19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Typická česká facka

V nouzi novinář i o mouchách píše, a tak vzbudil pozornost médií soud s Miroslavem Dvořákem, který letos v květnu v opilosti vlepil na předvolebním mítinku facku Bohuslavu Sobotkovi. Třebaže se pak Sobotka nechal na billboardech zpodobňovat v hrdinském postoji s fáčem na krku, vítězství to přineslo sociálním demokratům tak mizivé, že se to rovnalo porážce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavel 11.9.2010 3:44

O Hayekovi ano, avšak nikoliv od Janyšky!

Domnívám se, že nositel Nobelovy ceny za ekonomii, Friedrich Hayek, si opravdu nezasluhuje té pochybné cti, kterou mu zde permanentně dopřává potrhlou komickou propagandou pomatený účastník Janyška! Pro zmíněnou zjevnou pomatenost je podle mne právě Janyška nejméně vhodný pro sesmolení informace o Hayekovi a třeba i o KAM, které se proslulý filosofující ekonom parciálně též věnoval. Janyšku samozřejmě diskredituje i obliba v  používání primitivních nadávek vůči druhým! Velkou diskreditací nesporně též je, že jej zde propaguje patrně nejhanebnější účastník - usvědčený udavač Komárek!

http://cs.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Hayek

V. Pavel 11.9.2010 3:46

Re: O Hayekovi ano, avšak nikoliv od Janyšky!

Pane Tesaříku! K Vašemu názoru na vzdělání se vyjadřuji u příslušného příspěvku! Hezký den!

V. Michl 11.9.2010 0:46

A to se mi nejvíc líbí - děkuji za názor.

A tak se naskýtá jedno řešení - Bohuslav Sobotka by měl Miroslavovi Dvořákovi zaplatit nebo aspoň poděkovat.

H. Lukešová 10.9.2010 23:09

Pane Tesaříku,

nemám nic proti Kajanovi, jen mi vadí jeho vyjadřování. Zkuste mu říci, aby publikoval článek na Neviditelného psa. Myslím si, že by se více lidí mělo dovědět o Haykovi... Opravdu si z něk srandu nedělám.

J. Skotnica 10.9.2010 19:41

Pletl jsem se.

Astone, zítra něco výživnějšího, než facka. Čtyři stánky slabé diskuse, to je před víkendem málo.

J. Skotnica 10.9.2010 19:43

Re: Pletl jsem se.

A ještě - pochopil jsem, že tem, kdo nezná Hayeka, není člověk. Proto urychluji práce na polidštění opice.

H. Lukešová 10.9.2010 20:07

Re: Kajane

Pan Janyška by měl napsat článek o Haykovi, kterému rozumí z nás nejvíce...Kajane napište článek do Neviditelného psa! Ráda si Váš článek přečtu. Hayka nejde popsat jen pár větičkami, rozepište a vysvětlete to nám nevzdělaným lidem.

R. Tesařík 10.9.2010 21:20

Re: Kajane

paní Lkešová, Kajan publikoval několik výborných článků. Hlavně na Virtually.

R. Tesařík 10.9.2010 21:21

Re: Kajane

paní Lukešová....samozřejmě omluva.

H. Lukešová 10.9.2010 23:03

Re: Kajane

Ten server moc neznám, ale zkuste mi dát link. Ráda si je pročtu.

M. Komárek 10.9.2010 21:32

Re: Kajane

četl jsem od Kajana pár článků v 90. letech. Byly dobré ...

V. Pavel 11.9.2010 3:55

Re: Kajane

Kopretino! Tentokrát Váš názor zcela nesdílím! Domnívám se, že Janyška dostatečně nerozumí ani sám sobě a projevuje také nedostatečnou "orientaci v čase a prostoru" v rámci tohoto diskuzního fóra. Proto si nemyslím, že je mezi námi největším znalcem čehokoliv, ani díla filosofujícího ekonoma Hayeka. Souhlasím pouze s tím, že patrně bude člověkem, který jednu a tu samou Hayekovu knihu přečetl nejvíckrát! / Sám uvedl, že 7x/. To však svědčí o zcela jiné osobní vlastnosti, než o "nejlepším pochopení", či "nejlepší chápavosti". Nemyslíte? :-)

M. Prokop 10.9.2010 21:25

Re: Pletl jsem se.

Popravdě řečeno, Hayek je velmi zajímavý, ať kolem toho Kajan dělá povyk nebo ne.

R. Tesařík 10.9.2010 21:52

Re: Pletl jsem se.

on se jenom snaží říct, aby si ho lidi přečetli. Místo toho se mu dostává posměchu...legrační...

M. Prokop 10.9.2010 21:54

Re: Pletl jsem se.

Já vím, ale popravdě řečeno, ta forma není zrovna ideální.

J. Skotnica 10.9.2010 22:29

Re: Pletl jsem se.

omlouvam se je to z mobilu. Pane Tesariku, s tim posmechem to neni tak strasne. Je to spise obrana proti Kajanovu zpusobu komunikace. A jiste jste si vsiml ze nekolk ucastniku diskuse se zacalo shanet po Hayekovych knihach. Ja uz jsem si jich par (2) precetl z netu nejake stahl a dve prinesl z knihovny. Rozhodne nemuzu rict, ze bych Hayeka studoval. To prenecham tem, kteri se tim zabyvaji leta, ale pro ziskani nazoru na svet to staci. A protoze tady nejsou sami pitomci, nedivte se reakcim na Kajanovo vystupovani. Osobne si ho velmi vazim, ale do rekta mu nepolezu.

H. Lukešová 10.9.2010 15:57

Kajane,

jste volič ODS? Těžko. Klause, kterého adorujete do nebe (já si Klause také vážím, jeho inteligence, vzdělání, cizích jazyků, které má málokdo...), nicméně ODS rozvrátil. Zničil Topolánka, upřímného a čestného člověka. Prosazuje proruskou orientaci. To není pravicové, Janyško. Janyško, vzchopte se. Vykládáte rozumy, kterým vůbec nerozumíte.

Lukešová alias kopretina.

R. Tesařík 10.9.2010 15:59

Re: Kajane,

no, já bych řek, že se ODS poněkud rozvrátila sama.

H. Lukešová 10.9.2010 16:03

Re: Kajane,

Tady jde o to, pane Tesaříku, že Kajan říká, že je pravičák, přitom ale nemá rád pravicovou ODS. A navíc oslovuje lidi jen příjmením (místo pane, paní, slečno). Proto jsem ho také oslovila jen příjmením. Janyška by se měl naučit slušně chovat.

R. Tesařík 10.9.2010 16:45

Re: Kajane,

paní Lukešová Kajan je členem ODS, jenom nemá rád Topolánka a další, kteří tak trochu zatáhli ODS vlevo.

M. Komárek 10.9.2010 21:57

čím zatáhl Topolánek ODS vlevo?

tím, že konečně zahájil reformy, o kterých by Klaus už až do smrti jen přednášel na univerzitách? Tím, že snížil daně? Tím, že zavedl rovnou sazbu daně? Tím, že zavedl poplatek ve zdravotnictví? Čím? Není to náhodou zcela idiotské klišé?

V. Pavel 10.9.2010 16:31

Klaus a osobní "vyjímečnost"!

Milá Kopretino! Pokud jde o vzdělání, Václav Klaus absolvoval komoušskou VŠE a toť vše! Tedy, rozhodně "nic moc"! Pokud jde o jazyky, kromě češtiny a slovenštiny, se domluví anglicky, avšak nikoliv dokonale a nejlépe velmi slušně rusky, protože tak snad částečně hovořil i některý z jeho rodičů! Tedy - zrovna nějaký polyglot také není! Jeho IQ neposuzujme! Hodnocení z jeho vnějších projevů by nebylo seriozní! Některé hlouposti, které z jeho veřejné činnosti nelze nevidět, by možná toto hodnocení nepříznivě ovlivnily. Soukromě však mám dojem, že Lívie má IQ vyšší, než on. Je to však pouze můj osobní dojem a nikoliv prokázaný fakt. Objektivně, Kopretino, lze uzavřít hodnocení asi tím, že Klaus není vyjímečný ani pokud jde o IQ, ani o vzdělání, ani o znalosti jazyků. Je kuriozní, spíš než vyjímečný, a to jistou poruchou osobnosti, ve smyslu egocentrismu.

R. Tesařík 10.9.2010 17:42

Re: Klaus a osobní "vyjímečnost"!

pane Pavle, vzdělání ale není přeci o absolvování..zdaleka ne.

M. Prokop 10.9.2010 21:27

Re: Klaus a osobní "vyjímečnost"!

Tesáku, vzdělání je něco, ne o něčem!

:-P

Jinak ovšem souhlas.

V. Pavel 11.9.2010 3:33

Re: Klaus a osobní "vyjímečnost"!

Pane Tesaříku! Poněkud bych vaše tvrzení upřesnil, když dovolíte. Podle mne "vzdělání je vzdělání", tedy vzdělání dosažené a prokazatelné. Vy podle mne patrně máte na mysli spíš "znalosti". Zde souhlasím, že nejdou ruku v ruce se vzděláním. Proto mohou být i někteří nevzdělaní lidé moudří, oproti některým ozdobenými tituly. Zdravím! :-)

H. Lukešová 10.9.2010 19:04

Re: Klaus a osobní "vyjímečnost"!

Pane Pavle, včera jsem přijela ze školy, sedla jsem k počítači a náramně jsem se pobavila. Včera jsme vedly já a paní Netzer diskusi na včerejším úvodníku s panem Janyškou. Nikdy jsem se tolik nezasmála.Musím panu Janyškovi poděkovat. Krásný večer to byl.

R. Tesařík 10.9.2010 21:22

Re: Klaus a osobní "vyjímečnost"!

říkáte diskuzi????? Jste vedly????? hmmm

M. Komárek 10.9.2010 21:34

Re: Klaus a osobní "vyjímečnost"!

ty zoufalá nulo. To je pamflet nenávistivé nuly vůči člověku, jenž je skutečnou osobností?

V. Pavel 11.9.2010 3:28

Re: Klaus a osobní "vyjímečnost"!

Udavači Komárku! Těší mne, že někdo tak charakterově pokleslý jako vy, mne nemá rád! Pokud jde o vzdělání - mé je hodnotnější, než Klausovo! Zcela nepochybně.

M. Prokop 10.9.2010 21:31

Re: Kajane,

Topolánek se zcela úspěšně zničil sám, tu upřímnost a čestnost raději nekomentuji. Snad jen ve srovnání s Grossem nebo Paroubkem by to tak mohlo vypadat. ODS rozvrátil hlavně aktivní podporou LS.

A Klaus neprosazuje proruskou orientaci, jen má bohužel z Ruska menší strach než bych já považoval za zdravé.