1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

TOP 09 je vážný hráč

Strana TOP 09 získá 11 procent ve volbách, tak samozřejmě nad tímto zjištěním "průzkumu veřejného mínění" můžeme pokrčit rameny. Předvolební průzkumy mají značně pošramocený kredit poté, co nafoukly preference zelených, z reálných tří procent udělaly taky jedenáct, aby velmi záhy obliba klesla zase na ty tři podměrečné, mimoparlamentní a reálné, při nichž zůstaniž, má-li Bůh tuto zemi rád.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
GRUNTORÁD 28.8.2009 6:47

Re: Víte co je to solidarita?

JÁ BLB MYSLEL ŽE JE TO NESVÉPRÁVNOST!!VV>-

j 28.8.2009 6:31

Re: ČSSD vs. TOP09

já rozhodně solidární nebudu maximálně se svou rodinou a tam to končí:-)

GRUNTORÁD 28.8.2009 6:33

Re: ČSSD vs. TOP09

A S KÝM SOLIDORITIT BUDOU BLBCI?V>-

j 28.8.2009 6:39

Re: ČSSD vs. TOP09

s hospodským:-)

Rýpal 28.8.2009 6:42

Re: ČSSD vs. TOP09

Máte pravdu, ve společnosti musí být i solidarita chytrých s hloupými a schopných s nechopnými.

GRUNTORÁD 28.8.2009 6:44

Re: ČSSD vs. TOP09

TAK LEDA SILI DO RITI!!>-VV

Limonádový Joe 28.8.2009 6:48

Re: ČSSD vs. TOP09

Všechny alternativy, které vyjmenováváš, tady přece fungují dokonale. Kdyby ne, nebylo by nemocných, chudých, nepracujících, neplatičů ani cigošů. Všichni by už byli na pravdě Boží! Jediné, co nefunguje je solidarita mladých se starými, a to je chyba! Mladí by měli starým vracet to, co od nich inkasovali. Jistě, ve všech případech to neplatí, ale takoví už lidé jsou!:-(

Pegas 28.8.2009 6:57

Re: ČSSD vs. TOP09

Neračte být klon "Většího vlastence"?

vlasta 28.8.2009 6:29

Re: ČSSD vs. TOP09

"Běžný volič" dosáhne nanejvýš toho, že každý člověk, který je pracovitý a o něco se snaží,se radši na všechno vykašle a počká si na to, co od státu dostane. Takže v této zemi nezbude nakonec nikdo, z jehož kapes by rozhazovačný stát vytahoval peníze na ty blbosti, jako jsou poplatky u doktora, třinácté důchody, šrotovné. Pak teprve nastane ten vytoužený stav prosperity a jistoty. "Běžný volič" nebude spokojen, dokud nebudeme všichni svorně chudobní. Je třeba pořád opakovat, že všechno zlo způsobují masy, které nejsou intelektuálně schopny zvolit si  prostředky, které by vedly k tomu, co si přejí. Zatím všechno nasvědčuje tomu, že masy si namísto prosperity a vysoké životní úrovně přejí všeobecnou bídu a úpadek.

Fleischer 28.8.2009 6:35

Re: ČSSD vs. TOP09

Socanský mozku, vol ČSSD, je to Tvé právo. Nezvolíš však prosperitu a vysokou životní úroveň, ale pokles úrovně zdravotní péče, další zadlužování státu případně dokonce státní bankrot. Ani třináctý důchod nepřispěje ke zvýšení důchodů, jednorázové dva tisíce korun totiž nikoho nevytrhnou. K zajištění budoucího fungování penzijního systému je potřebá důkladná refrome. Otázkou je jestli ji ČSSD umí a chce provést. Zdanění firem a bohatých povede k přesouvání kapitálu dále na východ, případně na jihovýchod, kde je levnější pracovní síla a případně také příznivější daňový systém. Tím samozřejmě dále utrpí Tvá prosperita a životní úroveň.

ascari 28.8.2009 6:41

Re: ČSSD vs. TOP09

voliči řeknou NE poplatkům a tím ANO zvýšení zdravotního pojištění nebo ANO zhoršení dostupnosti zdravotních služeb.Řeknou NE Janotovu zdražování, tím řeknou ANO buď zvýšení přímých daní nebo cestě do dluhové pasti ze které se budeme dostávat za pomoci drastických opatření MMF m.j. cestou snížení platů a důchodů.Řeknou NE penzijní reformě a tím řeknou ANO důchodům na hranici bídy pro dneční 45 cátníky a mladší.Řeknou ANO 13.důchodu a šrotovnému a tím i ano argentinské cestě.Bohužel můžete mít pravdu.Již Zeman tvrdil,že 60% voličů jsou uplní blbci.Paroubek je stejně oblbne a nebo,což bude horšíty sliby splní.Pak si zvolí mírně vyšší životní úroveň tak na dva roky a hodně vysokou chudobi tak na 10 let.Opravdu bohatí se na vyšší daně vybodnou a půjdou je platit jinam,ti zdánlivě bohatí-spíš střední třída-zchudnou,takže si všichni budem rovni.Již Napoleon tvrdil,že lid nežádá svobohu,lid žádá rovnost-i v chudobě.

Chacha 28.8.2009 6:51

Re: ČSSD vs. TOP09

   Dobrý pokus, milý mozku, leč většina našich přitroublých spoluobčanů tomuto věří a s otevřenou hubou očekávají na kanapi ležící přílet pečených holubů. Doufám, že jste to myslel aspoň vy jediný ironicky.8-o

Petr 28.8.2009 7:09

Re: ČSSD vs. TOP09

Vy tady všichni opravdu věříte že nějaké straně co jde do voleb jde o snížení dluhu a blaho země? Pořád se nepřestávám divit kolik naivity mezi lidmi je.Tak nějak celý život slyším od politiků že se musí šetřit a pokaždé s šetřením začínají u těch druhých.A jejich nejoblíbenějším cílem je střední třída.

jan 28.8.2009 2:50

Kadousek + kámoši: Šťáva, Kašák, Háva to je sestava!

Zločin v ČR našel přímou cestu k moci přes PSP ČR! Prototyp=kalousek!!!

Vegan 28.8.2009 2:34

Hungary 2 - trochu jiny Uhersko

Napisete Svoboda, kakaovy Bob, Kocka, Gross, ale uz nenapisete Dalik, Rebicek, Hava, Kalousek atd. A to je ten problem, to delaji obe strany (volicu), v ramci sveho dresu tvrde kritizuji soupere a chyby "svych" elegantne prechazeji. Takze moralka dostava tak jako tak pekne po tlame. De-facto kazdy (typicky volic) v teto zemi je pripraven nejakeho zlodeje podporit, ted uz si jen vybrat  tu barvu munduru. Jedno je jiste, ceka nas Madarsko-lotysska cesta do pekel a je uz celkem jedno, zdali to bude diky Paroubkove populismu, v ramci nehoz bude hazet penize z okna a nebo diky Viamontum, Kapsum, CEZum, J&T atd. Welcome to hell! (V dire, kde je moralka sproste slovo a statni kasa beznadejne prazdna...)

www.nevolte.cz

Fafa 28.8.2009 3:01

Re: Hungary 2 - trochu jiny Uhersko

Vegane, to je OK. Dokud jsou moznosti, aby na kritiku jednech odpovedeli kritici druhych, tak je vsechno v poradku. Ja taky neocekavam, ze pan Hekrdla v Pravu bude ze vsech sil kritizovat vedeni CSSD. Proste vsichni mame sve preference a ve svobodne diskusi si ujasnujeme nazory.

Pavel Kořenský - eurosabotér 28.8.2009 3:08

Re: Hungary 2 - trochu jiny Uhersko

ČEZ ? To myslíte ten ČEZ z jehož zisku hodlá ČSSD poskytovat bezplatné vzdělání, bezplatné zdravotnictví, přidat důchodcům, přidat rodičům s dětmi, nakrmit chudé, chodit po vodě ? Zpět, to poslední na plakátech nemají, to bych jim křivdil.

Na ČEZ bacha, aby Vás přítel Paroubek nevzal mokrou Kočkou po hubě, ČEZ je státní podnik.

Zrovna tak je poněkud necitlivé zmiňovat firmu Kapsch, viz:

http://www.novinky.cz/ekonomika/80073-mytne-v-cesku-definitivne-zavede-kapsch.html

hlavně si povšimněte data, jmen (Pecina např.) atd. Bacha na to, to je skoro na vyloučení z klubu Mladých sociálních demokradů :-)))

Fafa 28.8.2009 3:18

Podivete se Pavle

Pri produkovani zisku pro stat vedeni CEZu dostava zaplaceno a dokonce zbohatlo. A to nemuzeme trpet.

Statni fimy se maji vest jako vedl pritel Tvrdik aerolinky. Odmitl imperialisticke Boeingy, nakupoval od pratel z Airbusu, firma vytvorila hodne provizi pro stranickou pokladnu a po svem bankrotu dokonce vytvori mnoho nezamestnanych, kteri jsou cilovou demografickou skupinou CSSD. Takhle se maji vest statni podniky.   

Pavel Kořenský - eurosabotér 28.8.2009 3:24

Re: Podivete se Pavle

:-))))) Takový šílenec není ani Paroubek. On dobře ví, že ČEZ potřebuje, naposledy z jeho peněz látal důchody. Proto taky má management ČEZu motivační program jaký má, nepouští do vedení té firmy žádného kutila - zasloužilého člena strany a proto se taky víceméně ČSSD nevyjadřovala k dovolené v Toskánsku. Ono by se taky mohlo stát, že by ČEZ neměl zisk a nová vláda by byla v prdeli jak sláva indiána :-))))

Fafa 28.8.2009 3:26

Re: Podivete se Pavle

No dobre. Tak v CEZu vladne NEP. Ale jinde budeme dusledni.  ;-)

Pavel Kořenský - eurosabotér 28.8.2009 3:29

Re: Podivete se Pavle

No ještě Budvar. Na ten si soudruzi taky netroufli a ten je tabu dokonce i pro media :-))))

Pavel Kořenský - eurosabotér 28.8.2009 3:37

Re: Podivete se Pavle

Jako ono je to potřeba vidět tak nějak třídně. Aerolinky lze klidně zdevastovat nákupem nesmyslných letadel, protože průměrný volič ČSSD zná letiště tak maximálně z obrázků nebo z návštěvy příletové haly a domnívá se, že pilot je něco jako řidič autobusu a 80.000 měsíčně mu musí bohatě stačit, šmejdovi kapitalistickýmu.

Jenže svítit a lemtat pivo je tak nějak lidové, potřebuje to každý volič ČSSD a tudíž je krajně nežádoucí tyhle podniky zdevastovat. To by se mohla lůza fakt naštvat a chopit se srpů a kladiv. :-)))))

Fafa 28.8.2009 3:48

Re: Podivete se Pavle

Asi tak. Navic pry ti hajz.love piloti dokonce priteli Paroubkovi odpovedeli na jeho povestnou otazku: "Panove, kdo z vas to ma?" A jejich odpoved: "Z nas pilotu vsichni." se mu pry nelibila.  ;-)

Limonádový Joe 28.8.2009 6:35

Re: Podivete se Pavle

kam sockomunisté dovedli, po válce ukradené a zestátněné podniky. S brakem, který v nich vyráběli a zastaroalým vybavením, do zemí třetího světa!:-(

Pavel Kořenský - eurosabotér 28.8.2009 3:14

Re: Hungary 2 - trochu jiny Uhersko

Jinak pochopitelně souhlasím s tím, že každý politik krade jako straka, je-li mu dána příležitost.

Proto jaksi preferuji stranu, jejíž politikusové se omezí jen na to kradení a nebudou svou aktivitou komplikovat život zbytku obyvatelstva (což bohužel ČSSD činí vždy, bez vyjímky a měrou vrchovatou) a/nebo stranu která preferuje co nejmenší příjem státu. Čistě podle poučky, že čím méně peněz stát vybere, tím méně jich někdo stihne ukrást nebo (což je řádově horší) rozházet lůze.

Vegan 28.8.2009 3:52

Re: Hungary 2 - trochu jiny Uhersko

Souhrna reakce - prvne socany (nerkuli komance) nebudu volit, coz myslim bylo patrne z meho textu, ale diky par narazkam, to jeste jednou radeji zduraznuji. A druhak, co bych si predstavoval krome ekonomickych otazek, je hlavne otazka prava. Tedy aby uz jsem nebyli svedky podobne komedie jako byla kauza Cunek, ktera jako jedna z mala byla zmedializovana. Jsem si vsak jist, ze podobne veci jsou naprasto bezne, akorat se nedeji na strankach novin. Toto povazuji za zakladni problem, protoze u nas kdyz uz se nejaka lumparna odhali, je nulova ochota daneho zlocince odsoudit... Coz budoucim Synerum dava pocit klidu a hra pokracuje dal a z hry se stava pravidlo, ktere prechazi i mezi normalni lidi. V podstate spolecenska norma, coz me vraci k prvnimu prispevku, lidi uz nejaky zlodejiny ani neznervoznuji, je to normalni a je blbej, kdo to nedela.

http://nevolte.cz/

Fafa 28.8.2009 3:59

Vegane

ja s Vami v tomhle velmi souhlasim. Jenze to nezacina u soudu. To je bohuzel v obyvatelich. A nesouhlasim s Vami v tom, ze to prechazi mezi normalni lidi. Podle mne to vede opacne. Normalni lidi si mysli, ze muzou krast sousedum majetek, pokud jim to posveti parlament. Tak proc by si jini lide nemysleli, ze muzou krast, pokud jim to posveti soud?   

Ladislav N. / iDnes.cz 28.8.2009 2:20

ŘEDITELŮV DOPIS PAROUBKOVI

"Výroky podobné tomu Vašemu utvrzují veřejnost v hlubokém předsudku o Jedličkově ústavu. Naši klienti nejsou mentálně postižení chudáci držení pod zámkem." (...)

Jedličkův ústav pobouřila Paroubkova zmínka o pacientech a Topolánkovi (iDnes.cz)

Ladislav N 28.8.2009 2:10

Re: "Tahle kampaň je špinavá, že se nad ní zvedá i otrlý žaludek."

Astone, může snad býr čistá kampaň politiků, jako je Jiří Paroubek s komunisty v zádech? A přesto mají podporu poloviny voličů! Začínám mít dojem, že čím dřív tihle "eksperti na ekonomii" typu Jiřího Havla či Paroubka přivedou Česko k bankrotu státních financí, tím dřív skončí tahle česká agónie s enormními mandatorními výdaji, jejichž výše je pro bolševiky "svatá"....Rv

Neonek 28.8.2009 2:24

Re: "Tahle kampaň je špinavá, že se nad ní zvedá i otrlý žaludek."

Toho J. Havla jste neměl zmiňovat. Toho hledali, až ho našli. Nechci tady dláždit nemravnými výrazy a tak jdu spát. Mějte se tu dobře.