4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Vtípek k nezasmání

Žhářem bránícím hasičům v příjezdu, tak nazval Kalouska Bohuslav Sobotka v rozpravě o zákonu o státní službě. Vtip je to pěkný, dalo by se říct kalouskovský, kdyby se na mysl nevkrádal komentář k němu: co když se ti hasiči nechystají hasit, ale rabovat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 17.7.2014 19:55

Re: SSSR již neexistuje,

To je fakt, on si toho hodně nevšiml a hodně toho nepochopil.

K. Janyška 17.7.2014 20:05

Re: SSSR již neexistuje,

Od vás to sedí, soudruhovací podavači zpráv z cest na Stb... Dzp.

J. Anděl 17.7.2014 20:07

Re: SSSR již neexistuje,

Hlavně aby si toho všimli ti Sověti ;-)

V. Váňa 17.7.2014 19:57

Re: Takovou ohavnost dokáží jen Sověti.

Vážený pane Janyško,

pokud to míníte tak, že na Ukrajině do sebe řežou Ukrajinci (jedna strana podporována USA, druhá Ruskem), tedy že do sebe řežou stejní rusáci, jako se tu rojili v 68., jen o dvě generace mladší (tedy ti Vaši Sověti),

pak s Vámi souhlasím.

K. Janyška 17.7.2014 20:07

Re: Takovou ohavnost dokáží jen Sověti.

Ano, myslím. Nevěřím jim ani pozdravení.... Dzp.

V. Hajková 17.7.2014 19:31

Poslední zpráva ČTK

Předák proruských separatistů na východě

Ukrajiny Igor Strelkov krátce před oznámením leteckého neštěstí na

internetu uvedl, že jeho bojovníci právě v této oblasti sestřelili

turbovrtulový letoun Antonov An-26.

K. Janyška 17.7.2014 19:21

Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

Uvidíme, co bude dál... Dzp.

P. Vandas 17.7.2014 19:25

Re: Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

Ta pravděpodobnost jiné příčiny, než sestřelu je mizivá. A i kdyby byla pravdivá, tak jí nikdo neuvěří.

M. Mařák 17.7.2014 19:28

Re: Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

Předák proruských separatistů na východě Ukrajiny Igor Strelkov krátce před oznámením leteckého neštěstí na internetu uvedl, že jeho bojovníci právě v této oblasti sestřelili turbovrtulový letoun Antonov An-26. Uvedla to agentura ČTK.

P. Vandas 17.7.2014 19:30

Re: Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

AN-26 ve výšce 6,5km se jeví v zaměřovači podobně veliký , jako Boeing 777 ve výšce 10,5km. Oba mají přibližně stejnou konfiguraci motorů i křídel a ocasních ploch.

M. Mařák 17.7.2014 19:33

Re: Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

Hájek na Protiprdu nám brzy vysvětlí a doloží, že letadlo sestřelil ďábel Havel a jeho pomocníci z bílderbergu.

P. Vandas 17.7.2014 19:34

Re: Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

Pařát nám to spočítá. To si pište, pane Mařáku. :-):-):-)

M. Mařák 17.7.2014 19:37

Re: Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

To určitě, připojí se i slušovická spojka. Čekám, že Putinova pátá kolona v ČR bude mít několik dní zvýšené rojení.

Ale sranda to bohužel není.

J. Kanioková 17.7.2014 19:37

Odjinud

Lituji, ale teď jsem se díval na SKY News a bylo tam potvrzeno, že letadlo letělo ve výšce 33.000 feets - tedy něco málo přes deset kilometrů.

ANO, máte pravdu, »separatisté« nedisponují takovou technikou, aby dokázali sestřelit letadlo v této výšce.

M. Mařák 17.7.2014 19:41

Re: Odjinud

Není vyloučené, že to udělali Rusové.

P. Vandas 17.7.2014 19:44

Re: Odjinud

Rakety země vzduch naváděné termočidlem na teplo motorů mají jednu nepříjemnou vlastnost. Totiž, že mohli mířit na jiné letadlo a raketa se samočinně navedla na civilní letoun. Má totiž více výtokových plynů.

P. Vandas 17.7.2014 19:41

Re: Odjinud

Vy jim děláte zbrojního dodavatele? Já jsem viděl záběry raketového kompletu s označením Doněcká republika. Zda to nebyl hoax potvrdit nemohu. Nicméně sestřelili letadlo ze 6,5km před pár dny.

P. Vandas 17.7.2014 19:46

Re: Odjinud

Je známé pořekadlo: " Mířil na lišku!  Trefil Janyšku! "

J. Kombercová 17.7.2014 19:42

Re: Odjinud

Tak co ten Strelkov, huba plechová, čím že se to pyšnil?

V. Hajková 17.7.2014 19:32

Re: Nebylo potvrzeno zatím, že letadlo bylo sestřeleno.

Byl  jste  rychlejší!

R. Brzák 17.7.2014 19:19

ach jo, musím se zapojit se svou spekulací...

V chaosu, jaký na Ukrajině na obou stranách konfliktu vládne, bychom neměli zapomenout na eventualitu : - 1. debilní lidská chyba - v oblasti, kde se bojuje, je možné cokoliv

2. zpravodajská hra - přestože Ukrajinská vláda snad dělá vše pro to, aby měla své jednotky pod kontrolou, může být nějaký spící agent v jejich řadách, připraven pro zvýšení napětí (vhodného například pro vyjednávání Putina s USA) odpálit raketu na "vhodný" cíl.

3. čin "uvědomělého" šílence, domnívajícího se, že zkompromituje Ukrajinskou vládu, kterou osobně stejně považuje za vládu vrahů a fašistů.

Velmi bych se divil, pokud by se ukázalo na výstřel prokazatelně ze strany Ruska - Putin má svoji armádu dobře pod kontrolou, natolik, že nechat proti sobě jakékoliv důkazy, jež by jej ještě více očernili, jistě nedovolil.

Popravdě řečeno, vlastně doufám, že se jedná o technickou chybu v letadle - jakkoliv jsem nešťastný ze zbytečné smrti jakéhokoliv člověka, tak by to bylo "lepší" z mnoha důvodů.

P. Vandas 17.7.2014 19:24

Re: ach jo, musím se zapojit se svou spekulací...

Přikláním se k variantě 1.) v kombinaci 3.)

K. Janyška 17.7.2014 19:19

Moje nešťastné sedmičky. 7.7. 2014, 7 největší katastrofa.

Jsem 7 dítě mých rodičů a v roce 1997, 7.7. byla u nás povodeň, vzala mi z brusu novou zahradu a 7 mrtvých bylo na okrese. Kromě mnoha jiného sedmičkového, například mi zemřela 17. snacha i švagr atd... Dzp.

P. Vandas 17.7.2014 19:13

Shrňme fakta.

A.) V probíhajícím konfliktu bylo sestřeleno několik vrtulníků a vojenských letadel.

B.) Kdo sestřelil tato letadla?

C.) Vrtulníky i přistávající letadla se dají sestřelit přenosnými komplety s dosahem 4km, či velkorážným kulometem.

D.) Před dvěma dny byl sestřelen AN-24 z výšky 6,5km.

E.)Kdo disponuje touto PLŘS?   Odpověď napoví, kdo to asi udělal.

J. Kombercová 17.7.2014 19:15

Re: Shrňme fakta.

V každé, případě je to průser.

Pokud bych si měla tipnout... postupuji podobně jako Vy... a to letadlo letělo od západu...

P. Vandas 17.7.2014 19:17

Re: Shrňme fakta.

Bohužel mám zkušenosti z vojny, že blb za ovládacím pultem protiletadlové zbraně se mohl vyskytnout na kterékoli straně.

J. Kombercová 17.7.2014 19:18

Re: Shrňme fakta.

Ano.

P. Vandas 17.7.2014 19:21

Re: Shrňme fakta.

Protože separatisté nedisponují letadly a jak jste správně poukázala, letadlo mělo kurs a výšku dopravního letadla nemyslím, že to byla Ukrajinská armáda. I když.... vím prd.

K. Janyška 17.7.2014 19:22

Re: Shrňme fakta.

Vy také máte zkušenost z vojny ? Dzp.

J. Slanina 17.7.2014 19:30

Re: Shrňme fakta.

Kdybys 99 dní na vojně nekoukal přes mříže, mohl jsi je mít třeba taky.