5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Win win

To je takový technický termín, win win, a znamená to takové vyústění, kdy všichni zúčastnění vyhrávají. Z Bradyho aféry teď vychází Miloš Zeman jako vítěz. Na jeho prohlášení, že na definitivním seznamu metalistů žádný Brady nebyl, není ani stín lži. Jenom je nejasné, kdy ten definitivní seznam vznikl a kdy ho Sobotka podepsal. A naopak strana Zemanovi nepřátelsky naladěná si cpe Bradyho metály do všech hlavní a pálí z nich směrem k Hradu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Smutný 7.11.2016 13:09

Re: Čunek do toho nepůjde.

Tak proč jste mu to neporadil, když to bylo tak jednoduché ̈?

J. Franke 7.11.2016 13:44

Re: Čunek do toho nepůjde.

Neznal jsem ho. Měl se zeptat Vidnavanů, než jim tam cigány poslal.

P. Smutný 7.11.2016 13:57

Re: Čunek do toho nepůjde.

No, spíš mohl nechat cigoše na ulici ve Vsetíně. Protože kamkoli by je chtěl poslat, tak by mu to místní neschválili. Ale to Vy přece dobře víte, jen si chcete do Čunka kopnout.

A. Trick 7.11.2016 13:11

Re: Čunek do toho nepůjde.

Čunek žádný okres nemá a neměl. Pražští developeři kupují byty Cikánům v severních Čechách. Mají jim je kupovat v Praze?

J. Franke 7.11.2016 13:43

Re: Čunek do toho nepůjde.

Ale no tak...

M. Prokop 7.11.2016 13:01

Re: Čunek do toho nepůjde.

On už je takhle asi o dvě úrovně výše, než na co má.

P. Smutný 7.11.2016 13:14

Re: Čunek do toho nepůjde.

Vy jste schopen to posoudit, všeználku?

D. Green 7.11.2016 13:53

Re: Nekrmte smutného komunistického trolla.

Držte ďobák, smutná slepice.

Do not feed the trolls.

http://jdem.cz/b8tse9

P. Vandas 7.11.2016 11:54

Tak původcem rvačky byl mladý podnapilý, dříve trestaný muž.

Ostatní cestující mu v násilí na starší ženě zabránili. Byli to nejspíše z východní Evropy, nějací kočovníci. :-):-):-)

Jsem z toho jelen. :-):-)

P. Vandas 7.11.2016 11:45

Naštěstí ani v USA nikdo nemůže vědět, jak volby dopadnou.

:-):-):-)

P. Smutný 7.11.2016 11:50

Re: Naštěstí ani v USA nikdo nemůže vědět, jak volby dopadno

Nikdo? Ani ten, co ovládá kompozitivní teorii? To je divné!

:-)

P. Vandas 7.11.2016 11:55

Re: Naštěstí ani v USA nikdo nemůže vědět, jak volby dopadno

Ten ví naprosté hovno. :-):-):-)

K. Janyška 7.11.2016 12:05

Re: Naštěstí ani v USA nikdo nemůže vědět, jak volby dopadno

Howno, tedy ani o hovně nic, víte vy, ujetý náboženský fanatiku... Dzp.

P. Vandas 7.11.2016 12:12

Re: Naštěstí ani v USA nikdo nemůže vědět, jak volby dopadno

vždyť to řikám. :-):-):-)

R. John 7.11.2016 12:42

Dej si něco k papů....

... nervy ti pochodují jak krasnoarmějci... já si dal bramborovou kaši s kapustovým karbanátkem a je mě tak nějak hezky na duši... svět je hned krásnější, kór když si půjdu mrsknout kulébr... člověče, mě ta zahálka docela unavuje...:-)

M. Moravcová 7.11.2016 11:10

projev Donalda Trumpa

http://virtually.cz/journal/?q=video-projev-donalda-trumpa

P. Vandas 7.11.2016 11:36

Re: projev Donalda Trumpa

Ano. Proto i vyhraje volby. :-):-):-)

P. Lepew 7.11.2016 11:08

Klaus ml. for Trump!

pro pana Vandase, myslím, že přesně vyjadřuje jak to vidíte..

https://www.novinky.cz/komentare/419851-komentar-trump-vaclav-klaus-ml.html

P. Vandas 7.11.2016 11:10

Re: Klaus ml. for Trump!

Četl jsem. Vcelku ano. :-):-):-)

M. Varadinková 7.11.2016 11:18

Re: Klaus ml. for Trump!

Zrovna jsem to chtěla sem dát.

Tak dám Viditelného Macka, kde je český překlad projevu Trumpa od pana Haase.

http://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=139077&menu=0

P. Vandas 7.11.2016 11:31

Re: Klaus ml. for Trump!

Tento projev Donalda Trumpa znám a i proto jej podporuji. :-):-):-)

A. Trick 7.11.2016 11:06

Intrikán Babiš?

Svatý Herman svoje dalaljámování konzultoval s Babišem. Zaorálkovi to pouze oznámil sms. V kritickou dobu Babiš raději "zmizel po anglicku". Když se Babiš domáknul co chystají havloidi, rozhodl se to využít proti Zemanovi, potažmo socanům. A preference stoupají!

Svatý Herman tedy měl minimálně tři loutkovodiče. Co mu bylo slíbeno? Ovšem větší pravděpodobnost je, že skončí jako "užitečný idiot".

P. Smutný 7.11.2016 10:44

Z kabaretu Ovčáček čtveráček

Ateistický prezident nevyznamenal žida, protože se křesťan setkal s buddhistou.

K. Janyška 7.11.2016 10:46

Re: Z kabaretu Ovčáček čtveráček

Ne, setkali se dva marxisté a tomu třetímu marxistovi to vadí, protože jiným marxistům také... Dzp.

P. Vandas 7.11.2016 10:54

Re: Z kabaretu Ovčáček čtveráček

A vadí ti to? Či ne? :-):-):-)

K. Janyška 7.11.2016 10:57

Re: Z kabaretu Ovčáček čtveráček

Mně, ano rudočermý zmetku. Vám evidentně ne, jste ze stejného těsta. Nerad vidím pohromadě velké množství vás, rudočerných. To nikdy nepřineslo nic dobrého... Dzp.

P. Vandas 7.11.2016 10:58

Re: Z kabaretu Ovčáček čtveráček

Konečně jsi to vyjasnil. :-):-):-)

P. Smutný 7.11.2016 11:03

Re: Z kabaretu Ovčáček čtveráček

Viděl jsem tě v televizi, jak si hrdě pochodoval s hlavou vztyčenou, s puškou na rameni zavěšenou a na rukávu s páskou LM. Věř mně, já jsem se z toho pozvracel, šmejde.

J. Anděl 7.11.2016 11:16

Re: Z kabaretu Ovčáček čtveráček

Přiznám se, že mi v tomto není úplně zřejmý váš postoj. V čem vám připadá setkávání se jedněch rudočerných s druhými rudočernými horší či lepší, než setkávání se se třetími rudočernými?

Respektive mohu se domýšlet - připadá vám, že setkání s dalajlamou podporuje u nás aktuálně nebezpečnější rudočerné, než kopulace s Čínou.

Takhle zformulováno to pro mě není úplně nesmyslné. Sice mám pořád zásadní výhrady k takovému tomu podpantofláctví vůči Číně, ale tak jsem schopen to pochopit jako racionální směr úvah.

Pokud však u různých rudočerných zvažujete míru jejich nebezpečnosti, vezměte prosím v potaz, že dalajlama je pořád diametrálně jiný level, než západní neomarxisté. A jestli když lidem vezmete pivo, jestli nepřejdou na kořalku a okenu. A k abstinenci musí lidé dozrát. Nelze jí nakázat. To už mnohokrát ztroskotalo.

Pro ostatní, pokud to budou případně číst: nepovažuji náboženství apriori za opium lidstva. A jestli přeci jen trochu, určitě ne větší, než vědecký ateismus, postavený na marxistických základech. A budhismus nepovažuji tak úplně za náboženství.

D. Green 7.11.2016 10:59

Re: Z kabaretu Ovčáček čtveráček

Smutný anonymní hnusáku, včera jste se na mne sprostě a bezdůvodně nalepil. Tedy znova, sráči Ilsnere

Debil jste vy. Jsme spolu někde leželi v komunistické škarpě, soudruhu ? Netykat, sprosté hovado.