10.6.2024 | Svátek má Gita


Diskuse k článku

Více peněz na obranu

Generální tajemník NATO Jens Stoltenberg oznámil před chystaným summitem paktu, že celkové výdaje na obranu stouply o 4,2 procenta a počet zemí splňujících žádoucí podíl dvou procent HDP stoupl na devět. Česká republika mezi nimi není, nicméně je mezi státy, kteří přislíbily mety dosáhnout do pěti let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němec 1.12.2019 11:40

A VOBR MLČÍ A MLČÍ .

A neporadí Fialovi, co by měl správně dělat.

Tímto Vobrovi nasazuji klobouk barona Prášila.

J. Matuška 1.12.2019 11:38

Vladimír Mlynář: V politice jsem udělal mnohem horší kompromisy než v PPF

Respektovaný novinář. Politik a ministr informatiky za Unii svobody. Člen představenstva PPF. Také syn chartistů Rity Klímové a Zdeňka Mlynáře, sám disident a signatář Charty 77. To je Vladimír Mlynář (54). Jeho životopis je natolik zajímavý, že by bylo promarněnou šancí redukovat ho na „píáristu“ nejbohatšího Čecha Petra Kellnera.

Neidealizujete si minulost?

Z pohledu vztahů mezi lidmi to bylo lepší než dnes. Jeden z důvodů úpadku západní společnosti a krize politiky jsou sociální sítě, které vytahují z lidí to špatné. Reagují na nich zle, často bez rozmyslu, okamžitě, aniž by domysleli sílu slova. Pozoruji tam lidi, které znám z osobního kontaktu, a žasnu, jak snadno sklouzávají na sítích k demagogii, agresivitě, jak rychle tam uvěří pomluvám a nesmyslům. A pak to končí tím, že 17. listopadu na Národní třídě dav lidí píská na politiky, kteří jen mají jiný názor. To vnímám jako zneuctění tohoto svátku.

Zdroj: https://www.denik.cz/z_domova/vladimir-mlynar-rozhovor-ppf-20191129.html R^

M. Němec 1.12.2019 11:37

Ano, je to tak .

Vlasovci jistě nebyli žádní vzoroví hrdinové, nicméně dá se předpokládat, že třeba u Varšavy jim Němci řekli - buď budete střílet s námi, nebo vás postřílíme a co by pro vás bylo možná ještě trochu zajímavější - odzbrojíme vás a předhodíme Rudé armádě.

Tak co vy na to, vlasovci , vyberte si?

Ještě mi pan Brzák neodpověděl na otázku, kdo vydal rozkaz pro ROA, že má osvobozovat Prahu od Němců ? Že by si sami vojáci ROA šli z dlouhé chvíle zastřílet ?

V. Čermák 1.12.2019 11:27

Ale houby, na Grázla Je potřeba reagovat, minimálně Nesouhlasem. Rusko to Uráží a to ten Grázl právě chce. Jako vedlejší projev jeho urážek je i Ekonomická Kolaborace, které se dopuští. Nedá se s tím ovšem nic dělat. ...

P. Forejt 1.12.2019 11:24

jasně, že tam nikoho nebili, protože tam nikdy nebyli....

P. Jirkovský 1.12.2019 11:22

Pane Fridrichu, jsem přesvědčenej, že jste přesně ten vosel, kterýho vodili po obrazárnách a stejně pořád žere seno. Byl jsem ve třech světadílech a nikoli jako vy, vyjevenej turista, kterýho tam museli vodit, aby někde nezabloudil. Že vy si připadáte v tom vašem koloniálku vohroženej , je vaše věc, že jste strachy bez sebe z imaginárních machometánů, to je taky vaše věc. Píšete o sobě v množným čísle, to je přesně ten znak genetickejch poserů. O světě víte jen to, co s vyvalenejma vočima sjíždíte na netu, tak nevotravujte vzduch a duste se strachy tam, kde je vám nejlíp, ve smrádku svýho strachy zpocenýho pokojíku s televizí.

M. Ilsner 1.12.2019 11:21

Forejt, tohle je něco pro vás. Země je placka a Američané nebili na Měsíci !!

;-D ;-D ;-D

https://1url.cz/mMyb1

V. Čermák 1.12.2019 11:17

No to je velmi hezké, že jste takový Starostlivý, ale není snad každého věc, jaký názor zastává? :-/

R. Brzák 1.12.2019 11:15

Zrovna ten Novotný je dobrou odpovědí na obskurního Ababiše... Já sice ODS již dlouho nevolím, Novotný je fulgární provokatér a tudíž jej volit nedokážu - ale v té ruské TV se vyjadřoval k meritu věci a zcela přesně. Nemluvím o jeho šaškování - to bylo nedůstojné. Ale ještě míň důstojná je hysterie, s jakou reagovali mnozí TVrusové.

V. Čermák 1.12.2019 11:12

No, já jsem velmi rád, že Opozice se opírá o takové Kreatury a jejím voličům držím palce, ať toho Novotného v ODS udrží za každou cenu;-D

V. Čermák 1.12.2019 11:08

Máte pravdu. Tomu Kalouskovi se už nedá věřit. Donedávna tady vykřikoval, že Babiš s Čapím hnízdem spáchal Podvod. No a , Nespáchal. Ale ten Kalousek se ani Neomluvil. Inu, zvažte, jestli je i nadále Důvěryhodný, když předtím Lhal....

I. Semrád 1.12.2019 11:07

Souhlasím.

Stalinův postoj k zajatcům byl ten, že vojáci, kteří jsou zajati se stávají zrádci a tedy i zločinci, a tak s nimi (těmi, kteří přežili) bylo po válce i nakládáno. Měli se nechat zabít, nebo se zabít sami, aby nepadli do zajetí. Nebo tam aspoň chcípnout.

Obávám se, že tento názor v ruské věrchušce přetrvává, možná i mezi prostým lidem.

P. Forejt 1.12.2019 10:56

Převrááááát .....aneb jak nová kniha Petr Hájka vyvolala doslova poprask a obrovský zájem. Jak to bylo před 30lety s naší armádou, zákulisní role gen. Zachariáše, Kocába a Havla ......čtěte, studujte, kupujte. Toto vám v jejich České televizi nesdělí .......n-tssss

J. Matuška 1.12.2019 10:55

Duševní porucha je tzv. biologickým kritériem nepříčetnosti. Zahrnuje pod sebou velké množství nejrůznějších odchylek chování a prožívání postiženého člověka. Může mít krátkodobý charakter (např. epileptický záchvat, patický afekt, šokové reakce), ale může přetrvávat po mnoho let (např. schizofrenie, manio-depresivní porucha, parafrenie aj.)

J. Vobr 1.12.2019 10:52

A kdo ví co to je " kola broj" , může dělat eurokomisaře !!!

;-D;-D;-D

J. Vobr 1.12.2019 10:50

KONTROLNÍ OTÁZKA... TAK MI POVĚZTÉ,CO TO JÉ

1. Počunk

2. Pilka nožná

Noooó ... cooooó ???

XXX

M. Němec 1.12.2019 10:50

Myslím si, že vlasovci nejsou pro Rusy zrádci, ale pro ruské bolševiky a bolševické historiky.

Vlasov byl zajatec a musel si vybrat - smrt nebo odpor proti bolševikům a Stalinovi .

M. Němec 1.12.2019 10:44

Soused :

" Nevěřte tomu debilovi Forejtovi, tady se s nim v ulici už léta nikdo nebaví."

S. Lazárek 1.12.2019 10:43

Dobře, zkusím to jinak. Chodím sem diskutovat a snažím se k ostatním chovat slušně, ale opravdu nemám zájem, aby mi tu někdo takto silou vtloukal svoje pravdy do mé hlavy a v případě odporu to podpořil ještě snahou o zesměšnění toho, kdo s nimi nesouhlasí na první dobrou. O takovou diskuzi, kterou tu právě takto provozujete vy nemám zájem, tak si prosím tu intelektuální autoerotiku praktikujte s někým jiným, pokud jste toho ovšem mentálně schopen, o čemž bohužel pochybuji, jak vás tu tak sleduji.

R. Brzák 1.12.2019 10:42

Nečílím - to na psu ni jiném virtuálně realitním prostoru nikdy.

Oskar Schindler svými skutky je nezpochybnitelný (ať už byla motivace jeho činů,třeba zpočátku, jakákoliv). Vlasov nikoliv. Jeho vojáci, padlí v ulicích Prahy, jsou naši místní hrdinové - a do toho žádným rusákům ani Rusům nic není. To, že jsou pro Rusy zrádci, je zase jejich věc. To, že postoj řeporyjského starosty vyvolává v Rusku takové reakce, je důkazem jejich nezpracované historie. To, že Vlasov zformoval pod Hitlerovým vedením jednotku a vedl ji v boji proti Rusům, je jedna stránka věci - tou druhou je Stalin, jeho postoj k zajatým Rusům za války apod.

P. Forejt 1.12.2019 10:35

nojo, ptal se soused, ale co když nám Rusko vyhlásí za toho Novotného otevřeně válku?? Mno, já řku, stáhneme těch našich 250 žoldáků z Mali, 60 z Afghánistánu, 10 z Kosova ......a budeme se zuby-nehty bránit, povídám já...

M. Němec 1.12.2019 10:34

Co se hned čílíte ?

Ulice padlých vojáků ROA třeba.

Někdo ale musel těm vojínům ROA dát rozkaz, že se bude osvobozovat Praha a stříílet do Němců, nemyslíte ?

Oskar Schindler byl taky rozporuplná osobnost, nácek jak rampa, a ze zcela zištných důvodů zaměstnal Židy a tím je zachránil. Film, a v Izraeli ulice.

J. Vobr 1.12.2019 10:34

A KDYBY SEDĚL ... stejně by nepustil !!!!!!

(c)Šimek+Grossman,Jízda tramvají ;-D;-D;-D

P. Han 1.12.2019 10:32

Nějak jsem vás nepochopil. Za klausovce i vlastence se víceméně mohu označit a nechápu, proč bych z toho měl mít radost. Že se Vlasovci podstatnou měrou zasloužili o záchranu Prahy, věděl minimálně v Praze svého času každý. Teď už zdaleka ne každý, po masivním komunistickém vymývání mozků, které zdaleka neskončilo v listopadu 1989, jak je vidět, pokračuje dodnes. A jak s tím souvisí ten jájínek Viewegh, to tedy netuším vůbec.

P. Forejt 1.12.2019 10:25

vědci z Institutu na zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově zjistili, že na dálnici D1 plyne čas pomaleji, než je obvyklé. Provedli nespočet měření a potvrdili to, co si řada řidičů myslí již ca. sedm let. Navigace vám před cestou Praha-Brno ukáže dvě hodiny, ale vy to ve skutečnosti jedete 4,30 hodiny. Chtěli jsme se zeptat na tuto záhadu bývalého ministra Ťoka, ale ten nereagoval .......n-tssssss

J. Vobr 1.12.2019 10:24

;-D;-D;-D;-D

R. Brzák 1.12.2019 10:23

To by byla přesně ta věc, se kterou by se dalo proti nám silně operovat. Vlasov byl velmi rozporuplná osobnost, který navíc během obrany Prahy nepadl - zatímco pomník padlým vojákům ROA je zcela namístě. Nechcete-li ruskou svoloč v ulicích, tak se sám nechovejte jako"běločešská svoloč". Úcta k padlým je něco, co se od nás v tomto případě mohou Rusové učit - a Novotný to i v té ruské tv řekl zcela správně. Vy byste ho tlačil do hloupé a zavádějící provokace.

P. Spáčil 1.12.2019 10:19

Kde byste ho vzal, vždyť ten audit nemá ještě ani Slonková nebo Šafr.

R. Brzák 1.12.2019 10:18

Pan předřečník nepoužil strawman - jen dává ke zvážení, jestli je důvěryhodný někdo, kdo již dříve lhal...

P. Boublíková 1.12.2019 10:18

Jeho řeč budiž ano, ano - ne, ne :-) [>-]