2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Ukrajina – hledání cíle

V rozhovoru se světově prestižním listem Financial Times redefinoval ukrajinský ministr zahraničí Dmytro Kuleba cíl válečného území své země. Už to nemá být status quo ante, tedy návrat před 24. únor 2022, nýbrž kompletní odchod ruských okupantů z celého území Ukrajiny, včetně separatistických oblastí a Krymu. Ke změně válečného cíle vede podle něho Ukrajinu skutečnost, že Ukrajinci jsou vojensky „dost silní a vyhrávají bitvu o Donbas“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 11.5.2022 15:27

A Vy sám budete patřit ke které skupině?

M. Varadinková 11.5.2022 15:26

Lidský odpad-hnus jste Vy, anonymní Fridrichu. Plný zloby a nenávisti, dementní duševní rusofobní chudák, zcela podléhající a ochotně sloužící nenávistné jednostranné válečné propagandě.

M. Moravcová 11.5.2022 15:25

Možná by se vám líbilo jinde. Tam, kde lidi myslí tak nějak jednotně. Dnes už můžete, nikdo vás honit nebude.

A. Renjascu 11.5.2022 15:24

A nakonec dostal: " půjdeme ke kapitolu a půjdeme klidně a spořádaně, jak je naším zvykem". Žel většina manipulujících médií a na ně napojených trolů tento výrok utnula za slovy půjdeme ke kapitolu. Dál už pak nepokračovala. To je velký rozdíl oproti agresivnímu a násilnému útoku na ukrajinský Kapitol. V USA dokonce ochranka kapitolu otevírala boční vchody demonstrantům a zvala je dál. A o provokaterech u BLM či Antify jako byl třeba Sullivan jsem již psal. Odkazy na videa najdete v mých starších příspěvcích.

D. Mach 11.5.2022 15:21

Parlament Ukrajiny schválil zákon o zvláštním statusu pro Donbas dne 17. března 2015.

J. Fridrich 11.5.2022 15:18

To, že v každé době, a v každé zemi je určitá část lidské populace dementní víme... Ale kolik těchto duševních proruských chudáků máme i v naší zemičce jsem opravdu netušil... Pod ANONYMITOU jinak skvělého - Západem vynalezeného Internetu se skrývá ten největší lidský ODPAD-HNUS, typu zdejších kolmanů, forejtů, gudásků, Varadinkových a celé té Rudé Gardy našich kolaborantů s rusáckým nelidským agresorem..

Č. Rohlík 11.5.2022 15:17

Zabiják, který prozřel?

A. Renjascu 11.5.2022 15:17

O tom, že e existují minimálně dvě Ukrajiny, které nejsou kompatibilní se psalo již dávno. Žel vedení Ukrajiny za celo svou existenci neudělalo nic čím by se snažilo tyto nekompatibilní části spojit, ale naopak třeba šikanou neukrajinskych částí a svou snahou je za každou cenu ukrajinizovat toto rozdělení zvýraznilo. Naprosto hloupá vnitřní národní politika, která byla překonána již ve dvacátém století, ale Ukrajina se domnívala, že jí to i tak vyjde. Nevyšlo, podobě jako v Jugoslávii, ČSR, ...a v dohledné době to bude i Španělsko či možná i Británie i když tyto země na rozdíl od Ukrajiny provádí inteligentnější vnitřní politiku, ale ani tak se nevyhnuli problémům.

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/54302/stanislav-drahny-ma-se-ukrajina-rozdelit-jako-kdysi-ceskoslovensko.html

http://www.pozitivnisvet.cz/wp-content/uploads/2015/03/MAPA_od_1654.jpg

D. Mach 11.5.2022 15:14

„Buďte tam, bude to divoké!“ burcoval prezident své příznivce.

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/budte-divoci-bojujte-jak-trump-vybizel-fanousky-k-utoku-na-kapitol-40347129

Realita se od vašich tvrzení poměrně dost liší.

J. Polesny 11.5.2022 15:13

Vylitej rybník, to je věc.;-D

J. Polesny 11.5.2022 15:12

Seznam není provládní. A zřejmě jste dost nečetl.

D. Mach 11.5.2022 15:11

D. Mach 11.5.2022 14:35

A jak souvisí váš opakovaně vkládaný příspěvek s diskusí o Ukrajině a s vaší snahou odvést pozornost jinam?

J. Anděl 11.5.2022 15:09

Kdyby Rusko napadlo ČR, taky tu budou tací, co je vítají, jiní, kteří se snaží zdrhnout a ještě jiní, kteří by byli ochotní svou zemi a rodinu bránit.

D. Mach 11.5.2022 15:09

Třeba od uprchlíků z bombardovaných města.

I. Semrád 11.5.2022 15:08

O dosavadním průběhu Rusáky vyvolané války nejlíp vypovídá ksicht toho rusáckýho Hitlera s výrazem kyselé prdele.

Č. Rohlík 11.5.2022 15:06

Majdan - náckovéRv

D. Mach 11.5.2022 15:05

Bývalý člen soukromé armády napojené na Kreml odmítl bojovat na Ukrajině. Marat Gabidullin podle svých slov předpokládal, že by mise mohla skončit neúspěchem. "Řekl jsem: 'Ne, chlapci, beze mě, prosím, jděte sami'," tvrdil Gabidullin v rozhovoru, který poskytl v době, kdy mu ve Francii vychází kniha o životě žoldnéře v tzv. Wagnerově skupině. "Neúspěch ruské armády při obsazování ukrajinského hlavního města byl nevyhnutelný, protože se v předchozích letech nikdy přímo nepostavila silnému nepříteli," myslí si Gabidullin, který se účastnil misí v Sýrii a v předchozím konfliktu na Ukrajině v roce 2014. Nyní pětapadesátiletý Rus opustil soukromou armádu v roce 2019.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ne-chlapci-jdete-beze-me-rusky-zoldak-prozradil-proc-odmitl/r~d9e10f46d10211ec8b18ac1f6b220ee8/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

M. Pivoda 11.5.2022 15:05

Já jsem nikdy na Ukrajině ani v Rusku nebyl. Takže se jim do jejich záležitostí nepletu, zvláště pak, když my zde v Česku nemáme přímé, ale vždy jen zprostředkované informace.

K. Filip 11.5.2022 15:04

Článek je z provládního webu Seznam-Novinky z dnešním datumem.

J. Polesny 11.5.2022 15:04

Práce v Centrále cestovního ruchu v Miláně ovlivnila do budoucna jeho profesní zaměření. Dosud podniká v cestovním ruchu. Po vystudování akademického titulu Ing. pracoval jako obchodní ředitel hotelu Galaxie v městské části Praha-Suchdol. Je také zakladatelem a bývalým spolumajitelem pražského tříhvězdičkového hotelu Rubikon.

A. Renjascu 11.5.2022 15:02

Nevím jak se vyvíjí, ale doufám, že pokud se něčeho nezákonného dopustil, tak budou OČTR jednat a dotáhnou věc k soudnímu řízení. Stále ovšem nechápu, jak to souvisí s kauzami STANu a s vaší snahou odvézt pozornost jinam. Zřejmě se domníváte, že jsem některou z těch kreatur v PS volil - sazim, že jste tipoval Babiše - to, ale musí váš tým hlouběji zapatrat v databázi a složkách, abyste příště pochopil, že něco podobného jako je nyní v PS ani omylem. Takže stále tu smrdí ty kauzy STANu, tak máte možnost předvést jak vám jde o spravedlnost, pravdu a lepší společnost.

P. Vychodil 11.5.2022 15:01

"...Jednou je bezesporu heroická ochota ukrajinských mužů a žen rvát se s agresorem..." jaksi nevidím "naše" ukrajince, jak se hrnou do bitevního pole...tunáhle jsem četl, jak se ukrajinci zdráhají a všemožně unikají vojenským odvodům...pak zase čtu, jak na výáchodě vítají agresory...jsem z toho volaký zmetěný...to je více ukrajin a ukrajinců ? mohu dostat mapu, která mi poví, který ukrajinec je zlý a který dobrý ? nebo jsou dobří všichni, i ti, kteří vítají okupační osvoboditelskou RF armádu ?

K. Filip 11.5.2022 15:01

A opět Rakušanův STAN na scéně. Nejsme jako Babiš! Ve věku 48 let vlastní profesionální pražský politik Hluboček 4 byty na španělském pobřeží Malagy. Kde na ně vzal odmítá sdělit No Fialo, jste křištálovější jako křištál, ten váš pětispolek.

Mocný starosta z Lysolají

Je vlivným funkcionářem vládního hnutí a předsedou pražské organizace STAN.

Od roku 2010 působí Petr Hlubuček (48 let) ve vedení radnice městské části Praha-Lysolaje.

Od roku 2018 je náměstkem primátora hlavního města. Na starosti má oblast infrastruktury, bezpečnosti a životního prostředí.

Předsedá dozorčí radě městské společnosti Pražské služby, působí i v dozorčí radě největší městské společnosti v zemi – pražského dopravního podniku.

Ve Španělsku se v roce 2021 oženil s lysolajským zastupitelem Jiřím Karvánkem, který je členem STAN a hnutí v minulosti i sponzoroval. CZ first !

M. Moravcová 11.5.2022 15:01

Ano, STAN - tedy především Starostové a nezávislí spolupracovníci starostů, (všimné 5% ze zakázky tj. veřejné tajemství při výběrových řízeních) nám ještě předvedou, jak se "vydělává".

Č. Rohlík 11.5.2022 15:01

Ano,

ale proč se pak od Německa tak rychle odtrhli?

D. Mach 11.5.2022 15:00

Výsledek jednání svobodně zvolené české a slovenské vlády se mi zdá demokratičtější než vynucené krymské referendum pod hlavněmi samopalů. Nebo je snad podle vás v Russku demokratičtější systém než u nás?

D. Mach 11.5.2022 14:58

Titulek a obsah článku se liší. U současných Lidovek, Blesku a podobných celkem běžná věc.

Cherson je ruský, v Chersonské oblasti nevznikne žádná (Chersonská) lidová republika, nebudou žádná referenda. Půjde o jeden jediný dekret na základě výzvy vedení Chersonské oblasti adresované prezidentovi Ruské federace, a bude to žádost o plné připojení oblasti k Ruské federaci,“ uvedl Kirill Stremousov, zástupce nově jmenovaného gubernátora Chersonské oblasti.

Č. Rohlík 11.5.2022 14:58

NepochopíR^

M. Moravcová 11.5.2022 14:56

Klaus i Mečiar Československo rozdělili excelentně. R^R^R^

A. Renjascu 11.5.2022 14:56

O jakém útoku to mluvíte? Máte na mysli vniknutí cca dvou tisíc osob z cca půl milionového davu do budovy kongresu poté co Trump prohlásil: "půjdeme ke kapitolu a půjdeme jak je naším zvykem klidně a spořádaně ". A mimochodem už něco víte o těch nastrčených provokaterech z BLM a Antify, kteří byli v čele těch co vnikli do kapitolu? A také můžete sdělit jak jste se stavěl k obsazení ukrajinského"kapitolu " majdanovskymi demonstranty před pár lety, když už vám tak leží na srdci nedotknutelnost parlamentu.