20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Vyžeňte ty ničemy!

Poplatek u lékaře stojí polovinu ceny krabičky cigaret. Ministerstvo zdravotnictví z důvodů málo pochopitelných tají výsledky prvních měsíců po zavedení poplatků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Psí vrah Čumil 11.4.2008 18:31

Re: Proč bych měl být tiše?

Ale kuš, nebohý svobodomyslný iluzionisto. Leda z vás mluví špatné svědomí a vnitřní nejistota. Ale přišel vám na pomoc jeden chodící reflex, tak si hezky s ní popovídejte.

Pavla B. 11.4.2008 18:36

Re: Re: Proč bych měl být tiše?

Na pomoc vlkovi přišlo dokonce několik chodících reflexů, zřejmě proto, že na rozdíl od vás vlk nemívá puzení tady kdekoho mistrovat a radit mu, co má dělat a kdy smí psát příspěvky.

Ale neklesejte na mysli, třeba jsou pf, tichá dohoda a xaver poblíž a přispěchají na pomoc zase vám. Přítel Jaroušek těžko, ten už má po pracovní době.

Psí vrah Čumil 11.4.2008 18:37

Re: Re: Re: Proč bych měl být tiše?

Bim bam, zvon vyzvání bim bam!;-D

Pavla B. 11.4.2008 18:42

Re: Re: Re: Re: Proč bych měl být tiše?

Vida - inovace, kdo by to do vás řekl? Už jste skoro stejně úžasně vtipný  jako praroprase, ten má místo ODS mínus ODSouzeni k reformě.

vlk 11.4.2008 18:40

Svět podle Čumila...

...pamatujete ještě, kde má východ?

pf 11.4.2008 18:38

eeeodkudze mate jistotu, ze

vase nazory nemaji v sobe dvojnasobek bludnosti oproti beznym nazorum?

Mate doma oraculum?

vlk 11.4.2008 18:42

Pokud je to na mne,

tak žádnou takovou jistotu nemám. Mýlím se často a rád. Dopřeju to i ostzatním, stejně jako svobodu toho, co si smí myslet a vyjadřovat.

Možná Vám uniklo, že jsem nikdy Čumilovi nezakazoval něco psát či konat nebo naopakt jsem jsem mu nikdy nenařizoval, co si má myslet. Z jeho strany jsem se takové tolerance nedočkal.

clay 11.4.2008 18:31

Re: Re: No, když může Čumil určovat jiným jak žít...;-)))

k dokonalosti už vám schází jen to přiznání si egoismu. ;-)

inspektor Trachta 11.4.2008 18:11

Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

Čumile vám se ten styl "debaty" který tu předvádí Jacques líbí? :-/ Vážně to chcete obhajovat jen proto, že z něj občas vypadne něco s čím se dá souhlasit?

vlk 11.4.2008 18:17

Ale kdepak.

To je základní taktika - vytvořit ohrožené stádo a využít obranných schopností jiných ke svému účelu. Zase tak Čumila nepodceňujte...

Oteplovač 11.4.2008 18:28

Re: Ale kdepak.

Trefa ! Přímo do černého.

Psí vrah Čumil 11.4.2008 18:28

Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

Inspektore, Jacques je zcela jasným výsledkem zdejších debatních metod. Nevím, zda-li jste si všiml, jakou cílenou sprostotou se vyznačuje část zdejšího publika. K jeho slovníku lze mít hromadu výhrad, ale to by tady nesměla vedle chytrých lidí pobíhat smečka poštívačů a nechutných šmíráků, čenichajících v soukromí diskutérů. Upřímně řečeno, mnoho z nich sem chodí jako na rowdies na fotbal - prostě se porvat. Téma je už zcela lhostejné, nezáleží na něm. Důležité je zasáhnout, urazit, poranit. Proti tomu si během času každý vypracuje nějakou strategii - a výsledek je docela zřetelný, jak vidíme. Za chvilku kdosi přicválá, aby mně přilepil zodpovědnost za zdejší debatní úroveň - jen proto, že si myslí, že mne tím nasrdí. U malých duší to nepřekvapí. U těch, kdo jsou inteligentní, docela ano. Ale vy jste se ptal na Jacquese - jeho vulgaritu nemám rád, ale řekl bych, že se do ní stylizoval na základě zkušeností se zdejším fórem. Termín qweeekanec ovšem nemá chybu.:-)

vlk 11.4.2008 18:29

Takovou sebekritiku do vlastních řad jsem od Vás ani nečekal... Děkuji :-)

Psí vrah Čumil 11.4.2008 18:34

Re: Takovou sebekritiku do vlastních řad jsem od Vás ani nečekal... Děkuji :-)

Vždyť jsem to věděl, že se ozvete. Vy a Pavla B. jste zářnými příklady. Už taky jenom reflexivně, co? Ech, vlku, když na víc nemáte...

Pavla B. 11.4.2008 18:40

Re: Re: Takovou sebekritiku do vlastních řad jsem od Vás ani nečekal... Děkuji :-)

Hodiny šarmu by vám mohly pomoci. Krk bych na to ale nedala.

jerry,surprised mouse 11.4.2008 18:32

Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

ale Vy byste místo lamentování staré domovnice mohl radši dát něco zajímavého k dobru. Občas dokážete bejt vtipnej taky. Ale jestli budete psát takhle, za chvíli budete dělat Paropraseti mluvčího.;-D

Psí vrah Čumil 11.4.2008 18:36

Re: Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

Milej jerry, děkuji za poklonu, škoda, že se to o vás už říci nedá vůbec. Koneckonců, vždyť mne nemusíte číst, ne? Stačí, když se budete smát vlastnímu humoru, jerry, vy moc víc nepotřebujete.:-)

jerry,surprised mouse 11.4.2008 18:42

Re: Re: Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

my si nerozumíme. Já vím, že Vy toho dost znáte. Tak proč se s náma nerozdělit? Tolik zajímavých lidí potkáváte. A Vy nám sem cpete Paroprase,Čuňáka, Tupola...Takovýhle šašci byli v každý době.Teď jdu zrovna do divadla na Dámskou šatnu od Arnošta Goldflama.Chlap napíše hru pro 4 baby! To je věc ! Ne Paroprase,myslící si, že je pro ženský přitažlivé.:-)

Psí vrah Čumil 11.4.2008 18:51

Re: Re: Re: Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

Milej jerry, přeji příjemnou zábavu. A proč si myslíte, že bych měl lidi, kterých si vážím a kteří dovedou zatraceně víc než jen hromadit majetek, tahat do takového hnoje na stránky, kde se o ničem jiném než o pánech, které jste vyjmenoval, nepíše? A co je vám do mé profese? Budete muset chodit na jiné stránky, kde se o těch jménech, které vás zajímají, můžete něco dovědět. Tady se mluví o Topolánkovi, Čunkovi, Paroubkovi, Julínkovi, Bursíkovi a Klausovi. Pan redaktor s panem majitelem si tak přejí. O ničem jiném psát nedovedou, nikam jinam nejsou s to dohlédnout. Nic jiného taky zdejší lid nikterak nebaví. Takže hezkou zábavu, je úžasné, že chlap napíše hru pro čtyři baby.

Pavla B. 11.4.2008 18:54

Re: Re: Re: Re: Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

To je obdivuhodné, že se neustále sem k nám beznadějným blbům snižujete.... jetě jste nenaznal marnost svého ušlechtilého počínání?;-D

jerry,surprised mouse 11.4.2008 18:58

Re: Re: Re: Re: Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

no tak jdu.Jo něco bych potřeboval zjistit.Nebojte, se jde o člověka, který zemřel v roce 1836,stejně jako Mácha. Já se zajímám o věci,který nikoho tady nezajímaj. Kdyby jste pro mě chtěl něco udělat, tak jerryzliberce@atlas.cz . Jestli si myslíte, že bych cokoliv o Vás prozradil, tak mě tím urážíte. Mimochodem, ten člověk byl šlechtic, cizinec a my jsme se k němu zachovali jako mizerní hostitelé.Už víte?:-)

clay 11.4.2008 19:07

Re: Re: Re: Re: Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

co v tom hnoji hledáte?;-D

clay 11.4.2008 18:55

Re: Re: Re: Já bych spíš řekl přítele Jacquese, mě docela baví.Občas se zasměju:-)

nojo, to je váš omyl, že je tu čumil přes kulturu, on je tu přes propagandu

clay 11.4.2008 18:44

Re: Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

hledal jsem, které z hodnocení ve vašem příspěvku lze s aspoň přibližnou jistotou nevztáhnout i na vás. Nenašel. Zvláště bych vypíchl to vaše "zasáhnout, urazit, poranit".

inspektor Trachta 11.4.2008 18:45

Re: Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

Čumile já sem chodím opravdu od roku 1996, takže pamatuji i trochu jiné časy...Cílené sprostoty některých zdejších komentátorů si nejde nevšimnout. Osobně snáším posměšky a ironické poznámky celkem dobře. Zvykl jsem si. Ovšem Jacques patří na zdejším webu do kategorie "ultrakanál" :-( Občas se tu najde někdo, kdo má potřebu někomu sprostě vynadat, nikdo to ale nedělá s takovou vytrvalostí, hodnou lepšího díla.

Přestože zdejší web pozoruji už leta, nedokážu si představit "internetové příkoří", které by vyvolalo takovou reakci, případně ho ospravedlnilo. Vyčmuchání a zveřejnění IP je jistě trapný příspěvek do debaty, ale těžko může ospravedlnit ten každodenní nesmyslný slovní průjem...

Kvůli tomu že s někým nesouhlasím mu ještě nemusím vynadat do bezvědomí těmi nejsprostšími nadávkami, které si zrovna vybavím...Jo, qweekanec je prima, ale to je tak asi všechno...:-/

janabok 11.4.2008 18:56

Re: Re: Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

R^...

díky, Trachto...

Psí vrah Čumil 11.4.2008 19:05

Re: Re: Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

No vidíte. A takový to býval osobitý a slušný člověk. Nicméně bychom si jistě vzájemně mohli jmenovat řadu dalších podobných případů, že. Jeden patologický případ sem zase chodí v zástupech ukradených nicků - pravda, ten už nemá vůbec co říct, jenom kopíruje a sprosťačí.Taky ho přehlížíte jako já zase řadu jiných. To jinak nelze.:-)

clay 11.4.2008 19:11

Re: Re: Re: Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

no je tu drobný rozdíl...ten by tu advokáta nenašel

inspektor Trachta 11.4.2008 19:13

Re: Re: Re: Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

Chcete mi vážně namluvit, že z osobitého (to je nakonec stále) a slušného (což není ani trochu) člověka se pod vlivem zdejšího webu stal ten pompézní hejkal, který tu rozhazuje den co den svá moudra mezi součástky lidské generické hmoty???

To je asi jako by do Vás na silnici někdo naboural a vy jste strávil zbytek života propichováním pneumatik u aut...každopádně to nesvědčí o zdravé mysli dotyčného pána, bez ohledu na to co tak hrozného mu tu kdo kdy provedl :-/

Psí vrah Čumil 11.4.2008 19:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm, jeden na chvíli poodejde a hned vyrazí smečka na nepřítele Jacquese.

Myslíte, inspektore, že tohle je společenství duševně zdravých lidí? Někdo je labilnější, někdo hůře nese urážku - a že se jich Jacquesovi dostalo. Vrací je s pílí hodnou lepší věci. Ale proč by ten, jehož identitu tady zjišťovali, zveřejňovali, a jehož velmi nechutným způsobem obviňovali měl zůstávat někomu něco dlužen? Kdo zažil tuhle bezmoc, může se bavit tím, že uvádí do bezmoci jiné. Ještě jednou - já s Jacquesovými urážkami nesouhlasím, ale vskutku ho nepovažuji za největší problém zdejšího fóra. Ale musím říct, že kolektivní útok zdejších puncovaných individualistů na zatvrzelého individualistu, jenž kope proti všem, mne docela pobavil. A jen byl Jacques vytlačen, dostavil se známý zloděj nicků... Toť vše.