3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Zbitý poslanec

Německo jako by teď popíralo tezi, že hlavním nepřítelem společnosti je strach. Ten tam jistě je. Bylo to vidět na opevnění vánočních trhů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kučera 11.1.2019 7:57

Re: Dnes již podruhé

Errata: pořad Jak to vidí patří velké "J". Doplněk: a B. Tachecí kromě uvedených ran byla svého času bleskově kvůli masovým protestům slepých fanoušků odvolána z křesla ředitelky Radiožurnálu.

P. Hofman 11.1.2019 8:00

Re: Dnes již podruhé

S tím Ivanem jsme na tom úplně stejně. Stejně tak třeba (pro mne) Petránek.

P. Hlosta 11.1.2019 8:04

Re: Dnes již podruhé

Každý soudný člověk ví, že Aston je pseudonym a tím i krytí pro případy, že Neff nebude mít šanci, nebo chuť úvodník napsat. Stáří není nemoc, ale ani jistota, že moudrost už nastala. Je to o schopnostech člověka, kdy empatie je k moudrosti nutnost, což o inteligenci ani neplatí doslova. Může být moudrý popelář a idiot profesor. Namnoze si mnoho lidí o sobě myslí, že moudří jsou, protože inteligenci zaměňují za schopnost empatie, bez které moudrost nevykřeše.

J. Vobr 11.1.2019 7:11

HLÁSÍM,ŽE KOLOMÝ UŽ NEJEDÉÉÉ A ÚVODNÍK PSAL PETRÁČEK

Děkuji za pozvání !!!

P. Hlosta 11.1.2019 7:04

Čekal jsem jiný úvodník.

Jsem čekal od Astona úvodník o našem Českém rozdělení, momentálně o "klinice". Psát všeobecně známé o sousedech je na nic. Jsme děleni levicí na dva útvary společnosti a právní stát nejsme ani zdaleka. To je dostatečné téma k situaci kolem "kliniky. Nemám ovšem pocit, že by se v Praze střetávala pravice s levicí, jen ten, že levice je tam víc než aktivní. Nejrůznější aktivistické skupiny jsou dílem levice a neziskovky účelově zřízené jsou podporované státem. Stabilní politický útok proti prezidentovi a "jeho" Hradu, jako by ani Zeman nebyl levičák, tříští společnost ještě víc. Humanitou se kryje každá levicová akce a charita se stala "majetkem" levicového společenského tvaru.

Mám pocit, jakoby v politice a řízení státu byla jen levice a pravicovost se systematicky potírala. To rozdělení společnosti je jen o slábnoucím odporu pravicově smýšlejících. Vypadá to, že rozdělení skončí vítězstvím socialismu a diktaturou. Pak levice dá pravici "klid na práci" protože kdo by je živil.

P. Jirkovský 11.1.2019 7:35

Re: Čekal jsem jiný úvodník.

Pane Hlosto, Aston je Vietnamu na dovolený, takže čekat můžete, ale tak nějak .... No a nad zbytkem vašeho rádoby ideologizujícího blábolení nelze než útrpně krčit vobočí. A jedno doporučení - nechte si amputovat levou ruku a levou nohu, třeba se vám zpraví trávení, řek bych, že to máte z toho.

P. Kučera 11.1.2019 7:47

Re: Čekal jsem jiný úvodník.

Pane Hlosto, tu Kliniku bych moc nefedroval. Jde o pár desítek mladých lidí, kteří se cítí být mesiáši. Je to celkem normální jev, patří to k mládí. Napůl úsměvné a napůl trochu varující je, že v té Klinice mají bustu Marxe a velké rudé pěticípé hvězdy. Ale mnohem víc tam je, ano, bordel. Je ovšem taky fakt, že si vyhmátli (jako obvykle všichni mladí anarchisti) opuštěný barák a svojí vzodoroakcí na to vlastně upozorňují. To je ten kladný pohled na věc.

Jak vše napravit bez násilí? Ty děti jsou už trochu velké na to, aby dostaly na zadek, ale zároveň moc naivní na to, aby měli nějaký reálný vliv. Komunální vliv je spíš pozitivní a exekutor je tragikomická fibura.

P. Hofman 11.1.2019 7:57

Re: Čekal jsem jiný úvodník.

Ano. Squatting je svým způsobem věc docela pozitivní, nicméně na sebe nabaluje mnoho problémů.

V podstatě zde platí to staré známé Goetheho: "Junge Revolutionäre, alte Hofräte".

H. Omar 11.1.2019 7:49

Re: Čekal jsem jiný úvodník.

Rozdělení Česka "Klinikou" je chiméra. Tedy pokud nemyslíte rozdělení 95:5 a to ještě "klinice" fandím. Navíc bych řekl že z těch 95 je to tak 50% úplně jedno...:)))

F. Houžňák 11.1.2019 6:48

K napadení Magnitze se včera hrdě přihlásila Antifa,

tedy SA a Lidové milice strany Zelených. Že ho chtěli "osvobodit od jeho fašistického myšlení", jinými slovy zabít. Každému náckovi je třeba (takto) zavřít hubu, pokračují. K tomu, kdo je nácek, se před několika dny vyjádřila zelená novinářka Diekmannová, takto redaktorka státní televize ZDF: Nácek je ten, kdo nevolí Zelené.

O. Musil 11.1.2019 7:03

Re: K napadení Magnitze se včera hrdě přihlásila Antifa,

No, ono je kolem toho přepadení poměrně dost nejasností. Zejména se zcela liší původní Magnitzův popis události od záznamů kamer. Magnitz tvrdil, že ho zbili a kopali do obličeje, přičemž ho uráželi (jak jinak by zjistil, že to jsou levičáci, že). Podle kamer se k němu zezadu přiblížili, srazili ho úderem předlotí k zemi a zmizeli. Dost možná to nakonec bude loupežné přepadení, ale uvidíme.

Paradoxně horší mi připadá napadení našeho komunistického poslance Dolejše.

F. Houžňák 11.1.2019 8:28

Ale ne, to si velmi pletete, asi vám to namluvil Putin,

Magnitz netvrdil nic, jenom opakoval to, co mu řekli ti dva stavební dělníci, kteří přivolali záchranku. Od začátku říkal, že si nic nepamatuje, jenom to, jak šel okolo těch dodávek, do kterých ti dva něco nakládali, a pak až to, jak se opíral o plot, kam ho ti dva dotáhli. Nesmíte Putinovi tolik věřit. A o urážení už neříkal vůbec nic, a to, že by to eventuelně mohlo být loupežné přepadení, říkal taky on, a jak - podle policie - ukazují kamery, dotyční ho srazili na zem a běželi dál, vy, když loupežně někoho přepadáte, tak ho poté, co ho srazíte na zem a on je v bezvědomí, ani neprošacujete? Jak říkám, nevěřte Kremlu a Putinovi už vůbec ne.

J. Pokoutný 11.1.2019 8:37

Re: Ale ne, to si velmi pletete, asi vám to namluvil Putin,

Pokud byl na uveřejněné fotografii opravdu Magnitz, tak poškození obličeje "prostému sražení" na zem opravdu neodpovídalo. To vám potvrdí i váš obvoďák.

F. Houžňák 11.1.2019 8:39

Mně to taky připadá podivné, policie tvrdila,

že záznamy z kamer zveřejní, ale nejspíš to bude jako s tím videem z Chemnitzu, co podle Merklovky ukazuje "štvanice na cizince".

F. Houžňák 11.1.2019 8:36

A k tomu "osvobození od fašistického myšlení"

a k tomu "nácek je každý, kdo nevolí Zelené" nemáte nic? To jste mě zklamal.

F. Houžňák 11.1.2019 6:41

Německá věrchuška ještě nevysvětlila, jak ten bottropský

domorodec o studené silvestrovské noci, mezi vybuchujícími rachejtlemi, poznal mezi těmi lidmi zabalenými do kabátů a čepic ty "cizince" a odlišil je od "domorodců". Nehledě na to, že je to schizofrenik, v minulosti na schizofrenii léčený, a to i stacionárně, tedy "zavřený v blázinci". Okolo celé kauzy je teď úplné ticho.

S. Tomáš 11.1.2019 6:35

Nacistická provokace

Obvyklé provokace nacistů. Mělo by následovat vypálení Reichstagu

J. Fridrich 11.1.2019 5:57

" AfD coby protisystémová strana má ve sněmovně 13 procent

" AfD coby protisystémová strana má ve sněmovně 13 procent hlasů " - mám dotaz na Astona, co je proboha nesystémového, nebezpečného a extrémního na straně, která chce chránit hranice své země před nelegálními a nepřátelskými statisíci barbarskými muslimy - to je přece právo a povinnost každé země.. Každý stát přece musí mít kontrolu nad tím, koho si do své země pustí a koho ne. Migranta od uprchlíka lze rozeznat jen " na papíře " při šermování těmito pojmy například v úpadkovém OSN a EU. Na hranicích států Evropy a na jejich jižních plážích to NIKDO NEROZEZNÁ. Jak se k nám v Evropě nepřátelsky chovají obojí, to víme - tedy někteří. Oni se přece nepřichází do Evropy integrovat ani pracovat.. Je velmi zajímavé, že v mnoha západních zemích je mnoho lidí-snad i intelektuálů, kteří i po několika létech toho, co se v Evropě děje po příchodu imigrantů ze zcela jiného civilizačního okruhu nepochopili, že " lišku v jednom kurníku se slepicemi chovat NELZE.." A to ani po desítkách a stovkách teroristických činů a napadání domácích nevinných občanů to NEPOCHOPILI..

P. Neubauer 11.1.2019 7:03

Re: " AfD coby protisystémová strana má ve sněmovně 13 procent

Ano, po válce se říkalo reakce, reakční strany, reakční činy. Kam to vedlo víme. Dnes jsou to nesystémové strany.

M. Němec 11.1.2019 7:19

Re: " AfD coby protisystémová strana má ve sněmovně 13 procent

Autorem úvodníku je Zbyněk Petráček, a ne Aston .

J. Schwarz 11.1.2019 16:10

Re: " AfD coby protisystémová strana má ve sněmovně 13 procent

Bohužel ti samí intelektuálové dělají svou politikou slepice z domácích občanů! Doufám že v ČR, kde ještě slepicemi většinově nejsme se to nepovede.

V. Heidlerová 11.1.2019 5:47

Mne jen udivuje,

že kvůli červeným trenkám na standartě je HrAD nyní opevněn možná lépe než Kreml. Tak je to spravne, kazeň musí byt. Už teď zemanoidi poznamenali svým blbstvím epochu vlády MZ - bez vyjímky.

I. Dekyský 11.1.2019 1:12

Havlovi pohrobci a jejich souputníci všude ve světě

Pravdoláska / liberální demokraté / moderní levice = novodobí fašouni - bez výjimky!

V. Heidlerová 11.1.2019 5:48

Re: Havlovi pohrobci a jejich souputníci všude ve světě

Pravdoláska je lepší než lžinenávist.

M. Jandáková 11.1.2019 6:25

Re: Havlovi pohrobci a jejich souputníci všude ve světě

Právě proto se jí lžinenávist pokrývá.

L. Sindi 11.1.2019 6:27

A co lžiláska?

J. Holíček 11.1.2019 7:45

Re: Havlovi pohrobci a jejich souputníci všude ve světě

Jste v zajetí emocí Heidlerová a pravdonenávistí k Zemanovi (a všem které nenávidíte). U zkušené ženy v nejlepších letech je to překvapivé a zároveň hloupé.

Racionálně uvažující žena by si řekla, že Zeman je blbec a permanentně by (nenávistně) nepokřikovala. Zeman si užívá, jste mu ukradená a vůbec o vás neví. Jsou proto dvě možnosti, buďto nenávist potřebujete k životu, nebo jí svému životu škodíte.

To co dáváte najevo není láska, kterou se zaštiťujete.

J. Matuška 11.1.2019 10:06

Re: Havlovi pohrobci a jejich souputníci všude ve světě

Gr8!

V. Heidlerová 11.1.2019 11:09

Re: Havlovi pohrobci a jejich souputníci všude ve světě

Pane Holíčku, kdy už vás naučím, abyste mi říkal PANÍ, Heidlerová na mne pokřikovali v totálním nasazení po r.1968. Jinak ovšem oceňuji, že mých 82 let zdobíte přívlastkem "nejlepší léta". Té nenávisti zas ve mně tolik není, protože furt tu jsem i ve vysokém věku, tak jsem si zas tolik neuškodila. Jinak ale máte pravdu, jsem mrcha babka, ale k Vám pociťuju určitý druh lásky, na Vaše příspěvky se těším, neb jest s Vámi prdel. P.F.2019

J. Holíček 11.1.2019 12:27

Re: Havlovi pohrobci a jejich souputníci všude ve světě

Vy, ovšem pana prezidenta ani pana premiéra ve svých úvahách takto neoslovujete, natož abyste používala jejich ústavní funkci. To jen pro upřesnění, že pravdoláskař by měl jít příkladem. Já nemusím, protože mezi ně nepatřím z přesvědčení (nikoli z příchylnosti k jakékoli straně).

Váš věk vám přeji, už proto, že můj se od toho vašeho moc neliší, jak byste si mohla myslet, a jak si mnozí usuzují z mé mladické fotografie na ikonce. V tomhle bychom si mohli rozumět a držet se za palce.

Ale právě proto, že svůj věk často dáváte k dobru, mě mrzí, až irituje, že se uchylujete k expresivním, difamujícím a iracionálním výstupům vůči lidem, mimo okruh psího auditoria, jen tak, z emoční dišperace. Nejsem puritán a postrádám jemnocit, abych se nesnížil k vulgaritám a osobnímu napadání, těch, kteří si to zaslouží, neb mě vyprovokují. Jinak se ale snažím udržet dekorum.

Ostatně, to byla také základní motivace k tomu, abych napsal, co jsem dnes napsal. Stáří sluší jistá noblesa, pokud je trolly respektována. Od takové madam Hájkové ji nečekám ani nepředpokládám, u vás ano. Přeji též pěkný a zdravý rok letošní, paní Heidlerová. :-))