3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Z černého bílé

Když šéf blábolí a plácá nesmysly, podřízení mají krušnou povinnost uvádět jeho nesmysly na pravou míru. Někdy by se ty výkony měly hodnotit podobnými metodami, jako se boduje krasobruslení. Vynikající známky by získal Hynek Kmoníček, hradní zahraničník, když žehlil Zemanův kabaretiérský výstup na téma ozbrojený zásah NATO na Ukrajině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 15.4.2014 21:28

Re: Me(a)jdan pokračuje

Jo, drobný rozdíl je v podpoře "místních milicí", které v místě nikdo nikdy neviděl.

J. Václavíková 15.4.2014 21:29

Re: Me(a)jdan pokračuje

A hlavně je nikdo nikdy neviděl nejprve poklidně demonstrovat.

M. Prokop 15.4.2014 21:31

Re: Me(a)jdan pokračuje

I v tom, ano.

D. Švik 15.4.2014 21:32

Re: Me(a)jdan pokračuje

Bordel je to, ale stejný...pardon zapomněl jsem na odkaz http://www.reflex.cz/clanek/komentare/55902/mejdan-pardon-majdan-pokracuje-jen-ho-ted-na-ukrajine-dela-nekdo-jiny.html

J. Láníček 15.4.2014 21:32

Re: Me(a)jdan pokračuje

Jak říkají Američani. Prý tam ale někdo zahlédl toho šéfa CIA, který přijel na soudružskou návštěvu. Prý za tím ale nemá nikdo nic hledat, přijel jen na zdvořilostní návštěvu, která byla naplánovaná ještě před Majdanem.

P. Vandas 15.4.2014 21:37

Re: Me(a)jdan pokračuje

Když čundrá po světě KGBák Putin, tak zůstáváte v klidu, ale když CIA návštěvu oplatí, tak to je oheň na střeše. Co? :-):-)

J. Kombercová 15.4.2014 21:37

Re: Me(a)jdan pokračuje

Hlupáček. Kdyby si vzal maskáče bez označení a kuklu na hlavu, jak je tam teď zvykem... co?

M. Mařák 15.4.2014 21:24

Názory VK lze pochopit jen prizmatem

jeho přítulnosti k Putinovskému Rusku neoddělitelně spojené s neustálou kritikou Západu.

M. Prokop 15.4.2014 21:30

Re: Názory VK lze pochopit jen prizmatem

Přičemž ani jedno, ani druhé není tak jednoduché, jak se na první (nebo zjednodušený) pohled zdá.

M. Mařák 15.4.2014 21:34

Pane Prokope, naopak, je to velmi jednoduché.

Kdy se VK nevyjádřil kriticky k zahraniční politice a ekonomice našich spojenců v NATO a EU a kdy se vyjádřil kriticky k zahraniční politice a ekonomice Putinova Ruska?

M. Prokop 15.4.2014 21:42

Re: Pane Prokope, naopak, je to velmi jednoduché.

To je právě ten rozpor. Co se týče zahraniční politiky i ekonomiky našich spojenců v NATO a EU, je to skutečně holá ostuda a kritizovat má každý prvotně doma. (Čímž nijak netvrdím, že Rusko by bylo lepší)

Co se Ruska týče, souhlasím. Tam má VK jakési myšlenky či ideály, jimž na rozdíl od těch západních nemohu porozumět.

M. Mařák 15.4.2014 21:46

Nevidím v tom žádný rozpor, ale konzistentní

kritiku Západu a USA spojenou s neustálou nekritikou Putina a Ruska.

M. Prokop 15.4.2014 22:10

Re: Nevidím v tom žádný rozpor, ale konzistentní

Jak píšu, s tím západem (EU), částečně i s USA, má spíše pravdu.

K. Janyška 15.4.2014 21:31

Re: Názory VK lze pochopit jen prizmatem

Je to tím, že v Rusku je kapitalismus a na západě zuří socialismus... Dzp.

D. Švik 15.4.2014 21:36

Re: Názory VK lze pochopit jen prizmatem

V Rusku je asi takový kapitalismus jako u nás.

M. Mařák 15.4.2014 21:37

:-)))

Dlouho jsem se tak dobře nezasmál. Máte na mysli něco jako autoritativní režim a státem kontrolovaný "kapitalismus" fungující pro ty, co spolu mluví?

K. Janyška 15.4.2014 21:16

Názory VK nelze pochopit bez předběžné průpravy.

Já mu rozumím. Vy pravdaláskaři ne, neboť nemůžete. Nejste patřičně vzdělaní... Dzp.

P. Vandas 15.4.2014 21:17

Re: Názory VK nelze pochopit bez předběžné průpravy.

Já jsem v tomto ohledu, po 20tileté předběžné průpravě a tak to už lepší nebude. :-):-)

S. Lazárek 15.4.2014 21:17

Re: Názory VK nelze pochopit bez předběžné průpravy.

Jo, to je fakt, vždycky mi je musí přežvejkat nějaká kráva nebo vůl.

R. Maceček 15.4.2014 21:19

Re: Názory VK nelze pochopit bez předběžné průpravy.

Lazárek, nebuďte sprostý vůči oponentovi. Etický kodex.

S. Lazárek 15.4.2014 21:20

Re: Názory VK nelze pochopit bez předběžné průpravy.

Vyližte si prdel, milý pane Macečku a tím kodexem si jí utřete, ju?

M. Prokop 15.4.2014 21:24

Re: Názory VK nelze pochopit bez předběžné průpravy.

Po výlizu stačí nechat oschnout. :-P (a trolla nekrmit)

O. Uživatel 15.4.2014 21:27

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 15.4.2014 21:39

Re: Názory VK nelze pochopit bez předběžné průpravy.

Ale mají recht. :-):-):-)

J. Václavíková 15.4.2014 21:09

Dnes jsme tu několikrát narazili na projev Klausovy

obojakosti, ale víc mě zaráží jiná věc. Jak je možné, že dokázal tolika lidem naprosto a totálně vymýt mozek tak dokonale, že už jejich myšlení nezná jiné koleje než ty jím vytyčené a navíc jsou přesvědčeni, že ty myšlenky jsou jejich. Tahle fascinace sociopatickou osobností asi jednou vejde do učebnic.

I. Gellner 15.4.2014 21:11

Re: Dnes jsme tu několikrát narazili na projev Klausovy

Tolika? Já znám jednoho. A pochybuju, že jich znáte víc.

Zato znám (jen zde) spoustu lidí, kteří mají neustálé nutkání ho vyvolávat z politického hrobu.

J. Václavíková 15.4.2014 21:13

Re: Dnes jsme tu několikrát narazili na projev Klausovy

Projděte si vedlejší diskuze, tam je jich naseto. Sem jich tak moc neleze. A z hrobu ho neustále vyvolávají právě jeho věřící.

I. Gellner 15.4.2014 21:15

Re: Dnes jsme tu několikrát narazili na projev Klausovy

..tím vyvoláváním jsem nemyslel chválu, ale zdejší potřebu pořád dokola "vtipně" komentovat nějaké jeho bláboly..... Mattoni, i Klaus, už není...

S. Lazárek 15.4.2014 21:17

Re: Dnes jsme tu několikrát narazili na projev Klausovy

Pane Gellnere, nechci být osobní, ale pročtěte si Vaše přísppěvky a Vaše vlastní malé, či velké potřeby. Nechte na hlavě.....

J. Václavíková 15.4.2014 21:18

Re: Dnes jsme tu několikrát narazili na projev Klausovy

Jeho věrní jsou ovšem aktivní velmi a pouze papouškují jeho články víry. Takže zdroj potom těžko opomíjet.