28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Ukrajina – hledání cíle

V rozhovoru se světově prestižním listem Financial Times redefinoval ukrajinský ministr zahraničí Dmytro Kuleba cíl válečného území své země. Už to nemá být status quo ante, tedy návrat před 24. únor 2022, nýbrž kompletní odchod ruských okupantů z celého území Ukrajiny, včetně separatistických oblastí a Krymu. Ke změně válečného cíle vede podle něho Ukrajinu skutečnost, že Ukrajinci jsou vojensky „dost silní a vyhrávají bitvu o Donbas“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 11.5.2022 8:40

Bez ohledu na zdravotní stav pana Wágnera doufám, že tam ležet zůstane ležet ještě hodně dlouho, nejlépe navěky. O ty socialistické hovadiny omlouvající vlastní neschopnost předstíráním geniality fakt nemám zájem, ty naše malá hloupoučká UI. Mimochodem, těch 27 stran taky o něčem vypovídá... ;-D

J. Venc 11.5.2022 8:36

Dost sem zde četl o tom, že začala řádit vládní cenzura (případně autocenzura) atd.

Vysvětlení jest nakonec zcela jednoduché, tak už to bývá ...

P. Diviš 11.5.2022 8:41

Taky přeju brzké uzdravení.

M. Pivoda 11.5.2022 8:27

"Ukrajina – hledání cíle". Toto je nadpis dnešního úvodníku na Neviditelném psovi.

Komentář

Při pohledu na obsah článků na Neviditelném psovi mne napadá přiléhavější dnešní nadpis úvodníku, totiž: "Hledání autorů článků pro Neviditelného psa".

respektive:

"Ňébylo o čom pogavariť! Ni o čom, ni s kem."

J. Jirka 11.5.2022 8:31

Někteří autoři si nejspíš přečetli diskuse pod svými články a rozhodli se, že je zbytečné házet perly sviním...

L. Beneš 11.5.2022 8:37

...o nebo přišli na to, že jim ty svině ty jejich perly nežerou.

J. Jirka 11.5.2022 8:45

To by pak pod články žádné příspěvky nebyly, nemyslíte?

Č. Rohlík 11.5.2022 8:34

Ne,

viz. výše paní Lukešová

J. Venc 11.5.2022 8:25

Hm. Tak tento týden s největší pravděpodobností přivítáme v rodině NATO zemi s nejvyšší ochotou bránit se se zbraní v ruce (v rámci Evropy) a definitivně vobklíčíme východní barbarskej nájezdnickej chanát.

Se ti povedlo, geniální stratégu Putine.

Díky!

:-)

Č. Rohlík 11.5.2022 8:26

AnoR^

Putin se vyšachoval

J. Venc 11.5.2022 8:32

Nutno ovšem vyčkat na brilantní analýzy zdejších proruskejch myslitelů - jestli k tomu seveřany nedonutili krutovládní amíci, nebo tak nějak.

:-)

S. Lazárek 11.5.2022 8:21

Může se takový Finsko stát členem NATO, aniž by požádalo o svolení Kreml? Kupodivu může a zařídil to hlavně Vladimír Vadimírovič. To se mu tedy povedlo:-)

T. Novy 11.5.2022 8:22

Ono se mu toho povedlo víc ;)

S. Lazárek 11.5.2022 8:24

O tom žádná.

J. Venc 11.5.2022 8:26

Njn. Předběhl ste mne.

Poslal bych do Kremlu alespoň bonbonieru.

:-)

Č. Rohlík 11.5.2022 8:29

Ano,

nebo bombonieru

Č. Rohlík 11.5.2022 8:28

PovedloR^

L. Beneš 11.5.2022 8:15

Vláda popírá, že by přistupovala k ukrajinským uprchlíkům jinak než k českým občanům. V praktické rovině ale vidíme přece jen nějaké rozdíly. V regionálním tisku jsem se dočetl, že vedení Plzně se rozhodlo nákladem téměř 9 mil. korun urychleně zrekonstruovat 12 bytů pro ukrajinské uprchlíky. Bezpochyby se až dosud v Plzni s cca 180 tisíci stálými obyvateli nenašel nikdo, pro koho by již dříve bylo tyto byty vhodné rekonstruovat.

Č. Rohlík 11.5.2022 8:19

Ano,

Ukrajina mobiliruje i naše politiky

T. Novy 11.5.2022 8:22

Předpokládám, že žádní uprchlíci předtím v Plzni nebyli. Jak jednoduché.

L. Beneš 11.5.2022 8:25

Jistě. Ale byli v Plzni čeští lidé, kteří ty byty mohli potřebovat, ale k jejich rekonstrukci se přikročí kvůli uprchlíkům. Nebo si myslíte, že v Plzni je volných bytů k okamžitému nastěhování dost a dost?

T. Novy 11.5.2022 8:28

Čeští lidé mají úžasné možnosti.

A v Česku je bydlení opravdu dost.

Co je to za blbé nápady, že o bydlení občanů se má starat město Plzeň?

P. Manda 11.5.2022 8:08

Meziroční zisk ČEZu 218% asi dobrý oddíl.

R. Langer 11.5.2022 8:09

A za to všechno může Putin! ;-D

P. Manda 11.5.2022 8:12

Nu to si nemyslím. Jen se do toho promítly ceny El energie. Ale vlastně ano. ;-D

Z. Zatloukal 11.5.2022 7:59

Rusko je velmoc disponující nesmírným nerostným bohatstvím bránící si ho neskutečným jaderným arsenálem schopným jej používat kdekoliv na světě z jeho vlastního území.

Proto by se s ním mělo jednat, ne se ho snažit porazit, ponížit, dehonestovat, zesměšňovat,..

Sankce ho nikterak významně nepoškodily a ani nepoškodí. Prostě si odběratele najde jinde.

Vždycky své ekonomické závazky plnili a pořád plní.

Ať už ta válka skončí jakkoliv, Rusko tady bude pořád i s jeho nerostným bohatstvím i jeho jaderným arsenálem.

Uvědomte si to..

Když tohle konstatuji, jsem ruský šváb? Je z toho nějak zřejmá má náklonnost k Rusku?

O. Musil 11.5.2022 8:06

Jednáním myslíte přijetí jeho ultimát z konce roku? Ono totiž poté už žádné jednání nebylo, resp. západ se o něj vcelku snažil, ale Rusko se už nehodlalo o ničem bavit. No, a historie jednání po vyhlášení Putinových územních plánů, vzniku separatistických států v těchto hranicích a zahájení speciální operace je myslím známá.

J. Roškota 11.5.2022 8:06

ano

T. Novy 11.5.2022 8:08

Už první věta je nonsense. ruSSko není velmoc. Zkuste jmenovat jediný parametr, který by tak ruSSko definoval.

Z. Zatloukal 11.5.2022 8:11

ruSSko opravdu velmoc není. Ale já píšu o Rusku. A pokud vám osobně Rusko jako velmoc nepřijde, tak je to jen váš subjektivní názor.

Kdyby to Rusko velmocí nebylo, neválčilo by se.