29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Volby pokračují

My se z těch voleb nevymotáme a bude to trvat dlouho, nejdřív parlamentní, pak prezidentské, jedny se prolíají do druhých. S touto vidinou na mysli vystupuje ministr vnitra Chovanec, když nabádá stranu, jíž je místopředsedou, aby se usmířila s ryzím sociálním demokratem Milošem Zemanem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 13.10.2016 9:09

Nebrat

Podporovat Miloše Zemana v jeho další kandidatuře na prezidenta republiky by byla od sociální demokracie vážná chyba. S mnoha výhradami můžeme jeho působení hodnotit kladně například v oblasti podpory podnikání a zahraničního obchodu, odporu proti islámské invazi nebo podpory státu Izrael. Možná, že v současné době cítí nějako odpovědnost v souvislosti s možným dalším působením v prezidentské funkci. Ale po dalším zvolí by se podle mého úplně utrhl z řetězu a z prezidentské funkce by si udělal osobní kabaretní představení. Sobotka to tuší a Chovanec se tak opět profiluje jako zrádný zrádce zrádců.

K. Berka 13.10.2016 9:21

Re: Nebrat

Zeman by měl jít sebekriticky do sebe a vzhledem k věku a zdravotnímu stavu, již nekandidovat na prezidenta.

Socani mohou podporovat, či nepodporovat Miloša v násl. volbách, ale je to přímá volba, kdy volí ne partaje, ale voliči.

P. Hlosta 13.10.2016 9:38

Re: Nebrat

Pominu-li kabaret, potom není jasné, co by mělo na přímém zvolení Zemana opětně vadit. Patrně zase ta přímá volba a nezvolení stranického kandidáta. Chápu, že politickým lídrům právě ta přímá volba vadí, ale oni ji způsobili. Hodili občanům kost a ti ji nechtějí páníčkům přinést jako aport. Páníčkové se zlostí a nechápou, že jednou hozená kost se jen stěží vrátí a musí se vyrvat z huby násilím.

Po Zemanovi přijde nějaký vylepšený prezident? On takový na hazardu zbohatlý hráč taky není nic moc a může dělat při tom básničky sebelepší. Jak ohraničit budoucímu prezidentu jeho projev navenek, aby si neříkal přímo svůj názor? Co takhle prezidentskou funkci úplně zrušit. Jinak totiž hrozí, že nový prezident zase bude vadit.

O. Uživatel 13.10.2016 9:40

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 13.10.2016 10:22

Re: Nebrat

Na našem politickém poli existuje vtipná situace tím, že Zeman prakticky nemá nadějného konkurenta.

Pokud se rozhodne nekandidovat, úplně se přeorganizuje měřítko a najednou se prezidentem bude moci stát kdokoliv.

Zajímalo by mě docela, zda by občané opět dali dohromady podporu nějakého stranami NEnavrhovaného kandidáta, který by měl šanci na úspěch. Nebo by šlo tentokrát o souboj stranických kandidátů? Kdo by tak asi měl u lidí naději?

F. Navrátil 13.10.2016 11:54

Re: Nebrat

Na našem politickém nebi existuje ta situace, že uskupení pravdy a lásky, pražská kavárna a s ní spřátelená mainsteamové sdělovací prostředky si vyberou nějakého podivného kandidáta a každého, kdo by mu mohl konkurovat, odstřelí. Tak se stane, že proti Zemanovi, kterého hodně lidí nemusí, stane vyvolený protivník, nějaká mýdlová bublina s čírem, která volby zákonitě projede.

J. Anděl 13.10.2016 12:01

Re: Nebrat

Tak tomu bude v případě kandidatury Zemana, myslím, že jste to popsal přesně.

Ale co když kandidovat nebude? Jsem zvědavý, jaké jméno stane proti kandidátovi, zamlouvajícímu se mainstreamu.

Vzhledem k tomu, že z médií vím jen o těch, kteří se mainstreamu zamlouvají, zajímalo by mě to.

Ale on to Miloš vezme, myslím.

Ještě bych ale doplnil jednu věc - on to i MZ měl relativně těsně. To se těžko odhaduje, kam se na poslední chvíli vychýlí střelka.

J. Vobr 13.10.2016 9:07

ZDAR ÚTVARE !!!

Tady je to hned po ránu jedno kompro za druhým !!!

________________________________________________

Tu-ááá.

K. Janyška 13.10.2016 9:07

Sociální demokraté včetně Zemana ? Lidská spodina.

Snad jen ANO jim může konkurovat. Další komentáře k úvodníku nemám... Dzp.

J. Vobr 13.10.2016 9:10

Re: Sociální demokraté včetně Zemana ? Lidská spodina.

Další brutální únik z konečníku Karla Janyšky !!!

:-)))

K. Janyška 13.10.2016 9:45

Re: Sociální demokraté včetně Zemana ? Lidská spodina.

Ano, z mého konečníku do vaší huby. To sedí, tak to má být. Zasloužíte si to... Dzp.

M. Valenta 13.10.2016 8:24

Mám velkou obavu,

že po volbách do sněmovny vládu vytvoří, za blahosklonného souhlasu Zemana, Babiš s bolševikem a Okamurou. A nebude to ani moc stát. Stačí koblih a 2 uprchlíci.

P. Hlosta 13.10.2016 8:33

Re: Mám velkou obavu,

Dost silně podceňujete voliče a přeceňujete význam předvolební frašky. Nedoceňujete naopak sílu zklamání z nesplněných, původně hodně proklamovaných, cílů. Navíc pocit ohrožení není nic zanedbatelného. Může z toho být i psychóza. Například koho by napadlo před několika roky upřít podezřívavě oči na odložený batoh, krabici a vyhnout se davu? Vás třeba ne, protože jste přesvědčený o své nedotknutelnosti a nezranitelnosti. Je to ale mínus vaší psychiky, protože pocity ohrožení jsou varovný signál podvědomí, tedy správné fungování mozku. Měl byste s tím něco dělat.

M. Valenta 13.10.2016 8:45

Re: Mám velkou obavu,

Když byli voliči schopni zvolit Zemana, tak i ta koalice co popisuji je zcela reálná a dokonce nejvíce pravděpodobná.

R. Tesařík 13.10.2016 8:47

Re: Mám velkou obavu,

Kdyby zvolili Karla??Co byste říkal?

O. Uživatel 13.10.2016 9:29

Uživatel požádal o vymazání
M. Valenta 13.10.2016 9:44

Re: Mám velkou obavu,

Řekl bych: "To jme měli zase jednou kliku"

J. Anděl 13.10.2016 9:05

Re: Mám velkou obavu,

To s tím podezřívavým pohledem na odložený batoh - toho jsem si u sebe všiml. Ale nevidím za tím nic neobvyklého. Prostě přizpůsobení se realitě.

Realita, byť zatím spíš virtuální (ta, co mám v hlavě a v kostech) se prostě trochu změnila, přizpůsobil jsem se jí. Nevím, jak by mi to z kostí dostal třeba takový Okamura.

No tak to tam prostě mám, no. Mám tam už nejistotu z velkých psů a taky s tím dokážu celkem spokojeně žít. Mám tam nejistotu ve velkých výškách. Ale nijak mě to neomezuje, prostě holt nepolezu na komín (a nebudu si tam dávat vajíčka, jak radili v nějakém článku, jak se vyrovnat s hrůzou z výšek). Nebudu se cítit špatně a nemít se rád jenom proto, že nejsem nadšenec do skákání s padákem.

A podobný je to s tím davem či odloženými batohy. To právě Okamůry se snaží mě přesvědčit, že s tím něco musím dělat (dát jim hlas ve volbách). Prdlajs. Ať si vy*erou oko.

A. Trick 13.10.2016 9:28

Gazdíkovci

rozdávali melouny, takže dle Vašeho uvažování vyhrají další volby.

P. Rajman 13.10.2016 7:47

Chovanec a Zimola hrobaři ANO i ČSSD

Oba půjdou za Zemanem proti Sobotkovi a to socany rozloží zevnitř i zvenku účiněji než lučavka královská.

F. Šimek 13.10.2016 8:01

Re: Chovanec a Zimola hrobaři ANO i ČSSD

Pavle-za Zemanem musí přijít kníže bez číra a Kalousek konečně střízlivej ! Musí přinést seznam mladejch voličů Top 09 - pak Zimola a Chovanec, nemají co říct !!!

P. Rajman 13.10.2016 8:14

Re: Chovanec a Zimola hrobaři ANO i ČSSD

Franto, těch, co se popasou na tom co z ČSSD po jejím rozleptání zbyde bude víc. A nejvíc se pak nebude pást nikdo jiný než právě Zeman.

S. Ševeček 13.10.2016 7:45

ČSSD

- akciová společnost se zločineckými vazbami?

P. Maleček 13.10.2016 7:07

Ústečtí komouši - mistři v krytí rozkrádání kraje

V době kdy vrcholilo rozkrádání Ústeckého kraje ODS-ČSSD koalicí seděl v čele kontrolního výboru - hádejte kdo - komouš Bubeníček. A za 60 000 měsíčně nic neviděl ani neslyšel.

V krajských volbách před 4 lety to rozkrádání kraje voliči víc spočítali ODS než socanům a ti se spojili s komouši. A hejtmenem byl zvolen - hádej proč a kdo - osvědčený nic nevidící ani neslyšící Bubeníček.

Teď už super osvědčeného nic nevidícího ani neslyšícího Bubeníčka chtějí za hejtmana prý protikorupční Babišovi onanisti.

Troníčkova Kontrolní otázka - pročpak asi?

P. Rajman 13.10.2016 7:36

Bubeníček už nebude kontrolovat,

ale bude kontrolován. Kdo bude ale kontrolovat kontrolora? Foldyna s Okáči a ODSkou. Takže kozlolové, co to zpískali a co si neumí sami zamést před vlastním prahem.

M. Berka 13.10.2016 6:50

Mi se líbí ty lži a manipulace

Např. Syrského islamistu, který chystal teroristický útok zneškodnili soukmenovci a nakonec ve vězení spáchal sebevraždu = takže už neexistuje, jestli někdy vůbec existoval... :D

Nebo - statistiky ukazují, že Makrela imigrační vlnu nevyvolala... Skvělé manipulace, jenže to už dnes nikdo vážně nebere...

http://zahranicni.ihned.cz/evropa-slovensko/c1-65475510-syran-podezrely-z-terorismu-ktereho-dopadli-v-lipsku-spachal-v-nemecke-veznici-sebevrazdu

J. Šimek 13.10.2016 7:13

Re: Mi se líbí ty lži a manipulace

O Zemanovi nic, o ČSSD nic, o ANO nic, o volbách nic, nejste vy z Ústí?

M. Berka 13.10.2016 7:18

Re: Mi se líbí ty lži a manipulace

Ne, nejsem. Volby skončily, tam už nic nevyřešíte a ani nezměníte. Se Zemanem nemám problém, ČSSD je taková zahnívající stará struktura a u ANO se ukáže časem, co jsou zač. Pokud strany chtějí přežít, měly by se zajímat o to, co chtějí vlastně lidé. Ale ony jsou jaksi zahleděné do sebe a prosazují to, co chtějí jejich lídři...

J. Šimek 13.10.2016 7:37

Re: Mi se líbí ty lži a manipulace

Tak proč jste se rozepsal o spikleneckých teoriích, když je to tak jasný.

Ale dobrá, nejste z Ústí, ale s Bubeníčkem jste ve stejné nebo podobné partaji :o)

D. Polanský 13.10.2016 6:29

K čemu tohle povídání?

Máme se bavit o Babišovi, Chovancovi, Zaorálkovi, Zemanovi, když na hranicích Evropy čekají na výstřel ke startu miliony migrantů? Přesně jako v Římě. Barbaři u bran Říma a v Římě se ještě vesele chlastalo, obžíralo a souložilo. Ať si ještě užijem!