1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Trpké žertování

Andrej Babiš už předvídá, že Itálie a Řecko zavřou hranice. Tak daleko ještě nejsme, nicméně se věci přece jenom mění. Itálie poskytne libyjské pobřežní stráži dvanáct dalších hlídkových člunů, i to je důležitý krok. Pocity jsou z toho smíšené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Břízová 4.7.2018 10:29

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Ach jé. Matadors. A Michal Prokop taky. Ach jé....

F. Šimek 4.7.2018 10:39

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Já byl na stounech v r90. Vůbec se mi to nelíbilo. Navíc- prej ...před skokan Kocáb...tak to ani náhodou ! Matadors sem viděl několikrát. Bezloja byl borec. Kahovec byl se mnou chvíli na vojně-taky moc dobrej. Jednou sem byl na kapele-nechci jmenovat-zpěvák dopil panáka vodky a šel na plac. Ještě byl na schodech, ale už zpíval.....:-)))

R. Tesařík 4.7.2018 10:44

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Mickey VOLEK?

F. Šimek 4.7.2018 10:55

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

M.Volek ne. Toho sem živě nikdy na vlastní oči neviděl. Navíc-myslím, že tenkrát plej bek ani nebyl.

F. Doušek 4.7.2018 10:49

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Petr Novák míval flašku rumu postavenou u bicích...

J. Holíček 4.7.2018 10:25

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Už je na čase naprosto zrušit všechna ruská diplomatická zastoupení a do opuštěných budovnastěhovat běžence. Aspoň v EU.

Jinak v Británii pořádek nebude!

J. Anděl 4.7.2018 10:53

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Rafinovaný test pozornosti čtenáře diskuze ;-)

A jednoduché řešení pro všechno.

D. Green 4.7.2018 10:28

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Co to je proti příbalovým letákům u léků ? :)))) Po přečtení musíte odolat pokušení volat hasiče s bednou na biohazard.

P. Vandas 4.7.2018 10:32

Re: Co tam v té Salisbury provádějí?

Máte pravdu, když si přečtu příbalový leták na předepsaný lét, tak ten jed do úst nikdy nevložím. :-):-):-)

D. Green 4.7.2018 10:03

Bohové musejí být šílení

„Fotbal je jednoduchá hra. Dvaadvacet chlapů se devadesát minut honí za míčem a nakonec vždycky všichni brečí.“

Kopaná je hra, která umožňuje i některé vědecké závěry. Například je na ní možné dokladovat Darwinovu teorii o příbuznosti člověka a opice, co se alespoň napodobovacího reflexu týká. V jakési standardní situaci si Ronaldo vyhrnul trenýrky až nahoru, jak to šlo, vytvořil si z nich fotbalová tanga. Důvod? Chtěl předvést světu své nádherně vypracované stehenní svaly. Druhý nebo třetí den potom si už tanga vyráběli i hráči, kteří na polovině hřiště čekali na výsledek penaltového rozstřelu. Jenom nevím, jestli je takové chování bližší člověku nebo opici.

https://goo.gl/UcYpeH

J. Anděl 4.7.2018 10:33

Re: Bohové musejí být šílení

Člověku, opice tanga nenosí ;-)

A. Nový 4.7.2018 10:44

Re: Bohové musejí být šílení

Co vy víte. Třeba u bolševika zátarase jo, u kterého bere zelenáč rozumy . :-))

J. Anděl 4.7.2018 10:46

Re: Bohové musejí být šílení

Nenuťte mě spojovat si tanga s opicema, prosím :-)

H. Omar 4.7.2018 9:58

Aston to trefil. Nechceš migraci, měj děti.

Tak co bojovníci a bojovnice? :)

A. Alda 4.7.2018 10:04

Souhlasím.

Děti jsou to jediné, co po nás doopravdy zbyde, až nás uloží někam do hlíny či strčí do rozžhavené pece. Proto je třeba mít děti. A kdo děti nemá, nemůže zabírat úrodná místa planety - ti, kdo děti mají, si ta místa obsadí. Ať chceme, či ne.

F. Doušek 4.7.2018 10:12

Re: Souhlasím.

Proto své děti posílají k nám do Evropy.

J. Anděl 4.7.2018 10:05

Re: Aston to trefil. Nechceš migraci, měj děti.

A budou to ti v Africe respektovat? ;-)

H. Omar 4.7.2018 10:11

Re: Aston to trefil. Nechceš migraci, měj děti.

Třeba si začnou hlídat hranice. :)

J. Anděl 4.7.2018 10:17

Re: Aston to trefil. Nechceš migraci, měj děti.

Protože mám dvě děti? To asi ne :).

Chápu ten princip nicméně, utahuju si z toho v doslovnosti.

S. Donát 4.7.2018 10:07

Re: Aston to trefil. Nechceš migraci, měj děti.

Můj kamarád říkával už dříve, že abychom si tu civilizaci tady udrželi, měl by každý bílý muž dvě bíle děti zplodit, nebo dvě černé zabít. Samozřejmě to bylo v žertu a nikdy nikomu neublížil.

A. Alda 4.7.2018 10:11

Dvě jsou málo.

To nestačí ani k prosté reprodukci.

S. Donát 4.7.2018 10:14

Re: Dvě jsou málo.

Já vím. Kdyby říkal 2,5, tak by to asi tak nevyznělo. Ale mohl říkat tři, pravda :)

J. Anděl 4.7.2018 10:28

Re: Dvě jsou málo.

Chce to začít včas.

I. Břízová 4.7.2018 10:27

Re: Aston to trefil. Nechceš migraci, měj děti.

Smím li se zrovna vám ozvat a smím li se považovat za bojovnici, dovolím si oznámit. Na svět jsem přivedla čtyři děti a v současné době po světě pobíhá devět mých vnoučat. Co vy na to? Nevím, jak vás zrovna nazvat. Bojovníkem asi ne, že?

P. Vaňura 4.7.2018 9:51

Příklad

"Králíci jsou malí savci z čeledi zajícovitých, patřící do řádu zajícovců (nazývaného dříve zajíci nebo také dvojitozubci). Rodovým názvem "králík" (anglicky rabbit) jsou označováni zástupci celkem sedmi rodů, v našich poměrech tento název obvykle vztahujeme ke králíku divokému nebo jeho domestikované formě (králík domácí). Králíci můžou být chováni na maso a pro kožešinu, nenáročnost chovu umožňuje, aby byl králík chován jako domácí mazlíček.

Divocí králíci pochází z Pyrenejského poloostrova, kde byli oblíbenou lovnou zvěří už od pravěku. Staří Římané na přelomu letopočtu chovali divoké králíky v oborách, tzv. leporáriích a jejich maso, zejména z mláďat (dokonce i dosud nenarozených), považovali za pochoutku. Římané také králíky vysadili na Baleárských ostrovech, kde se tak přemnožili, že za císaře Augusta musela být k jejich likvidaci nasazena armáda. V raném středověku chovali králíky především mniši v klášterech, neboť maso s neosrstěných mláďat bylo pokládáno za postní pokrm, což potvrdil sám papež Řehoř Veliký. Ve středověku byli králíci chováni ve stájích pro zábavu, a také proto, aby uklízeli zbytky potravy po koních. Od druhé poloviny 16. století pak známe první bílé králíky, ale též barevná a masná plemena, ke skutečnému rozvoji chovatelství došlo v Anglii. V 17. století se chov zaměřoval hlavně na králíky chované pro kožešinu, od 19. století se středem pozornosti stala masná produkce. Centrem chovu byla tradičně Francie, oblast dnenší Belgie a Nizozemí či Anglie, do střední Evropy se chov králíků rozšířil až po napoleonských válkách a v Česku se chov králíků rozvíjel až na sklonku 19. století. Dnes je uznáváno asi 100 plemen králíků (65 základních, 35 jsou rexové a zakrslá plemena)."

(Wikipedie)

Takovým úvodem může diplomka klidně začínat. A pak teprve následují konkrétní výsledky!

H. Omar 4.7.2018 9:55

Re: Příklad

Jistě. Pokud to uvedete jako citaci tak samozřejmě není problém. Co tam máte dál?

P. Vaňura 4.7.2018 11:32

To, že oni po Vás chtějí jakýsi obecný úvod o králících ALE

ten úvod se musí lišit od všech ostatních úvodů o králících, který napsali všichni ostatní, např. do diplomky, zabývající se léčením mixomatózy...

A. Alda 4.7.2018 10:06

Tož hlavně, že se králíkům musí větrat.

To by bez té diplomky paní ministryně žádný chovatel králíků vůbec nevěděl.

V. Klepetko 4.7.2018 9:38

Opisovat se nemá, takže k čemu ta diskuse? :-)

Tak jsem se ale zamyslel... do jaké míry my sami v těch debatách na Psu jen replikujeme cizí myšlenky (bez uvedení zdroje)? Do jaké míry si to uvědomujeme? Rozumíme vůbec těm myšlenkám? A když ano - chápeme jak a z čeho se zdrodily, jak se k nám dostaly do hlavy? Vidíme jejich limity? Umíme je ovládnout? Nepůsobí spíše některé uznávané a důvěryhodné osobnosti jako jakýsi backdoor pro malware, který proudí do našeho myšlení?:-)

Nemám na mysli (jen) banální CRTL-C... Proč mám někdy v diskusi pocit, že si čtu Vadima Zelanda? :-))))))

P. Vandas 4.7.2018 9:44

Re: Opisovat se nemá, takže k čemu ta diskuse? :-)

Ano. Včera jsem v tomto duchu psal o přenosu civilizačních poznatků memorováním a opisováním. Samozřejmě, že nikdo z nás nestojí mimo prostor a čas. Už jen výběrem témat a terminologií problematiky jsme vmanipulováni do volby postoje pro, nebo proti. To, co k tomu napíšme je v podstatě jen omáčka pro obhájetí onoho ano, či ne. :-):-):-)