1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Ty naše hospůdko česká

Zatím se před vývařovnami Armády spásy nekupí davy nezaměstnaných. Avíza nouze jsou ale zřejmá. Například prodejci nabízejí škodovky a cpou je oběma rukama. Loni byl zájemce na dlouhé čekačce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ilsner 3.7.2020 10:58

Tak pro Vás také ještě jednou:

"

Na životech bělochů nezáleží, napsala akademička z Cambridge."

M. Ilsner 3.7.2020 11:00

Černoška Gopalová.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/na-zivotech-belochu-nezalezi-napsala-akademicka-z-cambridge-skola-ji-haji-40328908

P. Staronový 3.7.2020 11:38

Indka, podle jména i vizáže.

J. Václavíková 3.7.2020 11:07

Tak za prve, ona nepředstavuje hnutí BLM, napsala to pouze za sebe. A zadruhé, musíte si k tomu přečíst dovysvětlení, jak to myslela. Říká, že nezáleží na tom, žít život jako bílý, ale prostě jako život člověka. Uznávám, že to řekla schválně provokativně, aby přitáhla pozornost. Můžete s tím souhlasit i nesouhlasit, ale tohle není typický postoj hnutí BLM.

M. Ilsner 3.7.2020 11:15

Ano, séře se to všude, a kvůli takovýmto provokativním prohlášením ti černí jen zahušťují již beztak špatnou situaci. Až se běloši vzpamatují a přestanou se nechat lynčovat, maj se na co těšit.

P. Hofman 3.7.2020 11:31

On někdo v USA lynčuje bělochy?

Voni jsou ale hlava, pane vachmajstr!

J. Václavíková 3.7.2020 11:33

Divím se, proč to Češi takhle prožívají. Tohle se nás prakticky netýká a jak je všude vidět, málokdo tu rozumí podstatě toho problému a celému kontextu. Nechcete to nechat na Američanech?

P. Staronový 3.7.2020 11:41

Klidně, pokud to sem nebudou tahat místní progresivisté.

https://www.echo24.cz/a/SmAvm/europarlament-se-zastal-demonstrantu-v-usa-na-zivotech-cernochu-zalezi-odhlasoval-v-prohlaseni

J. Václavíková 3.7.2020 11:44

A pro nás to tady konkrétně znamená co přesně?

P. Staronový 3.7.2020 11:36

"ale tohle není typický postoj hnutí BLM"

Opravdu není?

Typická je ta holčička?

J. Václavíková 3.7.2020 11:49

Tak jestli máte nějaké zprávy o tom, že hnutí tohle prohlášení oné Indky vzalo za své, tak sem s tím.

P. Staronový 3.7.2020 11:33

Tuhle máte taky fotku: https://kdosicosi.rajce.idnes.cz/What/1444683371

P. Hofman 3.7.2020 10:12

Tak prý za bolševika i pět hospod v městečkách na náměstí.

Pravda, všechna česká náměstí jsem zmapovaná neměl, ale nepamatuji si (kromě Václaváku) ani na jedno, kde by tomu tak bylo. Třeba na Staromáku byla hospoda jen jedna - U Prince.

Je ale fakt, že maminky s dětma do hospod moc nechodily. Byla jiná doba.

F. Doušek 3.7.2020 10:16

V České Lípě bývalo do 49. roku 8 hospod v Zámecké ulici dlouhé asi 300m. A každá měla své štamgasty. Já z dětství pamatuji již jen jednu, kterou tam soudruzi laskavě nechali. Dnes tam není žádná.

P. Hofman 3.7.2020 10:26

Tak přesně tak to znám taky. Včetně toho vyprávění o stavu před únorem ́48.

M. Ilsner 3.7.2020 11:04

V Dejvicích a Bubenči bylo tolik hospod v každé ulici, že kdybyste si dal v každé jen 1 malé, tak jdete domů po čtyřech ;-D

P. Hofman 3.7.2020 11:22

Za bolševika? A na kterém náměstí, prosím?

V. Loula 3.7.2020 10:16

Před sametem bylo ve třech vesničkách na Rakovnicku - středočeský kraj - celkem pět hospod a tři vesnické samoobsluhy. Dneska je tam hospoda jedna, a dvě večerky.

Z. Ukolébavka 3.7.2020 10:22

A to, předpokládám, že ty večerky mají Vietnamci, že?

J. Polesny 3.7.2020 10:24

No a co?

Z. Ukolébavka 3.7.2020 10:28

Tím, jak se snažíte vmísit do každé diskuze ze sebe děláte ještě většího pitomce. Možná by vám bylo líp v chatu na Prostřeno.

J. Polesny 3.7.2020 10:33

Ano vaš hluboké myšlenky jsou velkým přínosem, milý frustráte.

P. Novák 3.7.2020 10:34

Tak jste si ulevil, a teď: to, že večerky provozují Vietnamci je nějak na závadu?

J. Polesny 3.7.2020 10:35

On je z toho frustrován, taky by jednu chtěl. :))))

Z. Ukolébavka 3.7.2020 10:38

Spíš to byl postesk, neboť nebýt Vietnamců, patrně by dost vesnic bylo i bez samošek. Tam, kde je nemají, se dědiny vylidňují.

A neulevoval jsem si, jen jsem chtěl vykázat dotěru do patřičné vzdálenosti od sebe.

P. Novák 3.7.2020 10:46

S první větou souhlas.

V. Mokrý 3.7.2020 10:38

R^ :-)

P. Hofman 3.7.2020 10:25

Řeč se vede o "náměstích městeček", tak nevím, proč to sem píšete.

Hospody na vesnicích jsou úplně jiné téma.

V. Mokrý 3.7.2020 10:20

V tom malém městečku, těch 5hospod na náměstí bylo do r.1968, potom postupně zůstaly 2 - provoz od 6h. ráno do 22večer. Po r. 1989nakonec zůstala 1, z té druhé ( lepši ) nakonec je výčep a vietnamská jídelna.

P. Hofman 3.7.2020 10:29

Nevím, o kterém "malém městečku" píšete, takže nemohu posoudit.

K tomu údaji jsem však velmi skeptický, neb jakýsi malý rozvoj pohostinství nastal právě až v té druhé polovině šedesátek.