4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Zelení stojí za Švejnarem

"Pan profesor Švejnar byl na domácí půdě a ví, že má silnou podporu Strany zelených," řekl na tiskové konferenci předseda zelených Martin Bursík. Samozřejmě se to dalo čekat, jelikož zelení jsou v podstatě červení a k ODS se přilepili jen proto, aby zúročili volební úspěch účastí ve vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Malý Aston 28.1.2008 13:32

Re: Re: Tak, Zelení stojí za Švejnarem? No dobrý, ale Kdo stojí za Klausem ...

Nesouhlasím,ten pán co chtěl mít pět českých na stole,to tak nemyslel. Je divné,že za kapříky se někdo odsoudí a za pět v českých je osvobozen.:-D

Alfons 28.1.2008 13:33

Re: Re: Tak, Zelení stojí za Švejnarem? No dobrý, ale Kdo stojí za Klausem ...

Srovnávat neonacisty vraždící u nás Cikány či obdivující vyvražďování Židů Hitlerem s ekonomickými břídily ČSSD neschopnými ve srovnání s prominenty ODS (Krejčíř, Pitra, Provod, Mrázek, Doležal aj.) to už chce hodně silný žalude, pane Starý!

Zatímco předvolební spolupráce ODS s Národní stranou, nebo umanutost některých předních politiků ODS (Topolánek, Bendl, Nečas) Třetí říší, jejími exponenty i jejím slovníkem je příslovečná a hrůzná! O názorech Topolánkova intima Marka Bormanna Dalíka ani nemluvě! Sieg He/il!

Starý J. 28.1.2008 13:40

Re: Re: Re: Tak, Zelení stojí za Švejnarem? No dobrý, ale Kdo stojí za Klausem ...

Nevím, jakými postupy a jakou logikou, jste přiřadil osoby Krejčíř, Pitra, Provod, Mrázek ODS? Svou bohulibou činnost rozvinuly za vlády ČSSD. Nebo snad Mrázek chodil na vládu za Klause? Nebo Krejčíř sponzoroval ODS?

Doležal do toho nepatří. Šibalů, vyšetřovaných z podrazů měla ČSSD daleko více! A na Vaše fabulace o obdivu Topolánka, Bendla, nebo Nečase Třetí říší nemá ani cenu reagovat. Je to nesmysl na n-tou.Es kom der Tag říká z legrace, nebo vážně, aniž by to spojoval  s Třetí říší,  kde kdo.

Alfons 28.1.2008 13:48

Pane, Starý, nedělejte ze sebe vola!.

Pane Starý, proč ze sebe děláte vola? Nevíte snad, kdo může za to, že takoví Provodové, Krejčíři či Pitrové u nás vůbec vznikli? Nevíte, kdo zakázal možnost soudního přezkumu prvatizační projektů a privatizace jajko takové? Kdo zhasnul před právníky a paralyzoval činnost soudního aparátu na nejbližších 20 let? Přečtěte si něco od otce kuponové privatizace pana Ježka, prosím!

A legrace pana Topolánka bude legrací do té doby, než budou neonacisté vstupovat hromadně do ODS, aby se dostali k finančními zdrojům, infiltrují její výkonné orgány a z ODS udělají NSDAP dneška.  Pak Vám to možná dojde a přestanete se legraci předsedy vlády a jeho útokům na občany, kteří si nemyslí to co on, smát. Dej Bůh, že to ještě nebude pozdě!

Zebra 28.1.2008 13:53

Starý pane,

fandíte jako zamlada. Ovšem v rámci objektivity by se slušelo poznamenat, že minimálně Provod a Mrázek začali vekslovat (což by ovšem mohlo být ortodoxními modrouši považováno za záslužný odboj proti totalitě resp. předvoj svobodného podnikání) v době kdy byla ČSSD v hluboké ilegalitě. Mno a avizovaná Krejčířova směnka se nám tak nějak zadrhla cestou ze Seychell či Pretorie, není-liž pravda ?

Náckovská úsloví vskutku lehkovážně užívá kdekdo, ovšem je-li onen mluvka předsedou vlády, nemělo by se nad tím aspoň povytáhnout obočí ? Aspoň tak (i.e. nejméně na temeno lebky), jak ho měli modrouši když chtěl Zeman vázat stranické legitky do jejich kůží ?

Malý Aston 28.1.2008 13:18

Zase špatný název!

Článek měl mít název: Šest Zelených poslanců stojí za Švejnarem. Nechápu,proč se nepíše pravda.:-D

Lister 28.1.2008 13:15

Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

http://hedvicek.bigbloger.lidovky.cz/c/21639/Svejnar-otazky-na-ktere-nedostanete-odpoved.html

Starý J. 28.1.2008 13:20

Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

No vida, Jaroušek už přiznal, že ví o otázkách Hedvička, kterého, jak tvrdil, nezná!

Samozřejmě, že na ně Švejnar neodpoví. Ani nemůže, byl by to průšvih.

Stejně, jako Klaus neodpoví Jaroušku Vám na Vaše podobné otázky. O Klausovi víme. O Švejnarovi jen to, co nám k víře předložil, nebo co zde napíší jiní emigranti. A to moc s tím jeho předloženým neladí. Třeba to, že kdyby se stal českým presidentem, o občanství by přišel tak jako tak!

Ale Švejnar miluje svou vlast neskonale. Hned, jak mu skončí mandát, požádá zpět o americké! To je láska jako trám! Nebo že by vyčůranost?

Poklop 28.1.2008 13:24

Re: Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

To vaše občanství je přeci zástupný problém.Mě zajímá zdali má schopnosti,aby byl dobrý prezident.To ostatní je přeci blbost.

Malý Aston 28.1.2008 13:25

Re: Re: Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

Pokud ho podporuje Paroubek a Rath,něco není v pořádku.:-D

Poklop 28.1.2008 13:29

Re: Re: Re: Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

Dobře,tak ať řeknou na rovinu,že chtějí Klause a jenom Klause a nekecají o občanství.Proč musí hned na protikandidáta útočit.

Starý J. 28.1.2008 13:33

Re: Re: Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

Pro mě opravdu občanství až tolik neznamená (to mluvím o něm kvůli té vyčůranosti). Pro mě je nejdůležitější, že nikdy nepřevzal za nic odpovědnost (jako jiní emigranti- třeba Tigrit), odpovědnosti se vyhýbal a teď Klause kritizuje za chyby! V každé hospodě kibic dostane přes hubu, u nás se navrhne na presidenta! Kritiku privatizace a restrukturalizace uslyšíté v každé hospodě. Po bitvě je každý generál. Někdo až takový, že toho využije k tomu, aby se dostala na vysněný post ne za práci, ale za kritiku.

To je moje NE pro Švejnara. Důrazné NE! Považuji takový postup za podrazácký.

Poklop 28.1.2008 13:38

Re: Re: Re: Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

A Klaus někdy převzal zodpovědnost za nějaké chyby?Tigrid byl ministr kultury asi měsíc.

Starý J. 28.1.2008 13:46

Re: Re: Re: Re: Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

Švejnar nevzal na SEBE odpovědnost. Ne odpovědnost za něco.Pokud se zde náhodou objevil, jen kibicoval. Kdyby myslel pomoc státu vážně, pracoval zde po revoluci dávno, jako řada jiných emigrantů, dal se do politiky a tak na sebe vzal odpovědnost, a k presidentství by se probojoval prací. Ne proto, že je Havlův kamarád! Havel už nám nabízel víc svých kamarádů ze zahraničí rovnou za presidenty. Jen aby to nebyl Klaus!

Poklop 28.1.2008 13:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že vás se®e,že Jenda Švejnar na tyhle otázky neodpoví,poradil mu to Bursík :-)

Pane Starý,pan Švejnar,kdyby byl ze zlata,tak prostě si vždy něco najdete.Je to ubohé hledat různé výmluvy a důvody.Prostě chcete Klause .

ŽA 28.1.2008 13:24

287 miliard za korupci lidovců, 500 miliard na olympiádu, 600 miliard ztrát z kuponové privatizace

- není ten Grebeníčkův a Koženého  kamarád Klaus trochu drahý, Starý??

Malý Aston 28.1.2008 13:30

Re: 287 miliard za korupci lidovců, 500 miliard na olympiádu, 600 miliard ztrát z kuponové privatizace

Souhlasím s Vámi. To co se má platit Vlkovi,nechť zaplatí KSČM + všechny politické strany které s nimi kolaborovaly,tedy ČSSD,Lidovci a členové strany Socialistické,tedy Paroubek.Tyto strany ukradly,tak ať platí. Olympiáda nebude v tom problém nevidím a miliardy z kuponovky taky ať zaplatí komančové,neměli volové všechno znárodnit,prodrbati a když již nebylo východiska utekli od toho jako malinkatí zlodějíčkové,včetně Vás.:-D

Poklop 28.1.2008 13:35

Re: Re: 287 miliard za korupci lidovců, 500 miliard na olympiádu, 600 miliard ztrát z kuponové privatizace

No na tvém místě bych moc nevyskakoval.Nebyla to náhodou také naše generace,která celá kolaborovala s komoušema?Ty jsi nevolil kandidáty NF?Prostě podle hesla-já nic já muzikant.to je všechno účet za naší zbabělost.

El Cuarto de Tule 28.1.2008 13:14

"jsem poměrně spokojen s trendem změn, které vláda po 8 letech socdem zahnívání nastolila a například teď se už docela těším na první výplatu dle nových daňových pravidel "

Ano mas pravdu bzuku - jsi idiot.

Tva zavislost respective zavislost tve (pekuniarni) satisfakce na tom co udela ta ci ona vlada neomylne demonstruje ze jsi ten o-sebe-se-postarat-neschopny niemand kterym jsi! Cha cha cha!

Me osobne - jakozto myriady jinych svobodomyslnych nesocanu - naprosto nezajima jaka danova pravidla nejaka vlada prave nastolila a mistoprisezne prohlasuji ze sve miliony si vydelavam uplne stejne dnes za Topolanka jako vcera za Paroubka predevcirem za Zemana ci predloni za Klause...

To ze jste neschopni niemandi si zajistit neco tak jednoducheho jako prisun dostatecneho mnozstvi shkvary je vash problem a zadna vlada ho za vas nevyresi.

;-D;-D

Bzuk 28.1.2008 13:20

inkontinentní idiote

jsem zaměstnanec na daňové politice státu tudíž závislý. U zaměstnanců neplatí tvé ekonomické zákony, kdy vyšší daně přímou úměrou zvyšují produktivitu. Ty ekonomický genie - proč to píšeš jen na NP? V Davosu bys za tenhle objev sklidil obrovský aplaus a možná byl posléze navržen na Nobelovku ;-)

Lister 28.1.2008 13:08

Agent nebo oběť? Autorem svazku "Rek" je už Žáček nebo ještě StB?

Mladá fronta přinesla minulé pondělí oslavný článek na pronásledovaný objekt "Rek" (jako hrdina nebo jméno psa?) v hledáčku komunistické tajné policie od r. 1988. Ta si jej prý vedla na disidenta Václava Klause (že tak najednou?) za jeho domácí semináře o nesocialistické ekonomice, kterých se prý zúčastňovaly i osobnosti, hlásající protisocialistické ekonomické názory a teorie, neslučitelné s politikou KSČ (že by je hlásal sám Klaus, to si prefabrikovat ani MfD nedovolí).

Jistě zajímavá informace, 14 dní před prezidentskou volbou. On, syn z komunistické rodiny a pronásledován režimem? Nikdy se tím nepochlubil, disidentům se vysmíval a sám se vydával za "nekomunistu". A teďka, ten se vyvrbil! Disident jeden! Inu, co všechno se ještě o něm dovíme. Nebyl taky partyzánem z Chrudimska či tajným členem Silver B?   A co pronásledování jeho manželky Lívie, takto dcery funkcionáře KSS Mištiny ze středního Slovenska?

Článek však nic nevysvětluje, proč byly tedy disidentu Klausovi komunistickou StB umožněny studijní či služební výjezdy na západ (vč. návštěv sestry emigrovavší do Švýcarska), proč dostával výjezdní doložku i devizový příslib kdykoliv si o ně požádal, proč mohl pracovat ve Státní bance československé, která jako cedulová banka měla statut podobný ministerstvu s podobnými kádrovými bariérami a požadavky na buď členství v KSČ nebo práci pro StB, resp. později v Prognostickém ústavu při ÚV KSČ? I když to někteří vysvětlují "zvláštními vztahy" ÚV KSČ k věrným kádrům "s máslem na hlavě" (Klaus opakovaně a marně žádal o přijetí do KSČ, komunistické zázemí jeho rodiny však bohužel nevyvážilo jeho charakterové vady), vysvětlení si to žádá. Nejlépe od samotného kandidáta ...  A proč se své disidentské minulosti dosud tak zoufale bránil. Nebo, že by se proti cizákovi z USA už hodilo cokoli?

 Pokud by ovšem svazek "Rek" nebyl prvním výsledkem práce ústavu pro výzkum totalitní režimů, tohoto Ústavu marxismu-leninismu dneška, a jeho "výzkumníků

Bzuk 28.1.2008 13:11

nic nového už tam nemáte? Tohle tu melete dokola skoro měsíc.

běžte s tím už jaroušku do ....

Pavla B. 28.1.2008 13:12

Re: nic nového už tam nemáte? Tohle tu melete dokola skoro měsíc.

Měsíc ne- to mu hrubě křivdíte - článek přece vyšel minulé pondělí.

Proboha snad byste po Jarouškovi nechtěl, aby psal nový komentář každý týden!

Pavla B. 28.1.2008 13:13

Re: Re: nic nového už tam nemáte? Tohle tu melete dokola skoro měsíc.

Hm, anebo i to minulé pondělí už tam bylo minule taky?;-D

Bzuk 28.1.2008 13:15

Re: Re: Re: nic nového už tam nemáte? Tohle tu melete dokola skoro měsíc.

i předminulé ;-P

Zebra 28.1.2008 13:14

Skromný dotaz:

"...Bursík už v ODS byl..." A kdypak pani ?

Pavla B. 28.1.2008 13:25

Re: Skromný dotaz:

Nebyl. Moc se omlouvám. Spletla jsem si ho s Rathem!;-D;-D;-D

Malý Aston 28.1.2008 13:15

Re: nic nového už tam nemáte? Tohle tu melete dokola skoro měsíc.

Já to nechápu.Jaroušek je komanč jak poleno.To co píše je vlastně přednost pana Klause,pokud je to pravda.Takže proč komančové jednou chválí pana Klause a podruhé mu nadávají nechápu.:-D

ŽA 28.1.2008 13:26

A proč jim jednou Klaus leze do řiti a podruhé je antikomunista, to chápete???

Bzuk 28.1.2008 13:07

je to relativní - představte si, že by Paroubek navrhl Zaorálka

to bychom tu teď jednohlasně všichni provolávali Švejnarovi slávu a argumentovali, že by se nám hodily jeho zahraniční zkušenosti ;-)