28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Vypněte reklamu!

Jsem bytost rozpolcená. Na jedné straně chodím na demonstrace a v televizi hlásám odboj proti pokusům státu sešněrovat internet a na druhé straně tvrdí (odjakživa), že anonymita a bezplatnost je osudové neštěstí sítě sítí. Hodně se teď debatuje kolem projektu O2 nabídnout službu, která ostrouhá reklamu z webových stránek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 29.2.2016 10:34

Re: Záhada.

Patří pod pana Vandase.

P. Vandas 29.2.2016 10:36

Re: Záhada.

V mém i Vašem případě ovšem platí ono: "Myslet je hovno vědět." :-):-):-)

M. Prokop 29.2.2016 11:09

Re: Záhada.

Jo. :-P

V. Novák 29.2.2016 10:27

Re: Záhada.

Proudil - a pak zase proudil reverzem na Ukrajinu, z čehož Yats usoudil, že už nejsou na ruském plynu závislí. Dokonce i díky teplé (třetí v pořadí!) zimě a omezení dálkového vytápění na Ukrajině vystačily ukrajinské zásobníky dodávat zvýšená zimní množství plynu.

Copak my - my máme možnost nakupovat od Němců přes Nord Stream a dokonce zásobovat Slováky a třeba i tu Ukrajinu - to Balkán a vůbec jih Evropy je na ukrajinském špuntu zcela závislý. Ale Nord Stream 2 samozřejmě pomůže - zejména Němcům, částečně nám, Slováky připraví o tranzitní poplatky a pokud se EU vzchopí a vybuduje konektory, i k Ma%darům se něco dostane. Bulhaři, kteří odmítli (poté co jim Němci a Američani vyměnili názory) South Stream, na tom budou furt nedobře. Ale kdo se stará o nějaké azbuky, že...

P. Vandas 29.2.2016 10:32

Re: Záhada.

Protože vím zhruba totéž, co Vy, tak se ptám přesněji. :-):-):-)

V. Novák 29.2.2016 10:39

Re: Záhada.

https://tis.eustream.sk/TIS/#/?nav=rd.nom&lng=SK

P. Vandas 29.2.2016 10:44

Re: Záhada.

Díky. To je zajímavý odkaz, avšak nerozluštil jsem, kterým směrem ten přepravní proud teče. :-):-):-)

V. Novák 29.2.2016 11:04

Re: Záhada.

Je to slovenská firma, takže "vstup" je do slovenské sítě, "výstup" z ní.

Přes Veľké Kapušany jde hlavní tok do EU, přes Budince je reverz na Ukrajinu (to je ten tzv. "evropský plyn"), přes Baumgarten do Rakous i zpět (víc ven) a přes Lanžhot taky, podle potřeby. Mám-li být upřímný, čekal jsem že přes Lanžhot toho poteče víc a hlavně "ven", tedy k nám.

M. Malovec 29.2.2016 10:00

Jako účastník diskusí

nepotřebuji anonymitu. Za své názory si odpovídám a jsem ochoten za ně nést důsledky. Na provoz NP rád přispěji.

K. Janyška 29.2.2016 9:58

Jen svoboda ohraničená a garantovaná zákonem,

testovaným soukromým právem, dává smysl. Internet bez omezení svobody tedy smysl nedává. Jsem pro přísnou registraci všech, kteří se na internetu jen mihnou stejně, jako těch, kteří se narodí. Na ně se vztahuje soukromé právo a zákon, tedy musí se i na ty, kteří jsou na internetu. Už kvůli tomu, že není lepšího pomocníka zločinu, než právě Internet... Dzp.

J. Anděl 29.2.2016 10:16

Re: Jen svoboda ohraničená a garantovaná zákonem,

Chápu tu myšlenku a částečně s ní souhlasím. Výhrady mám jen v tom směru, že v hmotném světě, i když jste od narození někde zaregistrovaný, přesto není nikde databáze všech detailů vašeho života. Není tam uložené, jak jste byl v lese a sbíral houby, jak jste se sešel s tou či tamtou slečnou, není tam registrované, co jste si povídal doma s rodinou, s přáteli. To je striktně vaše soukromí a nikomu do toho nic není.

Kdyby se toto vše na internetu ukládalo, bylo by na internetu méně soukromí, než v reálném životě. Ne, že by to tak už do značné míry nebylo.

... No, když nad tím uvažuju, něco na tom je. Jako podpora skutečných osobních vztahů by to nemuselo být špatné.

K. Janyška 29.2.2016 10:31

Re: Jen svoboda ohraničená a garantovaná zákonem,

Mluvíte o tomtéž, co já. Všechno je uloženo, co lidé ukládají. Když to nechtějí ukládat, nemají to ukládat... Dzp.

P. Vandas 29.2.2016 9:58

Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Udělal bych to tak, že přístup by zůstal pro všechny účastníky volný, ale ti, co by Psa platili by měli u jména autora modrou hvězdičku. Tím by se rozlišilo , kdo je platícím přispěvatelem a motivovalo by to i ostatní k zaplacení, neb by si nepřipadali tak blbě, když už jsou nejchytřejší. :-):-):-)

M. Franková 29.2.2016 10:00

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Myslíte, že by se Pes odblešil?-))

P. Vandas 29.2.2016 10:03

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Ani snad ne, jen by se vyjasnilo. :-):-) Také by se mohl zpoplatnit každý příspěvek. Hvězdička by zůstala do té doby, dokud by se nevyčerpal limit. Vedlo by to k uvážlivější diskusi, ale nejsem si jist, zda by to nebylo nakonec ke škodě. :-):-):-)

M. Franková 29.2.2016 10:08

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Ono by naprosto stačilo, být tady zákaz nicků, každý pod svým. Anonymita, i když tzv. veřejná dělá z některých hovada.

M. Prokop 29.2.2016 10:11

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Důsledně to nelze docílit.

Trollí nicky i jména, mnohdy je uživatel nicku znám.

Mně je to jedno, blbce nečtu, většinou ani nekrmím.

P. Vandas 29.2.2016 10:14

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

V tom problém nevidím a i banování se zde provádí střídmě, většinou i spravedlivě. Zákaz nicků , ale vůbec neřeší diskutované, totiž financování NP. :-):-):-)

M. Franková 29.2.2016 10:16

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

To já přece vím, patřím mezi ty, kteří by klíďo přispěli, ale jednorázově, nelítala bych každý měsíc jako trotl na poštu-))

J. Anděl 29.2.2016 10:18

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Vcelku rafinované by bylo nechat čtení článků zdarma, ale zpoplatnit vstup do diskuze :-)

M. Franková 29.2.2016 10:20

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Jasně, jsem pro -)))

P. Vandas 29.2.2016 10:27

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

To už by bylo přehlednější zpoplatnit rovnou registraci na NP. Jednou ročně ji zpoplatněně obnovit. :-):-):-) Jenom že to bychom se stali skanzenem nepočetných frustrátů , což by nás také přestalo bavit. Nová krev je potřeba a bez volného přístupu sem nikdo nový nevkročí. :-):-):-)

P. Vandas 29.2.2016 10:22

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

To by ovšem zmizelo kouzlo Neviditelného Psa, neb by dříve, či později nikdo nečetl, ani ty články. Můj odhad je, že každý diskutér rád čte své pindy a reakce na ně. Kdyby o tuto pochoutku přišel, proč by sem chodil? :-):-):-)

J. Anděl 29.2.2016 10:35

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

No právě. Stačí vymyslet dostatečně snadný způsob úhrady.

Tedy, předesílám - zatím to je nesmysl, proto to ještě neexistuje (jinak by to podle mě už existovalo), ale jakmile bude velice snadné stáhnout člověka o nějakou tu kačku, počet placených služeb výrazně vzroste.

Už se na tom pracuje, vymýšlí se způsoby, jak platit na internetu co nejsnáze, bez složitého vyplňování čísla karty, ověřování klienta atd. Když budete chtít napsat svůj pind a odpovídat pak na reakce na něj, vyskočí vám už teď obrazovka, že se musíte zaregistrovat. No, a pokud během té registrace zaškrtnete, že až do zrušení vám bude z účtu měsíčně strháváno padesát korun, nemusíte se starat o nic dalšího a můžete vesele pindat, co hrdlo ráčí.

P. Vandas 29.2.2016 10:38

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Nikomu nedám trvalý příkaz. Zásadně. :-):-):-)

J. Anděl 29.2.2016 10:45

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Proto je to zatím nereálné. Tyhlety zásady musíme otupit :-).

P. Vandas 29.2.2016 10:56

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Tupte! :-):-):-)

P. Vandas 29.2.2016 10:20

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

I já. Jednou ročně. :-):-):-) Píši to v titulku.

M. Franková 29.2.2016 10:23

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

Jsem ťululum, přehlídla jsem titl.-))

K. Janyška 29.2.2016 10:38

Re: Což kdybychom si Psa platili. Třeba 500 ročně.

U Fakultní nemocnice Olomouc bylo obří parkoviště pro klienty a kohokoliv zadara. Bylo přeplněné a nebylo kde zaparkovat. Dali tam automat a ubohých 5 Kč na hodinu poplatek. A parkoviště bylo už příští den obsazeno tak z jedné třetiny. 500 Kč na NP bude značit, že tu budou jen ti, kteří jsou nemocní diskuzemi a nedokážou svoji úchylku potlačit a ti, kteří vyučují národ a berou to jako svoje poslání, tedy já. Bude tady tedy jen Vandas a Janyška... Dzp.