5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Trvalá stopa

Evropská unie by mohla od roku 2009 zavést v letecké dopravě podobné bezpečnostní opatření při vstupu na své území, jaké platí ve Spojených státech, čteme ve zpravodajství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
fany 26.1.2008 6:44

Re: Re: Re: Re: S tou hrozbou terorismu je to jako se zdravím.

Souhlasím. Radar není ani pravý, ani levý. Radr by neměl být cílem, ani prostředkem proti někomu, ale jen prostředkem před něčím. S tím zdravím jste to popsal naprosto přesně.R^ 

Roman 26.1.2008 6:33

Re: Re: Re: Re: Re: S tou hrozbou terorismu je to jako se zdravím.

Mám své životní zkušenosti také a vím, že svět, nebo věci nejsou černobílé. O skutečných hrozbách se přece veřejně nediskutuje. Zástupné problémy, nebo virtuální hrozby se naopak používají k propagandě. Nemám nic proti USA, spíš naopak, ale sami nemají ještě ujasněný názor na tzv. raketovou obranu. Nemluvě o tom, že boj proti terorismu a tzv. raketová obrana je prezentována jako dva různé samostatné problémy.

Lagron 26.1.2008 6:30

Re: Re: Re: Takže Astone o těch 250 miliardách od ODS pro katolíky za volbu Klause nic

Takových by nás bylo...! Ono by stačilo i více Macků, a každý aby dal tomu mladému hlupákovi pořádnou facku. On by přestal s těmi planými kecy!:-D

vladimír ondys 26.1.2008 6:20

Nejtrvalejší stopu ve společnosti

Zachovají naši nejvyšší státní úřednici, když za třicet stříbrných umožní útěk výtečníkům, kteří k nám přiletí šukat děti. V rámci vyšší spravedlnosti by za ně mohli převzít i trest se stejnou velkorysostí.Rv(Y)R^

http://ondys.wordpress.com/

Tino 26.1.2008 6:16

Re: Re: Re: Re: S tou hrozbou terorismu je to jako se zdravím.

 Je mi jasné na co narážíte. Je to jistě tvrzení, že podléháme propagandě , která je pouze v zájmu USA. Je to otázka víry a nevíry, strachu a odmítání faktů, většinou o politické přesvědčení, ale také je to o životních zkušenostech, co se politiky týče.

 Mám v dobré paměti doby, kdy se nás nikdo neptal a hlavice byly umístěny bez našeho vědomí a souhlasu. Ty nás ohrožovaly podstatně víc než dnešní radar, což ovšem naše vůdce absolutně nezajímalo. Dnes se jedná o spolupráci v rámci obrany a ne při možném útočení a část obyvatel se bouří a takovou spolupráci odmítá. Je to z politických důvodů. Levicové části spektra nevyhovuje spolupráce, a to jakákoliv, s USA. Nevyhovuje a to je jejich politika a strategie pro vše. Je to slepota a nezodpovědnost!

 Zkuste tedy požádat Rusko, nebo Arábii o preventivní ochranu. Co vám nabídnou? Útočnost! Útočnost jako prevenci. Budou vám tvrdit, že nejlepší obrana je útok. Bude to hlavně proto, že takovou obranou techniku, bez útočného efektu prostě nejsou schopni vyvinout.

 Ale vlastně - je patrně zbytečné se o tom s vámi dohadovat. Vy máte své politické názory a já mám své životní zkušenosti. Rozhodně mně to táhne spíš k USA demokracii, než k středověkým společenstvem.

Roman 26.1.2008 5:57

Re: Re: Re: S tou hrozbou terorismu je to jako se zdravím.

Kde jste k té hrozbě přišel?

Tino 26.1.2008 5:52

Re: Re: S tou hrozbou terorismu je to jako se zdravím.

 Preventivní ochranu. Já to tak chápu. Uvedete jistě spoustu odůvodnění, jak je ten radar jen v zájmu USA, jak neexistuje žádný důvod pro jeho stavbu u nás, jak je militantní zařízením atd.

 Jeho potřebnost by jste dokázal uznat až po útoku rakety z některého území ovládaného teroristy, či šílenými vládci. potom na tohle téma ale bude už zbytečné diskutovat. Vše bude jasné. :-/

Roman 26.1.2008 5:32

Re: S tou hrozbou terorismu je to jako se zdravím.

A co má radar společného s terorismem?

Tino 26.1.2008 5:26

S tou hrozbou terorismu je to jako se zdravím.

 Pokud jsme zdraví, dost dobře nechápeme nemocné a máme je spíše za hypochondry. Až se nemoc dostaví, nechápeme že nás nechápou. A najednou víme jak důležité je zdraví. Přímo fyzicky cítíme potřebu obnovy zdraví a nic není přednější, ba ani peníze.

 Tak samo je to s hrozbou terorismu, v Česku obzvlášť. Až se, nedej Bůh, stane teroristický útok i na území Česka, až se některým lidem jejich blízcí stanou obětí toho útoku, pak bude i radar pro převážnou většinu obyvatel životně důležitý a Zaorálek populisticky otočí! I starosta Trokavce přestane žvanit své blbosti a komunisti budou volat vládu k odpovědnosti za špatnou prevenci před útoky teroristů. budou sepisovány petice pro větší zabezpečení státu před tou hrozbou.

Hipik - pravicovy recidivista 26.1.2008 4:36

Re: Re: Takže Astone o těch 250 miliardách od ODS pro katolíky za volbu Klause nic

jo, poplatky u lekare, ty tu mame taky. Mam jednu z nejlepsich pojistek, pojistovna me kryje 100%, ale za kazdou navstevu platim. Nekde 20, nekde 30 a nikomu to neprijde divny. Ovsem, taky se kazdy o sve zdravi musi starat, ale neotravovat s kazdym zarazenym prdeckem. Tak pro priklad - byl jsem vloni na vysetreni tlusteho streva, preventivni prohlidka. Odpizlali mi 3 polypy, za 14 dni jsem mel vysledek- negativni, dalsi kontrola za 5 let. Pokud bych tak necinil, musel bych se na pripadne operaci rakoviny podilet. Proste motivace pres prachy tu byla, jest a bude, dokud prachy budou predstavovat smennou hodnotu. A ted schvalne uhodni, do ktereho mista bych nesmirne pana Dr. Atha nakopnul :-D

robo 26.1.2008 4:32

Čas dozrál

Zde v evidentní počínající senilitu .

Šumavák 26.1.2008 2:17

Re: Takže Astone o těch 250 miliardách od ODS pro katolíky za volbu Klause nic

Nebojte se, církev nedostane nic! Všechny peníze půjdou do Brusele - vždyť si to spočítejte: "jen tři Eura týdně na občana" říká Bar rosso !

To máme bratru 12 € na rodinu za týden, 53,- € za měsíc (1380,-Kč), 34 500,- za rok, to je bratru, sestře, příteli i soudruhovi tak 42 miliard Kč ročně za ČR, na podporu nápadů zelených khmérů hlásajících boj proti tzv. "globálnímu oteplování"

Co je proti tomu 270 mld za 60 let  (4,7 mld ročně) ? Nula, nula nic !

Mimochodem, budou na to ti lidé mít když dnes už prý nemají 30,-Kč na poplatek u lékaře?Už sepisujete petice? Už Rath vykřikuje, že takovéhle předpisy se nemusí dodržovat?

A vůbec, kde jsou všichni ti nadšení eurohujeři?

Šumavák 26.1.2008 2:15

No, přiznejme si, na EU-vůdce zatím nemají.....

SUMO 26.1.2008 1:37

Takže Astone o těch 250 miliardách od ODS pro katolíky za volbu Klause nic

ať žije soudružská autocenzura

Doufám že tě za to kovaní příznivci ODS popleskají po pleši.

Raději si kopnout do Zaorálka.  A do EU. A vyjádřit se k problematice světového míru. To zabere vždycky. Jen ne k tématu. :-/

Antikomunista 26.1.2008 1:33

Neff steka a karavana tahne dal

Takhle stekal uz za komouse, holt ted plati nekdo jiny, tak steka za jine. ;-D

pepa 26.1.2008 1:32

aston

musí být naprosto šílený, to je zcela evidentní:-)

prďola 26.1.2008 1:21

už to mám !!

oni tam ty klocny jsou, ale počkejte! už dlouho nebudou! darebáci !!!

SUMO 26.1.2008 1:08

Re: Re: no, tu hrozbu přestaly

je to marný je to marný je to marný

Stanislav 26.1.2008 0:46

Re: Re: Re: Re: zaorálek?! kníže ignor

Tak sorry, příště to vyjde ... ;-)

Stanislav 26.1.2008 0:44

Re: Re: Re: Eduard Perschala IP: 82.150.162.xxx

Určitě ne. V každé společnosti najdete někoho, kdo rád ovládá. Islámští vůdci na to jen mají propracovanou metodu, tedy jednu z vícero.

Stanislav 26.1.2008 0:42

Re: Ja vim, ze se to nesmi rikat,

Zajímavá myšlenka, ale jsa trochu obeznámen s arabskou mentalitou, nesouhlasil bych, že by islámský terorismus byl umělý. Ropný zlom, globální oteplování (tedy vliv člověka) a další featury moderní spoelčnosti by se nicméně do této škatule zařadit dost možná mohly.

Evropan (original) 26.1.2008 0:40

Re: Re: Eduard Perschala IP: 82.150.162.xxx

opravdu jen a pouze on ?

RZ 26.1.2008 0:39

Re: Re: Re: zaorálek?! kníže ignor

Tak mne někdo předstihl...

Ladislav N. 26.1.2008 0:38

Re: Eduard Perschala IP: 82.150.162.xxx

Ale islámský terorismus není potřeba vymýšlet. Ovládat společnost chce právě on...

RZ 26.1.2008 0:38

Re: Re: zaorálek?! kníže ignor

Piko?

Stanislav 26.1.2008 0:36

Re: Re: zaorálek?! kníže ignor

Jeden až dva pikozaorálky na běžného občana postačí. Spíš se ale domnívám, že jeden Zaorálek je jednotkou vyXcanosti.

Eduard Perschala 26.1.2008 0:34

Ja vim, ze se to nesmi rikat,

ale pokud bych chtel ovladat spolecnost a mit ji pod kontrolou, vymyslim islamsky terorismus.

Stanislav 26.1.2008 0:34

Trefa!

Prej že to musí vidět i Zaorálek, máte bod ... ;-D

Ad www racek: Ono v demokracii totiž nerozhoduje jedno "usa", pletete si to s Ruskem, milý pane. Problémy spolehlivě budou, diskuse se vede co proti nim, aby to nestálo víc než je třeba. Radar a přidružené dělobuchy je jaksi oproti ztrátám svobody ještě ta výrazně lepší alternativa, bude-li funkční. Při touze jistých jedinců po moci se ale víc obávám RFID pasů a podobného ... :-/

AeroKarel 26.1.2008 0:33

Re: zaorálek?! kníže ignor

Pro praktické použití je jednotka příliš veliká. Doporučuji dělit.

gogo 26.1.2008 0:32

Soudruzi,souhlasíme se vším

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo odstranit komentáře, které jsou neslušné, útočí na autora článku nebo na jiné osoby, komentáře, jež se netýkají obsahu uveřejněného článku, a to včetně zákazu přístupu pisatelů takovýchto komentářů na diskusní stránku. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny.

Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus, neplacená reklama a texty cizojazyčné. U diskusních příspěvků se zobrazí aktuální IP adresa Vašeho počítače.

Mají-li čtenáři potřebu vyměňovat si názory na jiná témata, nechť laskavě použijí našeho chatu Psí podrbání.