3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Ukrajina – hledání cíle

V rozhovoru se světově prestižním listem Financial Times redefinoval ukrajinský ministr zahraničí Dmytro Kuleba cíl válečného území své země. Už to nemá být status quo ante, tedy návrat před 24. únor 2022, nýbrž kompletní odchod ruských okupantů z celého území Ukrajiny, včetně separatistických oblastí a Krymu. Ke změně válečného cíle vede podle něho Ukrajinu skutečnost, že Ukrajinci jsou vojensky „dost silní a vyhrávají bitvu o Donbas“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Nešpůrek 11.5.2022 9:27

Kyjevský fantom ? Naše sdělovací prostředky ?

S. Donát 11.5.2022 9:27

Kope maximálně za vymaštěné dezoláty.

T. Novy 11.5.2022 9:27

Přesto se čas od času najde idiot, co si myslí, že je nejchytřejší a že se mu to povede.

J. Polesny 11.5.2022 9:27

Tak jistě. Dějiny byly i před tím. Ale to co vám čouhá je něco jiného a....

L. Beneš 11.5.2022 9:27

....kterou za ni i my zaplatíme. To si ovšem nechce uvědomit velké množství politicko-korektních debilů. Nejsou schopni podívat se do své kapsy.

R. Nešpůrek 11.5.2022 9:26

Já ne. Proto se na ni ptám. Co nechápete?

J. Polesny 11.5.2022 9:26

A jak byste si to představoval. Russko si může brát co chce a vytvářet unitř států své enklávy?

M. Kolář 11.5.2022 9:26

To nikdo nikdy neříkal..Ale dle Rusů bylo naopak ukrajinské letectvo zničeno už asi 20x...

D. Mach 11.5.2022 9:26

Minské dohody porušili hned po jejich uzavření Russáci a separatisti. Nejděte si něco pod jménem Debalcevo. A západ s Russkem žádnou válku nevede. Dokonce ani speciální vojenskou operaci. Nebo vás někdo mobilizoval?

P. Pospisil 11.5.2022 9:25

Rusko není jediné ani v tomhle.

Hypersonická rychlost Sarmatu je zajímavá, ale aktuálně nemají ve výzbroji ani jeden a jestli je budou zavádět stejným tempem jako Armaty nebo Su-57, tak ještě hodně dlouho mít nebudou.

J. Fridrich 11.5.2022 9:25

Ti už po tom co nyní provádí svému Slovanskému sousedu Ukrajině " v dobré náladě " nebudou po několik generací...

Vy nevíte, kam je ten pomatený diktátor Putin vede - celé rusko do izolace, chudoby a OPOVRŽENÍ..

J. Václavíková 11.5.2022 9:25

Nějak vždycky zapomínáte zmínit, že ruská strana nic z Minských dohod nedodržela.

S. Donát 11.5.2022 9:25

Že se tam ruským pilotům nechce, to se není čemu divit. Ale z jakých zdrojů jste čerpal tu informaci, že Rusko nemá téměř žádná letadla?

J. Anděl 11.5.2022 9:25

Ne, utopie to je proto, že se za "slušnost" v levičáckých a komunistických kruzích považuje stav pro biologický druh člověka nemožný. Máme vlastní tělo, které potřebuje vlastní zdroje. Jsme stvoření či evolucí vyvinutí jako jednotlivci, kteří se musejí postarat o sebe.

Ano, jsme schopni spolupráce, dokonce i dlouhodobé, pokud všem zúčastněným přináší prospěch, ale nemáme kolektivní vědomí, které by bylo ve velkém schopné ignorovat a potlačovat vlastní potřeby ve prospěch vlasti, strany, církve či komunity queerů.

M. Kolář 11.5.2022 9:25

Vy jste byl vychován ke lhaní ? Děláte to tak celý život ?

P. Kmoníček 11.5.2022 9:25

Tihle zatloukalové, nevrklové a další verbež ani nevědí, že druhou frontu ve 2. světové otevřel už Hitler napadením svého spojence.

L. Hančar 11.5.2022 9:25

Astone, dějiny nezačaly až 24.února 2022! Včera jsem navštívil památník bitvy u Kolína 1757. Tehdy šlo u rozpínavost Germánů ( eufemisticky řečeno Prusů ). Z ukrajinské krize mi čouhá jako sláma z bot opět ta pověstná rozpínavost Germánů ( eufemisticky můžeme v současné době použít slovo Anglosasů ) směrem východním s cílem Aljaška. Pak už nebude kam.

J. Polesny 11.5.2022 9:25

První cíl byl ubránit se útočníkům, další osvobodit obsazené území. Přijde to někomu divné?

D. Mach 11.5.2022 9:24

A vy?

J. Václavíková 11.5.2022 9:24

Jen papouškujete Babišovy výmluvy. Ne, pětikoalice nechtěla plošné rozhazování.

R. Langer 11.5.2022 9:24

Už ani tam to moc nefunguje...

P. Černý 11.5.2022 9:23

Ministr Kuleba se mimo jiné svým odmítnutím Minských dohod ( "Byly vynuceny a vedly by ke zničení Ukrajiny") významně zasloužil o vyhrocení diplomatického napětí mezi Ruskem a Ukrajinou. Proč by právě tento člověk měl usilovatvat i nějaké předčasné ukončení války?

Ta válka má skutečně dvě roviny.

a) Ukrajinci brání sebe, své rodiny a svou vlast před vojenskou agresi. Dva doslova spřízněné národy spolu vedou oboustranně zničující, nesmyslnou válku.

b) Tuto válku vede s Ruskem významná část Západu. Ovšem hybridně. Bojujeme s Rusy rukama Ukrajinců. A účet přijde i nám. Čím delší a brutálnější ta válka bude, tím větší bude cena, kterou za ni i my zaplatíme.

R. Langer 11.5.2022 9:23

Ne, nekope, kope za Čechy. Možná na to přijdete, až se proberete z válečného opojení. Ale dost o tom pochybuji, vy stejně zase budete pořád dokola volit nějaké Zelené či Fialové bolševiky. :-P

A. Renjascu 11.5.2022 9:23

O tom, že e existují minimálně dvě Ukrajiny, které nejsou kompatibilní se psalo již dávno. Žel vedení Ukrajiny za celo svou existenci neudělalo nic čím by se snažilo tyto nekompatibilní části spojit, ale naopak třeba šikanou neukrajinskych částí a svou snahou je za každou cenu ukrajinizovat toto rozdělení zvýraznilo. Naprosto hloupá vnitřní národní politika, která byla překonána již ve dvacátém století, ale Ukrajina se domnívala, že jí to i tak vyjde. Nevyšlo, podobě jako v Jugoslávii, ČSR, ...a v dohledné době to bude i Španělsko či možná i Británie i když tyto země na rozdíl od Ukrajiny provádí inteligentnější vnitřní politiku, ale ani tak se nevyhnuli problémům.

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/54302/stanislav-drahny-ma-se-ukrajina-rozdelit-jako-kdysi-ceskoslovensko.html

D. Laurencikova 11.5.2022 9:23

Poslanec Melnyk dela Ukrajine medvedi sluzby. Vsak uz se take ozyva cim dal vic hlasu pro jeho vyhosteni.

R. Nešpůrek 11.5.2022 9:23

A nač ? Podle zpráv z bojiště Rusko už nemá téměř žádná letadla a jejich piloti se bojí nad Ukrajinou létat. 8-o

R. Langer 11.5.2022 9:21

Přesně tak, je to blbost na úrovni posmrtného života v Ráji, která nemá s realitou zhola nic společného. ;-)

J. Václavíková 11.5.2022 9:21

Já vám vaše nedostatečné vědomosti suplovat nebudu. Klidně se svou hloupostí ztrapňujte dál.

D. Mach 11.5.2022 9:21

Zásadní problém není s obranou, ale potřebují se přeskupit k protiútoku. Tam zatím Ukrajinci mají velký problém.

L. Beneš 11.5.2022 9:21

Plošné rozdávání peněz Babišovou vládou tehdy tak horlivě podporované tehdejší opozicí, tady stranami dnešní 5kolky. De facto chtěla tehdejší opozice, aby to rozhazování - dnes tak kritizované - bylo štědřejší.