3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Utajená vláda Andreje Babiše

Bude to vláda s devíti nestraníky. Kdo v ní bude, to ví jen Andrej Babiš a Miloš Zeman a jistě její členové a další vyvolení. Oficiálně obdrží Babiš své pověření šestého prosince a vláda pak bude jmenována o týden později. Bude pak usilovat, jak říká, o toleranci nebo pokud možno o důvěru. Sestava to bude tak hvězdná a program pro obyvatelstvo tak přitažlivý, že nebude možno tomu odolat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 29.11.2017 12:21

Re:

Ježišmarja.. No hlavně si to zbytečně nekomplikovat že?

P. Vandas 29.11.2017 12:21

Re: Ortel a Okamura

I když píseň: "Běžím s hovnem proti plátnu, do plátna já hovno zatnu." Se mi líbila. Ne, že ne. :-):-):-)

J. Václavíková 29.11.2017 12:19

Re: důležitost banalit

Přesně. A žije to vlastním životem.

P. Vandas 29.11.2017 12:19

Re: Vláda bude. Všechno bude. Vbrzku. :-):-):-)

Nebyl sám, asistoval mu Zaorálek a Babiše z vlády pro jistotu vyhnal. :-):-):-)

I. Břízová 29.11.2017 12:19

Re: a je to tady

No já se nechci hádat. Ale nepochopil jste to pane Šejno nějak divně? Opravdu se Vám zdá, že někdo ze zdejších diskutérů pokládá život za Ortel?

J. Schořík 29.11.2017 12:18

Re: a je to tady

A ty reakce jste pochopil? Pokud to chcete lapidárně, tak je Váš úvodní příspěvek levná manipulace. Nikdo se tady nepere za Ortel, všichni prostestují proti zbytečnému a hloupému podvodu.

Omlouvám se těm kteří se perou za Ortel..

J. Václavíková 29.11.2017 12:18

Re: důležitost banalit

Jo jo. Ještě k tomu proudu. Není to nic nového, jak by se zdálo ze zdejších hysterických reakcí. Lidské společenství (láká mě napsat smečka) na vymezování proudů konformity oproti nonkomformitě stojí odedávna. Jen bývalo zvykem, že to druhé bývalo výsadou revolučního mládí.

J. Anděl 29.11.2017 12:18

Re: Ortel a Okamura

To si fakt myslíte?

J. Anděl 29.11.2017 12:18

Re: důležitost banalit

A ještě pro upřesnění - právě že už se to nafouklo a je z toho důležitá banalita, nikoliv "jen" banalita. Z hlediska života veřejnosti.

Z hlediska osobního (mého) života bych si šetřil náklonnost k jedné z bojujících stran na důležitější témata :-).

J. Schořík 29.11.2017 12:17

Re: Ortel a Okamura

No tak to je Ortel hudebně lepší. A Plastici zase skutečně něco riskovali, tohle je takovej srandaprotest..

J. Schořík 29.11.2017 12:15

Re: Bude předseda bezpečnostního výboru PS bez prověrky?

Nejde o závažnost, bez prověrky si nemůže přečíst žádnou cizí informaci, beyť jen "důvěrnou". Vím že na ministerstvech si řada lidí musela dělat rpověrky jen kvůli EU a NATO. Předpokládám že i u poslanců to bude stejné.

P. Vandas 29.11.2017 12:15

Re: Ortel a Okamura

Krátce. Je to naprosto stejné, jako s Plastik people. Poslouchat se to nedalo, ale hájit je bylo nezbytné. :-):-):-)

V. Novák 29.11.2017 12:15

Re: Odtajená vláda AB :-)

Není - Dánslko si výjimku vyjednalo před vstupem.

Jiná věc je, že EURozóna měl být exkluzívní klub, kam se státy EU měly snažit proniknout - za splnění mnoha podmínek. To ovšem EURozóna podělala přijetím Řecka na základě velmi "kreativního" (dalo by se říci podvodného) účetnictví a tím, že dodržování pravidel od svých členů přestala vyžadovat, jakmile se pravidla dotkla velkých ekonomik. Přestala být exkluzívním a kýženým klubem a teď už na přijetí EURa tlačí.

Cesta je zřejmá, aspoň prozatím - neplnit vstupní podmínky. A netajit to.

J. Václavíková 29.11.2017 12:14

Re: Nejste filozof/ka, ale ideolog/-ložka

Jste jen další z řady, co se mě snaží urazit, ale přesto nejste schopna jednoduše shrnout, v čem spočívá recept mladého Klause na školství. A vlastně nevím, proč vám odpovídám, když jsem napsala, že na invektivy reagovat nebudu.

J. Anděl 29.11.2017 12:14

Re: důležitost banalit

Se shrnutím já souhlasím. Jenomže nafouklé to už je, balón už byl vypuštěn a teď se nekontrolovaně vznáší nad krajinou :-)

Osobně nevěřím za žádné řízení shůry, protože mně osobně logičtější (a energeticky levnější) připadá řízení zevnitř (podvědomí, strach, konformita, uhýbání před zodpovědností, podvolení se domnělému či skutečnému názoru většiny - co by tomu řekli lidi - zkrátka jakési plynutí v proudu, které může být klidně i protiproudem vůči tzv. "mainstreamu"). Jinými slovy i ti nahoře jsou řízení tímtéž. Spíš než že by to někdo dokonale vymyslel a řídil, se to prostě stane tak nějak samo. To je můj všeobecný pohled.

S výtkou echt pravičákům máte možná pravdu. Nevím, zda a jakou smlouvu ten soukromník uzavřel s účastníky té soutěže (hlasujícími i přímo soutěžícími). Nechce se mi to studovat. A jak píšete, posoudit to může soud.

M. Šejna 29.11.2017 12:14

a je to tady

první potrefené husy zakejhaly (viz výše)

:-D

P. Vandas 29.11.2017 12:13

Re: Odtajená vláda AB :-)

Tak to považujete za výhodu? Obrana před naším domácím fiskálním populismem za cenu placení fiskálního populismu Řecka? Vy si ze mne děláte srandu. :-):-):-)

V. Linhart 29.11.2017 12:13

To jsem tedy nezaznamenal. Havlovi pohrobci teď skotačí v PČR sdružení do antibabišovského bloku a mají Havla plná ústa.

R. Sorge 29.11.2017 12:13

Re: Vláda bude. Všechno bude. Vbrzku. :-):-):-)

Mám z toho také obavy a je mi to celé podezřelé. Ale dosluhující vláda nebyl jen Sobotka ?

M. Varadinková 29.11.2017 12:11

Re: Bude předseda bezpečnostního výboru PS bez prověrky?

Nemusí přece baštit žádnou. Prostě nemá klapky jako Vy a hledá si informace i mimo mainstream. To ale není jeho mínus, ale plus.

M. Prokop 29.11.2017 12:11

Re: NBÚ TO PROVĚŘÍ A DÁ KE SCHVÁLENÍ SCHOŘÍKOVI !!!

Smířlivost si prostší povahy obvykle vykládají jako slabost.

M. Prokop 29.11.2017 12:09

Re: Ortel a Okamura

Vypadá to spíš, že většině vadí očividný podfuck, ale nefandí Ortelu jako takovému. Jestli je to pro vás příliš složité, zkuste konzultovat uklízečku.

J. Schořík 29.11.2017 12:08

Re: Ortel a Okamura

Kteří sakra? Já myslel že se to tak nějak překrývá..

I když taky nesouhlasím s podváděním u něčeho co označují za anketu. Tím ale proboha nepodporuji Ortel. Ortel je navíc spíš Řád národa. Ortel složil a nahrál hudbu pro jejich předvolební klip a dokonce tam sám účinkuje.

https://www.youtube.com/watch?v=FOCasQ4Wz14

V. Novák 29.11.2017 12:08

Re: Odtajená vláda AB :-)

Pobaltí je jasné především protože z jeho ekonomiky funguje jedině ta navázaná na dotace z EU.

Kontakty s Ruskem omezili buď sami nebo recipročně je omezilo Rusko; Lotyšsko a Estonsko ještě dožívají na tranzitních a přístavních poplatcích, které ale Rusko přesouvá na vlastní kapacity. Průmysl z doby SSSR zušili, zemědělství na té jejich písečné a kamenité půdě je spíše hydroponie a stálo za to jen za stálého umělého hnojení, na které už není.

Kde není vlastní ekonomika, je zbytečná vlastní měna.

A. Trick 29.11.2017 12:08

Re: Musica Bohemica odmítla zveřejnit

Drobnostmi to začíná, milá paní. Ale nejste v tom sama, žasne i jistý Venc.

M. Prokop 29.11.2017 12:08

Re:

Havlisti to projeli už dávno. To jste zřejmě nezaznamenal.

V. Linhart 29.11.2017 12:08

Jako do roku 1989 můžou za všechno bolševici všech barev, tak stejně za všechno po tomtéž datu mohou havlisti všech barev. Je to nepochopitelné?

P. Vandas 29.11.2017 12:07

Re: Vláda bude. Všechno bude. Vbrzku. :-):-):-)

Něco proniklo hradbou mlčení, ale to, co proniklo je skandální zrada Sobotky. Výsledek se dozvíme, až bude pozdě. :-):-):-) Obsah Mnichovské dohody také nikdo neznal předem. :-):-):-)

J. Václavíková 29.11.2017 12:07

Re:

Prostě mě to pobavilo.

R. Sorge 29.11.2017 12:07

Re: Odtajená vláda AB :-)

Důvody nevstoupit jsou (např. nedodržování pravidel v eurozóně) a jistě i budou. V případě potřeby je možné fixaci vůči euru zrušit, což je velká výhoda a o kterou bychom přišli a cesta zpět by byla velmi obtížná.