24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Zaorálkovo NE referendu

Důrazně se proti referendu o vystoupení z Evropské unie vyjádřil volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek a ve té věci ho před televizními kamerami podpořil i předseda TOP 09 Miroslav Kalousek. Svědčí o naprosté nezodpovědné bezskrupulóznosti Miloše Zemana, že tuhle myšlenku vůbec nastoluje, třebaže alibisticky dodává, že by hlasoval proti vystoupení z EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 3.7.2017 12:31

Re: referendum znamená spoléhat se na sebe

Blbější reakce už je jen ta, jak EU zajišťuje mír.

I. Mertl 3.7.2017 13:44

Re: referendum znamená spoléhat se na sebe

Kuš, pane.

M. Krátký 3.7.2017 12:26

Re: referendum znamená spoléhat se na sebe

slovní hříčka - fousatá kancléřka s frajtrem - hezký den všem

O. Uživatel 3.7.2017 11:05

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 3.7.2017 11:11

Re: Taky pěkný článek.

Napište nám něco hezkého sám. Vaše kreativita se opět omezuje jen na dotazování a sběr veteše, kterou sem taháte jako nepřizpůsobiví nábytek nalezený na smetišti.

O. Uživatel 3.7.2017 11:34

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 3.7.2017 11:40

Re: Taky pěkný článek.

Vaše "geniální skromnost" nenaznačuje, že by jste byl kromě osobních útoků schopen čehokoliv jiného. Ptejte se, klasifikujte, odkazujte klidně dál. ... Ale taky někdy něco ztvořte hlavou. To Vám milý kolego neneařizuji, ale pouze doporučuji.

O. Uživatel 3.7.2017 11:45

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 3.7.2017 11:51

Re: Taky pěkný článek.

Zase klasifikujete, bez sebemenší oponentury. Pane Rys nenuťte mě si o Vás myslet, že neovládáte základní způsoby komunikace. ( Česky že jste natvr.....?, natvrd.....? ).

O. Uživatel 3.7.2017 12:34

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 3.7.2017 12:39

Re: Taky pěkný článek.

Stran toho tvoření vlastní hlavou, tak konkrétně u vás méně je někdy více. Tedy, někdy ..... prakticky vždy.

R. Tesařík 3.7.2017 11:40

Re: Taky pěkný článek.

Něco hezkého sem přeci píšete vy..jauvajz.

P. Rajman 3.7.2017 11:48

Re: Taky pěkný článek.

Musím uznat, že vaše kritika nepostrádá noblesu. Přiznám se také, že bych pasal raději něco veselejšího a snad i optimističtějšího, ale když čtu jak jsou všichni hloupí a jak je někdo díky čtyřicetiletému působení bolševika geniální ( viz pan Neff ), tak je mi z toho neveselo.

J. Fialová 3.7.2017 11:28

Re: Taky pěkný článek.

Ano, dost zajímavý. Jeho zajímavost potvrzuje i to, že Vám za odkaz bylo v 11:11 vynadáno :)

P. Rajman 3.7.2017 11:36

Re: Taky pěkný článek.

Nenadávám za článek, ohrazuji se proti dlouhodobé neschopnosti pana Rysa, tak jak ji zde prezentuje ( dotaz, odkaz, klasifikace, odkaz, dotaz ... ). Proč bych koneckonců panu Rysovi nadával za to co jen otrocky zkopčil. Konec konců nikde netvrdím, že gauč sebraný na ulici nemůže mít své kvality.

J. Fialová 3.7.2017 11:47

Re: Taky pěkný článek.

Pane Rajmane, Vy jste moderátor, nebo cenzoor?

(to druhé slovo jako "nezdeformované" NP nepouští :)

P. Rajman 3.7.2017 11:57

Re: Taky pěkný článek.

Pochopitelně ani jedno, ani druhé. Jen, chcete li ten, kdo si v tomto vlákně dovolil být vůči osobě, která se prezentuje dotazy a odkazy ctrl c ctrl v poněkud adresný.

J. Fialová 3.7.2017 12:04

Re: Taky pěkný článek.

Ale zatím se tady každý může prezentovat jak chce, když neporuší nějaký zákon, ne?

Také bych si mohla dovolit být poněkud adresná proti Vám jakožto osobě která se prezentuje jazykem a slovníkem připomínajícím dávné politické brožurky :)

M. Prokop 3.7.2017 12:37

Re: Taky pěkný článek.

Jo, zajímavý.

Vsadím se, že to přizpůsobená € realitě nepůjde rozumnou cestou.

P. Rajman 3.7.2017 11:04

České členství v EU a fór o policajtech,

kteří sledují jestli jim funguje maják mají mnoho společného. Když se členství hodí jo, když se nehodí, ne ( teď jo, teď ne ). Členství v EU je jako ten blikající maják. Pokud se jej rozhodnou politici nebo čeští občané rozhořčení tím, že EU nelze jen dojit, vypnout, nastane nová doba TEMNA. Britové nemají ústavu, kterou by mohli obcházet, ale zato mají spojence, na které se mohou spolehnout. Češi mají ústavu, kterou chtějí referencem vochcat a spojence s životní úrovní de fakto nižší, zato nacionálními předsudky obrovskými ( a stále většími ). Opravdu bude muset v zemích Vyšegradu vyvyanout nacionalismus za dobu bolševismu a době jemu předcházející nakumulovaný vyvanout, aby se mohla Evropská unie se všemi svými nedostatky a chybami reformovat. Opakem bude příprava na válku mezi Západem a Ruskem, ve které bude největší ohniště pro ozbrojené střety zase kousek na východ od toho, které známe z válek předchozích. Tentokrát nikoliv mezi Francií, Německem a polskem, ale mezi Německem, Polskem, Ukrajinou, Ruskem a Balkánem. V tomuto střetu se Česko bojům nevyhne, ale bude do nich vtaženo, ať už konflikt začne kdekoliv. Češi proto nesmí ztratit rozvahu a podlehnout fanatismu líbivého nacionalismu, kterému položila základ válka předchozí, a který by přinesl hořké plody v kterékoliv z válek budoucích.

M. Štěrba 3.7.2017 11:23

Re: České členství v EU a fór o policajtech,

Možná máte v ideologické rovině trochu pravdu. Nejsem si ale jist, zda, jak píšete, se může a umí EU reformovat. Socialistických reforem má středoevropan v paměti rovnou několik, tak se nedivte tomu pesimismu. Co se války týče, EU není NATO a zjednodušovat příčinu předchozí války na nacionalismus, je hloupost.

Na historické paralely vůbec bacha v době, kdy v německu dav (zatím bez hnědých košilí a pochodní) napadne domov opozičního politika nebo studenti útočí na přednášející s jiným názorem...

P. Rajman 3.7.2017 11:29

Re: České členství v EU a fór o policajtech,

Když označujete za socialistické vše co není "echt" českým nacionalistům po chuti, což není nic než zase jen český nacionalismus okořeněný tak maximálně "mezinárodním" panslavismem, pak nelze vést diskusi. Socialisté v Německu i Francii ztrácejí, v Anglii jsou stále slabí. Juncker nikdy socialista nebyl není a nebude. Tak si to ideologicky nezjednodušujte.

A. Alda 3.7.2017 10:49

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem.

Už hodně dlouho nás nic neohrožovalo tak mocně, jako Evropská unie či česky Evropský svaz.

O. Uživatel 3.7.2017 11:06

Uživatel požádal o vymazání
J. Růžička 3.7.2017 10:39

Věci se dějí v čase a časy se mění

Hlasoval jsem pro vstup do EU a i dnes bych hlasoval pro setrvání. Vadí mi dotace, vadí mi tisíc dalších nesmyslných rozhodnutí, nařízení, zákazů a příkazů z Bruselu vzešlých. Ovšem jako suverénní stát (zatím, snad) se jim můžeme bránit a nepřijímat všechna. Když referendum, tak právě o těch sporných, jednotlivých nařízeních,která nám nevyhovují. Švýcaři referendují pořád o něčem. Politici by měli vůči Bruselu argument, že občané tak rozhodli v referendu...(vím, bojí se bruselského kartáče, že vůbec takové referendum dopustili). Na co si zatím nedokáži udělat názor, je naše účinkování v tzv. dvourychlostní EU. Klasická hamletovská otázka: Být či nebýt? (v tvrdém jádru, či na periférii)

A. Javůrek 3.7.2017 10:40

Re: Věci se dějí v čase a časy se mění

souhlas. Jenzbruselsti marxisticti technokrati nedovoli hlasovat o jednotlivych dulezitych rozhodnutich.

Kalus mel s Lisabonskou smlouvou pravdu, ale tim spise ji proste nemel podepsat. :(

J. Heincl 3.7.2017 10:40

Re: Věci se dějí v čase a časy se mění

Účast v tvrdém jádru Titanicu nevidím jako žádnou zvláštní výhodu.

M. Prokop 3.7.2017 11:01

Re: Věci se dějí v čase a časy se mění

" Ovšem jako suverénní stát (zatím, snad) se jim můžeme bránit a nepřijímat všechna."

Opravdu?

J. Vobr 3.7.2017 10:23

MAĎARSKÝ PREMIÉR ORBÁN FORMULUJE PŘESNĚ

https://www.youtube.com/watch?v=7genG4EvktQ

_______________________________________________________

Tu-ááá sbor mu však dělá jen paní Szydlo !!!

A. Javůrek 3.7.2017 10:15

no, je to dilema

1) EU by bylo OK, pokud by odstoupili ti co zavinili migracni problem, ti marxiste a jejich poskoci

2) zajimave je, ze o vstupu do EU referendum byt mohlo, ale k vystupu uz ne. To me prijde dost pokrytecke.