9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

Zeman miláčkem národa

Jestliže to půjde takhle dál, Miloš Zeman bude v březnu odcházet z Hradu špalírem jásajících občanů po cestě vysypané okvětními lístky z květů dovezených z exotických krajů. Jsme svědky doslova smršti lidumilných rozhodnutí, každé z nich zaslouží velký aplaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 20.11.2022 17:16

Nedávno tady (na NP) byla velká radost, že se k tomu vyjádřil nějaký republikán.

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3540248-americke-volby-nesou-i-ukrajinske-tema-cast-republikanu-chce-napadane-zemi-omezit-pomoc

Takže asi jde, ačkoliv nejenom.

R. Toman 20.11.2022 16:52

Tak někteří ti komentátoři z USA tvrdí, že Trump není zcela bez šance, protože je hráč. A umí se po úderu zase zvednout. Také bude záležet na tom kdo z republikánů bude kandidovat proti němu v primárkách. No, uvidíme.

V. Mokrý 20.11.2022 16:44

NAJEDNOU ?

A co Clinton i Obama, to bylo co !!

P. Diviš 20.11.2022 16:54

Neštěstí.

V. Mokrý 20.11.2022 16:59

Svým způsobem ano, ale byli mladý.

V. Mokrý 20.11.2022 17:00

A kolik bylo JFK

?

D. Laurencikova 20.11.2022 17:05

R^R^

A. Nový 20.11.2022 16:57

Kotaz probuďte se. Prejt by vám zablikal.

P. Diviš 20.11.2022 16:29

Trump mi byl osobně nesympatický, ale rozhodnutí měl spíš dobrá. Kdo ví, jak by Ukrajina dopadla, kdyby tam USA, s ním jako presidentem, nedodávaly zbraně.

J. Krejčová 20.11.2022 16:36

Mám to stejně, to o Trumpovi. A k Ukrajině - možná by ani válka nebyla. A to mě vždy napadne jak je divné, že jediný člověk může ovlivnit běh světa.

J. Fridrich 20.11.2022 16:42

Ano. A Putin běh světa a hlavně Evropy ovlivňuje - přinesl po skoro 80ti létech válku, ničení a vraždění.

P. Diviš 20.11.2022 16:48

Doma mu to asi pomohlo, ale dost by mne zajímalo, jestli měl někdy představu, jak 100hoνen. Po prvním týdnu mohlo být jasné, že pohodička, jako ČSSR 1968, to nebude. Jenže zacouvat už nešlo. Přitom, i kdyby vojensky vyhrál (což nepředpokládám), tak co dál? Západ nasranej, Ukrajinci partyzáni, vlastní ruská ekonomika nic moc, Číňani v zádech, ...

J. Fridrich 20.11.2022 17:41

Ano. Je to arogantní hlupák.

D. Laurencikova 20.11.2022 17:11

Tomu mohl vas sakrosanktni Zelensky snadno zabranit. Misto toho se do teto valky snazi zatahnout celý svet - viz jeho tvrdisijne tvrvani na tom, ze do Polska strelili Rusove, ackoliv je prokazany pravy opak.

P. Diviš 20.11.2022 17:21

Nemohl, ač se snažil.

D. Laurencikova 20.11.2022 17:30

Nesnazil, pane Divis. Poslal generaly a ne diplomaty, kdyz se situace zostrovala. Ovsem pokud jsou ukrajinsti diplomati vsichni typu Melnyk, pak je to totez.

J. Fridrich 20.11.2022 17:38

"Tomu mohl vas sakrosanktni Zelensky snadno zabranit" -

Ano, mohl. V předklonu rusácké agresory přivítat kyticemi v Kyjevě. Tak je to dle vás správně, rusomilko, že...?

D. Laurencikova 20.11.2022 17:44

Takze tady diskutujete uz mesice aporad jeste o tom nevite nic. Stacilo ztlumit ten ukrajinsky nacionalismus, nediskriminovat ruske obcany Ukrajiny, nebombardovat je, nezakazovat jim Rustinu a nenechat delat z Ukrajiny pokusnou laborator a najezdni rampu na Rusko. Mozna by to za Jelcina proslo. Za Putina ne.

J. Fridrich 20.11.2022 18:54

Ahoj putinovská Rusko. Styď se.

D. Laurencikova 20.11.2022 20:20

Jedine za vas. Tomu se tady rika: "Fremdschämen".

J. Fridrich 20.11.2022 21:16

A u nás se tomu říká kolaborace s našimi okupanty.

D. Laurencikova 21.11.2022 9:13

Cesko je okupovano, Friedrichu? To jsem nevedela. Ale kdyz tak o tom premyslim.., na posledni navsteve Ceske republiky jsem videla vsude ukrajinske vlajky. Nekde i samostante, aniz by vedle vlala ceska. To je vlastne symbol dobyteho uzemi, mate pravdu!

J. Fridrich 21.11.2022 9:49

U lidí s dlouhým vedením se doporučuje nadskočit - a někdy to některým dojde, Laurencikova... Ale prozradím vám, že nás, tak jak 12 roků před námi Maďarsko, okupovali v roce 1968 rusáci na cca 24 roků... Oni nás přepadli v noci, tak jste si toho možná ani nevšimla, slečno Laurenciková....

D. Laurencikova 21.11.2022 16:37

Fridrichu, jak vidim, zeijete v minulosti a nechcete se probrat. Jak rikate, bylo to v roce 1968 a dnes presne ty okupanty tedy podporujete, kdyz myslite, ze ta dnesni generace je za to stale jeste zodpovedna. U nas ve meste byli hlavne ukrajinsti okupanti, dobre si na to pamatuju. Prepadli nas v noci, ano, na to samozrejme nezapomenu. Ale na rozdil od vas jsem pochopila, ze je to minulost a tak uz se na ty Ukrajince nezlobim.

J. Fridrich 22.11.2022 7:51

Píšete - " kdyz myslite, ze ta dnesni generace je za to stale jeste zodpovedna. " -

Ano, dnešní generace cca 145 milionů rusů je dnes odpovědná za zvěrstva páchaná jejich věrchuškou vedenou zločinným diktátorem Putinem na Ukrajině, ale i doma na svých oponentech... To nevíte ?

D. Laurencikova 22.11.2022 8:47

Fridrichu, psal jste, ze jsme okupovana zeme. To je totalni nesmysl. Kazda dalsi diskuze je zbytecna.

J. Fridrich 22.11.2022 9:39

Ano, napsal jsem PRAVDU. My jsme byli "okupováni" skrytě od roku 1948, a skutečně reálně jejich vojsky od roku 1968 do Listopadu 1989. To nevíte, Laurenčíková...? Jinak máte pravdu, diskuze s vámi je zbytečná, a je ztrátou času.

D. Laurencikova 22.11.2022 10:57

Napsal jste nesmysl a ted dalsi. Ptala jsem se vas, jestli JSME okupovana zeme, vy na to, ze ANO. Dolozil jste to okupaci od roku 1968 do roku 1989. Od konce te okupace uplynulo vic nez 30 let, vy nerozlisujete mezi minulosti a pritomnosti. Zrovna tak byste mohl tvrdit, ze jsme soucasti Rakousko-Uherska. :-/

J. Fridrich 22.11.2022 11:07

Howgh.

D. Laurencikova 21.11.2022 16:57

Asi jsem si toho vsimla daleko lip nez vy. Vsimla jsem si, ze se jednalo o "zpratelene ermady zemi Warsavske smlouvy" , ktere vy shrnujete pod sbernym pojmem "rusaci". Take jsem si spocitala, ze od te doby uplynulo pres padesat let. Piseme rok 2022 a nejvic "rusaku", kteri se v Cesku od devadesatych let zacali vyskytovat, bylo zase Ukrajincu. Prijeli k nam pracovat, na zkorumpovane, nefunkcni Ukrajine asi nesehnali solidni job. O okupaci tedy nemuze byt rec.