21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Zatím jsme se zasmáli

V očekávání toho, co moudrého pronese stařec na hradě, přichází lidovecký předák Pavel Bělobrádek s bizarním nápadem. Demokratická část skupiny osmi poražených by se mohla scuknout a hnutí ANO by mohlo ten chudý houfec podporovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 11.4.2018 8:53

Re: tak jak teď?

Musíte se přestat vidět jako nějaká elita, či dokonce šlechta a pak pochopíte i nadhled. Koukněte na to dění shora a odmyslete si vlastní (ne)schopnost zasáhnout do historického vývoje. Potom snad pochopíte i ty pragmatické vývody. Teda jestli na to máte intelekt.

J. Klepal 11.4.2018 8:53

Re: přestávám Neffovi rozumět..

Proto jsem také minule přirovnal nečinnost tzv. demokratického bloku k demisi 12 ministrů ve 48, protože z této nečinnosti plyne vláda SPD a komunistů.

J. Jelínek 11.4.2018 8:51

Re: Stařec

A co teprve český přispěvatel do psích diskusí - to je někdy přímo esence alternativní inteligence.

P. Vandas 11.4.2018 8:51

Je to převrat. Víc vám neřeknu. :-):-):-)

V. Pokorný 11.4.2018 8:51

Bývalý

mladosvětský redaktor a novinář, podle mne, píše v poslední době někdy až zoufale trapné komentáře. A ten výsledek je právě vámi, pane Neffe, vzývanými tzv. demokratickými stranami, vyvolán. V čem jsou demokratické oproti tzv. nesystémovým? Podrazáctvím, slouhovstvím a kolaborací. Ano, takové jsou ČSSD,ODS,TOP09,STAN, Piráti, KDU-ČSL.

P. Hlosta 11.4.2018 8:50

Re: Správně...

John, vy ste zoufalec!

S. Šnajberg 11.4.2018 8:50

tak jak teď?

tak co slabší kusy (zejména vzděláním) - voliči SPD a Zemana. Pořád dobrý? ANO s bolševiky a nácky? Pořád dobrý? Možná pro bývalo/současné komunisty ano, proč ne? Možná pro absolventa základní školy dobrý, ne?

P. Hlosta 11.4.2018 8:48

Re: přestávám Neffovi rozumět..

Když jsem komentoval, že je možnost ODS jít do koalice s ANO, vyrojilo se plno morálních bojovníků, že s Babišem nikdy. Já sice považuji z logiky faktu ODS, coby pravici, za možného spojence s ANO, které je založeno miliardářem, daleko spíše než spojení miliardáře se socialisty. Má maličkost je ovšem nepatrná proti morálním gigantům a tak se tito alibističtí giganti dopředu zříkají jakékoliv spolupráce s ANO.

Bělobrádek by rád spolupracoval třeba s čertem, ale když nemůže překročit stín co KDU-ČSL stvořila sobě, pak je nucen držet basu s demoblokem, který je výsledek Kalouskova štvaní v dřívějších dobách. Jak dopadlo samo TOP 09, tak může dopadnout každý v tom demobloku a jedině vzájemné spojenectví jim drží jakousi tvář, nebo spíše ksicht.

M. Šejna 11.4.2018 8:47

pane Loulo

protože trpaslíkům nevadí, že je bude podporovat trestně stíhaný estébák. Oni ale trestně stíhaného estébaka tolerovat nehodlají.

Prostě to berou tak, že Babiš jim v zájmu "státotvornosti" má lézt do zadnice, zatímco oni mu v zájmu "státotvornosti" do zadnice lézt nebudou.

Podobně uvažují i socani, kteří v "zájmu lidu" požadovali ministerstvo vnitra pro Hamáčka. Ostatní varianty koaliční spolupráce označili socani za "protilidové".

M. Valenta 11.4.2018 8:47

Nechutný boršč podle hradního receptáře,

který si z Hradu odnesl Babiš, získal opět jasnější kontury. Takhle to dopadne, když ve volbách podporujeme kandidáta bolševiků, že pane Babiši.

K. Janyška 11.4.2018 8:46

Astone, necháváte cloumat svůj majestát zlostí, to je

evidentní. Kromě toho, že jste už také střec a my tady většinou také. Ale máte velký kus pravdy, to jo... Dzp.

J. Klepal 11.4.2018 8:44

Astonova podpásovka

"Pokud si Zemanem namíchaný karetní list vezme do ruky a bude s ním hrát, podpoří tezi, podle níž mu jde jenom o moc bez ohledu na program."

To je Astonova hodně nízká podpásovka. Je samozřejmě pravda, že všem politikům jde ve volbách o moc, to není žádný světoborný objev, a jejich program je nástěnka vyvěšená voličům k jejich uspokojení = oblbnutí. V Babišově případě bych však snahu o sladění programu ANO s programy ostatních stran, především ČSSD, takto vůbec neponížil. Bylo možno snadno vypozorovat z jednání zástupců právě těchto dvou stran, že dosažení maximální programové shody je skutečně dávána vysoká priorita, což se týká i Zemanem doporučených parlamentních stran k novému jednání, jejichž požadavky na ministerská zastoupení nebudou dosahovat socdem výšin, přestože jejich volební výsledek převyšuje více než dvojnásobně zisk této jediné strany. To je smutný výsledek "vyjednávání" politiků shromážděných do tzv. demokratického bloku, kteří odmítli přijmout odpovědnost delegovanou svými voliči, aby mohli prosazovat svůj volební program společně s ANO.

R. John 11.4.2018 8:44

Správně...

... a te ́d ještě tu o tom, jak si Trocký zasadil ránu cepínem do hlavy, aby poškodil Sovětský svaz.. a nebo tu "západní" lež o Katyni, víte kterou... jak se poláci postříleli navzájem, jen aby uškodili pověsti Sovětského svazu.

M. Malovec 11.4.2018 8:41

Kdyby tzv. demokratické strany

ODS a ČSSD podpořily referendum včetně možnosti odejít z EU a byly alespoň trochu realističtí a bránili nás před blbými nápady z Bruselu, nemusela se SPD dostat do parlamentu.

P. Boublíková 11.4.2018 8:41

Re: Jaký plynový útok na Skrypalovy?

Ono ledacos jde tím gelem vysvětlit, na synchronizovaný účinek to moc nevidím - Skripal byl patrně v horším stavu než dcera (na druhou stranu je to člověk o dost starší a chronicky nemocný).

Co si ale vysvětlit nedovedu, je údajná kontminace dalších 130 lidí. Gelem? Jak?

Přitom tato hromadná otrava britských občanů po chemickém útoku byla primární příčinou diplomatické války s Ruskem.

P. Neubauer 11.4.2018 8:41

Už to nebude dlouho trvat

a Andrej sežene 2 konstruktivní poslance ( a že jich za těch 30 let bylo) tj. 102 hlasů a komunisti půjdou do zapomnění. Po tom co se děje v Rakousku a Italii, nám nějaká SPD ve vládě nebude vadit a než se prosadí referendum tak se EU rozpadne.

P. Hlosta 11.4.2018 8:41

Re: Stařec

Ano, záleží na tom, co chcete slyšet. Na faktu ne.

M. Šejna 11.4.2018 8:41

Re: Stařec

Aston vypadá fyzicky lépe, než Zeman. Ovšem některé Astonovy texty a názory bych za bystrý rozum nepovažoval.

Aston coby "český žurnalista" má ale vyhodu, že narozdíl od Zemana může blábolit totální pitomosti, aby potvrdil Zemanovo tvrzení, že nejblbějším tvorem na zeměkouli je český novinář.

R. John 11.4.2018 8:40

Vóó -břééé....

... seženeš mě členství v Ano ?...a máte nové legitky ?... nebo stačej starý komunistický s podpisem Faltýnka ?... Přimluv se za mne... prosím... vemte mě k lizu do party...ta dvojička " Bureš" - "Falmr" je tak perspektivní...

P. Jansky 11.4.2018 8:40

přestávám Neffovi rozumět..

o co jiného v politice jde než o moc?.. u Babiše nejprve moc nad firmami a zaměstnanci.. posléze nad státními financemi.. a nakonec nad námi všemi.. vezme si k tomu na pomoc ten největší póvl jaký je ve sněmovně k dispozici.. Zeman bude Babiše úkolovat a Babiš bude úkoly plnit.. a národ bude rýt držkou v zemi jako kdysi.. tohle je státní převrat a Bělobrádek a celý dem blok na to budou jen smutně koukat.. nechtěli se domlouvat s Babišem raději volí vládu komunistů a rasistů..

J. Hejna 11.4.2018 8:39

Re: Asik takhle nějak......

Ještě že tam, pane Urbane, nejste vy, slušný vychovaný prudič.

V. Heidlerová 11.4.2018 8:38

Re: Jaký plynový útok na Skrypalovy?

Máte mu být, paní Hájková, vděčná, že ten případ vyřešil!!! Hááááááá

V. Heidlerová 11.4.2018 8:36

Re: Stařec

Nebude veliký - ale Aston je bystrého rozumu, jako mladík, rozhodně ještě není senilní. A vzhledu je čiperného, žádná troska. To jste chtěl slyšet?

V. Heidlerová 11.4.2018 8:35

Re: PRESIDENT PORADIL JEDINÉ MOŽNÉ ŘEŠENÍ

Nevím, proč jste z těch lidí udělali strašáky. Babiš nemůže bez Kalouska existovat, kdyby nebyl, tak si ho vymyslí, aby měl na koho svádět všechny nepravosti. Přitom mu p. Kalousek zanechal finance nastartované pro pokrizový vývoj, díky jemu jsme ani moc nepoznali, že byla krize, i když úsporná opatření byla nutná. Kalouskova ekonomická opatření byla prozřetelná a zafungovala, jako vše v ekonomice, až 2-3 roky později, proto teď může bača Bureš vykřikovat, jak postavil finance do cajku. Háááá, ale už leze na povrch, že to tak růžové není, jak AB hlásá!!Ostatně, AB měl dost času zažalovat Kalouska za jeho činy, ale zřejmě mu nic dokázat nemohl, i když byl přímo u pramene!!! A spadl do toho sám. Kdo jinému jámu kopá.... President měl pověřit někoho jiného sestavením vlády. Zdar.

M. Marek 11.4.2018 8:34

Stařec

Ví někdo jaký je věkový rozdíl mezi Astonem a Zemanem?

V. Hájková 11.4.2018 8:32

Re: Jaký plynový útok na Skrypalovy?

A sakra- další BERKA :-))))))))))))))))))

J. Fialová 11.4.2018 8:32

Re: Jaký plynový útok na Skrypalovy?

Viditelný Macek:

"Věnujme tichou vzpomínku mrtvým v kauze Skripal: dvěma morčatům, jež umřela žízní a kočce, kterou usmrtil britský veterinář."

P. Götze 11.4.2018 8:30

To nerikaji

P. Hlosta 11.4.2018 8:29

Re: Jaký plynový útok na Skrypalovy?

:-)) Váš komentář a pana Vydry na začátku dnešní diskuze jsou nejlépe podané argumenty k pokračujícímu výplachu mozků. :-)

Č. Berka 11.4.2018 8:25

Jaký plynový útok na Skrypalovy?

Z Velikobritaňska jsme se dozvěděli, že to nebyl plyn, ale sofistikovaný gel, nanesený na kliku! Vrazi ( kterým to díky bdělým zdravotníkům, trénovaným na orgganofosfáty nevyšlo) čtrnáct dní hlídali dům, aby na kliku náhodou nešáhl třeba pošťák...no, a po činu měli díky odloženému účinku 3 hodiny 13 minut čas stihnout letadlo do Ruska... Gel byl tak sofistikovaný, že ačkoliv Skripal a jeho dcera dostali různou dávku a jsou různé tělesné konstituce a dokonce i pohlaví ;-), účinek byl naprosto synchronisovaný a zkolabovali současně...