4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Vláda přišla o krk

Vsázel jsem na pud sebezáchovy a vida, nevyšlo to. Dámy Jakubková a Zubová jakož i páni Schwippel a Tlustý podtrhli vládě koberec pod nohama a uspíšili proces, který s největší pravděpodobností povede k jejich politickému zapomenutí - to se týká obzvláště dam. Pány ještě může Václav Klaus pasovat do rytířského stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 18:02

Re: ...Swippel ?

Vzdyt ja s Vami souhlasim, jen jsem rozporoval to pridavne jmeno. Kazdopadne, problem bych videl v tom, ze fakt, ze Topolanek hodla totalne ignorovat clenskou zakladnu se zjistilo az prilis pozde, nez aby se zorganizoval efektivne lepsi protikandidat. Bem byl protikandidat z pudu sebezachovy.

Muj nazor.

pepa 25.3.2009 17:55

Re: ...Swippel ?

clay , ja to beru za velkou prasarnu. stejne mam pocit ze za tim stoji hrad.

ale myslim tez ze neni dobre delat vyhazovacky kvuli nepodporeni sveho premiera , kdyz jsem proti nemu. :-/

nejvic se bojim hlubokejch prikopu ktere se budou spatne zahrnovat

Pavel Kořenský 25.3.2009 18:00

Re: ...Swippel ?

Jako že Klaus pošťouchnul Paroubka k pokusu o sestřelení vlády ? Nebo snad Klaus ukecal Bursíka, aby vyhodil ze SZ ty dvě slepice ? Nebo snad inspiroval toho novináře, aby natočil Dalíka jak se přimlouvá za Wolfa ?

Tedy musím říct, že některé myšlenkové konstrukty mne skutečně překvapují.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 18:00

Re: ...Swippel ?

Ja se snazil dobrat zakladu te divne teze uz dopoledne, ale nic moc uspech.

pepa 25.3.2009 18:04

Re: ...Swippel ?

no asi ji ani vyvratit nemuzete.

ale jdu se koukat na hazenou . mejte se

pepa 25.3.2009 18:02

Re: ...Swippel ?

pane korensky , uz jsem to rikal vcera. jen mozna dnes jsem neudelal odaseni v prvnim odsatvci.

1) ano myslim ze je prasarna kdyz ODS poslanci nepodporili vladu

2) ano myslim si ze v techto poslancich ma urcite prsty hrad.

3) nemyslim si ze by se zato melo vyhazovat z ODS

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 18:04

Re: ...Swippel ?

Mne unika, jak v tom ma prsty hrad. Zorganizoval, ze Paroubek dal hlasovat o neduvere a jak KSCM, tak CSSD jednohlasne podporila, nebo ze Bursik vyhodil dve zelene damy a ty se mu samozrejme msti, jak to jde, nebo ze Topolanek soustavne urazel Tlusteho a jasne ho odepsal?

Ludmila 25.3.2009 18:05

Re: ...Swippel ?

Swippel pracoval v kanceláři Klause.

Pavel Kořenský 25.3.2009 18:16

Re: ...Swippel ?

Tak nevím jestli prasárna je ten správný termín, konečně v Ústavě je napsáno, že mají hlasovat podle svého svědomí. Ostatně nějací poslanci z jiné strany hlasovali podle svého svědomí při vyslovení důvěry té vládě, jiní zase při volbě presidenta a ani v jednom z těch případů to tak nějak nebylo povážováno za prasárnu, ale spíš za řekněme "konstruktivní přístup"

Navíc je mi naprostá záhada, proč by to Klaus dělal ? Kdyby chtěl, aby vládla ČSSD+KSČ, mohl to klidně udělat už po volbách v roce 2006 a na druhý pokus pověřit sestavením vlády Paroubka.

clay 25.3.2009 18:04

Re: ...Swippel ?

nepodpořit se má na kongresu, eventuelně postavit protikandidáta, ale když to prohraju, tak to nezkouším na jiné platformě a shodit vládu.

arch.JJ 25.3.2009 17:53

Re: ...Swippel ?

...určitě, proti názoru nic. Jen je trapné se odkazovat na ty dvě zelené můry. Přečtěte si to, zajímavé. Tento synek leze pořád někomu  pod sukně. Má zřejmě mindrák z mládí.

Petr H 25.3.2009 17:56

Re: ...Swippel ?

To je zajímavé,jedno hlasování,které se nelíbí a už je z každého Freud.Nevydedukoval jste z toho hlasování,že kouká holkám i zrcátkem pod sukně?

arch.JJ 25.3.2009 18:01

Re: ...jen nemám rád, když někdo čeká,

...až jak se to vyvrbí. Mám-li svůj mozek, tedy názor a důvod, proč ho sdělit, tak to udělám a nevymlouvám se blbě. Ostatně tady, jak jsem psal někdy dříve, jde o víc, než o jedno nepovedené hlasování. Věřím, že se následky brzy dostaví. Jedeme v tom totiž všichni.

Petr H 25.3.2009 18:06

Re: ...jen nemám rád, když někdo čeká,

To jste si ale udělal názor z vyjádření novinářů,kteří Swippela principiálně nemají v oblibě,protože potopil jejich vládu Pravdy&Lásky.Nebo Vy jste takto Schwippela slyšel mluvit?

arch.JJ 25.3.2009 18:08

Re: ...jen nemám rád, když někdo čeká,

...ano, slyšel. A ?...

pepa 25.3.2009 17:56

Re: ...Swippel ?

to svami souhlasim a dojem na mne nedela ani on ani tlusta vyrivka.

jenom se mi nelibi to vyhazovani.

Petr H 25.3.2009 17:47

Mimochodem pane Bzuku

pan Schwippel píše pravidelně do Neviditelného Psa.Že vy končíte pravidelně u úvodníku není jeho problém.

clay 25.3.2009 17:51

Re: Mimochodem pane Bzuku

pod jakým nickem? Mezi autory ho nenajdete

Real 89.176.75. 25.3.2009 17:53

Re: Mimochodem pane Bzuku

Vás také ne !;-DPouze mezi hrubostmi , urážkami ostatních a netolerancí ! A naučte se něco o zdravotnictví a poplatcích !

Petr H 25.3.2009 17:54

Re: Mimochodem pane Bzuku

Jedno kliknutí Jan Schwippel Neviditelný Pes na google říká něco jiného.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 17:55

Re: Mimochodem pane Bzuku

Vyhledavani mezi autory blbne. Zkuste treba mne (a mel jsme zde dva clanky).

Ladislav N 25.3.2009 18:08

Re: Schwippel píše pravidelně do Neviditelného Psa

Po pravdě řečeno, na žádný jeho článek si aktuálně nevzpomínám. Psal něco zajímavého? Pochybuji,  že bych to přehlídl. Budu se muset podívat do komentářů...;-)

Pamětník 25.3.2009 17:46

Pád vlády prý není katastrofa

Katastrofa asi ne, ale odchod  na východ mezi Maďarsko, Lotyšsko a Ukrajinu. Tam asi s naší postbolševickou spoječností, která chce všechno zadarmo a s tlučhubami jako Paroubek, Ráth,Zaorálek a též Tlustý a některé zelené mozky, zřejmě patříme. Někteří z nich to to jistě dobře ví, kam ČR posouvají, ale protože jim jde jen o moc a aby co nejvíc urvali pro sebe, rozněcují a pak populisticky využívají  závist a nenávist méně vzdělaných vrstev obyvatel. Bylo by asi nejlépe jim předat vládu, aby se odhalili, ale aby pak část populace opět uvažovala o exilu.

Ladislav N 25.3.2009 17:48

Re: Pád vlády prý není katastrofa

Jejich voliči je neodhalí, některé procesy mají delší vývoj, než jsou schopni domyslet. Viz dluhy, které tady po rudých zbyly.... a výše úroků z nich placená.

Real 89.176.75. 25.3.2009 17:51

Re: Pád vlády prý není katastrofa

Za jakou dobu tahle modrá garnitura přivedla ČR k největší krizi od r. 30 ?????

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 17:54

Re: Pád vlády prý není katastrofa

Ach ano, nejvetsi krize od roku 1930, zpusobena vladou... Taky dobre... Umite i neco s usima? ;)

Pavel Kořenský 25.3.2009 17:55

Re: Pád vlády prý není katastrofa

Ona ODS může za vznik globální krise ? To jsou my věci, já se dosud naivně domníval, že za tu krisi mohou američtí imperialisté. :-)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 17:55

Re: Pád vlády prý není katastrofa

To se nevylucuje. Musis myslet dialekticky.

Real 89.176.75. 25.3.2009 17:58

Re: Pád vlády prý není katastrofa

Včera tady bylo od nějakého exota ...ostatně i ted je doleji , že za krizi mohou ,, rudí " že za to může,, ozubená pleš" ;-D;-D;-D

Real 89.176.75. 25.3.2009 17:50

Re: Pád vlády prý není katastrofa

Zatím pouze pomlouváte voliče a ty kteří rozhodli v zákonných volbách a v parlamentě ! Kdyby to rozhodli jinak ........kde by jsme byli podle Vás, chvástale ! ??????? V Sudánu nebo v Kanadě ??;-D;-D;-D