27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Topolánkova policie

Aféra sběhlého sociálnědemokratického poslance Pohanky nabírá obrátky. Pohanka se nadále skrývá před světem, možná že si nechá narůst plnovous jako profesor Horák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sch.glosátor 27.10.2006 9:18

Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Protože alespoň částečně narušuje diktát "hodin".  Je přirozené vstávat po rozednění. V "létě"¨se rozednívá dříve a je přirozené vstávat dříve a bdít déle.  Ti, kteří bojují proti letnímu času ve jménu "přirozenosti" ve skutečnosti bojují za zachování nepřirozeného diktátu "hodin", který právě neznají přírodní národy, na které se odvolávají. Posun času je výhodnější než jeho zachování a následná  změna pracovní doby, jízdních řádů a všeho možného co s tím souvisí. Jediným problémem je, že změna probíhá skokem. Ale ta hodina se dá zvládnout.

Ladislav N. 27.10.2006 9:24

Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Ale PROČ?  Proč by měl někdo lidem NAŘIZOVAT, že v létě mají chodit "do fabriky" o hodinu dřív, když sami bez úředního pokynu by nic takového nejspíš neudělali? 8-o

jerry 27.10.2006 9:28

Re: Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

A proč Vy byste mi chtěl nařizovat zřeknout se ve všední dny v létě koupání nebo sportování?

Timur 27.10.2006 9:33

Re: Re: Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Vy to nemáte v palici v pořádku soudruhu,kdo vám co nařizuje?Je to přesně naopak !!!

jerry 27.10.2006 9:46

Re: Re: Re: Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Soudruh/?/ by byl nespokojený/ a to velmi/, kdyby mu pár kverulantů zrušilo letní čas. A kdo mi co nařizueje? Např. nadřízený pracovní dobu.Naštěstí, Vy můžete jen kecat, letní čas se rušit nebude.

Ladislav N. 27.10.2006 9:34

Re: Re: Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Já nikomu nic nenařizuji. Ať si každý dělá, co se mu zlíbí, pokud neškodí ostatním. Vstávejte si, sportujte, ale nenuťte kvůli tomu vstávat a sportovat ostatní. To je princip svobody a jejích mezí - neotravovat, neškodit ostatním.

jerry 27.10.2006 9:48

Re: Re: Re: Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Sportování by vám rozhodně prospělo.Nebyl byste takový bubák.S Váma je asi zábava...:-/

Ladislav N. 27.10.2006 9:55

Re: Re: Re: Re: Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Jak to souvisí s mým hodnotovým žebříčkem? Letní čas vymysleli socialisti, nikoho jiného podobná blbost napadnout (prosadit) nemůže... ;-P

ok 27.10.2006 10:39

Re: Re: Re: Re: Je to naopak. Letní čas je přirozenější.

Ladislave, vy me zase nenutte pracovat od deviti, kdyz muj prirozeny bioritmus je nastaveny na dobu po rozedneni, treba od sesti. Kdyz jsem byl nucen pracovat od deviti, narusovalo mi to pracovni pohodu, probouzel jsem se v rezimu "dnes mam volny den", a v tu pozdni hodinu jsem se do prace musel pracne nutit.

Sch.glosátor 27.10.2006 9:39

Protože Ladislav má rád řád a pořádek.

Všechno na befehl jako na vojně. Je prokázáno, že i pravidelný vězeňský režim utužuje zdraví. Pro koupání a sportování má být úředně vymezený čas. Každý občan dostane osobní ústředně řízený kondicionér který mu určí čemu se v ten který čas má věnovat.  Pravda, některým anarchistům to nevyhovuje, ale to je nepodstatné. Podstatné je aby celé mraveniště dupalo ve stejném rytmu. Přééés spááleníííštěéé, přééés krrrvavééé řééékýýý.......

Sch.glosátor 27.10.2006 9:31

Ano, to je problém.

protože mnozí lidé by bez úředního pokynu nedělali vůbec nic. A proč lidem někdo nařizuje,aby chodili do fabriky ve stejnou dobu bez ohledu na to, jestli je ještě noc nebo už den ? Ostatně, kdo je nutí do té fabriky chodit ? Je mnoho zábavnějších kratochvílí  :-D

Ladislav N. 27.10.2006 9:36

Re: Ano, to je problém.

V kolik začíná pracovní doba, určuje v civilizovaných zemích zaměstnavatel. Ne nějací ouřadové v Praze či Paříži, neřku-li v Bruseli... ;-)

Sch.glosátor 27.10.2006 9:41

Ale jistěže. Když na to přijde, mocnář může i slunci nařídit, kdy má zapadat a kdy vycházet.

Ale moudrý mocnář si vždy zjistí, kdy že je ta pravá chvíle....;-D

motýlek 27.10.2006 9:45

Re: Ale jistěže. Když na to přijde, mocnář může i slunci nařídit, kdy má zapadat a kdy vycházet.

už aby se zde nějaký takový vyskytl - zatím je to dost bída Rv

Béda 27.10.2006 9:26

Proč vůbec nezrušit NOC ?

Podle hesla "Ve dne lhal a v noci krad,sociální demokrat" by to rozhodně pomohlo k očistě společnosti :-)

motýlek 27.10.2006 9:18

to Ladislav N. a ok

k letnímu času jen tolik - transformace souřadnic nemůže nic ušetřit - na tom se snad shodneme ... pokud někomu vyhovuje vstávat na jaře a v létě o hodinu dříve než na podzim a v zimě - jsou jiné možnosti než přetáčení ručiček hodin :-) ... stačí vstát místo o sedmi o šesti ;-D

Ladislav N. 27.10.2006 9:26

Re: to Ladislav N. a ok (letní čas)

Tak. To je přesné. Ať si každý vstává a chodí spát podle vlastního gusta, ne podle toho, na čem se pitomé ouřednictvo ve vládě usnese...

jerry 27.10.2006 9:26

Re: to Ladislav N. a ok

Antisportovní motýlku! Posunutí pracovní doby o hodinu dopředu by mi v létě nadřízený neschválil, tak si v pohodě létej v létě brzy ráno, ale mně by to nepomohlo. Neušetříme, ale VĚTŠINA z nás je pro letní čas. A vážně neušetříme? Pokud je letní čas, bude víc lidí v létě po práci sportovat, tzn. zlepší se jejich zdravotní stav a budou muset ke mně méně častěji chodit, zdravotnictví ušetří...

motýlek 27.10.2006 9:28

Re: Re: to Ladislav N. a ok

mám najeto na bicyklu 400.000 km ... opravdu si myslíš, že jsem nesportovec ?:-)

jerry 27.10.2006 9:31

Re: Re: Re: to Ladislav N. a ok

Vida kolego. Jenže já jsem otec rodiny, manželka prská, vždycky, když vyjedu na kole / jak ženský většinou nechápou chlapský koníčky/, takže jsem vděčný za každý okamžik na kole. Včera jsem byl po práci na Ještědu. Dělám do 15:30? Ty také? Kdyby nebyl totiž letní čas, tak bych asi včera už nikam nejel.

motýlek 27.10.2006 9:39

Re: Re: Re: Re: to Ladislav N. a ok

... jo, já to znám ... když se zaváděl ten slavný letní čas v ČSSR po energetické krizi v roce 1979 (?), tak jsem kvůli ježdění na kole dal výpověď (ale nebyl to jediný důvod) a šel tam, kde měli pochopení ... tehdy to byl takový zvláštní obrat - napřed se snažili rozprostřít nástup do zaměstnání tak, že někdo chodil na šest, jiný na sedum a další na osum či devět ... no a pak teprve jako druhé kolo přišel letní čas a ti co chodili na šest začali chodit na 5.00hod SEČ :-)  ... jinak - teď jezdím hodinu ráno a hodinu odpoledne a pak ještě občas sobota a neděle - ale už to nepřeháním ;-P

Béda 27.10.2006 9:29

Re: Re: to Ladislav N. a ok

Jak to děláte,že vás bolševiků je pořád většina? :-)

jakovy 27.10.2006 10:40

jerry ,,, Re: Re: to Ladislav N. a ok

Pokud je letní čas, bude víc lidí v létě po práci sportovat, tzn. bude více úrazu ze "sportovní činnosti" a zdravotnictví ušetří...   No, podle mého budou o hodinu dřív v hospodě a zdravotnictví ušetří...

motýlek 27.10.2006 9:12

trocha reminiscence ...

jsem jen na chvilku, takže se omlouvám, pokud nebudu odpovídat ... opět se potvrdila má teorie, že Václav Klaus umí udělat z milosrdného skutku silomrdný :-) ... pokud by nevyslovil tu dobře míněnou větu o nestabilní vládě založené na přeběhlíkovi, tak by v pohodě pověřil Topolánka sestavením vlády a tomu by se to zřejmě povedlo ... a ještě něco z předvolební taškařice - líbilo se mi, jak kdosi (fakt si nevzpomenu kdo) z ODS komentoval ten případ zaškrtnutí kandidáta na lístku nějakým důchodcům jako bezprecedentní - a přitom precedens se udál před volbami do parlamentu letos - a jak naschvál zrovna se to prolátlo u členky ODS ;-P ... někdy je dobré se z historie poučit ... a někdy je dobré si pamatovat i mladou historii :-)

Béda 27.10.2006 9:18

S tím my níže podepsaní šibalové naprosto souhlasíme

Vilém Buriánek, Zdeněk Doležel, Jan Fencl, Andrej Grega, Stanislav Gross, Jan Hanáček, Josef Hojdar, Miroslav Jansta, Věra Jourová, Tomáš Kadlec, Jan Kavan, Eva Klimovičová, Luděk Krystýn, Jan Mareš, Michal Kraus, Marian Kuś, Otakar Kypta, Petr Lachnit, Egon Lánský, Josef Láznička, Jan Mládek, Jaroslav Palas, Ladislav Péťa, Karel Ponocný, Petr Pospíchal, Pavel Přibyl, Milan Pulec, David Rath, Zdeněk Richtr, Miloslav Řehulka, Jaromír Schling, Ludmila Schwarzová, Barbora Snopková, Marie Součková, Karel Srba, Jindřich Sznapka, Ivo Svoboda, Vladimír Šiša, Jana Volfová, František Vybíral, Jiří Vyvadil, Lubomír Zaorálek, Ladislav Zelinka, Eduard Zeman, Petr Zgarba, Lubomír Žemlička,Martin Vlasta,Marie Zdubová

motýlek 27.10.2006 9:26

Re: S tím my níže podepsaní šibalové naprosto souhlasíme

? jak souvisí tahle jména s Klausem a zaškrtávání volebních lístků důchodcům? Asi mám nízké IQ?

Timur 27.10.2006 9:35

Re: Re: S tím my níže podepsaní šibalové naprosto souhlasíme

Oni s Vámi souhlasí ne? :-)

motýlek 27.10.2006 9:44

Re: Re: Re: S tím my níže podepsaní šibalové naprosto souhlasíme

?

Pája 27.10.2006 9:24

Re: trocha reminiscence ...

Souhlas, taky si vzpomínám na tu aférku, no spíš jen zprávičku, při parlamentních volbách. Naskočilo mi to hned po tom prohlášení o "bezprecedentnosti" .

ACH jo 27.10.2006 9:11

Jsme v tom až po uši

ODS se nebude hlásit k panu Pohankovi.Jí stačí že nebude hlasovat;-DSpokojenost na obou stranách.:-PAle ta morálka paní Dulská :-(