5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Vypněte reklamu!

Jsem bytost rozpolcená. Na jedné straně chodím na demonstrace a v televizi hlásám odboj proti pokusům státu sešněrovat internet a na druhé straně tvrdí (odjakživa), že anonymita a bezplatnost je osudové neštěstí sítě sítí. Hodně se teď debatuje kolem projektu O2 nabídnout službu, která ostrouhá reklamu z webových stránek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 29.2.2016 21:16

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Abyste tomu rozuměl, že?

K. Janyška 29.2.2016 21:20

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Čemu ? Vám ? To nejde. Jste neporozumitelní, jen smrdíte.. Dzp.

P. Han 29.2.2016 21:28

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Obvykle míváme pět smyslů. Je mi líto, že vám Pán Bůh čtyři odebral a čich zdeformoval. Asi na vás místo knihy Kazatel budu zkoušet Jóba.

K. Janyška 29.2.2016 21:30

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Máte smysly, ale k ničemu většímu. Nepomohly vám ku vzdělání a k rozumu... Dzp.

P. Han 29.2.2016 21:33

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

K tomu mi pomohl mozek. Za přispění smyslů. Vážně je mi vás líto, ale prodloužená mícha plus deformovaný čich vám moc nepřispěly. Zkuste inkluzi.

K. Janyška 29.2.2016 21:36

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Ano, mozek ? A co je to lidská mysl a rozum ? Nebudu tak naivní a nebudu tvrdit, že to, co vy nemáte. Nemáte jen relevantní vzdělání ... Dzp.

P. Han 29.2.2016 21:39

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Ale mám. Pouze na rozdíl od vás nedokážu aplikovat metafyziku na fyziku. To umíte jen vy a pak pár lidí ze Švejkova pobytu v blázinci.

D. Green 29.2.2016 21:46

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Pustil jste se níže do mé manželky, hajzle zbabělý.

Rád vás navštívím, napište adresu na dexter.green zavináč seznam.cz

Raději zazvoním 3x, ať se stačíte posrat a zapřít. :))))

P. Han 29.2.2016 21:53

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Pouze jsem se ptal, jak se staví k tomu vašemu refrénu. Určitě jsem se do ní nepouštěl, spíš s ní cítím. A promiňte, do bytu si takové, ze kterých bych se posral ještě dřív, než bych je spatřil, určitě nezvu. Zkoušejte to dál, třeba nějakého koprolálistu seženete, ale mám obavu, že tahle záliba už dost vymizela.

D. Green 29.2.2016 22:27

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Další skunk hrdina. Dříve jsem některé po krátké rozmluvě odradil od další diskuze. Před nedávném jsem na svých strojích spustil "udělátko", které je z mých skel eliminuje. Pište barde, pište. Už vás nevidím. :))))

P. Lepew 29.2.2016 22:49

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

S tím skunkem vopatrně!

Jedinej skunk široko dlaeko jsem tady já..

I když je fakt, že si myslím že spíš tchoř, než skunk.

V. Karda 29.2.2016 23:37

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Pokud sháníš adresy ty aktivní paragáne tak se přihlaš na nějakou buzerantskou seznamku.Všichni které jsi odradil z diskuse jsou tady stále a to tvoje udělátko si zastrč co nejdál do prdele. Aspoň si někdy užiješ ty ubožáku.

D. Green 1.3.2016 9:47

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Haf, haf, mrňavý zbabělý ratlíku. Už se na vás vaří voda. Jsou sice trochu potíže se vzdálenosti, ale nebojte se soudruhu, přijedu. Něco tak sprostého a podlého si musím osobně vychutnat.

V. Karda 1.3.2016 10:47

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

S buzeranty se nestýkám.Dej pozor ať se tou vařicí vodou sám neopaříš.Jestli si myslíš že z těch tvých keců někdo padne na prdel tak jsi se šeredně spletl.Jsem z tebe úplně posranej ty vychutnávači.

D. Green 1.3.2016 13:31

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Jste skutečně komunistický chudáček.

M. Franková 29.2.2016 21:19

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Karlíku a děláš ta taky něco jiného, než že třeseš kostkama? A mlátíš do klábosnice?-))

K. Janyška 29.2.2016 21:20

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Jo, myslím na tebe.... Dzp.

K. Janyška 29.2.2016 21:23

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Mimochodem, jsem tu je ráno chvíli a večer. To takový Vandas, ten nemá žádné kamarády a čumí zde od rána do pozdní noci, lenoch jeden... Dzp.

D. Green 29.2.2016 21:23

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Hop, hop, kašpárku, hop. Jste nejvzdělanější hovno v zdejší Galaxii. Ing.Ivo Aštar Benda to též tak vidí. Jeho život zcela změnilo setkání s Miloslavou Drskovou, pracovnicí v kravíně, roku 1997, která začala údajně již v roce 1995 komunikovat s Plejáďany pod vlivem učení Michaela Hesemanna. Více na stránce: http://jdem.cz/bwq257

Má tam mnoho obrázků, konečně řádně uchopíte "kostky a šuplík". Po doplnění základního vzdělání snad trošku, skutečně jen trošku solidně pochopíte A.F.von Hayeka. :))))

Vzkazují z raplhausu v Opavě, že pokud nebudete pravidelně brát prášky, budou vás nuceni opakovaně hospitalizovat.

K. Janyška 29.2.2016 21:24

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Hloupý Fryšomiloto nebo Milotofryšo ? Dzp.

D. Green 29.2.2016 21:33

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Hop, hop, rudá vrbenská rudá pííčo z nájemní zemljanky, hop.

K. Janyška 29.2.2016 21:36

Re: Klasický liberalismus není postojem, ale systémem, který

Hloupý Fryšomiloto nebo Milotofryšo ? Dzp.

M. Mařák 29.2.2016 21:20

Kolektivista typu nacionalistickéhio jakobína

Janyšky není klasický liberál. Kulatý čtvereček neexistuje ani kdyby se šuplík s kostkami utřepal.

K. Janyška 29.2.2016 21:27

Re: Kolektivista typu nacionalistickéhio jakobína

Nejsem liberál, to by nestačilo, tím jste vy. Já jsem znalec a vyznavač liberalismu, to je něco jiného, něco neuvěřitelně složitějšího, než váš dětinský, tzv. liberální, postoj... Dzp.

M. Mařák 29.2.2016 21:30

Re: Kolektivista typu nacionalistickéhio jakobína

Vy jste bytostný kolektivista. Zkrátka socan. Tečka.

K. Janyška 29.2.2016 21:34

Re: Kolektivista typu nacionalistickéhio jakobína

A čím jste to poznal, vzdělání a rozumu nemaje... Dzp.

M. Mařák 29.2.2016 21:37

Re: Kolektivista typu nacionalistickéhio jakobína

K tomuto explicitnímu poznatku jsem dospěl pozorovav Vaše názory a Vaši profesionální kariéru,

M. Mařák 29.2.2016 21:38

Re: Kolektivista typu nacionalistickéhio jakobína

.

M. Mařák 29.2.2016 20:54

Jakobín Janyška potřebuje

centralizovanou organizaci, řád a disciplínu. Takový je ten jeho svět. Vše by šmíroval, fízloval a registroval.

No, každý je svého štěstí strůjcem, nebo co...

:-)

H. Balzám 29.2.2016 20:55

Re: Jakobín Janyška potřebuje

I kdyby ho na vodítku vodili, stejně si neuvidí ani na špičku nosu, jak je do sebe zahleděn...