4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Zaorálek o antisemitismu

Ministr Zaorálek jednal s evropskou koordinátorkou pro boj s antisemitismem Katharinou von Schnurbein a poté se veřejně vyslovil proti antisemitismu. To je velmi správný přístup a dodejme ještě, že Česká republika je velmi solidní partner a spojenec Izraele a vůči Palestinské autonomii zastává rezervované stanovisko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 14.1.2016 23:10

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Íránci a Pákistánci mezi migranty nejsou? Co to melete?

J. Kulheim Datum: 14.1.2016 22:45

Evropská a Islámská civilizace jsou natolik rozdílné, že bezproblémové soužití není možné.

P. Boublíková 14.1.2016 23:14

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Zkuste si přečíst celé vlákno od začátku.

J. Václavíková 14.1.2016 23:17

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

A co jsem Vám asi tak citovala?

P. Boublíková 14.1.2016 23:20

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

CELÉ vlákno.

Dobrou noc.

J. Kulheim 14.1.2016 23:34

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Já s vámi souhlasím. Nech je tam kde je. Kde se kdo narodí, tam se taky hodí. To ví lidé od nepaměti.

Až mi řeknete, jak mám poznat toho, který hlavy řeže od toho, který hlavy neřeže tak možná změním názor.

Pomáhat jednotlivcům, kteří se dostanou do problémů, proč ne. Ale pomoci všem strádajícím nejde.

M. Martinovská 14.1.2016 22:51

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Vaše pojetí Islámu je tak pesimistické, že Francie je už dávno vyvražděná a podřezaná. Takže nepovažuju řezání hlav za náboženství a diskuze je na nic, protože se neshodneme ani na základních pojmech.

M. Prokop 14.1.2016 23:03

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Ale problémů je v té Francii vcelku dost, ne? No go zones, spálená auta a sem tam atentát na Žida, to už je těžko k přehlédnutí.

J. Kulheim 14.1.2016 23:16

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Jaká diskuse? Je jednoduchá otázka. Je možné, aby lidé, kteří mají různé žebříčky životních hodnot, dokázali bez problémů spolu žít? Na jakých základech bude taková společnost stát? Na jedné straně budou lidé vyznávat islám a jeho hodnoty a na druhé straně lidé, kteří budou uznávat hodnoty evropské. Jedna civilizace musí zaniknout. Např. Jak změníte postavení žen jako druhořadých bytostí? Atd. Souhlasíte s tím, aby tomu tak bylo i u nás. Nebo my se budeme řídit jejich zvyklostmi nebo oni našimi? Je nějaký průnik hodnot na kterém by se dalo stavět? Chcete je převychovat nebo máme my přijmout jejich zvyky a tradice?

Tuto zemi zvelebili naši předkové a my jsme tady doma.

Je to všechno proti zdravému rozumu. Oni sem přijdou a dokud nebudou ve většině, tak se budou cítit flustrovaní protože je většinová společnost nepřijme a budou se bránit, tak jak to ukazují ve Francii, Německu ap.

Ten kdo si nedokáže uhájit své životní teritorium, musí zaniknout. Tak to v přírodě chodí a lidé jsou součástí přírody. Člověk není nic výjimečného. To si myslí jenom namyšlení naivové.

P. Boublíková 14.1.2016 22:52

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Fakt nechapu, proč chce někdo mermomoci lámat muslimy a cpat jim do hlav mimo jiného i tu deklaraci lidských práv, když je k dispozici dostatek křesťanských uprchlíků, kteří by se přizpůsobili lépe a nepředstavovali by žádné riziko.

P. Klouda 14.1.2016 23:00

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

To by nikdo z druhého názorového tábora nezvítězil ~ nezískal by důkaz, že jsou integrace schopni. Přípomíná mi to jednu 15tiletou slečnu, která pořád dotírala na přednášejícího o nebezpečí byť jen hulení ~ vždyť prý to na každého působí jinak, a ne každý se stane závislým, atd, atd... Tak jsem se jí zeptal, kdy si myslí, že dotyčný člověk zjistí, zda je, a nebo není zavislej. A ona na to, no že pochopitelně až když si párkrát zahulí. Když jsem se jí zeptal, zda jí tedy to riziko, že zjistí, zda je závisláckej typ, stojí za to to zkoušet, zůstala s pusou dokořán...

J. Franke 14.1.2016 23:07

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Já obdivuji ženy, které jsou na hulení závislé a rád bych je i pozval domů, ale moje paní by mi to zcela jistě nedovolila...

P. Klouda 14.1.2016 23:08

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Je hulení, a je kouření ~ huličky by Vám možná povolila... 8)

O. Kadlec 14.1.2016 23:07

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Teda vy z nich máte pojašenou hlavu, pane Kulheim! Zeptejte se v Británii, kolik je tam muslimů. Otázka, zda je bezproblémové soužití možné, tam byla vyřešena dřív než jste se narodil.

M. Prokop 14.1.2016 23:16

"tam byla vyřešena dřív než jste se narodil."

Ano. Prostě bezproblémové není, ani v Británii. Sakra že není, vy snad nic nečtete a nesledujete.

J. Kulheim 14.1.2016 23:26

Re: Paní Martinovská, Kadleci ap.

Nechtěl byste mi říct, co mám společného s VB? Britové jsou doma ve V.B já jsem doma tady. Já jim do života nemluvím a nechci, aby někdo mluvil do života mého a mé rodiny. Pokud se někde tito lidé, kteří naše tradice, atd neuznávají, usídlí, tak je nikdo odtud nedostane. Je to nevratný proces, nedá se napravit. Válka jednou skončí, atomové záření vyzáří, ale to je stav neměnný. Já nemám o experimety zájem. Mají svou zemi a mají možnost pracovat a zvelebit ji tak, jak sami uznají za vhodné.

A. Trick 14.1.2016 22:37

Vedení pražského magistrátu

se drží myšlenky vybudovat novou budovu pro sbírku moderního umění Národní galerie. Stála by na místě někdejšího Stalinova památníku na Letné. Jasno má být do léta. „Získat povolení pro stavbu by neměl být problém,“ řekla iDNES.cz primátorka Adriana Krnáčová.

A nebylo by lepší tam postavit ubytovny pro migranty? Sluníčkáři by to neměli daleko a mohli by jim pomáhat v integraci.

P. Vandas 14.1.2016 22:38

Re: Vedení pražského magistrátu

Mám na to jediné. Krnáčová je tak pitomá, že bude štěstím, když nic takového nepostaví. :-):-)

P. Klouda 14.1.2016 22:45

Re: Vedení pražského magistrátu

Co geologicky nepovolilo pod Stalinem, mohlo by povolit pod tíhou myšlenek...

P. Vandas 14.1.2016 22:00

Vitásková se mi jeví, jako statečná ženská.

Dobře vzdoruje. :-):-):-)

M. Prokop 14.1.2016 22:02

Re: Vitásková se mi jeví, jako statečná ženská.

Když vidím, kdo všechno ji chce odvolat, skoro bych jí fandil. Ovšem, když vidím, kdo se jí zastává, tak zaujímám pozici nezúčastněného pozorovatele (který ovšem tu zelenou zlodějnu platí).

O. Kadlec 14.1.2016 21:54

Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Kde je ten spor? Deklarace lidských práv mluví jasně.

V civilizované společnosti o tom není sporu. Ale po celé Evropě patrně, u nás určitě, je dost obyvatelstva které je tu sice taky doma, ale evropskou kulturu a civilizaci, která velí dopřát člověku místo ať už nějakému náboženství věří nebo nevěří, nepřijali. Nejsou to vždycky děti imigrantů. Tito našinci sami nejsou do společnosti 21.století dost integrovaní. Pak mají problém "přijímat muslimy". Jsou-li k tomu však okolnostmi donuceni, tj. pokud se jich prostě příslušné autority neptají, většinou se s muslimy snadno smíří. Takové jsou zkušenosti ze západní Evropy.

S těmi, kteří se s nějakým náboženstvím nesmíří, bývají pak velké problémy: ať jsou to zrovna muslimové nebo náckové.

K. Janyška 14.1.2016 21:57

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Není většího zločinu lidsva na sobě samém, než tzv.lidská práva, tedy hloupá vymyšlemná a nevymahatelná politická deklarace. Jediným právem pravým je všude na světě jen tamní právo soukromé... Dzp.

M. Martinovská 14.1.2016 22:00

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Ano, Náš azylový zákon mluví taky jasně. Přiznává právo azylu prostě pronásledovaným. Je jasné, že integrace lidí z odlišné kultury je velice obtížná, docela nemožná a přináší spoustu problémů. Ale život 80 000 lidí v táborech, léta a bez perspektivy, taky přináší spoustu problémů, až hrozeb. Je tu samozřejmě riziko, že taky u nás třeba ve 3. generaci se muslimové zradikalizují a někoho zabijou. To se nedá vyloučit. Je tu ale taky riziko že Čechům zase hrábne jako v roce 48 a začnou zase zabíjet "bohaté" a zavírat mnichy. Nebo třeba někoho jiného, na základě národnosti nebo náboženství. co já vím.

M. Prokop 14.1.2016 22:00

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Hlavní spor je, zda šmahem přijímat všechny, kteří přijdou, či zda nějak selektovat. To šmahem vynechám, to je totální pitomost ("díky", Andělíno), co se selekce týče, není jasno, zda na základě náboženství, státní příslušnosti, geografického bydliště a poměrů v něm, kombinaci aspektů. Takže se zatím prakticky neselektuje, připrchlíci všech možných kategorií přibývají a lidi začínají být nasraní, což svědčí extrémním stranám a hnutím. Nic neočekávaného.

M. Martinovská 14.1.2016 22:02

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Ale prosimvás. Probíhá normální azylové řízení. Každopádně u nás dost přísné.

M. Prokop 14.1.2016 22:05

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Ano, zde v ČR. Bohužel ne jinde. A bohužel nejde zaručit, že zde v ČR budou jen ti, kteří projdou naším asylovým řízením. Nebo že německé problémy neovlivní i nás (třeba via Brusel).

M. Martinovská 14.1.2016 22:07

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Nebo že Německu stoupne HDP a to ovlivní opět i naši ekonomiku.

H. Balzám 14.1.2016 22:09

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Jak stoupne to HDP? Že se víc daní rozdá na dávkách a potom se utratí a vrátí na daních?

M. Prokop 14.1.2016 22:13

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

Možná stoupne, jen bych se divil, kdyby to bylo "zásluhou" připrchlíků. To už by bylo jako ona teorie že rozbitá okna zvyšují HDP.

M. Martinovská 14.1.2016 22:41

Re: Prý je hlavní spor o to, zda přijímat muslimy.

No tak se třeba podivíte. Ekonomové to tak vidí, ve většině.