16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Úkol pro Evropu

Vzpomenuli jsme konce druhé světové války a je strašné, že si musíme po přestávce trvající několik desetiletí připomenout povzdech polozapomenutého Ludvíka Aškenazyho, že se děti rodí před válkou, za války nebo po válce. Důležité věci jsou teď na agendě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 11.5.2014 17:20

Re: paní Netzer....když už odkazy, tak je laskavě čtěte

Naprostý souhlas. On ale ani ten Blesk není to, co si tady mnozí myslí.

Zajímalo by mě, co by si tady asi mnozí mysleli o takovém Günteru Wallraffovi?!

M. Ilsner 11.5.2014 17:19

Re: Hokej vede.

Nojo, nebyl, studovaný marxista zklamal Prokopovy naděje. Takže tam byl Klaus jen se samými echt komouši...:-))

R. Brzák 11.5.2014 17:19

Re: Změna kursu.

Taky se obávám...

J. Jílek 11.5.2014 17:18

Rusko znechuceno....není to skvělé? :-)

Rusko je po triumfu vousaté dámy znechuceno. Je to prý konec Evropy

K. Berka 11.5.2014 17:17

Re: Hokej vede.

Jedině matka a Vopěnková jsou jisté!

J. Jílek 11.5.2014 17:17

dnes v OVM

Moravec citoval přesně to, co "řešíme" s tím, že to údajně píše německý tisk. K.S. : "A který?" V.M.: "Bild am Sonntag" K.S.: "To je bulvár"....a už o tom nepadlo ani slovo :-)

P. Vandas 11.5.2014 17:17

Změna kursu.

Tím, že události posledního měsíce sleduji s velkým odstupem, zdá se mi, že za ukrajinským konfliktem je zásadní změna kursu ruské politiky. Rusko, zdá se, vsadilo na rostoucí ekonomiku Číny a samo se vyvazuje ze své orientace na západ. Ukrajinský konflikt je jen průvodním jevem této změny politiky. .

P. Pokorný 11.5.2014 17:15

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

Čekají ve Francii. Zatím tam prodávají klíče...Na bulvárech...

K. Berka 11.5.2014 17:15

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

Takže si dál říkejte "smrtelně" vážně a já se tady za klábosnicí mohu uřehtat!

R. Brzák 11.5.2014 17:15

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

Moji nadsázku jste doufám pochopil. Nejde o mandát OSN - na ten mezinárodně kašle jedna velmoc vedle druhé. Jde o veřejné mínění v Rusku - a jediné, co by se mohlo Putinovi hodit do krámu víc, je kdyby těmi najímanými bojovníky byli Němci.

S. Netzer 11.5.2014 17:14

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

Jak vtipné. :-(

J. Václavíková 11.5.2014 17:14

Re: Hokej vede.

Jemu na to stačí původ, stejně Vás strčí do kapsy.

S. Netzer 11.5.2014 17:13

Re: paní Netzer....když už odkazy, tak je laskavě čtěte

Psala jsem to už dopoledne, Bild má bezvadně informované novináře, navzdory tomu, že je to převážně Revolverblatt. Každopádně se nedá srovnávat s Bleskem.

J. Jílek 11.5.2014 17:13

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

vaše špičkové blbosti, smrtelně vážně míněné, už stejně asi nepřekonáte

P. Hofman 11.5.2014 17:13

Re: Dnešní tištěné noviny

Vás bych si, dámo, nikdy poučovat nedovolil, neb marnou práci nedělám. O tom bulváru si ale opravdu něco zjistěte, pak nebudete psát takové nesmysly.

J. Jílek 11.5.2014 17:11

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

BND to odmítl komentovat...

K. Berka 11.5.2014 17:11

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

Mezi najatými žoldnéři jsou jen nositeli bílé pleti. Je to naprostá rasová diskriminace Afroameričanů. Naši bojovníci za lidská práva by měli důrazně protestovat.

J. Kombercová 11.5.2014 17:10

Re: S těmi "žoldnéři" to může být prosté.

Oprava: Martin Koller, vojenský analytik.

P. Hofman 11.5.2014 17:10

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

Jo, tak to by rusákům udělali velkou radost, neb rusko má v OSN právo veta a něco takového by tudíž nikdy neprošlo.

E. Sevrát 11.5.2014 17:10

Re: Hokej vede.

Máte pravdu.

V. Hajková 11.5.2014 17:10

Re: Hokej vede.

BABIČKA   mě  vždycky   varovala,  že  srážka  s  BLBCEM    není  nic  pěkného   :-))))))))))

J. Jílek 11.5.2014 17:10

Re: ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

zatím toto všechno tvrdí Bild, ostatní jen citují

E. Sevrát 11.5.2014 17:10

Re: Hokej vede.

Ovšem zapoměl vysvětlit jak myslí ekonomicky člověk,který nemá žádné vzdělání,Tedy jako on.

K. Berka 11.5.2014 17:09

Re: Hokej vede.

Puin se na anexi UA může vykakat, tolik hladových krků neuživí, musí pomoci EU, tedy i naše milovaná vlast.

P. Vandas 11.5.2014 17:08

Re: Hokej vede.

Nechci se přít, ale Zaorálek tam snad nebyl, neb zpráva pravila , že se nezúčastnil nikdo z vlády. Nebo ne? :-):-)

V. Hajková 11.5.2014 17:08

Re: Dnešní tištěné noviny

Neříkám,  že  vždy  lež-   ale  převážně-  protože  se  tyto  zprávy    nikdy  neověřují   z  více  jak  2   hodnověrných  míst!    A  přestante  poučovat   -  OTRAPO! :-)))

J. Jílek 11.5.2014 17:08

Re: paní Netzer....když už odkazy, tak je laskavě čtěte

to tvrdí Bild, že to má z BND

R. Brzák 11.5.2014 17:07

ad.: S těmi "žoldnéři" to může být prosté

Může to být ještě prostší - vzhledem k rozkladu Ukrajinské armády (viz její hrdinský výkon na Krymu) je celkem pochopitelné, že Ukrajinská vláda v konfrontaci s pravděpodobně dobře cvičenými separatisty (ať už přímo s ruskými speciálními silami, nebo minimálně ukrajinskými Rusy s výcvikem od oněch speciálních sil) schopnými sestřelovat vrtulníky armády a vzdorovat jejím pravidelným jednotkám v několikatýdenních bojích, sáhne po nájemné armádě (pardon, agentuře).

Není to nic nového - v Balkánském konfliktu se po dlouhou dobu nedařilo zastavit Srbskou armádu - až byli zastaveni specialisty z Francouzské cizinecké, ovšem bez oficiálních znaků.

Zásadní rozdíl je ale v tom, že dnes o tom okamžitě začne kvákat tisk. Jak je možné, že BND o tom informuje kancléřku tak, že se o tom dozví novináři? A kdo to vlastně radí těm trubkám v Ukrajinské vládě - proč si nenajali třeba někoho z Asie? Copak nechápou, že hlavní boj, který se vede, je o veřejné mínění v Rusku? Putin se může vykašlat na Evropu s Amerikou (i když asi ne na Čínu), pokud bude mít podporu vlastního obyvatelstva. A v okamžiku, kdy bude moci říci - "podívejte se, Rusa na Ukrajině zabíjí americký žoldák" - tak si bude moci dovolit cokoliv. Ne snad, že bych si myslel, že bude rovnou troubit do útoku na Kyjev. Ale co se mu nabídne, to si uzobne.

Správný postup Ukrajinské vlády by měl vypadat asi takto - Vyjádření: "Vzhledem k tomu, že nám působí nesmírné utrpení, když bratr (Ukrajinec) zabíjí bratra (Rusa), pro zvládnutí nešťastných událostí na východě naší země jsme po domluvě s představiteli OSN pozvali k zajištění bezpečnostních koridorů mírové jednotky Nepálských Gurků, vybavených modrými přilbami, modrými transportéry, modrými tanky a modrými vrtulníky. Tito mají jediný úkol - bez použití násilí zajistit bezpečnost všech občanů v oblastech, kde dochází k nedorozumění mezi naší vládou a tamním obyvatelstvem."

K. Berka 11.5.2014 17:07

Re: Hokej vede.

Zato lesní adjuktant Šláfenberg by mohl ekonomii přednášet na nejlepších světových univerzitách.

J. Václavíková 11.5.2014 17:05

Re: Hokej vede.

Ale kde, pan Berka zřejmě i slyší alternativně. JJ vysvětlovala, že jinak myslí ten, kdo má diplom z ekonomie na Harvardu, a jinak ten, kdo vystudoval zmíněnou univerzitu Dzeržinského. A jednalo se o ekonomický kontext anexe.