29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Veletrh marnosti

V době, kdy se na nás zřejmě valí repríza ekonomické krize, naše takzvaná první liga politiky se zabývají doslova pitomosti typu, co který úředník napsal o jiném úředníkovi, z čehož plynou spekulace, že démonický Kalousek chce vyvolat předčasné volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 23.8.2011 19:49

Ano, není a v průměru se nijak drasticky neotepluje,

lidi, keří se tím zabývají dlouhá léty, předvídají drsnou zimu podle chování zvířat, jejichž pudové chování před určitým ročním obdobím bývá velmi vypovídající..

L. Brabencová 23.8.2011 19:40

Re: Žádné oteplování se nekoná

zajímavé, ale nesouvisí to s globálním oteplováním.

J. Tolman 23.8.2011 19:41

Re: Žádné oteplování se nekoná

Proč myslíte. Zde zmiňovaný jev je globální. To je globální oteplování. Bez diskuze. Diskuze se může vést pouze o tom, co ho způsobili.

L. Brabencová 23.8.2011 19:44

Re: Žádné oteplování se nekoná

s tím souhlasím, jsem alergická na Al Gora.

J. Tolman 23.8.2011 19:48

Re: Žádné oteplování se nekoná

Alergie není dobrý rádce. Al Gore není vědec, pouze politik, který se pokusil svést z jednou teorií. Jsou i jiní politikové, kteří to zkoušejí s jinými teoriemi a na jednoho z nich jsem zase alergický já.

L. Brabencová 23.8.2011 19:51

Re: Žádné oteplování se nekoná

Ale Nobelovku přijal.

J. Tolman 23.8.2011 19:52

Re: Žádné oteplování se nekoná

On ji někdo z politiků odmítl?

J. Jílek 23.8.2011 19:42

Re: Žádné oteplování se nekoná

nemá to také vliv na mizení a vracení vrabců? :-)

J. Tolman 23.8.2011 19:46

Re: Žádné oteplování se nekoná

Nevím a mám dojem, že tento jev není ještě vysvětlen. Ono toho teď mizí tolik (druhů zvířat a rostlin), že jeden neví, co zachraňovat dříve. Dost se snaží ekoteroristé, ale to víte, zelený mozky. Co ty můžou udělat dobrého.

L. Brabencová 23.8.2011 19:49

Re: Žádné oteplování se nekoná

Četla jsem,že  vrabci mizí, protože jim lidé ničí křoviska,kde nejvíc hnízdili a navíc nemají co zobat, kontejnery jim neumožní se k něčemu dostat.

J. Kanioková 23.8.2011 19:51

Příprava mravenců na zimu je prý velmi vypovídající,

a spousta jiných druhů nějak zvláště reaguje..

J. Jílek 23.8.2011 19:59

Re: Žádné oteplování se nekoná

já jen že když u nás zmizeli, tak v parku Les Tuileries jich byla celá hejna a nechali se krmit z ruky... :-)

J. Tolman 23.8.2011 19:06

Rebelové dobyli Kaddáfího pevnost

Libyjským vzbouřencům se podařilo probít se do Kaddáfího pevnosti a v areálu vítězně střílí do vzduchu. . Zatím není jasné, jestli se uvnitř nachází i libyjský vůdce.

Do pevnosti Báb Al Azízíja prý zpravodajka CNN mohla stoupit zcela bez problémů: "Chodím tudy zcela volně, některé ty budovy jsou zcela zničené. Jsou tu vysoké zelené zdi. Z jedné budovy se hodně kouří, lidé z ní utíkají s municí. Berou Kaddáfímu i vozidla, a to je jednoznačné vítězství povstalců. "

Dále uvedla: "Lidé říkají, že zatím nenašli žádného člena Kaddáfího rodiny, ale jsou tu budovy, které ještě nebyly prozkoumány. Zatím není zřejmé, kam se boje přesouvají."

Připomeňme si:

Prezident Václav Klaus se vyslovil proti vojenskému zásahu v Libyi. Odmítl názor svého předchůdce ve funkci Václava Havla, který v rozhovoru pro dnešní Hospodářské noviny uvedl, že zásah je nutný a Západ nesmí váhat. Klaus bude ČR v pátek zastupovat na mimořádném summitu Evropské unie, který se situací v severoafrické zemi bude zabývat.

J. Tolman 23.8.2011 19:12

Re: Rebelové dobyli Kaddáfího pevnost

Česká republika uvítala úspěchy libyjských povstalců z posledních dnů.

"Česká republika vítá poslední úspěchy povstání libyjského národa a jejich spojenců a vyjadřuje naději, že prolévání krve v Libyi již brzy skončí," napsal Schwarzenberg v tiskovém prohlášení. Praha je "trvale připravena nabídnout své zkušenosti s přechodem k demokratickému systému vládnutí a rozvíjet vztahy s Přechodnou národní radou Libye," uvedl Schwarzenberg.

J. Kanioková 23.8.2011 19:18

Ano, ČR se k tomuto trendu přidala jako jedna z posledních

Už hodně dnů čtu od různých arabistů i přímo Libyjců výčitky v tomto smyslu. Předhazovali nám, které všechny už státy uznaly "jejich novou vládu".

J. Kanioková 23.8.2011 19:15

Klaus měl pravdu, mělo to být záležitostí tamní komunity, ne NATO

Nebojte se, ono se nám (Evropě) to "vrátí", až budou tamní lidi naštvaní ze snížení životní úrovně, protože se tam nájemné neplatilo a děcka při narození dostávaly přidělen kus pozemku zdarma, no, všelijakých dávek bylo až dost. Jestli dáte majl adresu, můžu Vám to poslat. Určitě byl diktáror, o tom není pochyb, a poslední dobou blbnul (značně financoval Africkou unii a měl spoustu spřátelených rodů, kterým sypal). Ale běžný život tam nebyl tak až moc "chudobný" jako jinde, takže lidi budou střízlivět, jestli nová vláda nebude tak štědrá.. A budou hledat viníky a islamisti jim budou našeptávat...

J. Tolman 23.8.2011 19:42

Re: Klaus měl pravdu, mělo to být záležitostí tamní komunity, ne NATO

Klaus měl pravdu, stejně jako ji měl Chamberlain.

J. Kanioková 23.8.2011 20:03

To je hloupý argument.

Klaus netvrdil, že by Libyjci neměli svrhnout svou vládu!  Kdežto Chamterlein prostě a v podstatě odmítl angažmá Anglie, tak jako Francie, protože jejich branná situace byla v podstatě zoufalá, neměli na to. Ne, že bych jej za to uznávala, ale umím to pochopit. Přesto mu to historie neodpustila. Prostě západní mocnosti naprosto naivně podcenili, co se dělo v Německu, zaspali.  Rovněž tak špionáž, protože by pak věděli, že to s německou armádou ve chvíli přepadu Česka nebylo až tak skvělé, že kdyby ze západu zaútočili, možná by si Evropa ušetřila tu hrůzu.. A byli to sousedi a nutně museli vědět, že pokud nás Hitler spolkne, že budou na řadě i oni. Takže oni bojovat měli, i s tou bídou, co měli.

Ale Libye je zcela jiný případ.. a čím to hrozí... islamisti určitě nespí..

M. Vondráček 23.8.2011 19:28

Re: Rebelové dobyli Kaddáfího pevnost

To je moc hezké. Ale co bude dál ?? Kde berete jistotu, že ta příští vláda bude lepší než Kadáfí .  

J. Jílek 23.8.2011 19:40

Re: Rebelové dobyli Kaddáfího pevnost

musí se to zkoušet...jako u nás

J. Kombercová 23.8.2011 19:51

Re: Rebelové dobyli Kaddáfího pevnost

Tak. U nás to sice není nic moc, ale podstatně lepší než to bylo. :) Takže... zkoušet!

J. Tolman 23.8.2011 19:55

Re: Rebelové dobyli Kaddáfího pevnost

Souhlas. Tady platí zákon: Nejhorší je nedělat nic. Je zajímavé, že tyhleti lidé, co osuzují akce Ameriky a NATO, zároveň nejvíce křičí o tom, jak nás Západ zradil v Mnichově. 

M. Varadinková 23.8.2011 19:02

Hovado jílkovské

A proč tu podle Vás nejsem, abych spekulovala? Já spekuluju docela ráda. Narozdíl od trololo hovad totiž umím rozlišit, co je spekulace a co je fakt. Ale teď Vás tu nechám i s Vaší přicmrndávačkou, ať se spolu ukájíte navzájem, neboť musím zalít kytky, aby mi z toho vedra nepochcípaly.

P. Hofman 23.8.2011 19:04

Re: Hovado jílkovské

Nestudovala vy jste stejnou školu s Hajkovou? Když máte stejná oslovení.

J. Jílek 23.8.2011 19:10

Re: Hovado jílkovské

to nic, to je jen tik z toho, jak nás ta paní přeskakuje a nečte....

J. Jílek 23.8.2011 19:05

Varadinkovské

tak se rozhodněte, jednou tvrdíte, že nespekulujete, teď zase tohle....vy umíte rozlišit?...no to je překvápko, to byste měla mít nějakého spekulativního smajlíka, aby se to rozpoznalo, kdy říkáte fakta a kdy spekulace... :-)

P. Hofman 23.8.2011 19:10

Re: Varadinkovské

To je jednoduché - fakta neříká nikdy, vždy jen spekuluje.

J. Jílek 23.8.2011 19:12

Re: Varadinkovské

no ale spekulace obalená do hřímání do pravdalásky je už tak trochu informace... :-))))

P. Hofman 23.8.2011 19:13

Re: Varadinkovské

A Bilderbergem se z toho stává pravda a nic než pravda.

J. Jílek 23.8.2011 19:16

Re: Varadinkovské

Bïlderberg je Joker v téhle hře.... :-)))