18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

Trhlina se šíří

Známky různoběžnosti kurzu Andreje Babiše a Miloše Zemana se v posledních málo dnech a týdnech objevily několikrát, naposledy při Babišově rozhovoru s listem Welt. Babiš řekl, že nemá se Zemanem téměř vůbec nic společného. Budí to podiv, ale je to pravda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hájková 1.2.2018 9:10

Re: V první řadě

To máte pravdu! :-) Ale je to pochopitelné - to tak mají tito lidé, kteří v první řadě bojují o svoji svobodu! Tím nijak nechci snižovat to, že BABIŠ - BUREŠ je patologický LHÁŘ jak už u komunistických FÍZLU bývá zvykem :-))))

K. Berka 1.2.2018 8:52

Aston byl na PŠM!

A to hlavně u Koláře, Gabala, Fištejna, Mitrofanova, pornoJandy, a určitě si přečetl US seznam osob z Ruska, nepřátelských vůči USA.

Ano Rusko se vrátilo mezi velmoci, to není ono Rusko za ožralého Jelcina a je tam kapitalizmus, jehož produktem jsou i oligarchové, což ostatně vidíme i u nás , v EU i v USA.

V. Heidlerová 1.2.2018 8:56

Re: Aston byl na PŠM!

Nevím sice co je PŠM, ale vím, že jste jmenoval velmi dobré novináře a komentátory - Mitrofanova a Fištejna, je málo takových statečných, kteří vždy uhodí hřebík na hlavičku. Též Vaše vize Ruska se blíží spíše heslu " přání otcem myšlenky". Ale těch oligarchů včetně Putina tam mají požehnaně.

S. Donát 1.2.2018 9:00

Re: Aston byl na PŠM!

Mitrofanov se zjevně velmi často udeří hlavičkou o nějaký ten hřebíček, ano. Úroveň jeho novinařiny tomu odpovídá :)

I. Mertl 1.2.2018 9:01

Re: Aston byl na PŠM!

Chyba, paní Heidlerová, Putin nemá s oligarchy pranic společného, car je nad nimi a dohlíží na ně.

K. Berka 1.2.2018 9:07

Re: Aston byl na PŠM!

Za nedlouho budou v Rusku prezidentské volby, třeba vyhraje Navalnyj (kradl dřevo z Kirovlesu a byl pravomocně odsouzen).

K. Berka 1.2.2018 9:04

Re: Aston byl na PŠM!

Mitrofanov se narodil v Rostově na Donu a Jefim Fištejn v Kyjevě a usilovně pracují proti svým rodným zemím, amen.

P. Han 1.2.2018 9:17

Re: Aston byl na PŠM!

Vy byste byl dobrý kádrovák.

I. Mertl 1.2.2018 9:28

Re: Aston byl na PŠM!

Třeba byl

V. Heidlerová 1.2.2018 9:43

Re: Aston byl na PŠM!

Na tom přece nezáleží, je-li v jejich bývalé vlasti něco v nepořádku, je třeba to odhalovat, a to si pište, že tam v pořádku není nic. Důležité je, že si tito lidé zvolili naši zemi za druhou vlast a že mají bystrý postřeh a dobrý novinářský čich, který umějí zvládnout výbornou češtinou, kterou neovládá ani některý Čech. A jsou stateční, protože na ně sprostě útočí sprostá spodina. Nevím, kde jste se narodil Vy, ale vím, že své vlasti nijak prospěšný nejste a že by bylo třeba výhodnější, kdybyste zaplnil jejich místa v Rostově nebo Kiivě.

M. Krátký 1.2.2018 9:33

Re: Aston byl na PŠM!

všichni kluci, kteří byli kdysi na vojně tak ví, že PŠM znamení Politické Školení Mužstva. Holky nechodily - hezký den přátelé

V. Heidlerová 1.2.2018 9:38

Re: Aston byl na PŠM!

Mám mezery, nové zkratky překryly ty staré, omlouvám se a děkuji. Hezký den přátelé a přítelkyně.

J. Franke 1.2.2018 9:12

Re: Aston byl na PŠM!

Máte pravdu jen z části. V Rusku obsadili vedoucí funkce ve státě bývalí komunisté téměř všude, u nás jen z části. V Rusku mají v nejvyšší funkci kágébáka, u nás je ve Strakovce jen slouha StB, ale zato oligarcha. Co je horší?

Domnívám se, že ZATÍM to ruské.

M. Berka 1.2.2018 8:49

Přemýšlel jsem o tom rozdělení společnosti...

Podle mne spočívá v nesprávně kladených otázkách. Není totiž správná otázka třeba imigranti ANO/NE. Je to podobné, jako když položíte otázku: Souložíte raději se ženami? ANO/NE. Ta otázka taky rozdělí společnost na dvě poloviny, na muže a na ženy... :D Vyhrocené otázky vedou k vyhroceným odpovědím. Stejná je otázka: Východ nebo Západ?

V. Heidlerová 1.2.2018 8:47

Dva kohouti

Smím-li přidat skromný příspěvek: MZ i AB jsou velmi silné osobnosti, různě motivované, ale jedno mají společné - chuť šéfovat a vládnout, pokud možno neomezeně. U AB jako u podnikatele hraje velkou roli zisk, u MZ až psychicky nemocné nabubřelé ego. Každý se bude snažit prosadit. AB, anžto je pohyblivý, čilý a světa a jazyků znalý, zastane hravě funkci ministra zahraničí i funkci nepohyblivého, těžkopádného presidenta, který má velké výkyvy ve výkonu politické funkce, a tudíž není vždy použitelný. Stále více ubírá na výkonech i pro presidenta povinných Už teď je to patrné a nevidí to jen ten, kdo vidět nechce. Dřív nebo později dojde ke středu 2 kohoutů na jednom dvorečku.

Z. Rychlý 1.2.2018 8:56

Re: Dva kohouti

To požďuchování bude, ale je to na dlouhé lokty. Dříve budou nové prezidentské volby.

V. Heidlerová 1.2.2018 8:59

Re: Dva kohouti

Proboha, Vy myslíte až za 5 let???

Z. Rychlý 1.2.2018 9:05

Re: Dva kohouti

To nehrozí. Ale sázky na to jestli dědek vydrží ve funkci celé období určitě budou. Já tomu moc šancí nedávám.

V. Heidlerová 1.2.2018 9:17

Re: Dva kohouti

Celé to Zemanovo vítězství vede jen k tomu, že je sledovaný každý jeho krok, tedy zapajdání, každé jeho přeřeknutí, huhlání, přidržování se pultíků, klácení hlavou jak osel atd.atd. K ničemu jinému funkce obsazená MZ totiž není, jakože on sám k ničemu je.

P. Kmoníček 1.2.2018 9:03

Re: Dva kohouti

To už je na Vás těžké, že Berko Berkoviči Berkove.

J. Franke 1.2.2018 8:43

Dobré ráno z oblačné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Astone, uvidíme. Tady se tipuje dost blbě, protože lidi pořád volí obskurní postavičky a dokonce i zákonem uznané zločince u kterých je možné úplně všecko.

I. Mertl 1.2.2018 8:47

Re: Dobré ráno z oblačné Svobodné Republiky Králický Sněžník

I v nemakačenkovské drahošovsky zrádné Praze je zataženo.

P. Hlosta 1.2.2018 8:43

Vcelku to tady máme vyprázdněné. ;-)

Mně pořád je záhadou, proč Český kapitálový gigant má až tak velkou podporu voličů. Hnutí, které vlastní(jinak se to vyjádřit nedá), mělo proto prvenství ve volbách. V předešlé vládě měl Babiš z funkce minfina prim. ČSSD měla původně sen o Švédském modelu v Česku, takže šla s velkokapitálem do holportu v bláhové naději, že takhle se to dělá, no a dopadlo to.

Švédsku trvalo bratru sto let, než dosáhlo svého bohatství takové úrovně, aby si dovolilo a udrželo vysokou laťku sociálního zaopatření občanů. Není možné doufat, že nám toto zaopatření bude hradit miliardář, protože ani ten by na to neměl a jeho zájem to také není. Miliardář akorát nedělá rozdíl ve spolupráci s pravicí, nebo levicí. Je mu to jedno, hlavně když má ziskovost. Ideologie jsou mu šumák, stejně jako morální kodex a bez tohoto postoje by se nikdy miliardářem nestal. Jeho jediná pro občany deviza je, že nevytáhl kapitál za hranice státu a je jeho majetek zdrojem příjmů i našemu státu a občanům.

Jak vše zbabrala levice i pravice se dobře ví. Akorát se neví co dál. To stejné platí i o zvolení Zemana, že se neví po jeho zvolení, co bude dál. To ovšem by bylo stejné, jako v případě zvolení Drahoše. On také není ani pravý, ani levý - zatím. Zase ten Klaus měl pravdu, když řekl, že politika je vyprázdněná u nás.

Z. Rychlý 1.2.2018 9:01

Re: Vcelku to tady máme vyprázdněné. ;-)

Jako Slované, máme Mesiáše v úctě. Co bude dál po zvolení Zemana? S pravděpodobností více než vysokou budou brzy nové prezidentské volby. Říká se že s věkem přichází moudrost, někdy ovšem přijde věk sám.

M. Valenta 1.2.2018 8:43

Članek pravdivý,

jenom to divení, že Klaus podporuje našeho Putinova mopslíka není na místě, neboť ten je schopen ve své posedlosti zničit EU, jak už dokázal mnohokrát, v podstatě jakékoliv lumpárny.

E. Erat 1.2.2018 8:49

Re: Članek pravdivý,

Zničit EU by bylo chvályhodné. Bohužel, ale tak moc silný Klaus není. Ani, Zeman, a ani Putin. Ale, i snaha se hodnotí. Tedy je potřeba v tom pokračovat všemi prostředky. Však ono se to časem povede. U RVHP to trvalo také dlouho.

M. Valenta 1.2.2018 8:58

Re: Članek pravdivý,

Šlo o to divení, chápete?

P. Kmoníček 1.2.2018 9:08

Re: Članek pravdivý,

Erate, na rovinu. Kdy jste se měl lépe než nyní jako člen EU? Děkuji za odpověď.

E. Erat 1.2.2018 9:25

Re: Članek pravdivý,

Lépe, těžko porovnat. Ale, stejně v době kdy jsem začal podnikat, tedy od roku 1990 do roku 2003. Nic světoborného mi EU nepřinesla, spíše naopak. Ale, již v roce 2003 jsem volil NE vstupu, hodně jsme předtím cestovali, a tak jsme věděli, co je EU za obskurní spolek. Chápu, že lidé jejich jediná zkušenost se západem byl příhraniční LIDL či PLUS volili ANO. Banány byly levné, a banány jsou v ČR stále symbolem blahobytu, neblahé dědictví komunismu.

D. Stirský 1.2.2018 8:39

Bohužel, ne každý u nás umí:

dělat politiku. Umí to Zeman, který pochopil, že bez kompromisů, různých podrazů a lží to dosti dobře nejde. Mně osobně Babiš nikdy až zas tolik nevadil, pokud jsem jej slyšel mluvit, nebyly to žádné bludy. Já, být na místě Drahoše, se proti němu nijak ostře vymezovat nebudu. Neff má vcelku pravdu: Unie je pro B. důležitá. U toho hnízda šlo o klasiku: skutečnost byla zastřena formálně-právním stavem. Zvláště u dotací platí biblické "kdo bez hříchu, první hoď kamenem."