Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Ústupek žlutý na modrém
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 22:39Re: Re Obráceně. Tváře se, že velebí pokrok, velebí mastění kapes. Pokrok nastává až tehdy, kdy je nová technologie lepší (tedy i finančně) než stará. Což OZE, k naší škodě a nejspíš i kvůli dotování, nejsou. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 22:38Re: Pokrok, nebo kachna? Chtěl bych vidět jejich crash testy. Ty baterie jsou z principu v celé plošině pod sedadly. Až budou hořet, tak přímo pod zadkem. Z principu jsou baterie těžké a tudíž konstrukce chassis musí být extémně lehká. Těžké auto s lehkou kostrou, to mi z hlediska bezpečnosti nejde dohromady. |
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 22:37Re: Pokrok, nebo kachna? Jen ten tunel na peníze spotřebitelů je čím dál, tím stejný. |
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 22:36"V USA se prodává dobře, lépe než mnoho jiných klasických značek. " při jiném, poněkud lumpáckém danění, ovšem. |
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 22:35Re: Pokrok, nebo kachna? "Vsjo budět ...", pokud to ovšem nebude někdo dotovat. Pak to totiž v té dotované fázi jaksi "ustrne", protože je to pro provozovatele výhodné. Příklady kolem nás v bohužel hojném počtu. |
![]() |
F. Doušek 2.10.2012 22:33Re: Pokrok, nebo kachna? Od Nissanu mají brát hlavně CVT převodovky a asi i akumulátory, ale ty "dráty" budou jejich. Známý měl dva Renaulty Kangoo za sebou ve dvou modelových řadách, závady elektroinstalace ale měly shodné až do úplné nepojízdnosti. |
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 22:33Re: Pokrok, nebo kachna? Kachna. Vzhledem k okolnostem, kombinovaná s tunelem. "Peníze EU ...." |
![]() |
J. Tolman 2.10.2012 22:30Re: Pokrok, nebo kachna? Mám zato, že to dělá ve spojení s Nissanem. Zatím největší úspěch má americký Chevy Volt. V USA se prodává dobře, lépe než mnoho jiných klasických značek. |
![]() |
J. Tolman 2.10.2012 22:28Re: Pokrok, nebo kachna? Němci s takovou možností kalkulují. Ale bateria do auta může být použita přímo jako součást větrné nebo FV elektrárny. V praxi se již zkoušejí velké baterie, schopné akumulovat energii i větších FV elektráren a fofrníků. Každe 2-3 roky dochází k vyhodnocení a developeři vyzkoušené věci zavádějí do praxe. Dnešní VF panely i větrné elektrárny jsou konstrukčně zcela jiné než před 10 lety. |
![]() |
M. Ilsner 2.10.2012 22:28K A C H N A ! |
![]() |
F. Doušek 2.10.2012 22:25Re: Pokrok, nebo kachna? Renault hodlá vypustit v dohledné době na trh řadu elektromobilů. Je to smutně proslulá značka poruchami elektroinstalace ve svých současných vozech. Nevím, možná se stane zázrak a zkraty a přerušování el. obvodů ve svých vozech náhle odstraní. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 22:20Re: Re Nenutí, ale mohu s tím pokrokem snad polemizovat. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 22:19Re: Pokrok, nebo kachna? Několikrát jsem zažil skrat na autobaterii, jeddnou mi málem shořelo nové auto. Nechtěl bych být v elekromobilu s kapacitními bateriemi na 100km jízdy, po bouračce a předpokládaném zkratu. To je , jako sedět na elektrickém oblouku. O tom se nesmí, asi mluvit. |
![]() |
M. Ilsner 2.10.2012 22:17Re: Joch o Nečasovi Ten to vidí všude. |
![]() |
J. Václavíková 2.10.2012 22:15Re: Pokrok, nebo kachna? Já bych sázela na akumulátory do aut, co se budou dobíjet při nadbytku energie. |
![]() |
J. Václavíková 2.10.2012 22:14Re: Re On Vám to někdo nutí? |
![]() |
J. Tolman 2.10.2012 22:13Re: Pokrok, nebo kachna? V budoucnu je možné vše. Vývoj jde několika směry, já si myslím, že konečným vítězem budou baterie a akumulátory. Ale civilizace (hlavně euroamerická, včetně Japonska) potřebuje energetický problém vyřešit co nejdříve, řádově v rozmezí 20 let. Takže momentálně jsou ve hře technologie, které již dnes fungují. Takže to v dohledné době bude mix zdrojů i mix zařízení na skladfování energie. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 22:09Re: Re Já už jsem jeden pokrok a s ním spojené světlé zítřky, zažil. Nepotřebuji ke své orientaci ve složitém světě hlásné trouby onoho pokroku. |
![]() |
J. Václavíková 2.10.2012 22:06Pokrok, nebo kachna? |
![]() |
J. Václavíková 2.10.2012 22:05Re: Re Velebí pokrok, ke kterému ve světě dochází, ne to, jak si u nás podvodníci namastili kapsy. |
![]() |
J. Václavíková 2.10.2012 22:02Re: Joch o Nečasovi Kde to vidíte? Nenašla jsem to. |
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 22:01Re: Re On to zde pan Tolman velebí tak často, že odkazy jsou vskutku poněkud trapná výmluva. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 22:01Re: Re ..si.. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 22:00Re: Voni se snad všichni zbláznili. To je nějakej hon na pana prezidenta či co? Tak je to i v lidské smečce. Jsou jen tři možnosti: Vyhrát, padnout, nebo utéct. Pro alfa samce možnost čtvrtá, podřídit se, nepřipadá v úvahu. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 21:57Re: Re S Jirkou rozumím více. |
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 21:54Re: Joch o Nečasovi No, není. Tu "ufňukanou kremloidní bábu" vysvětluje poněkud nedůstojně, zřejmě vědom si přestřelení. Slušnější by bylo omluvit se a nevymlouvat se. |
![]() |
J. Václavíková 2.10.2012 21:53Re: Re Máte štěstí, že jste tohle nenapsal panu Jílkovi! To by bylo omluv :-))) |
![]() |
P. Vandas 2.10.2012 21:51Re: Re Odkaz nemám, nejsem sběratel, zato mám paměť. Možná nepřesnou časově, ale určitě přesnou věcně. |
![]() |
M. Prokop 2.10.2012 21:50Re: Re Docela s vámi v tomhle souhlasím. V ČR je FV jednoznačně organizovaný zločin. Ve světě nejspíš také (když je přílišný rozdíl mezi cenou produktu a vybranou cenou produktu, nemůže to být jinak), ale tam to jen tuším. A týká se to všech povinně a draho vykupovaných OZE. Příští rok si na tu krajinu hyzdící lumpárnu zaplatíme zase o pár tisíc více. |
![]() |
J. Anděl 2.10.2012 21:49Re: :-) Jo kéž by. Máme teď v práci nějak složito. Ale už za chvíli vyrážím. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=XJiaDjgFzh3jaCc&p=k8kkJfZH%7cvCvjLW_7jV%7cehJjj7g_9j%7cIkmLklHw_JVV3loIpl%7ce_BoXNYd9%7cl8jhKoxOXy&x=MyL2x4)