Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Trhlina se šíří
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
F. Doušek 1.2.2018 14:50Re: Opět se ukázala žumpa, která je V tom případě se pan Prokop mýlí, a vy to žití máte lehké. |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 14:57Re: Opět se ukázala žumpa, která je Ano, máte pravdu. |
![]() |
I. Mertl 1.2.2018 15:03Re: Opět se ukázala žumpa, která je Šťastný život byl vždy výsadou slaboduchých, viz Kniha knih. |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 15:08Re: Opět se ukázala žumpa, která je Díky, jsem rád, že žiji hezký a relativně šťastný život. Možná jsem slaboduchý, ale nijak mi to netrápí. Důležité je, že i ve své slabochudosti se dobře užívím, no musím to skrývat, ale stále to jde. |
![]() |
J. Ševčík 1.2.2018 15:14Re: Opět se ukázala žumpa, která je Ja se vam divim ze vubec se na CT divate zarid te si Ruskou od tam budete jeste chytrejsi:) Je pravdou ze se vam tezko zije |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 15:30Re: Opět se ukázala žumpa, která je Mám UPC, a tedy tři ruské kanály. Ale, nepřítele je třeba stále sledovat i proto sleduji ČT. |
![]() |
J. Ševčík 1.2.2018 15:36Re: Opět se ukázala žumpa, která je Vazne s vama pane Erate je legrace:):) |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 14:49Re: Opět se ukázala žumpa, která je Mimochodem Ukrajinci sestřelili civilní letadlo v roce 2001. Takže mám silné pochybnosti, kdo střílel z toho Buku. |
![]() |
K. Berka 1.2.2018 15:01Re: Opět se ukázala žumpa, která je A taky Amíci sestřelili jedno Íránské civilní dopr. letadlo nad Perským zálivem a komentovali to : jejdamanesa, my jsme se spletli. |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 15:11Re: Opět se ukázala žumpa, která je Jistě, ale i Sověti sestřelili civilní letadlo. I Francouzi atd. Ovšem u Ukrajinců, kteří nebyli schopni ani ovládat jadernou elektrárnu v Černobylu, se dá předpokládat, že jejich úroveň je někde poblíž Sudánu. |
![]() |
H. Omar 1.2.2018 15:14Re: Opět se ukázala žumpa, která je Tam zasáhl Aláh prostřednictvím ruského velení a samozřejmě hloupé konstrukce. |
![]() |
F. Doušek 1.2.2018 15:19Re: Opět se ukázala žumpa, která je To nebyli Ukrajinci, ale Sověti. |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 15:27Re: Opět se ukázala žumpa, která je Pane Doušku, když jste tady namlouval lidem, že Krym byl ukrajinský již v roce 1920, tak jsem to bral jako, že ničemu nerozumíte, nic neznáte. A opět se to projevilo, sdělím vám sladké tajemství. Ukrajina je samostatná od roku 1992, tedy když v roce 2001 sestřelila civilní letadlo, tak už neměla se SSSR nic společného. Doufám, že to i vy pochopíte, je to trochu náročnější, ale věřím vám. |
![]() |
V. Kolman 1.2.2018 16:22Re: Opět se ukázala žumpa, která je Oni Sověti pane Erate sestřelili těch civilních letadel víc. První byl (co vím) let CAL007 nad Sachalinem. Aby mě někdo nechytal za slovo, tak tam ten aeroplán "zastavili v letu." |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 16:49Re: Opět se ukázala žumpa, která je Jo, souhlas. Ale, těch zemí co sestřelily civilní letadla bylo povíceru. A také ne jednou. |
![]() |
J. Jelínek 1.2.2018 14:54Re: Opět se ukázala žumpa, která je Neznám souvislosti. To letadlo bylo v ruském vzdušném prostoru? Protože pokud ano, mělo být vyzváno k jeho opuštění, pokud by nereagovalo měli se Rusové přinutit ho k přistání a pokud by i poté na ně jeho pilot ukázal fakáče, pak by ho prostě sestřelili. Takhle to vypadá, že se jen dva testosteronem napumpovaní mládenci hecovali někde nad Černým mořem. Proč z toho vychází ta ČT ve vašich očích tak špatně? |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 15:03Re: Opět se ukázala žumpa, která je Z prostého důvodu, že neuvedla zásadní fakt, tedy že to bylo americké špionážní letadlo. A jinak s tím testosteronem máta asi pravdu. Jsou to takové hrátky. |
![]() |
M. Berka 1.2.2018 15:13Re: Opět se ukázala žumpa, která je No ruské bombardéry zase lítají kolem Velké Británie a odhánějí je hrdinní angličtí letci. JE TO GROTESKA... :D |
![]() |
M. Valenta 1.2.2018 15:18Re: Opět se ukázala žumpa, která je Jedna věc je ale zvláštní, proč Vy tu Čt vlastně tak bedlivě sledujete. |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 15:36Re: Opět se ukázala žumpa, která je Je to jednoduché, nepřítele je stále třeba sledovat-viz výše. Ale, hlavně jsem spořivý ba přímo lakotný člověk, a když už musím nuceně za tu žumpu platit tak si ji chci také aspoň trochu užít. |
![]() |
D. Green 1.2.2018 14:18To nemá chybu :)))) 1url.cz/stbNn Mons. Tomáš Halík kecá. Doporučuji zejména Závěr. Na něj by měl kardinál Duka pozvat z Vatikánu exorcisty. Místní jsou slabí. :)))) |
![]() |
M. Berka 1.2.2018 15:11Re: To nemá chybu :)))) No, on měl nějaké blízské styky s tím muslimským imámem, co sedí za terorismus.... Tuším. |
![]() |
P. Marcín 1.2.2018 15:51Re: To nemá chybu :)))) Prý utekl, skoro slepý i se svou skoro slepou ženou. To fakt nemá chybu: http://denikreferendum.cz/clanek/tisk/26920-mf-dnes-brutalni-manipulaci-zasahla-do-prezidentskych-voleb |
![]() |
L. Kolman 1.2.2018 14:12Už se to zanalyzovalo a vyšetřilo, kdo za to může? Proč jsem byl tak blbý, že jsem volil Zemana. Já už to přibližně vím, ale chtěl bych to slyšet od odborníků, co mě to postihlo a jak se tomu říká odborně. Abych věděl, kam si s tím mám zajít a jak to léčit. Teď jsem si jednoho odborníka přečetl, ten říká, že venkov, starší lidé a bývalé Sudety mají všechnu odpovědnost za to, jak tahle země vypadá. A máme si uvědomit, že Kalousek tady už nevládne, tak ať se na něj nevymlouváme. Však jo, Kalousek tu není, teď se ještě podívat na ekonomické a další ukazatele, co tady nejlepší evropský ekonom nevládne. Já po složence na 170 tisíc netoužím. |
![]() |
V. Kotas 1.2.2018 14:20Re: Už se to zanalyzovalo a vyšetřilo, Co já vím a je to i doložitelné, tak všechno dobré i špatné pro tuto republiku ( i pro tu od r. 1918 ), přicházelo především z Prahy. |
![]() |
L. Kolman 1.2.2018 13:42To Drahošovo nevítězství nebylo zas tak špatné. Dá se na něm najít mnoho pozitivního. Už jsem toho četl docela dost, co je dobré na Zemanově vítězství. Václavíková a spol. by měli konečně pochopit, že neprohráli a neměli by zbytečně vyšilovat. Říkal to i pan Drahoš, že sice nezvítězil, ale ani neprohrál. Do hlavní soutěže patrně postoupil z druhého místa. |
![]() |
E. Erat 1.2.2018 14:09Re: To Drahošovo nevítězství nebylo Je, hezké že i tento zažraný právdoláskař se poučil od Václava Klause. Ten tomu říkal nevýhra. |
![]() |
V. Kotas 1.2.2018 14:15Re: To Drahošovo nevítězství nebylo Jaká to je neprohra, by se ukázalo, kdyby šel do nějakých voleb( senátních ) někam mimo Prahu, do pohraničí. |
![]() |
J. Franke 1.2.2018 14:50Re: To Drahošovo nevítězství nebylo Vát ty volby furt drží? Já už jsem si zvykl, že lidi radši vidí na hradě zločince. |
![]() |
J. Franke 1.2.2018 14:53Re: To Drahošovo nevítězství nebylo Vás... |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=JxRFlMPtCQvMFZP&p=5V15fIHv%7cCm2OzIIrML%7cNQfMOWTIpM%7cu13d76vDIfNLh21gC6%7cNInBJlGUp%7c6VSQeBAkF7&x=WMZp1x)