6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Veletok peněz

Do výčtu opatření dobře myšlených a fiaskem končících patří i sKarty, které měly zjednat pořádek ve vyplácení dávek všeho druhu. Platební karta je samozřejmě úžasná vymoženost, zvláště pak pro toho, kdo má slušné příjmy a žádné dávky nepotřebuje. .

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 21.11.2012 23:26

Re: Každý Hamasník je potencionální hrozbou pro Stát Izrael

Rakety v době příměří odpálil Hamas a pak Izrael zakročil. Je to zlé, válka je zlá, ale nic s tím nenaděláme. Důležité je eliminovat vysoké pohlaváry, skutečné mozky, nevzdělaná lůza tolik škodlivá není.

S. Lazárek 21.11.2012 23:25

Re: Každý Hamasník je potencionální hrozbou pro Stát Izrael

Ahoj Jindro, já nevím, já se tam v tom nějak moc neorientuji. Izraelci jezdí s buldozery po palestinských osadách, ti jim zase pálí rakety na jejich domy, bezpilotní letouny dělají z velitele Hamazu čerstvý ovar, pročež Palestinci zase vypustí na Izrael všechny svoje raketové pšouky.

Měli by si to tam hoši už konečně nějak vyříkat a jen pevně doufám, že se to všechno obejde bez loupání atomových jader.

H. Lukešová 21.11.2012 23:24

Re:Jak znevěrohodnit? Píši fakta, která se nedají vyvrátit...

Má se Izrael nechat odstřelovat? Má nechat zabíjet své lidi? Odpověď je NE, žádné znevěrohodňování, ale popis čisté skutečnosti. Nevím, co se Vám nezdá.

P. Vandas 21.11.2012 23:23

Re: Každý Hamasník je potencionální hrozbou pro Stát Izrael

Ale, to je noumáuní Úďo.

H. Lukešová 21.11.2012 23:22

Re: Ano, Izrael bohužel zasáhne s teroristy i civily a protiizraelští aktivisté budou mít "pré"

Terezka Spencerová na Literárkách řádí, sturmerovská nenávist, akorát si za slovo Žid, prohodila Izrael, aby nevypadala špatně, to já nic, "Já jsem proti Izraeli, ne proti Židům", jak často můžeme slýchat argumentů tzv. antisionistů, kteří nejsou ničím jiným než hnusnými antisemity. Nacista řekne, "holocaust se nestal", což je sice špatné, ale každý to odsoudí, protože je to jasné, ale antisionista řekne, holocaust se sice stal, ale Izraelci dělají to samé Palestincům, což je hnusná a trestuhodná relativizace, Izrael nevraždí miliony lidí, pouze se brání, brání svoji zemi, na což má právo.

J. Václavíková 21.11.2012 23:22

Re: Přes příměří dopadají další rakety na Izrael....

Oni jen hloupě relativizují. Bůh ví, co jsou těm rudým bestiím dlužni.

J. Anděl 21.11.2012 23:21

Re: Každý Hamasník je potencionální hrozbou pro Stát Izrael

Ahoj Stando, já se v tom úplně neorientuju, nelétaly náhodou v té době (tedy v době příměří) rakety na Izrael?

J. Anděl 21.11.2012 23:19

Re: Z toho se radovat nikdo nemůže, ztráty na životech jsou vždy špatné, ale za smrt palestinských civilů má plnou zodpovědnost Hamas,

Tak. Nelze se radovat ze smrti a utrpení. To však nemůže znamenat ustupování zlu.

J. Václavíková 21.11.2012 23:18

Re: Každý Hamasník je potencionální hrozbou pro Stát Izrael

Jak Vy dovedete židovskou věc znevěrohodnit, to se jen tak nevidí. Za to by Vám měli platit.

S. Lazárek 21.11.2012 23:18

Re: Každý Hamasník je potencionální hrozbou pro Stát Izrael

No ale oni zaútočili v době dojednaného příměří, na tom já osobně tedy nic tak extra triumfálního nevidím. Jednoho zabijou a další tři to vezmou po něm.

J. Ryba 21.11.2012 23:18

Re: Chlapci demokrati,

a kdo říká, že je to černobílé?

J. Václavíková 21.11.2012 23:17

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

A já jsem zase nikdy nepsala, že demonstranti byli ztroskotanci atd., podsouvači.

H. Lukešová 21.11.2012 23:16

Re: Každý Hamasník je potencionální hrozbou pro Stát Izrael

Navíc je eliminace takového bosa triumfálním úspěchem. Ano, je to dráždění hada bosou nohou, jak říkáte, ale z dlouhodobého hlediska je to nutností, protože Hamas nikdy Izrael neuzná a nikdy mu nedopřeje klid.

J. Anděl 21.11.2012 23:15

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Ano.

J. Václavíková 21.11.2012 23:14

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Jsem v pokušení říct, že si to lidi za tu blbost a zapomnětlivost zaslouží.

J. Anděl 21.11.2012 23:14

Re: Přes příměří dopadají další rakety na Izrael....

Ano, ostatně povinen není nikdo.

Je cosi jedovatého v těch posměváčcích. Vyhmátnou slabý bod, protože instinktivně cítí, že citlivý člověk se cítí trochu provinile, když obhajuje, byť v rámci sebeobrany, zabíjení, smrt. A tak do této provinilosti rýpou a posměšně se chechtají, aniž by se pozastavovali nad tím, kolik mrtvol zůstalo za jejich rudou ideologií, bez jakýchkoliv vlastních výčitek svědomí.

H. Lukešová 21.11.2012 23:14

Re: Z toho se radovat nikdo nemůže, ztráty na životech jsou vždy špatné, ale za smrt palestinských civilů má plnou zodpovědnost Hamas,

působící mezi civilními objekty, beroucí si své lidi jako živé štíty a pak Izrael sejme s teroristy i civily a bác...Démon Izrael, Smrt Izraeli se provolává. Zatímco v USA se demonstruje na podporu Izraele, v ctihodné Evropě se mlčí...Neodsuzuje se palestinský teror.

S. Lazárek 21.11.2012 23:14

Re: Přes příměří dopadají další rakety na Izrael....

Paní Lukešová, mám otázku. Nevíte, proč Izraelci v době příměří pomocí bezpilotního letounu rozložili na atomy toho vojenského experta Hamasu? Nedráždí tak kobru bosou nohou?

E. Heusinger 21.11.2012 23:13

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

To pláčete Vy. Zmínil jsem se o demonstraci, nikoliv o komunistech, podsouvačko.

P. Vandas 21.11.2012 23:12

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Už jim zase narůstá hřebínek. Cítí novou příležitost nám vládnout.

H. Lukešová 21.11.2012 23:12

Re: Přes příměří dopadají další rakety na Izrael....

Ano, bude. Já bych také byla pro izraelskou vojenskou operaci, byť se to nevyhne ztrátám, ale každý je svého štěstí strůjce, gazani podporují Hamas, tak je tvrdá ruka nutností.

E. Heusinger 21.11.2012 23:12

Re: Co čekat od proradných hadů hamasníků?

Já se raduji ze smrti Palestinců.

J. Václavíková 21.11.2012 23:11

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Zase pláčete na nesprávném hrobě. Nic proti demonstrantům, ale poslouchat moralizování komunistů, z toho se mi zvedá žaludek. To je stejné, jako by v Německu radili nacisti, co s krizí. Tfuj, hnus.

H. Lukešová 21.11.2012 23:10

Re: Co čekat od proradných hadů hamasníků?

Ti se radují ze smrti a utrpení Izraelců. A těm, co obhajují palestinské Araby bych poslala do Gazy za jejich bratry hamasníky. Izrael dříve nebo později bude muset udělat pořádek. Jenomže se to bez civilních ztrát bohužel neobejde a světová média budou démonizovat Izrael. Vůči Izraeli se uplatňuje program 3 D- Démonizace- "Izrael vraždí, nevinní Palestinci", Delegitimizace (Izrael nemá právo na existenci" a Dvojí metr (na Izrael je pohlíženo jinam, mnohem více, než-li na skutečné zločince-jako je Ahmi...). Anvar Sadat řekl, že Gaza je hnízdo hadů.

J. Slanina 21.11.2012 23:10

Re: To zase byla pěkná diskuze

No ty, hyeno, ať se postavíš kam se postavíš, kurwou jsi všude.

E. Heusinger 21.11.2012 23:10

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Maul halten und weiter dienen.

J. Ryba 21.11.2012 23:09

Re: Přes příměří dopadají další rakety na Izrael....

ráno se uvidí, co bude....ostatně 70% Izraelců s příměřím nesouhlasí...a Palestinci jim chtějí dát váhu

J. Anděl 21.11.2012 23:08

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Dneska se tu opravdu sešli. Jsou to pokušitelé.

E. Heusinger 21.11.2012 23:08

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Co je to za hloupou otázku? Na to jste přišla jak?

Dám Vám také jednu hloupou. Smí se demonstrovat proti vládě na Václaváku?

A vy si to představujete jak? Maul halten a weiter dienen?

J. Slanina 21.11.2012 23:08

Re: On mě ten Láníček opravdu , ale opravdu...............

Přesně. Myslí. Blbej je na to Šoustal naprosto dostatečně.