21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Zatnutý tipec

Je to příliš hezké na to, aby to mohla být pravda: sociální demokrat Jaroslav Foldyna skřípnul ekology, pokud llze věřit zpravodajství. Život země je do značné míry ochromován činností samozvaných spolků, často financovaných státem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 6.4.2017 16:14

O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Soudci, prokurátoři ni vyšetřovatelé tyto pochyby nikdy neměli. To jen zmatená veřejnost, a i ta jen proto, že se Kájínek jak mužský líbil mnoha ženám.

Kájínek byl profesionální zločinec. Jeho zločinecká dráha byla zcela typická, její průběh nebyl nijak výjimečný - od krádeží před vloupačky až po vraždu, patrně nájemnou. Samozřejmě, že zabít přičmoudlé mafiány se může leckomu zdát ne příliš závažné - ale vražda to prostě byla.

Ovšem na druhou stranu si už odseděl víc než 20 let. Mezitím spousta jiných lidí zavraždila jiné lidi a už jsou dávno na svobodě.

Proto bych doporučoval presidentovi udělit Kájínkovi podmíněnou milost (tedy nedopustí se žádného dalšího deliktu, jinak se doživotí obnoví) a propustit ho na svobodu.

Nikoli však jako výraz pochybností o jeho vině, ale jako výraz milosrdenství k lumpovi, kterému milosrdenstvím dáváme šanci prožít aspoň stáří seriosněji a případně aspoň trochu napravit spáchané zlo tím, že bude na svobodě konat dobro.

P. Vandas 6.4.2017 16:18

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Ano, tak na to nahlížím. Jde o přiměřenost trestu. Nikdy bych se nezastal vraha, který vraždil bezbranné, natož nevinné, či slabé oběti. Připouštím, že vraždu spáchal , ale trest je ve světle jiných vrahů nepřiměřený, neb chybí zavrženíhodné pohnutky i způsob provedení. Trest si odpykal a je třeba dostát i přiměřenosti trestu. :-):-):-)

M. Prokop 6.4.2017 17:06

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Pokud to byla vražda na objednávku, tak je to málo zavrženíhodné? Ta mi tedy připadá jako jedna z nejfujtajblovějších.

F. Šimek 6.4.2017 17:18

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Že to byla vražda na objednávku, to každej tejden měnil ten cikán ! Uvěřil mu s. Rychecký a jak koukám i vojenskej kuchař ! Svůj k svému ! Taková blbost-to- nejfu...atd, to nemá chybu. Běž udit králíka !!!

M. Prokop 6.4.2017 17:43

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

S rukavicí už to nefunguje?

F. Šimek 6.4.2017 17:59

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

ahhha-ty budeš taky navíc jiriris ???

R. Neveselý 6.4.2017 17:59

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Franto ssser na desperáta :-)

F. Šimek 6.4.2017 18:03

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

jasně, že nej ssseru. Tys věděle že je jednou jirirys-hlídač parkoviště a pak kuchař prokop? Nerozumím, co s tím mají společnýho jakýsi rukavice?

Z. Čábelka 6.4.2017 17:12

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Vy jste ty kamna včera pěkně roztopil :o)))) Co jste tam viděl ještě?

P. Vandas 6.4.2017 18:22

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Některé věci nesmíme ani naznačovat. :-):-):-)

P. Vandas 6.4.2017 16:43

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

O tom, že nikdy nebyly pochyby si troufám oponovat. Pochyby byly a to závažné a jsou dodnes.

J. Kombercová 6.4.2017 16:46

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

To jistě. V tomhle Rychetskému, který se také pokoušel o náhled do téhle věci, věřím... že měl pochybnosti.

P. Vandas 6.4.2017 16:51

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Navíc to byl do jisté míry rytířský zločin. Stál sám proti mafiánovi i s jeho ochrankou.Byla to férovka. :-):-):-)

J. Kombercová 6.4.2017 17:15

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Co se pamatuji, byla v tom činu namočena policie... tady se těžko hledají důkazy. Takže si nejsem jista, zdali tu vraždu spáchal Kajínek.

Jinak to byl lump a sedět si zasloužil, ale jak píšete, i kdyby tedy i tu vraždu spáchal, odseděl si dost, v porovnání s jinými rozsudky má splněno.

Ještě si vzpomínám, jak v té době byl Kajínek medializován, že někteří jím okradení se cítili být v jeho záři celebritami. :))

F. Šimek 6.4.2017 17:27

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

pí Jaroslavo. Když to měli obnovit, tak ten Rychecký věřil cikánovi, kterej si to pamatoval každej tejden jinak !!!

J. Kombercová 6.4.2017 17:29

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Myslíte, že věřil?

F. Šimek 6.4.2017 17:37

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

je fakt, že to nemůžu potvrdit, ale neudělal vůbec nic. Prostě-věřil cikánovi, kterej byl víckrát trestanej, než Kajínek. Navíc-nepamatoval si, zda to bylo v Plzni, nebo v Berlíně-asi tak !!!

J. Franke 6.4.2017 17:50

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Franto, mýlíš se. Rychetský jako ministr spravedlnosti podal stížnost pro porušení zákona právě ve prospěch Kajínka!!!

Nejvyšší soud ji však zamítl.

F. Šimek 6.4.2017 18:05

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

sorry, to sem fakt nevěděl.

R. Neveselý 6.4.2017 16:57

Re: O Kájinkově vině nebyly nikdy pochyby.

Právě že ty pochyby měli. A dost velké, např. ten na pravé straně vedle řidiče byl zastřelen, leč Kájínek ho z místa, kde byl, zastřelit nemohl.

P. Vandas 6.4.2017 15:45

Ostatně zastřelit mafiána není zas tak zavrženíhodný zločin.

M. Berka 6.4.2017 17:14

Re: Ostatně zastřelit mafiána není zas tak zavrženíhodný zločin.

Potřebujeme víc Kájínků... Peněz je dnes natištěných dost...

J. Franke 6.4.2017 18:01

Re: Ostatně zastřelit mafiána není zas tak zavrženíhodný zločin.

A čo viacej takých k o k o t o v??? K.P.

P. Vandas 6.4.2017 18:10

Re: Ostatně zastřelit mafiána není zas tak zavrženíhodný zločin.

:-):-):-)

A. Trick 6.4.2017 15:20

Zeman pečlivě sleduje

diskuzi na NP. Jinak to nevidím.

"Prezident Miloš Zeman uvedl, že zvažuje udělení milosti Jiřímu Kajínkovi, který byl odsouzen na doživotí. Zeman to ve čtvrtek uvedl v Čáslavi při setkání s občany."

P. Vandas 6.4.2017 15:22

Re: Zeman pečlivě sleduje

Co nás se týče, není na místě žádná falešná skromnost. :-):-):-)

R. Brzák 6.4.2017 15:27

Re: Zeman pečlivě sleduje

Vzpomínám si na několik situací,kdy se politické prohlášení některých politiků, tak jak jsme je mohli číst v médiích, nijak neodlišovala od zde prodiskutovaného a některými z nás zde přesně formulovaného postoje ke konkrétní situaci (namátkou jde o mladé příslušníky imigrační vlny vyexpedované jako naši vojáci do zemí svého původu za účelem nastolení pořádku tamtéž). NP je prostě studna (i s tou sekyrou...).

P. Vandas 6.4.2017 15:33

Re: Zeman pečlivě sleduje

Všímám si a jsem jednak dost citlivý, abych odlišil i námi přejaté myšlenky odjinud od těch které vznikly zde. Částečně je přebírá i pan Neff, ač tvrdí, že zdejší diskuze nečte a jindy je nacházíme i na jiných médiích. Je to tím, že zde Aston vytváří prostor pro svobodnou diskuzi a těch už v mediálním prostoru moc nezbývá. Určitě jsou to též i Parlamentní listy. Takže kdo chce být v politice informován, tak určitě čte Neviditelného Psa. :-):-):-)

Z. Čábelka 6.4.2017 17:11

Re: Zeman pečlivě sleduje

Vy jste ty kamna včera pěkně roztopil :o)))) Co jste tam viděl ještě?

R. Neveselý 6.4.2017 15:24

Re: Zeman pečlivě sleduje

To je dobře, Kajínek nevraždil.