23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Zaorálkovo NE referendu

Důrazně se proti referendu o vystoupení z Evropské unie vyjádřil volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek a ve té věci ho před televizními kamerami podpořil i předseda TOP 09 Miroslav Kalousek. Svědčí o naprosté nezodpovědné bezskrupulóznosti Miloše Zemana, že tuhle myšlenku vůbec nastoluje, třebaže alibisticky dodává, že by hlasoval proti vystoupení z EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hájková 3.7.2017 8:51

Re: ANO REFERENDU

Co vy žvanile p. KALOUSEK UKRADL?

V. Hájková 3.7.2017 9:05

Re: ANO REFERENDU

Velké díky za vyčerpávající odpověď! :-)))))))))))

T. Major 3.7.2017 11:23

Re: ANO REFERENDU

Stačí si vzpomenou na jeho působení na misterstvu obrany a kauzu padáky. Kalousek je ZLODĚJ .

O. Uživatel 3.7.2017 9:12

Uživatel požádal o vymazání
M. Valenta 3.7.2017 8:18

Dnes souhlas,

až na to, že na ideologickou masáž a prolhané žvásty naše společnost zase tak citlivá není, neboť kdyby byla tak tu nemáme Zemana co před očima veřejnosti zasílá zdravice komunistickým Haló Novinám a zabijákům z hranice a ani oligarchu Babiše, jehož zkaženou koblihu fascinovaně sleduje každý skoro třetí volič.

V. Hájková 3.7.2017 8:18

Jsem také proti referendu

- o vystoupení z EU! A TO Z JEDNOHO PROSTÉHO DUVODU! Když si spočítám volební preference do sněmovny a vidím, že 50% národa je schopno volit slovenského fízla - komunistu a oligarchu + komunisty + neuvěřitelného populistu popeláře z Japonska kteří dají dohromady příští vládu je to pomyšlení doslova šílené , co jsme to za národ!

Stále nemohu pochopit, proč zde všichni tak kvičíte- když má tato země nejmenší nezaměstnanost z celé EU! Když se navzdory této vládě zemi ekonomicky daří - a to především díky našemu 80% obchodu právě se zeměmi EU !

Kdysi jsem měla názor , že dotace, které měly pomáhat vyrovnávání životní urovně, které sem jdou ze zemí EU - JSOU ZLO. Ale ono to tak uplně pravda není . To, že jsme je neuměli dobře využít - to že se rozkrádali až do dnešních dnu není vina EU ale jen a jen naše vina - viz ČAPÍ HNÍZDO - BABIŠE BUREŠE! A je o to víc zajímavé , že i ve zdejší žvanírně to téměř nikomu nevadí:-)

To, co politikum EU vyčítám je neschopnost imigrační politiky - kdy už tato se měla řešit v roce 2014- kdy do Evropy přišlo cca 400 tisíc běžencu - ovšem o tom se v tisku téměř vubec nepsalo! Ale ani to se nedá přejít jen jednou větou- pro složitost tohoto problému - díky obrovské mořské hranici! I když je mně jasné že zdejší žvanírna by vše vyřešila - levou zadní :-)

T. Major 3.7.2017 8:32

Re: Jsem také proti referendu

země s nejnižší nezaměstnaností a taky nejnižšími žebráckými mzdami. Montovna Evropy.

P. Zinga 3.7.2017 8:49

Re: Jsem také proti referendu

Hájková, nebylo by lepší, kdyby jste se věnovala pletení ponožek?

V. Hájková 3.7.2017 8:53

Re: Jsem také proti referendu

To je opravdu užasný argument k tomu co jsem napsala- "" duševní VELIKÁNE!:-))))))

J. Dostál 3.7.2017 8:17

Otázkou je ...

... co nás vyjde dráže (a to nejenom ve smyslu peněz): opustit EU co nejdříve, nebo vydržet až se sama zhroutí pod vnitřním i vnějším tlakem?

Mimochodem, moc to nesleduju, uveďte mě prosím do obrazu: stále ještě platí, že za všechno může Kalousek?

E. Erat 3.7.2017 8:24

Re: Otázkou je ...

Jistě, čekat se dá. Ale, to můžeme taky čekat čtyřicet let jako na rozpad RVHP. A na to je lidský život příliš krátký. Nechci, aby moje vnoučata čekala tak dlouho jako já.

F. Navrátil 3.7.2017 8:15

Referendane? A co volby?

Občan si dovolí mít vlastní názor a vyjádřit ho v referendu! Jak děsivé. Pokud by se našel politik, který by upíral občanům právo volit, zřejmě by Aston zvolal:"Jak statečné!"

P. Rajman 3.7.2017 8:29

Re: Referendane? A co volby?

Vlastní názor vyjadřuje ve svobodných volbách. V referendu jen vnucuje těsnou většinou jeden názor všem.

T. Major 3.7.2017 8:34

Re: Referendane? A co volby?

další který se bojí vyjádřit svůj názor přímo a schovává se zmanipulované volby

E. Erat 3.7.2017 8:39

Re: Referendane? A co volby?

Ano, EU nám byla vnucena těsnou většinou oprávněných voličů. S tím jste ovšem problém neměl a nemáte.

F. Navrátil 3.7.2017 8:56

Re: Referendane? A co volby?

Myslím si, že nemáte pravdu. Volby pověřují politika řízením. Referendum mu sděluje, jakým způsobem má řešit problém. Jsou to dvě strany jedné mince. Referendum musí mít přesně definovanou otázku a může mít příkazový nebo doporučující charakter.

M. Berka 3.7.2017 8:12

Aby se pseudo-elity

tzv. Západu probraly ze svého schizofrenního pobláznění musí na ně být vyvíjen tlak a možnost referenda je takovým tlakem... Jiným tlakem je např. najíždění auty do muslimů původními obyvateli západní Evropy... A může být mnohem hůř. Mnohem hůř...

P. Rajman 3.7.2017 8:15

Re: Aby se pseudo-elity

Hezky soudruhu, jen tak dál. Píšete už odvážněji než Rudé Právo za Husáka.

M. Berka 3.7.2017 8:18

Re: Aby se pseudo-elity

Vaše reakce ukazaju pouze to, že mám pravdu... Nic víc a nic méně.

P. Rajman 3.7.2017 8:24

Re: Aby se pseudo-elity

Hézky.

M. Berka 3.7.2017 8:21

Re: Aby se pseudo-elity

Francie...

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/442505-ve-francouzskem-avignonu-se-pred-mesitou-strilelo-osm-zranenych.html

P. Rajman 3.7.2017 8:28

Re: Aby se pseudo-elity

Ano nežijeme v ráji, ale to neznamená, že musíme zpět do kremelského pekla.

D. Švik 3.7.2017 8:24

Eurofašistický soudruhu, kdyby jste nebyl hlupákem, nestal by jste se medvědem. Pan Berka jasně píše,že pokud nedáme lidem demokratickou možnost, zvrhne se to, protože tlak vyvíjí protitlak. Ne, že to schvaluje.

T. Major 3.7.2017 8:39

Re: Aby se pseudo-elity

je vidět žekdyž dojdou argumenty příchází urážky typu komunista.

P. Zinga 3.7.2017 8:51

Re: Aby se pseudo-elity

Rajmane, už těch žvástů nechte!

P. Vaníček 3.7.2017 8:11

Nejsem sám,koho okamžitě napadlo,

že při vstupu jásali tihle rozumové nad touhou lidí vstoupit do EU,když jsme všichni věděli prdlajs,co nás čeká.Po letech "zkušeností" s těmi starci levicovými,kteří se navzájem doporučovali do dobře placených vysokých funkcí,nejsme podle trdel jako je Neff dost dobří na to,abychom je poslali do háje s tou habaďůrou a jsme na hloupí.

E. Erat 3.7.2017 8:07

Odpůrci feferenda mají

stejný náhled svět jako komunisté, kteří byli v roce 1948 více-méně demokraticky zvoleni. A pak už nikdy svobodné volby nepřipustili. Je tedy dobré sledovat, kdo této skupiny patří. Podobně jako Kalousek a Zaorálek se vyjádřil i Drahoš.

D. Švik 3.7.2017 8:12

Přesně. Velice pozorně sledovat a na podzim ůčtovat.

P. Rajman 3.7.2017 8:13

Re:

Soudruh se chce mstít? Komu, s kým a za co?

D. Švik 3.7.2017 8:29

Eurofašistický soudruhu chápu, že to vaše totalitní myšlení je ve vás jako v koze, nicméně my demokraté chceme ůčtovat u svobodných voleb a eurofašisty vyhnat z parlamentu.