25.6.2024 | Svátek má Ivan


Diskuse k článku

Za dva týdny? K smíchu!

Okolky s protikandidátem Václava Klause do úřadu prezidenta republiky jsou komické až za hranici trapnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I-Worm 29.8.2007 10:16

Re: Jak to dopadne?

Inu, dříve prorůstal organizovaný zločin do státní správy, zatímco dnes je tomu právě naopak. Proto Kubice netřeba...

jerry 29.8.2007 10:16

Proč případného protikandidáta nechávat zbytečně tahat špínou fanatických klausovců?

Protože si nic jiného za svou blbost a megalomanství nezaslouží.;-D

clay 29.8.2007 10:15

Re: Mily Jiri Hlinopitscho a.k.a. clayi

a ještě dodám. K smrti rád paušalizuješ, rozhazuješ tu fánkou fekálie. Nediv se, jak tedy po šichtě vypadáš. Holt takový matroš jsi si namíchal....

Buvol 29.8.2007 10:14

Re: Pokud někdo místo Klause, tak by to mohl být Jiří Grůša.

Nezbláznil jste se ?! Tenhleten pán se za svévo velvyslancování ve Vídni úplně odrodil! Je to takový druhý Havel, který se může po*rat z germánů!

jerry 29.8.2007 10:14

Bursík s Paroubkem vybírají kandidáta!

To bude nesplnitelný úkol - mladá blondýna, bývalá členka KSČ, poháněná větrnou energií.

Tyhle opičky jim ale jdou líp , než tvorba zákonů. Pamatuju na rok 2003 , když socani místo plnění svých nehorázných volebních slibů a přes odpor vlastních voličů kandidovali nevychovaného Zemana, který rok předtím navěky opustil politiku, na prezidenta. I já je tehdy volil a vytočili mě tím maximálně.

Dag Badman 29.8.2007 10:14

Re: Trochu jednoduché

Levice by možná nějaké kandidáty měla, ale vždy jsou označeni za komunisty nebo bývalé komunisty a tím pádem ztrácejí nárok.

Mimochodem, nemám pocit, že by Schwarzenberga nechtěli podpořit ČSSD, kdyby se přihlásil.

Psí vrah Čumil 29.8.2007 10:14

No, prezidentský protikandidát žádné velké drama není.

ODS se zavázala, že si ponechá svého nadstranického čestného předsedu, ostatní jsou postaveni před okolnost, zda najdou takového kandidáta, jemuž by, podobně jako dnešnímu prezidentovi, nevadily hlasy komunistů a který by jim stál za volbu. Aby takový prošel, musel by totiž  nutně získat i hlasy z dnešního koaličního uskupení. Nakonec, času je ještě dost. Proč případného protikandidáta nechávat zbytečně tahat špínou fanatických klausovců...:-)

BuBu 29.8.2007 10:13

Re: Re: Re: Myslíte tím tonoucím . . .

. . . Velkýho Jyrku "s malym" - že ? ;-D

Draft Evader Dubya Bush 29.8.2007 10:11

Re: Koukam, že žakouš nemůže dospat.... už probíráte jeho babičku??

Udelam to za podminky ze se prihlasis taky a budes si tam verejne nad mou selfpromotion verejne honit pero tak jako si ho ted honis u sveho pocitace. ;-D

oakman 29.8.2007 10:09

Koukam, že žakouš nemůže dospat.... už probíráte jeho babičku??

Žakouši, jak tak koukam, měl by ses přihlásit do Vyvolených - jednak blb tvého druhu v akváriu, to je celkem lidová veselice, navíc by to ještě prohloubilo možnosti tvé každodenní selfpromotion ve veřejném prostoru. Po vítězném konci byste s Vladkem mohli v tom paneláku na Harfě založit detachment musea člověka prof. Hrdličky - oddělení Homo Vagus!!;-D

Draft Evader Dubya Bush 29.8.2007 10:09

Re: Re: Mily Jiri Hlinopitscho a.k.a. clayi

Jiri Hlinopitscho nejak ti stale nedochazi ze ja seru na tebe jakoz i na tve rodice, prarodice a celou tvou familii. Jediny kdo je tady fascinovan neci babickou jsi ty Jiri Hlinopitsho. Je to nepochybne tim ze jak ty tak veskere tve pribuzenstvo jste naproste nuly, a tak ti nezbyva nez hledat raison d'etre u druhych.

jerry 29.8.2007 10:09

Re: Re: Re: Mily Jiri Hlinopitscho a.k.a. clayi

Přesto se domnívám, že Vaše babička neměla takový slovník. Mluvil byste takto i z očí do očí?

brok 29.8.2007 10:09

Re: Vázený pane nicku Drafte Evadere Dyblo Bushi

Podle používaných slov a vazeb určitě ze země, kde se mluví španělsky nebo francouzsky.

Noric 29.8.2007 10:07

Dobrý úvodník

Souhlas se vším.

jerry 29.8.2007 10:07

Vládní strana asi zjistila, že není konstruktivním policistou.

:-)

Psí vrah Čumil 29.8.2007 10:06

Re: Re: Tož na to důsledné vyšetření OBSAHU Kubiceho zprávy se moc těším.

Hm, clayi, víte co - obraťte se na pana Nového, ať vás poučí o implikaci. Je to jeho oblíbené téma. Jste prostě komický týpek...;-D

Draft Evader Dubya Bush 29.8.2007 10:05

Re: Re: Mily Jiri Hlinopitscho a.k.a. clayi

Uz nevim jak te poslat do pr/dele. Jsi skutecne tak natvrdly ty zas/rany kretene?

clay 29.8.2007 10:05

Re: Mily Jiri Hlinopitscho a.k.a. clayi

asi tě to potěší, ale mí prarodiče byli tehdy ve Francii. Tam se narodila i moje matka. Nesoudruhovali ani oni, ani ona, ani já. Tvoje soudržka babička by se v hrobě obracela, co za kolohnáta vyrostlo z jejího vnuka.

oakman 29.8.2007 10:04

Trochu jednoduché

Antiklaus je srandovní fenomén - je to výraz neschopnosti všech ostatních partají - zelení si počínají jako KDU - zásadně hledají alternativu pro svou koaliční přirozenost, což zavání mocenskou schizofrenií KDU v minulém volebním období. Bursíkova domluva s Paroubkem je naprosto směšná, protože Klaus byl i v době, kdy se koalice sestavila jasným a jediným kandidátem ODS. Již tenkrát věděli, tak roč dnes halasně koalují se socanem proti?? Žeby Bursík byl jako jeho tchán, který se právě přesvědčuje, že si opět neviděl na špičku nosu.

Pokud Klaus nebude, má pravice rozhodně výtečného následníka - myslím, že půlroční trvání této politováníhodné vlády ukazuje, že pan z Orlíka a na Čimelicích je nejen schopný politik, ale i celkem příjemný chlapík. Pokud nebude Klaus, ODS myslím ráda pošle své hlasy Karloi Schwarzenbergovi, to má ještě v záloze Přemu Sobotku.

Jiná je o levici - vážení, to je tragedie!! Jak je možné, že mezi stovkami levicových intelektuálů se nenajde jediný, který by byl schopen jasně vyjádřit svou tezi státu, působil na veřejnost jako osobnost schopná překročit svůj partajní stín. Ona většina potenciálních takových leadrů je vždy včas smetena něakou tou "modernizací ksichtů" a socané se více vyznačují bedlivým střežením mocenského balansu uvnitř partaje, že nedokáží konsensuálně vybrat žádného přijatelného státníka. Paroubek, Ráth a jim podobní jsou totiž na jedno použití - jen pro své voliče, ostatním se hnusí.

Kubice použil nestandardní postup, tak bude "standardně" vyřešen. Ve válce policajtů nejsou bílí a černí - to je válka gangů, které jsou si rovny - v dobrém i špatném. Je otázka, jestli ho radši nevyhodí za nevypsané jízdy, než aby dostal paragraf za cosi vážného. Lidé odcházejí ze scény různě, nikdy však nezmizí úplně.

brok 29.8.2007 10:02

Re: Re: Re: Bezpodminecna adorace Klause je jen dalsi z mnoha manifestaci syndromu modre sr/ackohlavy

Nepochopil. Vůbec neodsuzuji ani nezavrhuji emigranty. Naopak. Znám velmi úspěšné emigranty. Nikdy jsme nebyl v KSČ a na rozdíl od mnoha tvrzení si nemyslím, že to bylo tak moc nutné. Jako jsou emigranti úspěšní (profesionálně), jsou i emigranti neúspěšní. Stejně tak i v Česku jsou lidé profesionálně úspěšní i neúspěšní. Ti neúspěšní, ať již doma nebo v cizině, se vždy snaží svojí neúspěšnost na někoho svádět a vysvětlit si, proč to tak musí být. Abych uvedl osobnosti všeobecně známé: porovnejte, jak o Česku mluví pan Škvorecký a pan Kříž. A porovnejte jejich úspěchy v Kanadě. 

clay 29.8.2007 10:02

Re: Mily Jiri Hlinopitscho a.k.a. clayi

...aber ty koncen, ty koncen!!!

p.s. připomenu ti tvá slova o umění přijímat a rozdávat

Dag Badman 29.8.2007 10:01

Re: Tož na to důsledné vyšetření OBSAHU Kubiceho zprávy se moc těším.

Ale fuj, že se nestydíte. Ti, o kterých se v Kubiceho zprávě píše už tahají za nitky pánů ministrů v koale. A takové lidi my přece potřebujeme a navíc jsou čistí jako lilium :-)

Joska 29.8.2007 10:01

Jak to dopadne?

Dopadne to jako vždy u nás - špatně. Tím míním odchod Kubiceho

Celeron 29.8.2007 10:00

Pokud někdo místo Klause, tak by to mohl být Jiří Grůša.

Někde na nějaké diskuzi jsem ten návrh zahlédl a domnívám se, že by to byl ten správný chlap. Ovšem, proč by se do toho takový člověk hnal, že ?

Klapacius 29.8.2007 9:57

Re: Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

ty neduhy konkrétně prosím, šlo by to? :-)

Draft Evader Dubya Bush 29.8.2007 9:55

Mily Jiri Hlinopitscho a.k.a. clayi

Moje komunisticka babicka na muj zivot skutecne mela dulezity vliv.

Velky vliv na me melo to ze moje komunisticka babicka a dedecek se zachovali jako hrdinove pri vpadu Nemcu do teto zeme narozdil od tvych (zrejme nekomunistickych) prarodicu kteri situaci vyresili tim ze ohnuli hrbet ci pripadne roztahly nohy nebo nastavili ritni otvor. Ne nadarmo se o mych (komunistickych) prarodicich pisi knihy zatimco na tve (nokomunisticke) prarodice sere zvysoka pes.

Dalsi dulezity aspekt je to ze komportment me babicky vychazel ze striktne konzervativnich protestanskych hodnot a navzdory tomu ze babicka (mimo jine pod silnym vlivem traumatizujicich zkusenosti z WWII) nebyla schopna komunisticky svetonazor zmenit, jeji "komunismus" nema nic co delat s oportunistickym "komunismem" takovych zm/rdu jako jsi napriklad ty nebo tvuj kamarad Vlastmil Tlusty. Komunismus me babicky uz vubec nemel co delat se socanskym prisptupem k zivotu kdy lidi jako ty dokazete jen zrat a srat - vse povetsinou na dluh.

Od sve babicky jsem se naucil to ze neni mozne zit zivot podle mindraku zpusobenych minulosti, tak jak to delas ty a tobe podobne modrosr/acky. Vase pritomna existence neni nic jineho nez to same leceni si traumat zpusobenych komunistickym rezimem jako leceni traumat lidi kteri byli postizeni WWII a nacistickou okupaci. Rozdil je v tom Jiri Hlinopitscho ze tve trauma z komunisticke totality spociva v nemoznosti si vytrit pr/del extra jemnym hayzlpapirem a nemoznosti sledovat nemeckou TV, zatimco trauma me babicky bylo zpusobene inkarceraci v koncentracnim tabore a vybitim podstatne casti jeji rodiny.

Co s tebou Jiri Hlinopitscho? Napada me jedine - pochcat a zahrabat. Jsi neskutecna kurwa.

clay 29.8.2007 9:55

Re: Tož na to důsledné vyšetření OBSAHU Kubiceho zprávy se moc těším.

i zde se najdou jisté nekorektnosti. Ale ve srovnání s tím, co jste tu předváděl včera......to bych byl opravdu hnidopich

Taraszátaras 29.8.2007 9:53

Re: Re: Re: Re: Re: Většinou s prezidntem Dabjou souhlasím,

Abyste neřek, že se vyhejbám odpovědi: jste zcela predestinován láskou k české modré. Kdokoliv ji kritzuje, je pro vás nepřítel a snažíte se ho likvidovat. Důkaz: G.W.Bush byl alkoholikem (údajně se toho zbavil?) a je dyslektikem, tím jsou vysvětlovány jeho neuvěřitelné slovní kopance. Moje dvě pravdivá tvrzení interpretujete jako zlobu a zášť. Kapišto? Jasně že ne...

Proto je diskuze s vámi nemožná, stejně dobře bych se mohl snažit dohodnout se s automatem na kafe, aby mi vydal prezervativ.

Jo 29.8.2007 9:51

Re: Nebo dokázat, že jsou nevinní.

zajímavé, někdy se prej má dokazovat nevina, někdy se zas musí dokázat zločin ... je v tom nějaký nepořádek. Asi bude záležet na tom, za koho dotyčný zrovna kope :-/

clay 29.8.2007 9:49

Re: Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

tonoucí se stébla chytá, třeba slovíčkaření. Ale aspoň byl vtipnej...;-)