš je v tom, že je prezidentem státu, jehož jsme občany. Taky se mi to nelíbí.

P. Rajman 9.3.2018 8:08

Okamura jásá. Babiš se směje.

Ví, že Japončík je jeho poslední šance, ale není tak hloupý, aby si s ním v době, kdy me nic nehrozí (nebo hrozí?) rozehrával hru vabank.

P. Hlosta 9.3.2018 8:07

K tomu asi tolik

K tomu asi tolik, že ti, co ze sálu při Zemanově projevu odešli, tam přišli právě proto, aby odešli protestně k Zemanovi. Předem věděli, že odejdou. Také si myslím, že co Bakaly se týče, chápou Zemanova slova kritiky k té osobě hlavně lidé, co přišli o možnost své práce, uvrhlo je to do bídy a připravilo o vlastnictví bytu. Ožebračení havíři jistě nejsou šálek čaje Němcové. Ta rozhodně nebude mít empatický postoj k sociálně slabým a to ani slabým ne z jejich viny. Totéž platí ke všem odešlým ze sálu. Jejich postoj je logický ale. Pochopitelně nejsou nakloněni k proletariátu.

Přímou demokracii si vymyslelo původně vedení ODS a ČSSD pro volbu prezidenta, sklízí tedy plody své špatné práce. Ta volba by dostala ale jiný význam, kdyby byla přímá demokracie uplatněna široce a ne jen u prezidenta. Nuance přímé volby, jako např. odvolávání referendy ty zvolené v přímé volbě by se musely nutně upravovat, aby nevznikla anarchie neustálého volení a odvolávání. Žádná novota není dokonalá. Osobně to považuji za zbytečné předělávat, protože si myslím že příliš malá část občanů bude v přímé volbě ochotna stále někoho volit. Lidé jsou z většiny líní a neodpovědní a mladé lze snadno zbuntovat k čemukoliv.

Jsme Česko a snažme se Českem zůstat. Zeman k tomu dělá potřebné a ne že ne. Rozhodně nepotřebujeme "rady" zahraničních "myslitelů", máme dost svých. Jako máme i dost svých oligarchů, miliardářů tahajících za nitky uvázaných politiků i novinářů. Sorose rozhodně nepotřebujeme, aby nám poradil, jak si islamizovat stát. Populismus se rozhodně dá přiřadit každému politiku, jen chtít. A Aston skutečně chce!

Z. Lapil 9.3.2018 8:07

Re: Zeman

Některá slova ani žertem. Děkuji.

M. Vondráček 9.3.2018 8:05

mýlíte se

https://www.kurzy.cz/komodity/uhli-us-index-graf-vyvoje-ceny/nr_index.asp?A=5&idk=116&od=9.3.2015&curr=&default_curr=&unit=&lg=1

Z. Lapil 9.3.2018 8:05

Re: Jaká to krásná vize!

Ne že by Zeman byl terno, ale aspoň má v pořádku rodný list. Aspoň teda doufám :-).

J. Dvorská 9.3.2018 8:04

Zeman

Hanba voličům Zemana, toho sprostého zjevu na Hradě ! Věřím, že se nedožije ani do švestek !

K. Filek 9.3.2018 8:04

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Proč placaš o něčem čemu vůbec nerozumíš.Uhli u nás vydrancovali za komoušů.My co jsme pracovali na šachtě o tom něco víme.Ty hornické byty nebyly nikdy horníků.Byly šachty a ta si s nimama mohla dělat co chtěla.

Zeman to je mumie,kterou musí podpírát,aby neupadlá.Takového prezidenta si většina čechů nezaslouží.

B. Rameš 9.3.2018 8:04

Re: Na Hradě pravda nevítězí

A vy jste havíř, odborník na velkokapitál nebo profesionální tlachal?

Z. Lapil 9.3.2018 8:03

Re: Výborný projev...

Řekněme si upřímně - ta část o volbách byla jediné, čemu se dá říkat státnický projev (= týkající se státu). Jinak to byly buď prkotiny, mezi nimiž byla nejprkotinovatější ta, kterak on jako první věděl, že Dělnická strana není demokratická. Při té příležitosti oceňuju, že mu (zatím?) žádný komentář neomlátil o hlavu, že ta strana "chtěla vyvraždit šedesát miliónů !Slováků". To JE přeřeknutí, i kdyby si to do projevu vlastnoručně napsal.

Žaludek se mi obrátil při přímém útok na novináře jen proto, že pracují v novinách vlastněných konkrétním člověkem.

Ad přímé volby: nesdílím Neffovo a priorní odmítnutí, ale Zemanova verze je evidentní nesmysl. Navrhuje-li udělat starostou/primátorem/hejtmanem člověka, který získal nejvíc preferenčních hlasů vítězné strany, pak vážně riskuje, že funkce padne na člověka, který to dělat ne a nehodlá.

P. Rajman 9.3.2018 8:03

Re: Zeman na něco zapomněl

Vzhledem k tomu, že tu vzíváte Okamuru dejte si pozor, aby Vám neonacismus nevyrašil za uchem.

M. Těhanová 9.3.2018 8:02

Něco k dalším příspěvkům

Vždyť celá burza je jenom letadlo,ve kterém se točí ničím nepodložené prachy. Jednou jsi dole, jednou nahoře.

Ale mělo by platit, že buď něco má nějakou cenu, nebo nemá. Ale kdo si přizná, že král je nahý.

Klidně mě mějte za blbce a že tomu nerozumím. A vy někdo ano?

P. Rajman 9.3.2018 8:00

Zeman kličkuje ve stále větších obloucích.

Nesnáší Junckera, ale nemá na něj. Bude mít těžké časy a nakonec zůstane jak kůl v plotě. Včera prostě selhal. Fangle a fanfáry mu posloužily jen jako fíkový list.

R. Langer 9.3.2018 7:57

Re: Co když má pan prezident pravdu?

Nic, co by?

M. Vondráček 9.3.2018 7:57

Re: Jasná zpráva

Pokud myslíte namyšlenost pana presidenty tak s Vámi souhlasím :-)

R. Langer 9.3.2018 7:57

Re: mnoho z vás

To je věc názoru.

R. Langer 9.3.2018 7:56

Re:

Stačí, když vám bude hamba ze sebe samého, o ostatní se tak starat nemusíte. Oni určitě ví sami, kdy se mají za co stydět. :-P