3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Začíná to skřípat

Ozval se Jean-Claude Juncker, očividně jeden z hlavních odpovědných činitelů za britský exit, s nápadem, že by teď měla celá Evropa platit eurem. Je to výborný nápad, ale měl by se doplnit ještě dalšími nápady, například rozšířením EU o Ukrajinu a Turecko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Koutecký 28.6.2016 2:23

Lid je zdrojem veškeré státní moci

Tak tuhle blbost jste asi Astone četl v naší Ústavě. Pravděpodobně byste něco podobného našel i v jiných ústavách. Naštěstí to u nás politici nerespektují.

Ten nápad s předčasnými volbami do britského parlamentu je dobrý nápad. Vlastně by to bylo v podstatě opakování referenda, což se už v EU osvědčilo například v Irsku nebo Dánsku.

J. Švarda 28.6.2016 2:07

Aston pozitivně perlí

Názory jsou rúzné, ale rozhodně nejsou reálné fantasmagorie Jean Claude Junckera. Je třeba poznamenat, že z jeho názorů jsme slyšeli moc málo reality. Je to jeden z viníků té současné krize a jeho sebereflexe je nulová. Musím souhlasit s názory Astona, i když jsem to vědomě nazval perlením.

P. Scheck 28.6.2016 0:53

Farizej Aston

Říkáte, Astone, že Juncker je zodpovědný za Brexit. Dobře, dal pokyn, aby se nikdo z EK nevměšoval do politického boje před referendem a vše zůstalo jen na Angličanech (např. Jourová si dnes v TV poztěžovala, že proto nemohla nijak reagovat na naprosté nesmysly, co vypouštěli zastánci Brexitu). No fajn. A teď si představme, že by Juncker naopak doporučil, aby lidé z EK poukazovali na hloupost této volby (nejlépe aby se zapojil on sám, jak to dnes plácal vámi obhajovaný Zaorálek). Už si umím představit ty vaše hysterické výkřiky o aroganci moci z Bruselu v čele s Junckerem. Zajisté by tam pak nechyběl nějaký ten idiot nebo aspoň psychotik...

D. Nowodny 28.6.2016 1:15

Re: Farizej Aston

Tady přece nejde o Junckera jenom ohledně brexitu. On má plnou nůši nesmyslů a ignorance, malý lucemburský diktatůrek !

P. Scheck 28.6.2016 1:20

Re: Farizej Aston

No prosím, pokračujte.

V. Klepetko 28.6.2016 1:25

Saducejec Scheck

Juncker prohlásil, že v případě Brexitu bude s Brity jednáno jako s DEZERTÉRY.

Tím prohrál to referendum, může za to on osobně!

Ten debil musí odstoupit okamžitě!!!

P. Scheck 28.6.2016 1:33

Re: Saducejec Scheck

Zajisté mě odkážete na originál. Naše překlady bývají tak důvěryhodné, jako tvrzení Farage. O to hůř, když to pak někdo ohnivě předává dál.

P. Dvořák 28.6.2016 2:04

Re: Saducejec Scheck

Vy dokud nedostanete odkaz na včerejší rubriku "Pohřby dnes", kde bude vaše jméno, tak neuvěříte, že jste po smrti.

Pardon, nepochopíte, že jste po smrti. To je přesnější.

V. Klepetko 28.6.2016 2:12

Re: Saducejec Scheck

Ano, ty překlady jsou občas problematické... Žel Bohu, toto není ten případ:

http://mobile.lemonde.fr/europe/article//05/20/juncker-la-france-a-des-choses-a-dire-sur-l-europe-qu-elle-les-dise_4923015_3214.html?xtref=acc_dir

V. Klepetko 28.6.2016 2:15

Re: Saducejec Scheck

« Les déserteurs ne seront pas accueillis à bras ouverts », prévient M. Juncker...

P. Scheck 28.6.2016 2:25

Re: Saducejec Scheck

Ano, "dezertéři se nepřijímají s otevřenou náručí". Je na tom něco nelogického? Spousta Angličanů si myslelo, že si odhlasují Brexit a pak se zase vrátí, až bude EU škrábat prstíčkem. Zřejmě to byla reakce a varování na tyto úvahy. Mnozí, co takhle hlasovali, to už pochopili - trochu pozdě.

V. Klepetko 28.6.2016 2:38

Re: Saducejec Scheck

Dezertéři se zavírají do žaláře nebo staví před popravčí četu. Juncker naznačuje, že by chtěl zbavit Brity života nebo svobody! Jedná se o šíření nenávisti a podněcování násilí vůči určité etnické skupině. Juncker se zdiskreditoval a musí odstoupit!

P. Scheck 28.6.2016 2:53

Re: Saducejec Scheck

Zajedno nechápu, jak by ta "špatně vedená a na pokraji zhroucená" EU mohla ublížit prosperující Británii s tvrdou librou - tedy pardon za tu ironii. Konečně UK si ublížila sama. Kdo chtěl kam, pomohl si tam. Už i Poláci teď chtějí euro...

A pokud vás mám brát vážně, tak potom jsem asi zapoměl dát svoji maminku k soudu, protože jednou mi po nějaké lumpárně řekla: "já tě snad zabiju". To je přece, uznejte, jednoznačné šíření nenávisti.

L. Florner 28.6.2016 7:09

Re: Saducejec Scheck

"já tě snad zabiju" není šíření nenávisti, je to jen vyřčené přání.

Juncker sice zakázal Komisi vměšovat se do Britského referenda, nicméně sám tu zásadu nedodržel, když Britům vyhrožoval. Tudíž sice kázal vodu, ale sám si pil víno. Poslední dobou mě ale napadá, že to udělal schválně a přesně s tím záměrem, aby naštval co nejvíce Britů a podpořil jejich odchod. Británii to totiž bude stát opravdu hodně, nejspíš i jednotu země, pokud Cameron do Skotska nebude ochotný poslat Anglicko-Velšskou armádu. A ta cenovka bude dostatečně odstrašující pro všechny ostatní toužeče po samostatnosti (pokud mají rozum a umí počítat). Díky Britskému referendu tak může Juncker svázat Unii daleko těsněji a mnohem rychleji a na případné protesty celkem arogantně odvětit "tak si klidně jděte, když se vám to nelíbí". Už se to dokonce i děje. Možná i proto nechce odstoupit, protože narozdíl od Zaorálka je Juncker rád, že to takhle dopadlo a zapadá to přesně do jeho plánů.

P. Scheck 28.6.2016 8:11

Re: Saducejec Scheck

Dejme tomu, pane Flornere, že máte v mnohém pravdu. Škoda, že se takové hlasy neozývaly už před Brexitem, ale až teď, když vidíme, co to přináší. Zvláště od takových chytráků jako Petr Mach, spousty zdejších pindálků nebo přímo od toho nejchytřejšího a neomylného V.Klause. Pokud jste vy něco takového pronášel už předtím, tak klobouk dolů.

V. Klepetko 28.6.2016 8:41

Re: Saducejec Scheck

Pane Scheku, ale jestliže má pan Florner pravdu, tak by odstoupení předsedy Junckera měl požadovat každý slušný člověk! Já jsem prosil - tiše a ne přesvědčivě - své britské přátele: "remain"... A on je vyštval!?

A ještě malá poznámka na závěr. "Já tě snad zabiju!" - to je emotivní nadsázka maminky PO lumpárně. Ale věta přítelkyně "Zabila bych tě!", vyřčená PŘED lumpárnou, končí občas vraždou z žárlivosti! :-)

V. Klepetko 28.6.2016 8:42

Re: Saducejec Scheck

Omluva, správně "Schecku"

L. Florner 28.6.2016 9:12

Re: Saducejec Scheck

Klobouk nechte na hlavě, pane Schecku, před Brexitem jsem sice trochu tušil, ale něco takového jsem si představit nedokázal. Tudíž jsem se netrefil a spíš si říkal, že Brexit nedopadne, případně že to nebude nic zásadního. A mýlil jsem se v obém.

E. Erat 28.6.2016 0:38

Astone dnes za jedna s hvězdičkou. Díky.

O. Zuckerová 28.6.2016 0:24

Dobře řečeno!

A ještě, že tu vlajku jenom posLali... - K tomu Junckerovi: poté, co jej zkritizoval (mimochodem velmi taktně) ministr Zaorálek, dostal hned jemnou, leč jednoznačnou SMS od profesionálního strážce evropských hodnot v ČR Prouzy: že by to nebylo ničemu na prospěch či tak něco. Ale bylo!

O. Dvořák 28.6.2016 0:05

?

Každý den nařknete někoho z idiocie nebo psychózy. To máme brát jako seriozní argument?

M. Štěrba 28.6.2016 0:16

Re: ?

Spíš dobrej pozorovací talent...

P. Scheck 28.6.2016 4:24

Re: ?

Asi jste si to, pane Štěrbo, trochu popletl. Pod pojmem pozorovat obvykle rozumíme být nestranný. Přečtěte si třeba posledních 10 příspěvků vašeho pozorovacího talenta a pak se zamyslete nad jeho objektivitou. Pokud ji tam najdete, jste neuvěřitelný pašák!

P. Han 28.6.2016 4:52

Re: ?

Někdo pozoruje a pozorované popisuje, popisované komentuje. Čili vyjádří svůj názor. Pokud se vám ten názor nelíbí, můžete s ním polemizovat. Jenže vy, jako každý dobroser, chcete opačné názory zakazovat.

P. Scheck 28.6.2016 5:01

Re: ?

To jsem toho řekl tolik? Jen aby si pan Štěrba něco přečetl a pak se nad tím zamyslel. Snad to není kriminální čin.